Ville Lindin tappo - Kerava, helmikuu 2001

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Toi joka tarjos veistä ei tosiaankaan ollut mikään roolipelaaja...
Raato
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 6:45 pm
Paikkakunta: rajan takaa...

Viesti Kirjoittaja Raato »

Ville siis oli tulossa roolipeleistä
Ur-Shugli
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Ur-Shugli »

Raato kirjoitti:Ville siis oli tulossa roolipeleistä
Eikä ollut. Tuona iltana ei pelattu roolipeliä. Se on väärä informaatio, mikä jutusta liikkuu. Pelailivat pleikkaria tuona iltana.
Ur-Shugli
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Ur-Shugli »

Raato kirjoitti:asui itse vielä killassa silloin.
Ei asunut. Asui siellä Saviolla. Ei ollut pariin vuoteen killassa enää asunut.
hopo-66
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2007 9:05 pm
Paikkakunta: ilmajoki

Viesti Kirjoittaja hopo-66 »

eikös tämä lindin puukottajan isä ole palopäällikkö ?
Intrested
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:39 am

Viesti Kirjoittaja Intrested »

Oli palopäällikkö. Sai sairauskohtauksen jo ennen keskustelun aihetta.
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

kahvitar kirjoitti:Onko tuota Olli Lindin kirjaa lukenut kukaan? Oliko hyvä kirja? Itse muistan tämän isän useammasta TV-haastattelusta, jossa oli mukana mm. Inhimillinen tekijä taisi olla yksi ohjelma.
En ole kirjaa lukenut, mutta inhimillisessä tekijässä esiintynyt isä kyllä hämmästyttää minua anteeksiantokyvyllään. Jos oma isäni toivottelisi näin hyviä jatkoja murhaajalleni, voisin loukkaantua.
Lind kertoo, ettei ole tuntenut tappajaa kohtaan vihaa missään vaiheessa. Isän ymmärrys on humanismia syvimmillään. Lind toivoo, että viiden vuoden tuomion jälkeen tappaja saisi elämänsä kohdalleen.
http://yle.fi/inhimillinentekija/juttu.php?tunnus=294
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Kotipeikko kirjoitti:En ole kirjaa lukenut, mutta inhimillisessä tekijässä esiintynyt isä kyllä hämmästyttää minua anteeksianto kyvyllään. Jos oma isäni toivottelisi näin hyviä jatkoja murhaajalleni, voisin loukkaantua.
Jaa, voisit loukkaantua? Kuolleenako? Kuvitellaan, jos olisit taivaassa, niin miten kuulisit isäsi sanat sinne tai miten saisit ne tietoosi?
Kotipeikko
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 2:06 am

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

ShipWreck kirjoitti:
Kotipeikko kirjoitti:En ole kirjaa lukenut, mutta inhimillisessä tekijässä esiintynyt isä kyllä hämmästyttää minua anteeksianto kyvyllään. Jos oma isäni toivottelisi näin hyviä jatkoja murhaajalleni, voisin loukkaantua.
Jaa, voisit loukkaantua? Kuolleenako? Kuvitellaan, jos olisit taivaassa, niin miten kuulisit isäsi sanat sinne tai miten saisit ne tietoosi?
Just toihan se mun pointti olikin, hyvä, että ymmärsit! :roll:
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
Sutte
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Huhti 15, 2011 7:43 pm

Re: Ville Lindin tappo - Kerava, helmikuu 2001

Viesti Kirjoittaja Sutte »

Villen tappaja otti hengen itseltään nyt loppuviikosta. Noinkohan ei sitten kestänyt syyllisyyden taakkaa...
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Ville Lindin tappo - Kerava, helmikuu 2001

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Noutaja siis löysi omansa
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Papa Rassi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Maalis 22, 2011 11:19 pm

Re: Ville Lindin tappo - Kerava, helmikuu 2001

Viesti Kirjoittaja Papa Rassi »

ShipWreck kirjoitti:
Kotipeikko kirjoitti:En ole kirjaa lukenut, mutta inhimillisessä tekijässä esiintynyt isä kyllä hämmästyttää minua anteeksianto kyvyllään. Jos oma isäni toivottelisi näin hyviä jatkoja murhaajalleni, voisin loukkaantua.
Jaa, voisit loukkaantua? Kuolleenako? Kuvitellaan, jos olisit taivaassa, niin miten kuulisit isäsi sanat sinne tai miten saisit ne tietoosi?
No eikö ole hyvä että isä ei katkeroitunut ja pystyi jatkamaan elämäänsä?
Avatar
PaxCow
Adrian Monk
Viestit: 2520
Liittynyt: To Tammi 17, 2013 3:45 pm

Re: Ville Lindin tappo - Kerava, helmikuu 2001

Viesti Kirjoittaja PaxCow »

Papa Rassi kirjoitti:
ShipWreck kirjoitti:
Kotipeikko kirjoitti:En ole kirjaa lukenut, mutta inhimillisessä tekijässä esiintynyt isä kyllä hämmästyttää minua anteeksianto kyvyllään. Jos oma isäni toivottelisi näin hyviä jatkoja murhaajalleni, voisin loukkaantua.

Jaa, voisit loukkaantua? Kuolleenako? Kuvitellaan, jos olisit taivaassa, niin miten kuulisit isäsi sanat sinne tai miten saisit ne tietoosi?

No eikö ole hyvä että isä ei katkeroitunut ja pystyi jatkamaan elämäänsä?

Nimenomaan. Isä on selkeästi ymmärtänyt sen, että jatkamalla pahan kierrettä mikään ei ainakaan paremmaksi muutu. Todella kunnioitettava asenne, jonka omaksuminen voisi ainakin mulle olla liian vaikeaa.
"I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it." - Mark Twain
SuBuTeX
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 9:24 am

Re: Ville Lindin tappo - Kerava, helmikuu 2001

Viesti Kirjoittaja SuBuTeX »

Puhelin sekoilee joten lyhyesti: oisko kellään tietoo ilmeisesti Keravalla uutena vuotena tapahtuneesta taposta, Sami V & P-Pete tekijöinä? Ois kiva tietää mitä tapahtunu kun Pete on ainakin täysin munaton.. Tabk.
Vakavasti otettava nimimerkki?!
Stu22
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 1:45 pm

Re: Ville Lindin tappo - Kerava, helmikuu 2001

Viesti Kirjoittaja Stu22 »

PaxCow kirjoitti:
Papa Rassi kirjoitti:No eikö ole hyvä että isä ei katkeroitunut ja pystyi jatkamaan elämäänsä?

Nimenomaan. Isä on selkeästi ymmärtänyt sen, että jatkamalla pahan kierrettä mikään ei ainakaan paremmaksi muutu. Todella kunnioitettava asenne, jonka omaksuminen voisi ainakin mulle olla liian vaikeaa.
Tämä on sinänsä jännä pointti tuosta isästä, sillä hän oli pitkään mukana nonimehubisneksessä, jossa siis kaupattiin kaukaa tuotua tehotonta mehua kovaan hintaan muun muassa kuolemansairaille muka parannuskeinoksi verkostomarkkinointikeinoilla. Olli Lind siis. Sittemmin kuoli sydänkohtaukseen jätettyään sydänlääkkeet pois ja luotettuaan omaan mehuunsa... googlella löytää mielenkiintoisia keskusteluja kyseisestä rahastajasta.
Vastaa Viestiin