Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Tuossa tuo sama video

https://www.bitchute.com/video/cIljacizAaoG/
WELL, WELL, WELL - LOOK WHAT WASHED UP ON SHORE OF ENERGODAR NUKE PLANT
Viimeksi muokannut sikakoira, La Syys 03, 2022 6:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Don MC kirjoitti: La Syys 03, 2022 5:21 pm ^^ Taitaa olla ryssän valetta tuokin. Mutta voimalahan on loppujen lopuksi Ukrainan omaisuutta ja ryssät ovat varastaneet sen(kin).

^ Ja KVG ihan ittelles vaan. Väitteen esittäjän on oltava valmis vahvistamaan väite.


Vahvista väitteesi. Eikö olisi parempi, ettei siellä roihuta mitään. Nyt kuitenkin kävi ilmi, että Ukraina tulitti eilen alueella, vaikka sen piti olla mahdotonta. Valhe.
-Kaikki on nykyään ok-
Virallinen omainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Pe Elo 18, 2017 6:05 pm

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Virallinen omainen »

H.Moilanen kirjoitti: La Syys 03, 2022 4:16 pm
Virallinen omainen kirjoitti: La Syys 03, 2022 4:09 pm Kivaa analysointia täällä foorumilla, mutta jos ei itse ole (tai ollut) paikanpäällä, ei voi väittää mitenkään agendaansa faktaksi.
Mulla on sukulaisia mm. Kiovassa. He ovat olleet Ukrainassa koko kuluvan kalenterivuoden ajan. Eivät ole käyneet edes Puolan puolella pihvejä popsimassa :wink:
Minulla ei ole sukulaisia/tuttuja Ukrainassa, mutta silti olen ollut puolustamassa ryssiä vastaan omalla hengellä....

Mitä itse olet tehnyt asian eteen?

Jos nyt pidän sodasta hetken taukoa Puolassa, onko se mielestäsi väärin?
(Toki ryssän hyökätessä Suomeen, tulen heti Suomea puolustamaan...).

Kuten aikaisemmin kirjoitin, valintakysymys ja itse olen päätöksen tehnyt "vieraan" maan sotaan lähtiessäni.
Fakta on harvinainen asia, jota on vaikea löytää :shock:
Paikalla
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5382
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Täytyy muistaa että se on loppujen lopuksi aivan sama mitä nämä sikakoirat sun muut ryssämieliset täällä valehtelee. Jos Ukrainan vastahyökkäys onnistuu, niin siinä ei auta sikakoiran tai kenenkään ryssän ulinat ja valehtelut. Vain reaalimaailmalla ja tapahtumilla on loppupeleissä merkitystä.
Sen toki jokainen täällä ymmärtää että sikakoira & kumppanit ei edusta reaalimaailmaa, vaan valehtelevaa ryssäpropagandaa. Joskus ne voi olla oikeassa kuten pysähtynyt kello, useinmiten ei.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, La Syys 03, 2022 6:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ukrainan tappiot lasketaan sadoissa tuhansissa

https://tass.com/politics/1501881
Ukrainian general estimates Kiev’s losses at hundreds of thousands since Feb
KIEV, September 2. /TASS/. Ukraine’s losses sustained during Russia’s special military operation are estimated at hundreds of thousands, according to the former deputy commander of Ukraine’s Special Operations Forces, ex-deputy secretary of the National Security and Defense Council, General Sergey Krivonos.

"[We have] the right to say to the authorities: 'Why haven’t you done anything? Why hundreds of thousands are dead? What did they die for? What have you done to save their lives? All speculations to the effect this is untimely are an attempt to blur the memory and to erase history. What can erase the blood of the dead, who already number hundreds of thousands? Who will be responsible for this?'" Krivonos said on the Ukrainian Media Network on the YouTube channel on Friday.

He predicts that the Ukrainians "will soon start asking the authorities why such colossal sacrifices were made."

