Miksi täällä saa olla trollit? Saako ne myös palkkaa
-
Don MC
Re: Miksi täällä saa olla trollit? Saako ne myös palkkaa
Jaaha. Kuukauden sitä sai olla rauhassa, mutta nyt taas Ukrainaketjua paskotaan romaanin mittaisilla linkkikokoelmilla ja mukahauskoilla kuvilla. Ei noita klikkaa kukaan. Turha edes vaivautua niitä postaamaan (vaikka palkka ei vissiin edes juokse jos niitä ei postaa, joten niitä postataan silti).
uiuioliuli kuukauden saanut trollit levittää paskaa ja nyt se on ohi uiui

Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Vajakismia. Ovatkohan sika ja Onankoikaa, sekä EricBlair veljeksiä?Don MC kirjoitti: To Touko 05, 2022 9:59 am paskotaan romaanin mittaisilla linkkikokoelmilla ja mukahauskoilla kuvilla.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Taas on muutamilla psykoosit tulilla 
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Niin sinä olet paitsi paranoidinen skitsofreenikko, myös älyllisesti jälkeenjäänyt. Se ei jää keneltäkään tällä palstalla epäselväksi.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Tai jotain sinnepäin.hutkivajournalisti kirjoitti: To Touko 05, 2022 11:05 amVajakismia. Ovatkohan sika ja Onankoikaa, sekä EricBlair veljeksiä?Don MC kirjoitti: To Touko 05, 2022 9:59 am paskotaan romaanin mittaisilla linkkikokoelmilla ja mukahauskoilla kuvilla.

Yllättäen koko avohoitokaarti aktivoitui yhtä aikaa: sikapelle, eerikki ja pussynkäyttäjä. Johan siellä jo kuukausi ehdittiinkin jutella ihan ketjun aiheesta...
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
^
Joo kuukausi oli paskottu ihan hyvä ketju tukkoon propagandaa mutta täytyypä korjailla asia.
Joo kuukausi oli paskottu ihan hyvä ketju tukkoon propagandaa mutta täytyypä korjailla asia.
Trollit trollaa trollaamisesta..jhou kirjoitti: To Touko 05, 2022 3:25 pm Yllättäen koko avohoitokaarti aktivoitui yhtä aikaa: sikapelle, eerikki ja pussynkäyttäjä. Johan siellä jo kuukausi ehdittiinkin jutella ihan ketjun aiheesta...
-Kaikki on nykyään ok-
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Ei nuo avohoidossa ole, vaan ihan laitoshoidossa.jhou kirjoitti: To Touko 05, 2022 3:25 pm Yllättäen koko avohoitokaarti aktivoitui yhtä aikaa: sikapelle, eerikki ja pussynkäyttäjä. Johan siellä jo kuukausi ehdittiinkin jutella ihan ketjun aiheesta...
Ollaanko menty hullun ihon alle?
Ja vitut, tehän olette pahimpia valtamedian trolleja, ja aikaa on 24/7. Sinuna en hulluksi haukkuisi ketään. Putsari, hutkiva, kotiteurastaja, palokirves jne.
-Kaikki on nykyään ok-
Hullulla mennyt tunteisiin. Voi hullua.EricBlair kirjoitti: To Touko 05, 2022 9:47 pmJa vitut, tehän olette pahimpia valtamedian trolleja, ja aikaa on 24/7. Sinuna en hulluksi haukkuisi ketään. Putsari, hutkiva, kotiteurastaja, palokirves jne.![]()
![]()
Lisättäköön, että ei se pelkkä hulluus, mutta kun olette vielä niin helvetin typeriä sen lisäksi.
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Onko sinulla pää kipeä? Ehkä olet joutunut miettimään hieman liikaa prosentteja?EricBlair kirjoitti: To Touko 05, 2022 9:47 pm
Ja vitut, tehän olette pahimpia valtamedian trolleja, ja aikaa on 24/7. Sinuna en hulluksi haukkuisi ketään. Putsari, hutkiva, kotiteurastaja, palokirves jne.![]()
![]()