Eikai kukaan ota tosissaan mitä Piia suustaan päästää? Jokaisen Lapualaasen luulis tuntevan ton naisen maine.Tirehtoori kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:54 pmMierin kans samaa miältä. Joku ei nyt puhu totta.mler kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:53 pm"Poliisi ei usko katoamiseen liittyvän rikosta. Teivaanmäen mukaan rikoksen mahdollisuutta ei kuitenkaan ole toisaalta suljettu poiskaan.Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:33 pm Reinikan luona käynyt krp etsimässä Rasmuksen dna:ta. Ei ole löytynyt. Eivät myöskään tunne Rasmusta. Olen siis keskustellut Piia Reinikan kanssa itse ja hänen kertomaansa nuo. Tähän julkaisuun en ole hänen lupaansa pyytänyt, mutta en usko että haittaa häntä yhtään. Oli erittäin asiallinen ja myös hän toivoo Rasmuksen löytyvän.
Toistaiseksi juttua tutkitaan tavallisena katoamisena."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/16- ... #gs.nbvv6k
Miten, siis MITEN on yht äkkiä KRP sekaantunut tähän katoamisen tutkintaan kun uutisoinnin mukaan tutkitaan edelleen tavallisena katoamisena??
Ja se että Reinikka ei tunne Rasmusta, mutta kuitenkin somessa huuteli että Härsilä on katoamisen takana jne. En kyllä tätäkään kertomaa ihan purematta niele.
Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
-
Hiljainenkulkija
- Aloitteleva Besserwisser
Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Ei se ole väärää tietoa, se on V.A:lta (tod.näk.) saatua tietoa, kuten siinä ylempänä sanotaan.Tirehtoori kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 3:40 pm Nro 3 väärää tietoa. Viimeesin havaanto marian tallilta. Ei rillin suuntaan ole lähteny
Mutta kuten sanoit, virallinen viimeisin havainto on marian talli tai jotain muuta kuin rillin suuntaan.
Viimeksi muokannut mätlokki, Su Tammi 22, 2023 3:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tirehtoori
- Harjunpää
Niin mitä kukakin pitää sitten oikiana tiatona.mätlokki kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 3:49 pmEi se ole väärää tietoa, se on V.A:lta (tod.näk.) saatua tietoa, kuten siinä ylempänä sanotaan.Tirehtoori kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 3:40 pm Nro 3 väärää tietoa. Viimeesin havaanto marian tallilta. Ei rillin suuntaan ole lähteny
Mutta kuten sanoit, virallinen viimeisin havainto on marian talli tai jotain muuta kuin rillin suuntaan.
Virallisesti ja varmennetusti oikia tiato on tallilta. Välikäden välikäden kautta saatu tiato.... njääääää...
Sano mun sanoneen. JOESSA SE ON
Tallilta vai tallin suuntaan?Tirehtoori kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 3:40 pm Nro 3 väärää tietoa. Viimeesin havaanto marian tallilta. Ei rillin suuntaan ole lähteny
Tuo rilli on V.A havainto
Tämä asia kaiken karmeuden keskellä kuitenkin hyvä uutinen tutkivat ja joku muu kuin paikallinen.Amandalooni kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:33 pm Reinikan luona käynyt krp etsimässä Rasmuksen dna:ta. Ei ole löytynyt. Eivät myöskään tunne Rasmusta. Olen siis keskustellut Piia Reinikan kanssa itse ja hänen kertomaansa nuo. Tähän julkaisuun en ole hänen lupaansa pyytänyt, mutta en usko että haittaa häntä yhtään. Oli erittäin asiallinen ja myös hän toivoo Rasmuksen löytyvän.
Toivon ja rukoilen, että olisi vaan hatkassa laitokseen joutumisen pelossa! Mikäli krp mukana sitten ehkä rikosta epäillään tai haetaan merkkejä siihen. Ei enää jatketa hokemaa joessa on? Uskoisin kyllä selvittävän kaikki tuijottajat ja kolmikot. Voimia perheelle ja läheisille!
Sanallakaan ei ole myöskään täsmennetty missään vaiheessa löytöpalkkio elävänä ja/ tai kuolleena. Jälkimmäinen otettava vahvasti huomioon näin pitkän ajan kuluttua ja nyt ollaan hipihiljaa. Itse asiassa, jos tuo löytöpalkkio oikeasti oli olemassa, niin ei myöskään ole kerrottu onko se löytäjälle netto, eli olisiko perhe maksanut verot. Summa vain nousi hätäpäissäänToTheMoon kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 2:33 pmEn tiedä kiinnittikö muut huomiota, mutta mua pisti silmään siinä R.K viimeisimmässä katoamisilmoituksessa, että sanallakaan ei enää puhuttu löytöpalkkiosta.Emelie DeWitt kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 2:05 pmEn usko et voikaan ikuisesti piileskellä. Mutta lisäaikaa tulee varmasti jos liikkuu pimeällä, tekee jotain hiuksilleen jne. En tiedä uskooko nuoret siihen 5000e palkkioon, kyllähän sen muuten olisi joku jo paljastanutSkk kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 1:35 pm
Luultavasti on huhua. Seinäjoki on pieni paikka. Et sä sinne voi kadota, koska Lapuakin ihan vieressä niin aivan varmasti siellä tunnistetaan..