In early August, an adviser to the head of the Ukrainian presidential office Mikhail Podolyak, said that Ukraine was losing 30-50 soldiers a day, in contrast to the daily losses of 100-200 killed before. According to the chief of the parliamentary faction of the ruling Servant of the People party, David Arakhamia, the Ukrainian army was losing 200-500 a day.

On July 15, Ukrainian Defense Minister Alexey Reznikov said that the Ukrainian army’s losses had peaked in May, when it was losing up to 100 people killed and 300-400 wounded per day. At the same time, the Defense Ministry has stated that its losses in manpower were a state secret not to be disclosed during martial law.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8157
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Don MC kirjoitti: La Syys 03, 2022 5:56 pm Ainakin tuhat dokumentoitua ryssätankkia menetetty Ukrainassa. Lisäksi vielä ne, joita ei ole päästy dokumentoimaan.

Järkyttäviä lukemia kyllä pelkkään "erikoisoperaatioon". No, tämäkin vuorellinen romurautaa kuului varmaan tietenkin niihin suunnitelmiin joissa mennään yhäkin suunnitelmien mukaan.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Paikalla
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5382
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

sikakoira kirjoitti: La Syys 03, 2022 6:26 pm Ukrainan tappiot lasketaan sadoissa tuhansissa

https://tass.com/politics/1501881
Ukrainian general estimates Kiev’s losses at hundreds of thousands since Feb
Se on sikäli hupaisaa, että jos oletetaan että näin olisi, ryssien saavutukset esittäytyvät entistä pateettisimpina. :mrgreen:
Virallinen omainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Pe Elo 18, 2017 6:05 pm

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Virallinen omainen »

sikakoira kirjoitti: La Syys 03, 2022 5:05 pm
Virallinen omainen kirjoitti: La Syys 03, 2022 4:09 pm Voi luoja tätä ryssien meuhkaamista.... :shock:

Terveiset Ukrainasta (tosin nyt puolassa lataamassa akkuja).

Mediat tekee klikkihuorausta lukijoiden saamiseksi ja on niistäkin rivien välistä luettavissa myös totuuden siementä.

Kivaa analysointia täällä foorumilla, mutta jos ei itse ole (tai ollut) paikanpäällä, ei voi väittää mitenkään agendaansa faktaksi. (Moderaattorit voisi ainakin Sikakoiran laittaa hetkeksi banaanisaarelle rauhoittumaan, vaikka Hänellä on välillä ihan järkevä argumenttikin, tosin alle prosentti tuottamastaan tauhkasta..).

Kiitos ja anteeksi, nyt syömään kunnon pihviä punkun kera ja lepäämään, jotta jaksaa taas ensiviikolla puolustaa demokratiaa.
Kun nyt olet majailemassa Ukrainassa niin olisi mielenkiintoista kuulla aatelmasi Ukrainan "demokratiasta" jota olet nyt puolustamassa :lol:
Oppositiopuolueet kielletty, kansalaisoikeudet Itä-Ukrainassa poistettu,Venäjän kielenkäyttö kielletty, koulutus / opetus lopetettu, Eläkkeiden maksu tehty mahdottomaksi jne......

Keksin hyvin nopeasti toisenkin nimityksen tällaiselle "demokratialle" :lol:
Luetun YMMÄRTÄMINEN? Kirjoitin olevani NYT Puolassa, joten et kiimassa edes jaksanut edes lukea viestiäni?

Minua ei kiinnosta politiikka, mutta ryssien perseily vituttaa ja siksi olen ollut Ukrainaa puolustamassa. Se varmaan sinua vituttaa ryssäfanaatikkona, mutta oma valintasi.

Vaarivainaa jo kaukopartiossa tappoi ryssiä Suomea puolustaessaan, joten minä teen saman ja puolustan Eurooppaa samalta paskalta, vaikka äänestin aikanaan liittymistä EU:n vastaisesti.

MODERAATTORIT, onko tämä foorumi ryssien maksama, kun näitä ryssätrolleja ei poisteta foorumin paskomisesta?

