Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Tirehtoori
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Su Tammi 08, 2023 2:06 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

MissMatlock kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:30 pm
Tirehtoori kirjoitti: La Tammi 14, 2023 4:57 pm Miksi kiinnostunut tutkija on poistettu täältä saitilta? Tupla rekkaus??? Siinä on teille uskottavuutta lisää.

Eihän ko henkilö kertonut mitään faktaa mistään Rasmukseen liittyväästä asiasta. Niinku aiemmin kirjootin niin ei ole kuulemma ollut yhteyres eres kehenkään. (Tämä on ihan vaan kuulopuheesiin peruatuva) Poistatti profiilinsa hyvän provoolun jälkeen tai se poistettiin esim tuplarekkauksen johrosta.
Älä sinäkään usko kaikkea mitä kuulet, jos ei muidenkaan pitäis. ;)
Niinpä ja sen takia aina laitankin mistä tietoni olen saanut että ymmärrätte että on toisen kären tiatoa. Kiitos kun lainasit tuon. Toi esille juuri sen mitä tarkoitinkin.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1126
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Newintown kirjoitti: La Tammi 14, 2023 9:35 pm Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös tää minfo ole sellainen paikka, että ei pysty jäljittämään? Muistelen näin täältä lukeneen. Eli ei pystyis poliisi jäljittämään ja että täältä ei käyttäjistä tietoa eteenpäin anneta. Tässä valossa en ymmärrä miksi kiinnostunut tutkija mikä olikaan poisti profiilinsa. En välttämättä trollina pidä, enemmänkin että sekaantui johonkin josta säikähti.

Miksi tämä katoaminen kaikkien katoamisten seassa on sellainen että kukaan ei puhu ja ei kunnolla ole etsittykään? Täällä katosi eilen nuori ja välittömästi oli uutiset paikallislehdessä ja iltapvälehdissä ja nyt on jo kotonaan. Mä olen aivan varma että Rasse on löytynyt, ja jostain syystä tätä pitää nyt salailla.

Tirehtööri, ihanko tosissaan siellä Lapualla ihmiset ei puhu eikä spekuloi? Kaikki siellä tuntuu olevan kun teflonia..
Ei täältä muistaakseni voi itse poistaa nimimerkkiään. Kokeile jos jaksat. Ja korjatkaa kiitos jos olen väärässä. Ylläpitoon kun ottaa yhteyden niin toki varmaan onnistuu. Eikö se ole muutenkin sama jättää se tunnus pyörimään kun kerran tekstit silti jäävä. Tai no ehkä jos haluaa muka mailin "piilottaa"...
MissMatlock
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2022 10:22 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Yhtä lailla siis voi olla niin, että kaikki mitä KT kertoi oli täyttä totta. Kukin saa päättää ihan itse, uskooko. Tuskin palstalla kirjoittelevien mielipiteet asioista silti vaikuttaa lopputulemaan. Kunhan spekuloidaan!
Molo
Martin Beck
Viestit: 828
Liittynyt: Pe Joulu 30, 2022 6:59 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Molo »

Onhan se selvää, että täällä spekuloidaan tää palsta on sitä varten. En ole huomanut, että vaihtoehtoja olis täällä totena faktoina spekuloitu. Se että joku menee sekaisin siitä, että spekuloidaan voi jättää omaan arvoonsa. Eikä ole ihme, että täällä ihmetellään eri spekulaatioita, koska ihmetellään miksi kaikki kadonneet eivät ole samalla viivalla. Ihmetystä on kuitenkin aiheuttanut kaikki ihmisten arvailut jotka torpattu yksintein!