Voi olla tietysti, että siitä on luovuttu kun ei tuottanu tulosta.
nopeasti kuin Palsanmäen kammarilla. Ei senpuoleen, kyllä minä kuvitellun havainnon/löydön ilmoittaisin ja ehdottomasti kieltäytyisin palkkiosta.
-
MissMatlock
- Remington Steele
Nuo suunnat nyt on yks hailee, turha jäädä jumiin siihen. Lapualla pääsee kyllä mihin tahansa vaikka oletetusti olis nähty lähtevän johonkin. Kamerat tuskin hirveän kauas näyttää, mihin olis mahdollisesti yhtäkkiä kääntynytkin. Tuon kokoinen keskusta olis pitänyt haravoida koko Lapuahovin ympäristöstä joka suuntaan tietyltä matkalta - tai toivottavasti näin on tehtykin eikä vaan pyöritty siellä Marian Tallin tienoilla.
Siihen krp,n väitettyyn dnan etsintään- Onhan tietty mahdollista, että olisi valehdellut tuo ko.morsio jos olisi halunut päästää oman sakkinsa epäiltyjen listalta. Sittenpähän ainakin antaa aihetta lisätutkimuksiin mikäli olisi valetta suoltanut.
RK on päivittänyt katoamisilmoitustaan löytöpalkkion osalta, se maksetaan edelleen.
-
Amandalooni
- Olivia Benson
"Lähipiiri on nähnyt myös videon jossa Rasmus yrittää uudelleen sisälle ja häntä ei päästetä ja siitä lähtee mariantallille/kaupalle päin."
Tuo video on viimeinen varma havainto Rasmuksesta.
KT ei ollut kertonut VA:lle jakavansa tietoja eteenpäin. Jompi kumpi sekoittanut asioita.
Läheisten mielestä Reinikan porukka ei liity katoamiseen.
Ovat olleet yhteyksissä.
Tänne aiemmin linkitetty juttu, vaikka sama sukunimi, ei liity Rasmuksen perheeseen mitenkään. Ei ole sukua tai lähipiiriä.
Tuo video on viimeinen varma havainto Rasmuksesta.
KT ei ollut kertonut VA:lle jakavansa tietoja eteenpäin. Jompi kumpi sekoittanut asioita.
Läheisten mielestä Reinikan porukka ei liity katoamiseen.
Ovat olleet yhteyksissä.
Tänne aiemmin linkitetty juttu, vaikka sama sukunimi, ei liity Rasmuksen perheeseen mitenkään. Ei ole sukua tai lähipiiriä.
-
Tirehtoori
- Harjunpää
Mitä ne ristiriitaisuuret oli?
Kiitos taas, Mätlokki. Sä olet kyllä ihan yliluonnollinen näiden linkkien kaivamisten kanssa.mätlokki kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 3:11 pm
Äiti/Perhe, ainakin näiden pohjalta:
Äiti lupaa 5 000 euron löytöpalkkion vihjeelle, joka johtaa Rasmuksen löytymisen jäljille.
Muistelin itsekin, että äiti lupaa rahaa. Mutta silti jäin pohtimaan, että onkohan raha ns koordinoitu äidin kautta, eli omaiset sen myöntävät /hallinnoivat, mutta joku muu taho kuten nämä poliitikot tai kampanjaansa ajavat ihmiset olisivat sen keräämisessä auttaneet. Tämä ajatus siksi, että palkkiosta ei enää puhuta yhtäkkiä mitään, se on ikaan kuin "unohtunut". Olisivatko nämä tahot jättäytyneet asiassa ulkopuolelle, asettaneet jonkin aikarajan tai muusta syystä vetäytyneet projektista.
Ajattelisin ihan spekulaatiopohjalta, että jos oma läheiseni katoaisi, järjestäisin varmasti jonkun keräyksen tai muuta ja ilmoittaisin sitten palkkiosta omissa nimissäni (lahjoittajien/osallistujein suostumuksella tietysti). Ajattelisin myös itse pitäväni palkkioasiaa tapetilla ja muistuttelisin siitä varmasti tasaisin väliajoin eri kanavilla, mikäli raha olisi aidosti minun hallittavissani.
Kuten niin usein aiemminkin, voin olla väärässä.
-
Amandalooni
- Olivia Benson
Sitä en tiedä.
Kiitos tiedosta. Ehdin vastata tuohon edelliseen jo ennen kuin luin kirjoituksesi.Loka? kirjoitti: Su Tammi 22, 2023 4:28 pm RK on päivittänyt katoamisilmoitustaan löytöpalkkion osalta, se maksetaan edelleen.
-
Tirehtoori
- Harjunpää
RK sanoo sulle että tiarot oli erit mitä tänne on kirjootettu, mutta et tiärä mitä ne riarot on?