Sananvapaus. Puolesta ja vastaan.
-NILS-
Fakta on harvinainen asia, jota on vaikea löytää :shock:
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Virallinen omainen kirjoitti: La Syys 03, 2022 6:20 pm
H.Moilanen kirjoitti: La Syys 03, 2022 4:16 pm
Virallinen omainen kirjoitti: La Syys 03, 2022 4:09 pm Kivaa analysointia täällä foorumilla, mutta jos ei itse ole (tai ollut) paikanpäällä, ei voi väittää mitenkään agendaansa faktaksi.
Mulla on sukulaisia mm. Kiovassa. He ovat olleet Ukrainassa koko kuluvan kalenterivuoden ajan. Eivät ole käyneet edes Puolan puolella pihvejä popsimassa :wink:

Minulla ei ole sukulaisia/tuttuja Ukrainassa, mutta silti olen ollut puolustamassa ryssiä vastaan omalla hengellä....

Mitä itse olet tehnyt asian eteen?

Jos nyt pidän sodasta hetken taukoa Puolassa, onko se mielestäsi väärin?
(Toki ryssän hyökätessä Suomeen, tulen heti Suomea puolustamaan...).

Kuten aikaisemmin kirjoitin, valintakysymys ja itse olen päätöksen tehnyt "vieraan" maan sotaan lähtiessäni.
Kyllä vain. Suomesta on lähtenyt monenlaista viheltäjää Ukrainaan etsimään itseään. Tälläkin palstalla on seurattu erään löyhän ryhmittymän edesottamuksia :mrgreen:

Puolaan nimenomaan taisivat kovasta uhostaan huolimatta jäädä lopulta :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

OnyxPhoenix kirjoitti: La Syys 03, 2022 6:26 pm Jos Ukrainan vastahyökkäys onnistuu..
Mitä jos ei onnistu? Ulinaa ja Ulinaa, koko Eurooppa on aivan paskana, ja joku jaksaa päivästä toiseen, kato pommi!

Mitä jos oletkin itse irtaantunut reaalimaailmasta?
-Kaikki on nykyään ok-
Samira
Theo Kojak
Viestit: 1132
Liittynyt: Pe Marras 22, 2019 1:33 pm

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Samira »

sikakoira kirjoitti: La Syys 03, 2022 6:26 pm Ukrainan tappiot lasketaan sadoissa tuhansissa

https://tass.com/politics/1501881
Ukrainian general estimates Kiev’s losses at hundreds of thousands since Feb
KIEV, September 2. /TASS/. Ukraine’s losses sustained during Russia’s special military operation are estimated at hundreds of thousands, according to the former deputy commander of Ukraine’s Special Operations Forces, ex-deputy secretary of the National Security and Defense Council, General Sergey Krivonos.

"[We have] the right to say to the authorities: 'Why haven’t you done anything? Why hundreds of thousands are dead? What did they die for? What have you done to save their lives? All speculations to the effect this is untimely are an attempt to blur the memory and to erase history. What can erase the blood of the dead, who already number hundreds of thousands? Who will be responsible for this?'" Krivonos said on the Ukrainian Media Network on the YouTube channel on Friday.

He predicts that the Ukrainians "will soon start asking the authorities why such colossal sacrifices were made."

In early August, an adviser to the head of the Ukrainian presidential office Mikhail Podolyak, said that Ukraine was losing 30-50 soldiers a day, in contrast to the daily losses of 100-200 killed before. According to the chief of the parliamentary faction of the ruling Servant of the People party, David Arakhamia, the Ukrainian army was losing 200-500 a day.

On July 15, Ukrainian Defense Minister Alexey Reznikov said that the Ukrainian army’s losses had peaked in May, when it was losing up to 100 people killed and 300-400 wounded per day. At the same time, the Defense Ministry has stated that its losses in manpower were a state secret not to be disclosed during martial law.

