Otsikkoon muutos: pahoinpitely
-NILS-
On kuitenki sen verran pieni kaupunki, että varmaan moni tuntee tosta ryhmästä porukkaa ja ei yllätä et näinkin "pitkän" ajan jälkeen kohahtaa tossa porukassa.Millavaan kirjoitti: Ti Kesä 13, 2023 7:47 pm Nyt todellakin kiinnostaa nää nimet keitä nää on ollu. Jos mun ex on mukana niin arvasin että joskus jonain päivänä jotain kuuluu.
Sitä juuri, sen jälkeen olikin aika tuulista tuolla kun porukkaa meni ja tuli. Mutta varmasti edelleenkin on pusseissa muutakin kun perunajauhoaMillavaan kirjoitti: Ti Kesä 13, 2023 8:06 pm Niin ei oo tästä porukasta kuulunut sen jälkeen kun oli tää amfetamiinin maahantuonti ja se oli sitä aikaa kun mun exään tutustuin. Niitä käräjiä käytiin silloin. Oon oikein ihmetellyt miten voi olla niin rauhallista että mitään ei kuulu.
On varmaan kokonaan uusia ja vanhojakin tullut takaisin. Pressanakin niillä vissinkin joku uusi joka ei kauaa ole kerhossa mukana edes ollut.Millavaan kirjoitti: Ti Kesä 13, 2023 8:15 pm Nimet olis kyllä tosi kiva tietää. Onko sinne tullut uutta verta, jos ei niin tiedän tekijät satavarmasti.