Tulee vaikutelma, ettei tutkita on päätetty että jokeen meni ja alajuoksulta löytyy keväällä. Kuitenkin on kaikkien nähtävillä nujakointi kyläpoliisin kanssa ja tyyppejä kadonneen ympärillä kapakassa. Ei ihan kuulu tavalliseen kapakkaperjantaihin jos ei sekään että 16-vuotias kapakassa kännissä ja joutuu hirvipeijaisia viettävän poliisin riepoteltavaksi sekä päästetään siinä kunnossa yöhön toikkaroimaan ilman että lainvartijaakaan huolettaa. Varsinkin kun on tiennyt taustoja ja, että alaikäinen varsinkin kun on kertoman mukaan hyvä poliisi jolla on myös omia lapsia. Ihmetellään kun ihmetellään nämä asiat ovat niitä faktoja minkä takia täällä nyt ihmetellään ja aprikoidaan ihan syystä! Sitä siis tutkitaan tätä poliisin kiinni käymistä. Se on fakta!
Tirehtoori
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Su Tammi 08, 2023 2:06 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Mua jäi vähän vaivaamaan asia että kiinnostunut tutkija on ollut 9.1 viimeisen kerran iltapäivästä kirjautuneena sekä poustanut tunnuksensa ja Buzzer91 on rekisteröitynyt 10.1 iltapäivästä tänne uutena. Kirjoituksia kun lukee niin löytyy tavallaan yhtenäisyyksiä KT:n kirjootuksiin.

Mutta luulen että oon väärässä tässä asiassa ja Buzzer91 on vain samantyylinen henkilö samojen ajatuksien kanssa ja sattuu vain puolustelemaan KT:n sanomisia.


No tää on tällaasta tyhyjänpäiväästä spekulaatiota.
Mutta voisikohan joukossamme olla joku joka haluaa ajaa keakustelua johonkin tiettyyn suuntaan. Puoluatella joitakin ja ohjata ajatuksia pois jostain suunnasta. En nyt tarkoita Buzzeria vaan jotakin ihan muuta.
Viimeksi muokannut Tirehtoori, La Tammi 14, 2023 11:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Dothemath
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: To Marras 12, 2009 4:43 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Dothemath »

MissMatlock kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:38 pm Yhtä lailla siis voi olla niin, että kaikki mitä KT kertoi oli täyttä totta. Kukin saa päättää ihan itse, uskooko. Tuskin palstalla kirjoittelevien mielipiteet asioista silti vaikuttaa lopputulemaan. Kunhan spekuloidaan!
Ei pitäisi päättää uskoa jotain.
Newintown
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 2:15 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Newintown »

Knobster kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:36 pm
Newintown kirjoitti: La Tammi 14, 2023 9:35 pm Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös tää minfo ole sellainen paikka, että ei pysty jäljittämään? Muistelen näin täältä lukeneen. Eli ei pystyis poliisi jäljittämään ja että täältä ei käyttäjistä tietoa eteenpäin anneta. Tässä valossa en ymmärrä miksi kiinnostunut tutkija mikä olikaan poisti profiilinsa. En välttämättä trollina pidä, enemmänkin että sekaantui johonkin josta säikähti.

Miksi tämä katoaminen kaikkien katoamisten seassa on sellainen että kukaan ei puhu ja ei kunnolla ole etsittykään? Täällä katosi eilen nuori ja välittömästi oli uutiset paikallislehdessä ja iltapvälehdissä ja nyt on jo kotonaan. Mä olen aivan varma että Rasse on löytynyt, ja jostain syystä tätä pitää nyt salailla.

Tirehtööri, ihanko tosissaan siellä Lapualla ihmiset ei puhu eikä spekuloi? Kaikki siellä tuntuu olevan kun teflonia..
Ei täältä muistaakseni voi itse poistaa nimimerkkiään. Kokeile jos jaksat. Ja korjatkaa kiitos jos olen väärässä. Ylläpitoon kun ottaa yhteyden niin toki varmaan onnistuu. Eikö se ole muutenkin sama jättää se tunnus pyörimään kun kerran tekstit silti jäävä. Tai no ehkä jos haluaa muka mailin "piilottaa"...


En tarkoita profiilin poistoa, se liene onnistuu kun vaan on yhteydessä modeen. Tarkoitin että täällä voi kirjoitella ihan mitä vaan ja poliisi ei pysty jäljittämään, eikä modet tai kukaan käyttjistä tietoja eteenpäin anna. Että tutkija ois hyvin voikut jatkaa kirjoituksiaan ja kukaan ei pääsis hänen oikean minäm jälkelle.
MissMatlock
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2022 10:22 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja MissMatlock »

