Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Flame
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Joulu 01, 2015 10:59 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Flame »

Gartman69 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 4:41 pm Ei se mua ota päähän ettei kukaan vastaa jos ja kun on niin ettei kukaan tiedä vastausta.
Onhan Rasmuksen vaatetuskin katoamishetkellä tiedossa (kai) ja se on kuvailtu.
Kai tää mulle on vähä sama ku kysyisin joltakin että paljonko kello on - ja saan siihen vastauksena vain kysymyksen;
"Miks se sua kiinnostaa"?
:lol:
Kuvissa näkyy kultainen(?) nappi korva koru toisessa korvassa (oikeassa?). Riittääkö tämä vai pitääkö etsiä muitakin tunniste tietoja kuvista jotka voit myös itse katsoa,,?
Newintown
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 2:15 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Newintown »

Gartman69 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 3:28 pm Ok - luovutan. Oletin että Rasmuksella olis edes pari niin hyvää kaveria että olisivat tienneet oliko hänellä kadotessaan koruja, sormuksia, puhelin, avaimia?

En kysy enää - mä ymmärrän jos nää vastakysymysten esittäjät ovat lapualaisia tasapäitä! Muuten en sitten kyllä ymmärrä yhtään.

Ja mä uskon että tatuoinnista ruumiin tunnistaa jos ei muuten - ei siihen helyosastoa tartte?

Ps. Hiihtelin peltoja ja rantoja pitkin padolta Lahanoonlahteen - rauhallista oli!
Jos olisin Lapulta niin en yrittäisi vihjailla tällä palstalla tietäväni enemmän kuin mitä on tiedotettu. Miksi sun on niin vaikea kertoa mitä viesteilläsi haluat kertoa, koska tällainen suht normaaliälyllä varustettu, kylläkin hidas hämäläinen, ei saa yhtään kiinni sun jutuista.

Kysyn vielä, että onko sun tarkoitus täällä vaan vihjailla ikään kuin tietäisit enemmän? Olet viesteissäsi varma että R on kuollut. Onko tästä faktaa?

Mä itseasiassa epäilen sun olevan samaa ufoporukkaa mitä siellä päin taitaa enemmänkin olla. Heittelet millon mitäkin huuhaata ilmoille ja nyt alkaa tuntua että ihan vaan tahallasi.
Valtapallo
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ke Tammi 04, 2023 4:23 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Valtapallo »

Gartman69 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 4:41 pm Ei se mua ota päähän ettei kukaan vastaa jos ja kun on niin ettei kukaan tiedä vastausta.
Onhan Rasmuksen vaatetuskin katoamishetkellä tiedossa (kai) ja se on kuvailtu. Ja kukaan ei kummeksu kun joku kyselee esim. vaatetuksesta? Älkää heittäkö vaaleeta lippistä jokeen ku se vapautuu jäistä - ettei aloiteta turhia etsintöjä suurella voluumilla.
Kai tää mulle on vähä sama ku kysyisin joltakin että paljonko kello on - ja saan siihen vastauksena vain kysymyksen;
"Miks se sua kiinnostaa"?
:lol:
Kaikista lukuisista kuvista mitä Rasmuksesta on julkaistu, muistaakseni missään niistä en ole nähnyt hänellä kelloa tai mitään koruja sen enempää kaulalla kuin ranteessa, korvissa tai sormissa.
Kuvien perusteella siis voisi päätellä että hänellä ei katoamisiltanakaan olisi ollut koruja tai kelloa. Mutta tietoa asiasta ei itselläni ole.

