Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

olen varmaan vähän vanhanaikainen (joku on joskus kutsunut sovinistiksikin) kun tykkään et mies avaa mulle oven, tarjoaa oluen/ruoan ja ikäänkuin "huolehtii" musta. ei kuitenkaan niin et oisin mikään elätettävä siipeilijä, vaan että pidän pienistä huomionosoituksista. kyllä toki itsekin pidän ihmisille ovea auki tai tarjoan kaverille tuopin.
ikinä en hyppäis miehen kyytiin joka pyytää seurustelukumppaniltaan bensarahaa :shock: (maksan luonnossa :wink: ) eri asia sit jos lähdetään jonnekin pidemmälle, lappiin tai baltiaan autolomalle, sit tietenkin maksan matkasta oman osani.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

^sama juttu. Pieniä huomionosoituksia, muttei silti siipeilyä ja lisäksi ei liikaa lässytystä.

ps. Mulla on tänään ollut jotenkin koominen vitutus päällänsä. Tiedä nyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Kelikin muuttu vartissa helteestä yhtäkkiä tuuliseks, hämäräks ja sateiseks. Jotenkin epätodellinen fiilis. Olis tuolla valkoviini -pullo jääkaapissa.hhm.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Meinasin kirjoittaa ärsytysketjuun, mutta laitan sittenkin tänne, jos vaikka jollain muullakin on kokemusta deittipalstoilta.

Väsäsin siis tuossa kuukausi pari sitten jossain kevätkiimoissani ja kokeilunhalussani deitti-ilmon nettiin ja nyt olen äimän käkenä lueskellut saamiani vastauksia ja todennut, että ymmärrän miehiä entistä vähemmän. Suorat vittuilut, kyrvän koon ilmoittamiset sun muut olen deletoinut saman tien, mutta nekin, jotka yrittävät olla asiallisia, ovat olleet vain hämmentäviä.

Tyypillisimmillään hämmennys tulee siitä, kun joku vastaa esim. ”Moi! Olisi kiva tutustua sun kaltaiseen persoonallisuuteen.” Ja kun menen katsomaan hänen profiiliaan, on hän täysi vastakohtani. Ei juo, polta, mainitsee uran heti ensimmäisessä lauseessaan, on menestynyt, urheilee ja on itse täydellisyys. Ja koska minä olen kuitenkin kertonut rehellisesti itsestäni, jää kaksi vaihtoehtoa: He ovat itse valehdelleet profiileissaan jostain käsittämättömästä syystä kuvitellen että naiset arvostavat juuri noita asioita ja antavat valheen anteeksi tutustuttuaan. Tai sitten he eivät edes lue naisten profiileja vaan lähettävät saman tekstin jokaiselle ajatellen, että kunhan nyt vaan joku sieltä äkkiä mulle nyt.

