ENITEN KIRJOITTANEET TOP10
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
poistettu
Viimeksi muokannut Doctor Lecter, La Loka 06, 2007 7:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Pakko lisätä lempilistaani Tohtori Lecter =) Asia tekstiä ja topic http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 3022#13022 kruunaa kaiken ^^
What you do... Makes you who you are.
-
DonHessu
- Rico Tubbs
..Kalessin kirjoitti:*näyttää pennulle hampaita*ei kantsi kauheen kovaan ääneen naureskelle, me palstan naiset näytetään kuinka hankalia naiset oikeasti voi olla
![]()
-
Kalessin
- Adrian Monk
nojoo, äiti on ihan hyväksyttävä vastaus, koska äidin raivoa pahempaa ei olekaan
se miten omakin äiti hermostuu on hiottu niin huippuunsa, että se on jo ihan taidetta. vaikka itsekin olen melko lahjaksa hermostuja niin äiti kyllä vielä toistaiseksi vie voiton. ehkä se riippuu siitä, et onko omia lapsia niin siihen varmaan saa ihan uutta syvyyttä

"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
DonHessu
- Rico Tubbs
Uskotko jos sanon et mun äidillä on varmaan lyhyt pinna mutten oo koskaan nähny sen suuttuvan?Kalessin kirjoitti:nojoo, äiti on ihan hyväksyttävä vastaus, koska äidin raivoa pahempaa ei olekaanse miten omakin äiti hermostuu on hiottu niin huippuunsa, että se on jo ihan taidetta. vaikka itsekin olen melko lahjaksa hermostuja niin äiti kyllä vielä toistaiseksi vie voiton. ehkä se riippuu siitä, et onko omia lapsia niin siihen varmaan saa ihan uutta syvyyttä
![]()
-
Kalessin
- Adrian Monk
sä oot sitten pelannut korttisi oikein
musta on ihan yliluonnollista, kun on olemassa ihmisiä, jotka ei suutu millään! itse lyhytpinnaisena se edustaa jotain korkeampaa voimaa, äiti teresa-tyyppistä seesteisyyttä, ettei koskaan hikeenny. vaikka voisi sitä nyt kuvitella äiti teresankin joskus edes suuttuneen....luulis ainakin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
DonHessu
- Rico Tubbs
En halua vihjailla mitään sun päättelykyvystä, mut ilmaisen tähän väliin etten oo nähny äitiä 4 vuoteen =DKalessin kirjoitti:sä oot sitten pelannut korttisi oikeinmusta on ihan yliluonnollista, kun on olemassa ihmisiä, jotka ei suutu millään! itse lyhytpinnaisena se edustaa jotain korkeampaa voimaa, äiti teresa-tyyppistä seesteisyyttä, ettei koskaan hikeenny. vaikka voisi sitä nyt kuvitella äiti teresankin joskus edes suuttuneen....luulis ainakin.