PS. On täällä oudompiakin kysymyksiä ja spekulaatioita kysytty ja esitetty. Jos mitä ja minkälaisia. Kaikkia ei voi aina miellyttää, mutta onneksi aina voi sivuuttaa itseä häiritsevät kommentit.
Gartman69
Hetty Wainthropp
Viestit: 477
Liittynyt: Su Loka 03, 2021 12:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

En kyllä käsitä miten jotkut voi kääntää sellaisen asian vihjailuksi kun kysyy mitä kaverilla oli yllään katoamishetkellä.
En mä mistään hikisistä baarikuvista näe Rasmuksen ranteita, kaulaa enkä muita peitettyjä alueita missä koruja sun muita voi olla? Erilaisista läväreistä puhumattakaan. Ja nimenomaan katoamisiltana - ei mitään vanhoja kuvia vuoden takaa jne.
Ketään ei vaivaa jos joku kysyy esim. minkälainen lippis oli päässä - vaan siihen annetaan vastaus jos tiedetään edes väri tai jotain enemmänkin?
No - oliko puhelin One Plus vai Samsung?
Viimeksi muokannut Gartman69, Ma Helmi 20, 2023 5:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Noh, esim tämä on sitä vihjailua, samsung vai oneplus. Miks sen pitäisi kaikista mahdollisista puhelinmerkeistä olla just jompi kumpi? Mitä merkitystä sillä on löytymisen kannalta mikä puhelin hänellä oli?
Gartman69
Hetty Wainthropp
Viestit: 477
Liittynyt: Su Loka 03, 2021 12:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

Nml84 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 5:52 pm Noh, esim tämä on sitä vihjailua, samsung vai oneplus. Miks sen pitäisi kaikista mahdollisista puhelinmerkeistä olla just jompi kumpi? Mitä merkitystä sillä on löytymisen kannalta mikä puhelin hänellä oli?
No mitäs merkitystä sitten on vaatetuksen ilmoittamisella?
Tai eräässä toisessa keississä poliisin radioviesti;
"Varkaalla on musta huppari ja naikin kengät jalassa"
Nml84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2022 10:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Nml84 »

Gartman69 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 5:58 pm
Nml84 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 5:52 pm Noh, esim tämä on sitä vihjailua, samsung vai oneplus. Miks sen pitäisi kaikista mahdollisista puhelinmerkeistä olla just jompi kumpi? Mitä merkitystä sillä on löytymisen kannalta mikä puhelin hänellä oli?
No mitäs merkitystä sitten on vaatetuksen ilmoittamisella?
Tai eräässä toisessa keississä poliisin radioviesti;
"Varkaalla on musta huppari ja naikin kengät jalassa"
Et oo tosissas, meinaatko et jos kadulla tulee pojan näköinen tyyppi vastaan niin ekana katotaan et oliko sillä nyt samanmerkkinen puhelin kädessä mitä kadonneella, vaatetus se nyt on aika olennainen juttu monessa keississä jossa näköhavaintoja kaivataan, tuskin sillä varkaalla kassissa vaihtovaatteitakaan ollut mukana.
Vatulaatio

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Vatulaatio »

Oliko hällä käytössään googletili? Ainakin jos puhelin ollut samsung, voi olla, että käyttänyt sillä googletiliä. Ja jos asetukset on oletusmuodossaan, googletilinsä saattaa olla synkassa esim.tietokoneen kanssa, jos silläkin käyttänyt googletiliään. Sitä kautta, jos pääsisi kirjautumaan googletililleen, voisi katsoa esim.viimeisimpiä tapahtumia tilillään, hakuhistoriaa, sijaintitietojaan..ym. toivottavasti omaiset hoksanneet tehdä tämän ja toivottavasti ne, jotka haluaa jälkiä peitellä, eivät hoksaa. Sikäli mikäli googlea käytti.
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1268
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Eiköhän poliisi kuitenkin ole selvittänyt nuo edellä mainitutkin seikat Rasmuksen äidiltä, isältä, sisaruksilla ja kavereilta ja tuskinpa he tänne niistä raportoivat
Zorro7
Jack Bauer
Viestit: 992
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Joku väittää Suomi24 ettei hovissa ole takaovea.
Oliko tosiaan niin ettei ole?