Tänään vastailin muutamiin viesteihin ja ärsytys nousi ihan huippulukemiin. Mitä voi vastata tyypille, joka ekassa viestissään toivoo, että olisin hoikka ja ”pitäisin huolta itsestäni” (mitä se sitten ikinä takoittaakaan. Olen asunut yksin jo vuosia, maksanut laskuni, laitan ruokaa itselleni päivittäin, vaatetan itseni jne. Joten kai voi sanoa että pidän huolta itsestäni?) ”Kyllä, olen hoikka ja pidän huolta itsestäni, mutta kuten profiilinikin kertoo, vihaan pinnallisuutta ja ulkonäkökeskeisyyttä enkä halua tutustua ihmisiin, joille nuo seikat ovat kaiken a ja o.” Suurin vitutus nousi kuitenkin viestistä, jossa absolutisti ilmoittaa, että voisi lähteä joskus kanssani baarikierrokselle (kuten olen profiilissani ehdottanut), mutta hänen lasissaan on sitten pelkkää vettä. No, ei se mitään, vaikka en ymmärräkään, miksi juuri absolutistin pitää vastata juuri minulle, joka haluan kuitenkin kaljoitella mielellään samalla aaltopituudella olevan kanssa. Mutta sitten hän ilmoittaa, ettei häntä niin haittaa, vaikka minä muutaman joisinkin, jossei se ole jokapäiväistä! Siis jumalauta! Mahtavaa, olen saanut täysin tuntemattomalta hmiseltä luvan ottaa pari kaljaa silloin tällöin! Minä olen kuvitellut koko ajan, että deitti-ilmoituksen laatijalla on oikeus tehdä vaatimuksia, ja ne jotka ne täyttävät, vastatkoon jos haluavat. Mutta nämä tylsämieliset ylimykset luulevat, että heidän tehtävänsä on muokata toisista uusia ihmisiä. Yleensä tämä vaihe on lähtenyt käyntiin vasta kun ollaan tiiviisti parisuhteessa eikä pako olekaan niin helppoa, mutta nykyään ilmeisesti toimitaan vähän nopeammin. Niin, en juo läheskään joka päivä, nykyään en edes joka viikonloppu enkä joka kuukausi, mutta minä pidän humalasta, ilmoitan sen profiilissani eivätkä minua todellakaan kiinnosta absolutistit määkimässä perässäni, miten humalaiset ovat tyhmiä ja isoäänisiä ja huonoja ja haisevia ihmisiä. Vastasin, että minä suon hänelle hänen absolutisminsa, jossei se ole jokapäiväistä. Toivotin hyvää kesää ja poistin koko vitun profiilini, koska tajusin jälleen kerran, että suhteet noihin määräileviin, pinnallisiin, ylimielisiin paskahousuihin eivät ole minun alaani, vieläkään.
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Joko nämä miehet ovat niin epätoivoisia että heille kelpaa kuka vain uusi vastakkaisen sukupuolen edustaja palstalla tai sitten he ajattelevat tosiaan niin että ei voi tietää ellei kokeile. Joskushan sanotaan että vastakohdat täydentävät toisiaan.
Kun puhutaan treffi-ilmoituksista niin useampi mies on saattanu palloilla sivustolla useita kuukausia ilman vastauksia taikka ilman sopivan seuran löytymistä. Siinä vaiheessa saattaa jo miettiä että ei menetä mitään jos kokeileen.
Tosin mistäpä varmaksi tiedän noitten miesten ajatuksista, mutta itse olen joskus vuosia sitten kirjoittanut ilmoituksen eräälle palstalle. Ei ketään varteenotettavaa löytynyt mutta kun uskalsin ottaa riskin niin se tuotti tulosta. Paitsi että se kesti aikansa ja se siitä. Kirjoitusten perusteella on vaikea saada oikeanlainen kuva toisesta, siksi kannattaa rohkeasti tavata. Mutta tietysti pitää hieman katsoa kenen mukaan lähtee ja olla varovainen.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

PaulaDrew kirjoitti:...............
todennut, että ymmärrän miehiä entistä vähemmän. Suorat vittuilut, kyrvän koon ilmoittamiset sun muut olen deletoinut saman tien, mutta nekin, jotka yrittävät olla asiallisia, ovat olleet vain hämmentäviä.

----------------------
katsomaan hänen profiiliaan, on hän täysi vastakohtani. Ei juo, polta, mainitsee uran heti ensimmäisessä lauseessaan, on menestynyt, urheilee ja on itse täydellisyys. Ja koska minä olen kuitenkin kertonut rehellisesti itsestäni, jää kaksi vaihtoehtoa: He ovat itse valehdelleet profiileissaan jostain käsittämättömästä syystä kuvitellen että naiset arvostavat juuri noita asioita ja antavat valheen anteeksi tutustuttuaan. Tai sitten he eivät edes lue naisten profiileja vaan lähettävät saman tekstin jokaiselle ajatellen, että kunhan nyt vaan joku sieltä äkkiä mulle nyt.

