Ne jotka näkee jutun, ei oo intresseissä lähteä asiaa omalla naamalla esiin tuomaan.
1) käyttäjät. Ok ollaan samaa puolella. Jos tätä aetaan penkomaan, jää omatkin kokkelikauppiaat kuseen.
2) päihdelääkärit. Oma ura herkästi katkolla, jos alkaa pääministeriä kampittamaan, varsinkaan kun ei ole "vahvaa näyttöä".
Ne jotka eivät näe, eivät ole itse käyttäneet. Jo poliittisista syistä roska maton alle ja unohduksiin. Varsinkaan demareilla, tai yleensäkään hallituspuolueilla, ei ole intressejä selvittää todellista tolaa. Monet käyttää itekin kaikenlaisia päihteitä, ja hei, vaait on tulossa.
Periaatteessa mullekin olisi peeämmän "pikku irrottelu" ihan okei. Mut en mä olekaan hakeutunut piäministeriksi, ihan jo siksi että pitäis olla kaiken aikaa skarpimpi kuin mitä pystyn olemaan. Toisaalta, oon patriootti, olen huolissani miten tämän maan asioita oikeasti hoidellaan...
Tämä esimerkiksi. SAK on erittäin ideologisesti asettautunut ammattiyhdistys. Mitä hilloa tällainen tekee pääministerin erityisavustajana?! Ei tässä enää mennä kansakunnan etu edellä, vaan ideologia edellä.SAK:n pääekonomisti Marinin erityisavustajaksi
Pääministerin esikunta saa uuden talouspoliittisen avustajan ensi maanantaina.
Kovasti se Sanna tarvii avustajia näköjään...