Upponalle kirjoitti: Ma Tammi 16, 2023 11:20 amLuulisi sitten, että RK julkistaisi facessaankin "kaiken tekemänsä" Rasmuksen eteen. Aika löysäleukaiselta vaalikampanjan kävijältä kun vaikuttaa...Pömppis kirjoitti: Ma Tammi 16, 2023 9:21 amMistäs sinä tiedät mitä muuta R.K tämän eteen tekee kun istuu ja odottaa?urpo-anneli kirjoitti: Su Tammi 15, 2023 8:31 pm Okei, sen verran täytyy noihin RK:n juttuihin todeta että jos ihminen olisi aidosti huolissaan ja kiinnostunut mitä kadonneelle on tapahtunut, ei hän välttämättä istuskele kotona vain lukien mitä poliisi tiedottaa, vaan jokainen aivot omaava käy läpi mielessään skenaarioita, vihjeitä - mahdollisia ja mahdottomia, eikä vain odottele että toiset sen tekevät. Se ei kuitenkaan loppujenlopuksi ole kuin se virka joka meidät tavan ihmiset erottaa poliisista. Poliisin kokemus voi olla eduksi vs. tavan kansalainen, mutta päättäväisyys ja määrätietoisuus kyllä saattaa voittaa jopa määrärahojen ja kokemuksen suuruuden mitä tulee tapauksen selviämiseen jos tahtoo Rasmuksen kohtalon selvittää. Mistä näistä tietää, minun ajatuksia vain..
Ihme syyllistämistä muutenkin monelta "miksei kukaan paikallinen etsi.."
Mistä kukaan tietää kuka etsii ja kuka ei. Varsinkaan jos itse asuu jossain kaukana Lapuasta.
Itse nyt en ota kantaa mitä on etsinnässä tehnyt ja kuinka, mutta en nyt usko sitäkään että kukaan muukaan joka naksahdusta kirjoittaa someen, jos on jotain tehnyt.
Ja vaalipuoleen en ota kantaa sitäkään vähää.