Tänään vastailin muutamiin viesteihin ja ärsytys nousi ihan huippulukemiin. Mitä voi vastata tyypille, joka ekassa viestissään toivoo, että olisin hoikka ja ”pitäisin huolta itsestäni” (mitä se sitten ikinä takoittaakaan.
.......................
Mutta nämä tylsämieliset ylimykset luulevat, että heidän tehtävänsä on muokata toisista uusia ihmisiä. Yleensä tämä vaihe on lähtenyt käyntiin vasta kun ollaan tiiviisti parisuhteessa
Tämähän oli mielenkiintoinen kirje. Itse kuulun ns. vanhan liiton porukkaan, joka törmää naiseen ravintolassa tai muuten ulkona ja sitten pyytää treffeille jne. Netti-ilmo kuulostaa omituiselta, mutta eiköhän tässä ole käynyt niinpäin, että nykyään on "normaalia" löytää toinen netistä ja vanhanaikaista on haahuilla ravintoloissa haalimassa "sikaa säkissä".

Olisi mielenkiintoista lukea kaikista onnettamimmat raapustukset näiltä "herra 47" -kandidaateilta. Samoin noiden senttimetrien postaajilta. Kopsaahan tänne "parhaat palat" 8)

Naisilla nyt tuppaa nykyään olemaan niin kovat vaatimukset miehestä, etten kyllä yhtään ihmettele liioittelua tai suoranaista valehtelua. Luulisin heidän (urosten) taktiikkansa olevan maksimi deittien määrä ja siihen sitten karsintasarjaa, kunnes paras jää jäljelle. Kenties sitten siellä hieman hirnahdella siloitetulle ilmoitukselle yhdessä tms.

Sinänsä en hämmästy täysin erilaisten ihmisten yhteydenotosta. Täytyy muistaa, että järjestetyt sokkotreffit epäonnistuvat yleensä ja aina samasta syystä. Ollaan etsitty sellainen "toi sopis sille" -partneri. Tällaisia me ei kuitenkaan haluta. Ei me ihastuta/rakastuta ihmisiin, jotka kohtelevat meitä hyvin. Päinvastoin. Kun ajattelee taaksepäin, kaikista suurimpia rakkauksia ovat olleet ne, jotka kohtelivat meitä huonosti ja välinpitämättömästi. Me rakastutaan kusipäihin!

Taitaa Suomessa olla yleisin tuo S24-deitti vai miten? Eikö ilmo kannattaisi laittaa johonkin maksulliseen paikkaan? Eipä se paljon ilmoittajalle maksa, mutta häiriköt ja pelleilijät varmasti jäisivät vähemmälle.
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Hmm, elikka molemmat naiset ja miehet vaativat liikaa... Melkein luulen, etta nettideittailu on vahan hamartanyt tata juttua, siita kun syntyy illuusio, etta kyse on jostain postimyynnista, osta voi tilata haluamansa... Ravintolassa iskiessa ei paase edes esittamaan niita vaatimuksia, jos ei anna riittavan hyvaa ensivaikutelmaa.

En ole netissa deittaillut tuota aikaisemmin mainitsemaani tapausta lukuunottamatta, mutta yleensakin kokemukseni miesten tapaamisesta ovat vahan samanlaisia kuin Paulalla: ei viitsita kuunnella mita sanon ja itsekehu haisee. Kun sitten kay ilmi etta olen itsekin (tuollaisten heebojen mittareilla ainakin, itse en jaksa enaa arvostaa ns menestysta) hyvin parjannyt, he poikkeuksetta vahan suuttuvat tai jarkyttyvat tai ilmaisevat epauskonsa (mika on oikeastaan aika torkeaa). Missa ihmeessa voisi tavata ihmisia, jotka eivat jatkuvasti kelaile ihmisten markkina-arvoa ja arvota muita tuollaisten alyttomien kriteerien pohjalta?

