Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:18 pm
Hyvin todennäköinen seuraus tuollaisesta perseilystä on se
Siis mersumies on perseillyt, kun on käynyt älykääpiöitä huomauttamassa perseilystä? Onko se niin vaikea kasvattaa lapset muut huomioonottaviksi? Kyllä tuossa iässä jo sitä järkeä ja kotikasvatusta on niin paljon, että tietää miten kovaa moporalli raikaa kesäiltaisin tai öisin muuten hiljaisella asuinalueella. Ilmeisesti tänne on kokoontuneet elämänkoulun ritarit puolustelemaan vajakintaimien oikeutta terrorisoida asukkaita omakotialueella.

Ihan ymmärretävää, että jossain vaiheessa vati menee nurin, jos ei iltaisin ja öisin nukuttua mopoterrorismin vuoksi. Töissäkin pitäisi käydä ja öisin nukkua.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, To Kesä 09, 2022 10:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Puuha-Pete
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:46 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Puuha-Pete »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Kesä 09, 2022 9:54 pm
Puuha-Pete kirjoitti: To Kesä 09, 2022 9:28 pm Lasteni mopoista kuuluu ääni, eikä se tee musta mitään retardia.
Jos ei tajua opettaa lapsilleen, että huviajelut on syytä suorittaa muualla, kuin asuinalueille, niin on retardi. Siten ei tarvitse ihmetellä, että lapsistakin tulee vajakkeja, jotka eivät osaa ottaa muita huomioon. Mopot, kuten autotkin on tarkoitettu liikennevälineiksi paikasta A paikkaan B. Jo järki sanoo, että ralliajaminen suoritetaan ihan muualla, kuin asuinalueilla. Tässä tapauksessa tuskin tuo tyyppi on suivaantunut siitä, että joku tulee mopolla toisen luokse kyläilemään, vaan kyse on ollut juuri tuosta huvikseen huudattamisesta.
Huviajeluja harrastan itsekin ja käynnistän moottoripyöräni jo asuinalueella, enkä lapsianikaan vaadi mopojaan syrjäseuduille taluttamaan. Mersumies vaatii lapsilta (jotka käyttäytyivät videolla asiallisesti) käytöstapoja, mutta käyttäytyi itse kuin totaalinen idiootti ja alensi itsensä pikkulapsen tasolle. En enempää väännä aiheesta, vaan osaltani tämä on tässä.

Ps Meillä on myös kaksi ajoittain haukkuvaa koiraa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Puuha-Pete kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:26 pm Huviajeluja harrastan itsekin ja käynnistän moottoripyöräni jo asuinalueella, enkä lapsianikaan vaadi mopojaan syrjäseuduille taluttamaan. Mersumies vaatii lapsilta (jotka käyttäytyivät videolla asiallisesti) käytöstapoja, mutta käyttäytyi itse kuin totaalinen idiootti ja alensi itsensä pikkulapsen tasolle.
Ymmärtäisit varmasti mersumiestä paremmin, jos itse et saisi nukuttua ja vietettyä rauhassa lepoa omassa kotonasi joidenkin vajakkien mopohuvittelun vuoksi.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Puuha-Pete kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:26 pm
hutkivajournalisti kirjoitti: To Kesä 09, 2022 9:54 pm
Puuha-Pete kirjoitti: To Kesä 09, 2022 9:28 pm Lasteni mopoista kuuluu ääni, eikä se tee musta mitään retardia.
Jos ei tajua opettaa lapsilleen, että huviajelut on syytä suorittaa muualla, kuin asuinalueille, niin on retardi. Siten ei tarvitse ihmetellä, että lapsistakin tulee vajakkeja, jotka eivät osaa ottaa muita huomioon. Mopot, kuten autotkin on tarkoitettu liikennevälineiksi paikasta A paikkaan B. Jo järki sanoo, että ralliajaminen suoritetaan ihan muualla, kuin asuinalueilla. Tässä tapauksessa tuskin tuo tyyppi on suivaantunut siitä, että joku tulee mopolla toisen luokse kyläilemään, vaan kyse on ollut juuri tuosta huvikseen huudattamisesta.
Huviajeluja harrastan itsekin ja käynnistän moottoripyöräni jo asuinalueella, enkä lapsianikaan vaadi mopojaan syrjäseuduille taluttamaan.
Hienosti ymmärsit lukemaasi!
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1976
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Mikä helvetin pelle toi on???
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja meitzi »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:25 pmSiis mersumies on perseillyt, kun on käynyt älykääpiöitä huomauttamassa perseilystä?
Katsoppa se video. Siinä ei oikein erota, että oliko menossa vetämään turpaan, varastamaan mopoa vai sekoiliko psykoosissa muuten vaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

meitzi kirjoitti: To Kesä 09, 2022 11:29 pm
hutkivajournalisti kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:25 pmSiis mersumies on perseillyt, kun on käynyt älykääpiöitä huomauttamassa perseilystä?
Katsoppa se video. Siinä ei oikein erota, että oliko menossa vetämään turpaan, varastamaan mopoa vai sekoiliko psykoosissa muuten vaan.
Kuten sanoin itse olisi kannustanut, jos olisi vetänyt turpaan. Kuitenkaan mitään käsiksi käymistä ei videolta näy.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Tasapuolisuuden nimissä olisi hyvä kaivaa myös noiden mopojonnejen nimet esiin.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
VonBiden
Neuvoja-Jack
Viestit: 595
Liittynyt: La Touko 21, 2022 4:05 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja VonBiden »

Jannes kirjoitti: To Kesä 09, 2022 9:15 pm Niin, ja kun niitä taloja rakennellaan sinne naapurustoon niin siellähän ei rälläkät laula, ei kuulu sirkkelin sorina eikä varsinkaan moottorisahat pärise kun tontteja siivotaan.