Screenshot_20230220-172633_2.png
Screenshot_20230220-172633_2.png (89.5 KiB) Katsottu 825 kertaa
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Amandalooni
Hetty Wainthropp
Viestit: 461
Liittynyt: La Joulu 10, 2022 4:03 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Gartman69 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 5:58 pm
Nml84 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 5:52 pm Noh, esim tämä on sitä vihjailua, samsung vai oneplus. Miks sen pitäisi kaikista mahdollisista puhelinmerkeistä olla just jompi kumpi? Mitä merkitystä sillä on löytymisen kannalta mikä puhelin hänellä oli?
No mitäs merkitystä sitten on vaatetuksen ilmoittamisella?
Tai eräässä toisessa keississä poliisin radioviesti;
"Varkaalla on musta huppari ja naikin kengät jalassa"

Tai Jakomäen K-kauppaan iskeneen virolaisen murtomiehen tuntomerkit; "Puhui murtaen suomea"
Luulen tietäväni miks koruist kyselet, mut eikö ois kannattanu kysyy joltai läheiselt yv, eikä laittaa tänne?
Newintown
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 2:15 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Newintown »

Amandalooni kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 6:56 pm Luulen tietäväni miks koruist kyselet, mut eikö ois kannattanu kysyy joltai läheiselt yv, eikä laittaa tänne?
Kerro toki meillekin jos tiedät. Mä en sitten ollenkaan ymmärrä tuollaisia kyselyitä joita ei sitten avata sen enempää.

Lainaustornia lyhennetty
-NILS-
Gartman69
Hetty Wainthropp
Viestit: 477
Liittynyt: Su Loka 03, 2021 12:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Gartman69 »

En tunne ketään läheisistä - oon ollu joskus Takaluomatiellä naisissa ja heinätöissäkin mutta se ei riitä kun siitä on jo niin paljon aikaa etten koe olevani edes läheisen läheisen läheinen.
Kenkien merkki mua ei enää kiinnosta. Sillä vain Bodomin tapauksessa uhrien kengät oli viety ja piilotettu muualle.
Ja joo - enemmän olen sillä kannalla että on vainaja kuin että on elossa - se ei tarkoita kuitenkaan sitä että olisin oikeassa.
Avatar
Eukko
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Marras 08, 2015 12:15 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Eukko »

Zorro7 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 6:28 pm Joku väittää Suomi24 ettei hovissa ole takaovea.
Oliko tosiaan niin ettei ole?
Tsekkaa sivu 393. Xbb15 jakanut kuvia.
Siinä näkijä missä tekijä
Flame
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Joulu 01, 2015 10:59 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Flame »

Gartman69 kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 5:45 pm En kyllä käsitä miten jotkut voi kääntää sellaisen asian vihjailuksi kun kysyy mitä kaverilla oli yllään katoamishetkellä.
En mä mistään hikisistä baarikuvista näe Rasmuksen ranteita, kaulaa enkä muita peitettyjä alueita missä koruja sun muita voi olla? Erilaisista läväreistä puhumattakaan. Ja nimenomaan katoamisiltana - ei mitään vanhoja kuvia vuoden takaa jne.
Ketään ei vaivaa jos joku kysyy esim. minkälainen lippis oli päässä - vaan siihen annetaan vastaus jos tiedetään edes väri tai jotain enemmänkin?
No - oliko puhelin One Plus vai Samsung?
Ottaako miehet (pojat) korvikset yöksi pois? Luulin et on naisten juttu. Kaikissa kuvissa on korvis oletan että netissä on ainakin pyritty julkaisemaan kaikkein tuoreimmat kuvat.

Mutta kun tämäkään ei kelpaa koruista pitäis vissiin olla joku räppäri koru varmistus sulle että kelpaisi. Oot löytäny kropan mut et uskalla kertoo ennen ku varmistat et saat sen viis tonttua löytö oalkkioo itsellesi?
Vastaa Viestiin