Kusipaihin rakastumisesta: allekirjoitan osittain tuon omalta kohdaltani, mutta toisaalta onnellisimmat ja tasapainoisimmat tuntemani ihmiset eivat koskaan ole rakastuneet kusipaihin vaan nimenomaan niihin jotka kohtelevat heita hyvin... toisaalta ne kusipaarakkaudet ehka jaavat vahvemmin mieleen, koska se kusipaa sitten jai loppujen lopuksi saavuttamattomiin, kun emme saaneet hanta muuttumaan kivaksi ja rakastamaan oikeasti vaikka kuinka yritimme...
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

"Vastasin, että minä suon hänelle hänen absolutisminsa, jossei se ole jokapäiväistä."

Heh, toi oli hyvä. Jos joskus vielä jaksan laatia ilmoitusta nettiin, laitan siihen olevani absolutisti paitsi viikonloppuisin ja toisinaan arkiviikolla.

Muutaman kerran olen siis kokeillut, mutta tulokset ei ole olleet kovin rohkaisevia. Paljon tulee niitä, jotka vartin juttelun jälkeen yhtäkkiä muistavat, että niiden pitää olla auttamassa kaverin muutossa tai jotain. Yksi oli treffien jälkeen lisännyt omaan ilmoitukseensa vaatimuslistaansa "TAVALLISEN miehen", nimenomaan noin isolla kirjoitettuna. Ei mulla riitä kärsivällisyys moiseen pelleilyyn.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Nettitreffit on kai sitä nykyaikaa. Mulla vaan on päähänpinttymä että kaikki jotka ei saa seuraa netin ulkopuolelta, on jotenkin sosiaalisesti viallisia. Kauniisti sanottuna.
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

EuroJR kirjoitti:Olisi mielenkiintoista lukea kaikista onnettamimmat raapustukset näiltä "herra 47" -kandidaateilta. Samoin noiden senttimetrien postaajilta. Kopsaahan tänne "parhaat palat" 8)

Naisilla nyt tuppaa nykyään olemaan niin kovat vaatimukset miehestä, etten kyllä yhtään ihmettele liioittelua tai suoranaista valehtelua. Luulisin heidän (urosten) taktiikkansa olevan maksimi deittien määrä ja siihen sitten karsintasarjaa, kunnes paras jää jäljelle. Kenties sitten siellä hieman hirnahdella siloitetulle ilmoitukselle
Nyt harmittaa, että pikaistuksissani poistin nuo mm. ukkomiesten älynväläykset. Niillehän olisi hyvin voinut nauraa murha.infossa! Mutta sen varmaan kaikki arvaakin, että peniksen koko ei ainakaan ikinä ole suomalaista keskimittaa.

Siloiteltu ilmoitus on kyllä ihan ymmärrettävä, mutta valheista luulisi olevan silkkaa haittaa. Mitä hyötyä on vaikka valehdella olevansa raitis, jos ei ole. Siinäpähän sitten saa viinaa vihaavan akan, joka naputtaa jokaisesta iltakaljasta ja joutuu pakenemaan kavereiden kanssa baariin, ei uskalla mennä kotiin ennen kuin umpijurrissa ja akka mököttää viikon. Kodikkuudenhakua?

S24 on ainakin oman mainoksensa mukaan Suomen suosituin, suosittu on kai myös city-lehden deittipalsta, jossa omakin ilmoitukseni oli. Cityssä voi valita, haluaako että vastaaja joutuu maksamaan vastaamisesta, mutta en minä sellaista halua... Ihmisten yksinäisyydellä rahastaminen on minusta jotenkin hieman... no. Enkä minä halua, että elämäni mies jättääkin vastaamatta vain koska puhelimesta on saldo lopussa tai jotain vastaavaa. Mutta tulipa nyt koettua sekin, uusi yritys joskus taas kun olen jälleen unohtanut, millaisia miehet nyt olivatkaan.

PS. John, repesin tuolle treffikumppanin myöhemmälle tarkennukselle täysin!
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Ei ole kokemusta, mutta on kai noissa netti-ilmoituksissa ainakin ne edut tavalliseen baari-iltaan verrattuna että ei tarvi käydä suihkussa (?), laittaa housuja jalkaan ja maksaa ylikalliista alkoholista kuppilassa. Toisaalta en usko että monikaan suomalainen muija ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä kenenkään koska eihän niiden tarvitse. Tarjontaa on niin paljon ja riittää taatusti jos kyhää ala-arvoisella suomen kielellä jonkun profiilin niin yli 10 kollia on saman tien melat pystyssä pommittamassa viesteillä ja lupaamassa tähdet taivaalta.
John Smith
Nikke Knatterton

Totta. Ainoat vastaukset tulee huijareilta jostain ulkomailta, yleensä englanninkielellä, mutta hauskimmat tapaukset yrittää kääntää viestinsä jollain ala-arvoisella käännösohjelmalla. Tässä tyylinäyte, jonka säästin kun se oli musta niin hauska:

hei,
Minun maine on nicy Ojima , i-kirjain saha sinun leikkauskuva nykyisin aikaa (treffit.suomi24.fi) ja pukea intrested kotona you,i jälkisäädös kin kuin jotta osata te more,and i-kirjain haluta te jotta lennättää by email jotta minun email kohdistaa joten i-kirjain kanisteri kimmoisuus te minun elokuva ajaksi te jotta osata kenelle i-kirjain am.Here on minun email kohdistaa (**) I-KIRJAIN arvella me kanisteri ehdottaa polveutua tähän! I-KIRJAIN olen odotus ajaksi sinun lähettää postissa jotta minun email kohdistaa edellä. ( parannuskeino etäisyys eli kaunistella does ei aihe ainoastaan lempiä aihe alot kotona elinikäinen ) haluta asettua yhteyteen we tähän (**)

(** Meiliosoite sensuroitu)
- Vanha viidakon sanonta
raippa
Remington Steele

^ Mitä vastasit?
John Smith
Nikke Knatterton

En mä vastaa noihin mitään. Joku tai jotkut yrittää rahastaa hyväuskoisia. Ihmetyttää vaan, vastaako noihin yleensä kukaan. No, ehkä, jos niitä lähettää tarpeeksi monelle.
- Vanha viidakon sanonta
raippa
Remington Steele

Joo, läppänä heitin. Saisi olla jo melko epätoivoinen jos tuollaiseen alkaisi takaisin jotain sönkkäämään.

Saksassahan oli muutama vuosi sitten sattunut melko erikoinen tapaus, kun eräs homomiekkonen oli pistänyt nettiin treffi-ilmoituksen, missä hän etsi itselleen miestä teurastettavaksi ja syötäväksi. Onkohan ilmoitus mennyt ylläpidolta läpi vitsinä, mutta siellä ilmoitus oli kaikkien nähtävänä ja joku kaheli siihen oli sitten vastannut. Herrat olivat tavanneet ja pepeilleet keskenään ja sessioiden päätteeksi ilmoitukseen vastannut mies oli maannut kylpyammeessa kädet haarojen välissä samalla kun ilmoituksen jättäjä paistoi toisen katkaistua penistä paistinpannulla. Oli oikein mausteitakin käytetty kun tuoreelle eunukille ei mennyt oma vehje raakana alas, mutta se oli jo niin kärähtänyt pannulla että hukkaan meni. Mies jätti eunukin vuotamaan kuiviin ja meni itse lukemaan Star Trek- kirjaa, kunnes tuntien kuluttua tappoi kumppaninsa ja pisti tämän lihat paloiksi ja pakkaseen ruuaksi. Kaikki toimitukset kuvattiin, mutta ei taida löytyä youtubesta niitä pätkiä.

Kaikenlaista.
John Smith
Nikke Knatterton

Muistan tapauksen. Kaverit oli kai nähneet Nekromantikin liian monta kertaa. Itse laitoin kerran läppänä sellaisen ilmon, jossa kerroin olevani "aloitteleva psykopaattinen sarjamurhaaja" joka etsii naisseuraa "kaiken kivan merkeissä". Eipä tuotakaan poistettu, tosin olin kirjoittanut sen niin että se selvästi oli vitsi. Ei tullut kyllä vastauksiakaan, ei sen puoleen.
- Vanha viidakon sanonta
Vastaa Viestiin