Dothemath kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:45 pm
MissMatlock kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:38 pm Yhtä lailla siis voi olla niin, että kaikki mitä KT kertoi oli täyttä totta. Kukin saa päättää ihan itse, uskooko. Tuskin palstalla kirjoittelevien mielipiteet asioista silti vaikuttaa lopputulemaan. Kunhan spekuloidaan!
Ei pitäisi päättää uskoa jotain.
Kukin saa itse uskoa mitä haluaa. Tuliko nyt parempi mieli?
Dothemath
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: To Marras 12, 2009 4:43 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Dothemath »

MissMatlock kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:47 pm
Dothemath kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:45 pm
MissMatlock kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:38 pm Yhtä lailla siis voi olla niin, että kaikki mitä KT kertoi oli täyttä totta. Kukin saa päättää ihan itse, uskooko. Tuskin palstalla kirjoittelevien mielipiteet asioista silti vaikuttaa lopputulemaan. Kunhan spekuloidaan!
Ei pitäisi päättää uskoa jotain.
Kukin saa itse uskoa mitä haluaa. Tuliko nyt parempi mieli?
Parempi mieli mistä?
Sipi
Jack Bauer
Viestit: 930
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Ei oikein muuta enää voi sanoa kuin että ... Lapset, lapset.

Lopettakaa hyvän sään aikana ja palataanko aiheeseen? Jokaisella meistä on omat syynsä siihen, miksi tämä juttu herättää tunteita. Kukaan meistä ei ole enempää oikeassa kuin muutkaan, kunnes toisin todistetaan. Itse haluaisin löytää Rasmuksen.

Peace.
Sala666
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Tammi 06, 2023 11:52 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Sala666 »

Onko näitä kukaa haastatellu?

Lapua
Lapua
D8240639-F477-4223-B39A-224E021598FE.jpeg (51.52 KiB) Katsottu 578 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Ruudolf
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2023 6:44 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ruudolf »

Olikos lapuan ja vaasan välillä joku ulosajo samoihin aikoihin
Yökyöpeli**
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2022 4:48 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Yökyöpeli** »

Buzzer91 kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:07 pm Väitti ettei KT olisi ollut jutellut R äidin kanssa koska oli näin ”kuullut” kyliltä ja ettei olisi kertonut poliisille tietoja. R äidin kanssa viestien vaihdosta kuva täälläkin ja eikös hän alunperin mennyt R.K juttusille ja sitä kautta ylipäätään saikin R äidin numeron ja esitettävät lisäkysymykset tälle kaverille?
Yhtään ainutta kuvaahan tämä tutkija ei laittanut, joista olisi näkynyt että olisi oikeasti jutellut Rassen äidin tai V.A:n kanssa. Kummallisesti kropattuja kuvia väitetyistä keskusteluista vain.

Monta tyyppiä tällä palstalla on, joita saisi höynäytettyä kunhan esiintyy vakuuttavasti. Lähdekritiikki puuttuu täysin. Tuokin on niin selvä esimerkki siitä, kun nyt puhutaan jo ihan tosissaan siitä miten ihmeellistä on että Rassen äiti on lomailemassa jossain ties missä, vaikka ainoa "tieto" siitä ovat nämä väitetyt viestit Rassen äidin kanssa siitä, miten hän on ollut sillä hetkellä "reissussa". Mutta niin vain lähti sekin elämään omaa elämäänsä tällä palstalla.

KiinnostunutTutkija muka sai bännit palstalta kinastelun takia, jota kuitenkaan kukaan palstalainen ei ole nähnyt. Ennemmin veikkaan bännejä valheellisen tiedon levittämisestä ja sen vuoksi lopulta tilin poistoa. En minä kokonaan sitä vaihtoehtoakaan sulkisi pois, etteikö hänen keskustelunsa olisi olleet ihan totta, mutta yhtään mitään en kyllä sen varaan perustaisi.
Buzzer91
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2023 10:50 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Buzzer91 »

Tirehtoori kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:23 pm
Buzzer91 kirjoitti: La Tammi 14, 2023 10:07 pm
Dothemath kirjoitti: La Tammi 14, 2023 8:50 pm Kuten? Minä jotain vahvistusta pyysin, joka todistaisi keskustelut V.A. kanssa, mutta mitään ei tullut.

