Juuri näin, itse olin toukokuussa tulossa kotiin firman yhteistyökumppanin bileistä, ja klo 04 maissa etsimme naispuolisen työkaverini kanssa taksia koteihimme, siis itsekin nainen. Kuski lopulta vei meidät koteihimme, mutta painosti mm minua antamaan fb profiilini että päästäisi minut ulos ja tivasi olenko sinkku. Oli kenties arabi. Erittäin uhkaava tilanne ja en tehnyt rikosilmoitusta, mutta voin kertoa 4-kymppisenä naisena, että ennen suurta väestönvaihtoa jopa minä, kaunis 2-kymppinen nainen silloin pystyin aina luottamaan taksiin. Nykyään ei voi.Intiaani kirjoitti: La Heinä 15, 2023 2:47 pm Miksi kukaan ei kirjoita siitä, että viimeksi eilen vaimoni tuli kotiin illanvietosta ennakkoon sovitulla kyydillä, koska ennen niin normaali taksikyyti tai julkiset ei ole tänäpäivänä vaihtoehto naiselle myöhäisillassa. Kyllä on hienosti huolestuttu somalivanhusten asemasta. Vittu. Eilen katselin menoa Elielinaukiolla ja aika harva siitä vitun möykkäävästä neekeriläjästä taksikyytiin nousee. Kyseiselle tolpalle pitäisi asentaa 24h striimaus, niin jokainen saisi katsoa miten maa on paskottu täysin paskaksi. Kiitos vitusti.
Lainaus korjattu
-NILS-