Omakotitalojen pihoilla ei myöskään ikinä käytetä ruohonleikkureita saati sitten oksatrimmereitä, lehtipuhaltimetkaan ei syksyisin pöhise :)
Ai yöllä? Ompa teillä vittumaisia naapureita.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 465
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Jannes »

VonBiden kirjoitti: To Kesä 09, 2022 11:34 pm
Jannes kirjoitti: To Kesä 09, 2022 9:15 pm Niin, ja kun niitä taloja rakennellaan sinne naapurustoon niin siellähän ei rälläkät laula, ei kuulu sirkkelin sorina eikä varsinkaan moottorisahat pärise kun tontteja siivotaan.

Omakotitalojen pihoilla ei myöskään ikinä käytetä ruohonleikkureita saati sitten oksatrimmereitä, lehtipuhaltimetkaan ei syksyisin pöhise :)
Ai yöllä? Ompa teillä vittumaisia naapureita.
Mikäs ihmeen yö? Puhuttiin päristelystä nukkuessa, itse olen yötyöläinen eli nukun päivällä.
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Aika jännä, kuinka monen mielestä poliisina esiintyminen on ihan ok tässä tapauksessa, mutta kun kyseessä on romani niin on aivan toinen ääni kellossa. Käsittääkseni sille on syynsä, miksei poliisina esiintyminen ole laillista a tässäkin tapauksessa äijä juoksee hullunkiilto silmissä kohti ja käy vielä käsiksi. Ei lyö, mutta ottaa kiinni.
Alun kiihdytyksessä olisin itse mopoilijan asemassa pelännyt kyllä ensimmäisenä yliajoa.

En tiedä, kuinka kauan muiden kommentoijien mopoajoista on, mutta kyllä itse ainakin muistan kymmenisen vuoden takaa sen, että joillain ihmisillä pelkkä sammutettuna olleen mopon näkeminen nosti verenpaineet siinä määrin, että piti tulla huutamaan uhkauksia.

Videolla olevan miehen käytös ei todellakaan ole mitään "huomauttamista", vaan aggressiivista ja aivan helvetin asiatonta. Toivottavasti tulee yhdyskuntapalvelua vihanhallintakurssilla. Ei ole kyllä millään tasolla normaalia aikuisen ihmisen käytöstä.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

viinitty kirjoitti: Pe Kesä 10, 2022 12:12 am . Ei ole kyllä millään tasolla normaalia aikuisen ihmisen käytöstä.
Ei myöskään ole normaalin ikätason käytöstä tuonikäisille nuorille tuollainen ihmisten terrorisointi.Vähäjärkisyys,huono-osaisuus,sekä puutteelliset käytöstavat huokuvat toiminnasta.Usein tuollainen kusipäisyys kulkee suvussa.Jonnejen nimet,sekä myös noiden vanhempien nimet esiin,niin katsotaan millaista valkoroskaa sieltä löytyy taustalta.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Kikkupakkonen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Su Syys 09, 2018 11:48 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Kikkupakkonen »

Epäkelpo kirjoitti: To Kesä 09, 2022 9:57 pm
Kawanen kirjoitti: To Kesä 09, 2022 9:30 pm rekkari ji-1 vai mikä se ny oli, taitaa saada mukavasti palautetta liikenteessä tämän johdosta ! :))
Jii-1 taisi olla tuo kilpi. Eiköhän auto lähde vaihtoon ja ostaa uuteen Jii-2 kilven, ettei kukaan tunnistaisi. :D
Niinhän nuo älyvapaat ajattelee.. 🙃
Khalifatta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Marras 06, 2020 9:14 pm

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja Khalifatta »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:25 pm
meitzi kirjoitti: To Kesä 09, 2022 10:18 pm
Hyvin todennäköinen seuraus tuollaisesta perseilystä on se
Siis mersumies on perseillyt, kun on käynyt älykääpiöitä huomauttamassa perseilystä? Onko se niin vaikea kasvattaa lapset muut huomioonottaviksi? Kyllä tuossa iässä jo sitä järkeä ja kotikasvatusta on niin paljon, että tietää miten kovaa moporalli raikaa kesäiltaisin tai öisin muuten hiljaisella asuinalueella. Ilmeisesti tänne on kokoontuneet elämänkoulun ritarit puolustelemaan vajakintaimien oikeutta terrorisoida asukkaita omakotialueella.

Ihan ymmärretävää, että jossain vaiheessa vati menee nurin, jos ei iltaisin ja öisin nukuttua mopoterrorismin vuoksi. Töissäkin pitäisi käydä ja öisin nukkua.
Tässähän oli kyseessä vigilante-meininki aikuiselta mieheltä, jonka tukena oli karkea yleistys. Siksi minun on vaikeaa käsittää omankäden oikeuden puolustajia. Kuten hutkivia journalisteja. Tämä ykä tässä se rikollinen on!
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Video leviää somessa: Mersumies suuttui mopoilijoille

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Tasapuolisuuden nimissä olisi hyvä kaivaa myös noiden mopojonnejen nimet esiin.
Videolla ei näy mitään perseilyä mopojonnejen taholta.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin