Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äiti surmasi lapsensa ja itsensä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
LauraPalmer
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: To Joulu 25, 2008 7:11 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja LauraPalmer »

Kräki kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 3:30 pm Tuossa oli myös,että äitiä ei ole tuomittu rikoksista suomessa.
Jotenkin viittaa ulkomaalaisuuteen.
Toisella keskustelupalstalla joku oli jakanut tekijän facebook profiilin ja kun kävin katsomassa niin ihan suomalainen nimi tällä naisella, ei mitään viitteitä mihinkään ulkomaalaisuuskorttiin joten ne voi haudata. Siellä oli esim tää postaus tästä äitiydestä mistä mainittiin uutisissa
matamimimmi
Neuvoja-Jack
Viestit: 550
Liittynyt: To Elo 16, 2018 10:32 am
Paikkakunta: Costa del Crime

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

Potuttaa kun palstasta on tullut murhaajien nimisalailupalsta nimi ja tietoa tästä kaameesta oman lapsensa murhanneesta murhaajasta halutaan tässäkin casessa eli murhaajan nimi esiin jos joku sen varmasti tietää.
Murhainfolainen 8) 8)
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5316
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

matamimimmi kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 7:30 pm Potuttaa kun palstasta on tullut murhaajien nimisalailupalsta nimi ja tietoa tästä kaameesta oman lapsensa murhanneesta murhaajasta halutaan tässäkin casessa eli murhaajan nimi esiin jos joku sen varmasti tietää.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100069211677148

Tossa. Olis se kuitenkin täällä ennemmin tai myöhemmin.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja poikani »

ruusumaa kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 7:41 pm
matamimimmi kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 7:30 pm Potuttaa kun palstasta on tullut murhaajien nimisalailupalsta nimi ja tietoa tästä kaameesta oman lapsensa murhanneesta murhaajasta halutaan tässäkin casessa eli murhaajan nimi esiin jos joku sen varmasti tietää.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100069211677148

Tossa. Olis se kuitenkin täällä ennemmin tai myöhemmin.
Jaa. Se näkyy vain Facebook-tunnuksilla, eli se siitä.
????? ?? ??????.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1981
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Avohoito... Aikamme kirosana.
Uteliasnainen
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: To Tammi 27, 2022 9:04 pm

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja Uteliasnainen »

Voisko joku tietävä laittaa yvnä nimen jos ei tänne voi laittaa koko nimee?
Avatar
Miss Holmes #1
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Ke Tammi 27, 2021 3:23 am

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Pari viestiä ylempänä on linkki faceprofiiliin. Sieltä löydät nimen ja kuvan.

Surullinen tapaus.
Ja sääli katsoa kuinka ”kulissia” on ainakin facessa pidetty yllä. Ihan suht’normi päivityksiä ja ulkonäkökin huoliteltu ja sievä. Ihan vaan tarkoitan, ettei koskaan voi päälle nähdä somessa kenellä flippaa ja kenellä ei.
Naapurien kertomusten ja ovikylttien perusteella ei kaikki kuitenkaan ollut niin ”hyvin ja normalisti”.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
TinTin
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 2:31 pm

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja TinTin »

Mä olen niin vihainen taas tälle yhteiskunnalle että tämän pariskunnan kohdalla jälleen kerran tukiverkot ovat pettäneet. Ilmeisesti IS:n jutun mukaan äiti on ollut pahasti harhainen eli on joko sairastanut skitsofreniaa tai kaksisuuntaista. Itsekin olen aiemmin kärsinyt harhoista sairauteni vuoksi mutta hyvien tukiverkkojen ja lääkityksen avulla käyn ihan normaalisti töissä ja elän normaalia elämää.

Aika todennäköistä jos äiti olisi jäänyt henkiin olisi hänet todettu syyntakeettomaksi. Toivottavasti on tehnyt pojan kohdalla lopun niin että poika ei ole kärsinyt tai edes tajunnut mitä tapahtuu.
Latvakakkonen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: La Huhti 25, 2020 10:49 pm

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja Latvakakkonen »

Viimeinen julkisesti näkyvä päivitys 16.3.:
"Olen kantanut lastani mahassani, nukuttanut häntä rinnallani.Olen suudellut pieniä varpaita, olen kuivannut kyyneleet.Olen saanut pissat ja oksennukset päälleni, valvonut öitä saadakseni heidät nukkumaan.Mutta en vaihtaisi tätä mihinkään muuhun.Minulla ei ole mallin keho, mutta kun katson itseni peilistä näen äidin ja sitä suurempaa kunniaa ei ole kuin olla ÄITI. Laita tämä eteenpäin jos sinäkin olet ylpeä ÄITI ♥
♥️ ÄITI HALUAA AINA LAPSELLEEN PARASTA JA KANTAA LAPSENKIN HUOLET MUKANAAN ♥️"

On kyllä surullista, jos tosiaan kyseessä ko. uhri, katsoa yhteiskuvia äidin kanssa. Lepää rauhassa pieni ihminen :cry:
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja poikani »

Latvakakkonen kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 8:26 pm Viimeinen julkisesti näkyvä päivitys 16.3.:
"...valvonut öitä saadakseni heidät nukkumaan..."
Kas kas. Tällä naisella on siis ollut useampiakin lapsia.
Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 8:21 pm Pari viestiä ylempänä on linkki faceprofiiliin. Sieltä löydät nimen ja kuvan.
Kuten jo mainittu, mitään ei näy, jos ei satu olemaan Facebookin tunnuksia.
????? ?? ??????.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5316
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008713122.html

Näköjään tullutkin jo uutta tietoa.