Tämä nyt on neljäs juttu jota aktiivisesti täällä seuraan ja tässä on selvästi eniten kaikenmoista sählääjää sekoittamassa asioita. Metsätytön tapaus aikoinaan tänne toi. Varsinkin Teemu Puumalan ja Kasimir Ringvallin ketjut myös tullut aikoinaan seurattua. Noissakin oli spekulointia, jota kuuluukin olla, mutta trust me bro -faktoja ei tällä tavalla heitelty kuten tässä tapauksessa.
Ja mikähän sellainen vahvistus olisi että pystyis oikeastaan mistään 100% varmuudella sanomaan ? En ole mielestäni nähnyt tässä ketjussa mitenkään hirveästi mitään trust me bro- faktojakaan. Enimmäkseen spekulaatiota mitä mahdollisesti voinut käydä ynm. Eniten näitä trust me bro- kommentteja laittaa Tirehtoori ja nimestäkin nyt jo voi päätellä että melkonen tirehtööri tosiaan. Väittää jokaisessa viestissään asioista niinkuin tietäis ne 100% varmasti enkä usko että tietää. Väitti ettei KT olisi ollut jutellut R äidin kanssa koska oli näin ”kuullut” kyliltä ja ettei olisi kertonut poliisille tietoja. R äidin kanssa viestien vaihdosta kuva täälläkin ja eikös hän alunperin mennyt R.K juttusille ja sitä kautta ylipäätään saikin R äidin numeron ja esitettävät lisäkysymykset tälle kaverille? En usko trolliin kenenkään muun tapauksessa kuin tirehtöörin, sillä en usko että paikalliset Lapua poliisitkaan saamiaan tietoja kylillä puhuis / ylipäätään kertoilis kotona että ”juu tänään kävi joku kertomas sitä tätä ja tota” joten mistä ”kylillä” tästä asiasta edes oltais voitu olla tietoisia? Ei edes poliisi kavereilleen kerro meneillä olevasta työstä, tai jos kertoisi ni potkut tulisi salassapidon rikkomisesta.

Siinä muutama fakta sinullekkin jotka Tirehtoorin kommenteissa ihmetyttää sillä eivät voi olla varmaa tietoa.
Piti oikein lukia kaikki omat viestit läpi. Et ole tainnut sinä niitä lukea jos tuollaista väität. Vilkaiseppas ne uudestaan.
Haha mitä ihmettä?? Eli jos olen samaa mieltä siitä etten usko KT:n olleen trolli ja kyseenalaistan sitä miten sinä tai kuka tahansa lapualainen joka EI työskentele poliisissa voisi saada tutkinnan sisäisiä tietoja tästä tapauksesta ja kuulustelluista henkilöistä/ilmiannoista niin alat epäillä minua jostain pelkästään sen takia että päätin vihdoin tehdä tunnukset tänne ja liittyä spekuloimaan pelkän lukemisen sijasta sillä mielenkiinnolla myös luin noita tutkijan kommentteja ja se nyt sattui tapahtumaan yli päivä hänen poistumisen jälkeen ilmeisesti (?) anteeksi jos en tajua katsoa milloin kukakin poistuu / ei kirjota tänne että tietäisin milloin saa kirjautua ja milloin ei.

Noh muistakaa nyt muut ketä tätä vain luette (ja heitä on paaaaaljon) ja ajattelette tehdä myös tunnukset että saatatte joutua epäilyksien alle jos mielipiteenne sattuu olemaan sama monen muun kanssa ja kyseenalaistatte myös melko epäilyttävää nimimerkkiä.

Tekstiä tiivistelty
-NILS-
Buzzer91
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2023 10:50 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Buzzer91 »

Sala666 kirjoitti: La Tammi 14, 2023 11:29 pm Onko näitä kukaa haastatellu?
Veikkaisin että poliisi ois tai ois ainakin todennäköisesti(?) eikös jossain lehdessä ollut että R pyöri nuorisotaloillla ja käsitykseni mukaan eikö nämä nuoristyön ihmiset juuri sellaisissa ole töissä ? Toki en tiedä mitä hait takaa tällä että miten he oisivat voinu auttaa tässä. Olen vahvasti sitä mieltä että lapuanhovin porukka sinä iltana / sen ympäristössä olleista joku tietää enemmän muttei puhu syystä tai toisesta.
Vastaa Viestiin