Todella surullista. Venäjän laiton hyökkäyssota tuonut valtavasti surua maailmaan, kummallekin puolelle rajaa. Täytyy olla hullu tukeakseen tällaista.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Täytyy olla hullu tukeakseen tällaista.
No niin , nyt aletaan pääsemään asioiden lähteille :lol:

Eiköhän nyt lopeteta se asevienti ja aleta neuvottelemaan niistä rauhan ehdoista jotka olivat jo huhtikuussa allekirjoitusta vaille valmiina ennen kuin Boris saapui Britanniasta ja käski Zelenskyä pyyhkimään perseensä mokomilla sopimuksilla. :mrgreen:

Lopputulos sitten nähdään tänäpäivänä ja heikommaksi se Ukrainan kannalta tulee muuttumaan :wink:
Russian and Ukrainian negotiators appeared to have tentatively agreed on the outlines of a negotiated interim settlement: Russia would withdraw to its position on February 23, when it controlled part of the Donbas region and all of Crimea, and in exchange, Ukraine would promise not to seek NATO membership and instead receive security guarantees from a number of countries
https://archive.ph/14c2N#selection-4295 ... 0countries

Viimeksi muokannut sikakoira, La Syys 03, 2022 6:53 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Sestoelemento
Frank Drebin
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Joulu 11, 2018 1:29 am

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Sestoelemento »

Don MC kirjoitti: La Syys 03, 2022 6:37 pm Älä Virallinen omainen ota itteesi näiden ryssätrollien öyhötyksistä. He vain yrittävät järjestää sulle banneja. Tuuleta itseäsi tuonne lautamiesosioon jos nää jutut alkavat liikaa vituttamaan.

Itse nostan sinulle hattua. I really do.
Ja ihmettelen itsekin suuresti miksi suomalaisella foorumilla annetaan tällaisen tapahtua.
Koska klikkihuoraus & googlen algorytmit. Hiljastahan ukraina- ja koronaketjussa on ilman noita. En ole enää aikoihin jaksanut muutaman nimimerkin juttuja juurikaan lueskella. Samaa ripulia päivästä toiseen.

Stay safe virallinen omainen. Jos olisi nuorempi eikä perhe ja >100 työntekijää vastuulla vakavasti harkitsisin jotain konkreettisempaa kuin vain ’hengessä mukana oloa’. En kyllä tiedä olisiko munaa lähteä etulinjaan. Että se siitä pullistelusta 😬
Virallinen omainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Pe Elo 18, 2017 6:05 pm

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Virallinen omainen »

Vielä vuorokausi lepoa ja luksusta (sekä "sissimuonan" keräämistä) ennen seuraavaa koitosta.

Olkoon kuun asento hyvä ja TRG:n tähtäimessä monta ryssää.....

Over and out...
Fakta on harvinainen asia, jota on vaikea löytää :shock:
Virallinen omainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Pe Elo 18, 2017 6:05 pm

Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta

Viesti Kirjoittaja Virallinen omainen »

Koska klikkihuoraus & googlen algorytmit. Hiljastahan ukraina- ja koronaketjussa on ilman noita. En ole enää aikoihin jaksanut muutaman nimimerkin juttuja juurikaan lueskella. Samaa ripulia päivästä toiseen.

Stay safe virallinen omainen. Jos olisi nuorempi eikä perhe ja >100 työntekijää vastuulla vakavasti harkitsisin jotain konkreettisempaa kuin vain ’hengessä mukana oloa’. En kyllä tiedä olisiko munaa lähteä etulinjaan. Että se siitä pullistelusta 😬
Kiitos tuesta. Itse jo ehtoopuolella, mutta koulutus ja kunto antaa vielä mahdollisuuden vaikuttaa edes vähän tulevaisuutta.

Yritän toki pysyä hengissä, mutta ei sitä valitettavasti koskaan voi luvata sodassa. (Vaimo, lapsi ja lapsen lapset toivoo toki minun palaavan ehjänä kotiin).
Fakta on harvinainen asia, jota on vaikea löytää :shock:
Vastaa Viestiin