YKSINHUOLTAJAÄIDIN epäillään surmanneen varhaisteini-ikäisen poikansa ja itsensä Helsingin Latokartanossa. Naapurit kertovat, että 37-vuotiaan äidin käytös oli herättänyt ympäristön huolta jo pitkään.

Nainen ja kouluikäinen poika olivat muuttaneet kerrostaloon pari vuotta sitten. Naapureiden mukaan poika oli 12–13-vuotias.

– Olin itsekin tehnyt ilmoituksia lastensuojeluun ja poliisille. Poika oli useasti viety pois, mutta palasi aina takaisin, kertoo samassa rapussa asuva naapuri.

Poika saattoi naapureiden mukaan palata takaisin jo muutaman päivän sisällä. Vaikka naapuri käyttää sanaa ”huostassa”, niin välttämättä ei ole ollut kyse varsinaisista huostaanotoista.

Naisen käyttäytyminen oli naapureiden mukaan levotonta, uhkaavaa ja harhaista.

– Kaikki naapurit tiesivät hänet. Hän uhkaili meitä kaikkia ja huuteli parvekkeelta ohikulkijoille. Kerran hän kolisteli rappukäytävässä rautaputken kanssa, toinen naapuri kertoo ja osoittaa kaidetta, jonka metallisia pinnoja vasten nainen putkea kolisti.

Lue lisää: IS:n tiedot: Latokartanon perhemurhasta epäilty äiti oli
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Kräki
Olivia Benson
Viestit: 736
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja Kräki »

LauraPalmer kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 7:19 pm
Kräki kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 3:30 pm Tuossa oli myös,että äitiä ei ole tuomittu rikoksista suomessa.
Jotenkin viittaa ulkomaalaisuuteen.
Toisella keskustelupalstalla joku oli jakanut tekijän facebook profiilin ja kun kävin katsomassa niin ihan suomalainen nimi tällä naisella, ei mitään viitteitä mihinkään ulkomaalaisuuskorttiin joten ne voi haudata. Siellä oli esim tää postaus tästä äitiydestä mistä mainittiin uutisissa
Näköjään juu. Oudosti vain kirjoitettu.
Kalinka Holmes
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Loka 30, 2014 9:15 pm

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja Kalinka Holmes »

Onpas ollut erikoinen tapaus naapureiden mukaan. En kyllä osaisi facebook-profiilin perusteella tuollaista odottaa. ilmeisesti kuitenkin ollut vielä loppuvuodesta jonkinlaisessa työsuhteessa facen perusteella?
Mikä facebookin julkisesti näkyvissä postauksissa kiinnittää huomion on se, ettei niistä ole kukaan käynyt tykkäämässä (tai ovat poistaneet tykkäyksensä tapauksen tultua ilmi).
Suuri suru lapsen puolesta.
jekkumaisteri
Neuvoja-Jack
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:55 am

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

matamimimmi kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 7:30 pm Potuttaa kun palstasta on tullut murhaajien nimisalailupalsta nimi ja tietoa tästä kaameesta oman lapsensa murhanneesta murhaajasta halutaan tässäkin casessa eli murhaajan nimi esiin jos joku sen varmasti tietää.
Samaa mieltä nimet aina kylmästi esille mitä niitä salailemaan ja murhaajia suojelemaan.

Tämäkin lehmä tappoi itsensä lapsen murhan jälkeen ettei itse joudu linnaan ja vastuuseen teostaan
jekkumaisteri
Neuvoja-Jack
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:55 am

Re: Kaksi kuoleman­tapausta Helsingin Latokartanossa - äidin epäillään surmanneen lapsensa ja itsensä

Viesti Kirjoittaja jekkumaisteri »

Latvakakkonen kirjoitti: Ma Maalis 28, 2022 8:26 pm Viimeinen julkisesti näkyvä päivitys 16.3.:
"Olen kantanut lastani mahassani, nukuttanut häntä rinnallani.Olen suudellut pieniä varpaita, olen kuivannut kyyneleet.Olen saanut pissat ja oksennukset päälleni, valvonut öitä saadakseni heidät nukkumaan.Mutta en vaihtaisi tätä mihinkään muuhun.Minulla ei ole mallin keho, mutta kun katson itseni peilistä näen äidin ja sitä suurempaa kunniaa ei ole kuin olla ÄITI. Laita tämä eteenpäin jos sinäkin olet ylpeä ÄITI ♥
♥️ ÄITI HALUAA AINA LAPSELLEEN PARASTA JA KANTAA LAPSENKIN HUOLET MUKANAAN ♥️"

On kyllä surullista, jos tosiaan kyseessä ko. uhri, katsoa yhteiskuvia äidin kanssa. Lepää rauhassa pieni ihminen :cry:
Oksettavaa että tämän tämän on murhaaja postannut facebookkiin 😡
Vastaa Viestiin