Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:50 pm Etköhän siekin ois vain tyytyväinen jos saisin
En nyt jeesustele enkä leiki hyvää ihmistä tai mitään mutta en mä kyllä olis. Kyllä mä noi sinun jutut enemmän yksinäisen ihmisen avunhuutoina otan kuin minään muuna, vaikka mitä tänne kirjoittelisit.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:51 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:48 pm En halua lapsia. Miksi sitten monella ikäiselläni tuttavallani on pitkä parisuhde ikäisensä miehen kanssa?
Ei kannata aina vertailla itseään muihin. Onnea voi löytyä ihmeellisillä tavoilla ihmeellisistä paikoista.
Kyl se on hyvä vertailla että tietää mikä on ikätasoista kehitystä. Etkö tajua mitä oon tehny, en ansaitse onnea. Ja kun on tää autismi josta ei voi parantuu nii parempi vaa kuolla. Oon jo 8-vuotiaast asti tiennyt olevani viallinen.
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:53 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:50 pm Etköhän siekin ois vain tyytyväinen jos saisin
En nyt jeesustele enkä leiki hyvää ihmistä tai mitään mutta en mä kyllä olis. Kyllä mä noi sinun jutut enemmän yksinäisen ihmisen avunhuutoina otan kuin minään muuna, vaikka mitä tänne kirjoittelisit.
Ei oo avunhuuto, ei miuta voi auttaa nii mitä järkee pyytää apuu. Ainoo mihin haluun apuu on itsemurha, autistina miulle ei oo niin selvää miten itsemurha kannattaa toteuttaa nii kysyn apua siihen ja luulin että täältä saa siihen vastauksen kun täällä ollaan suoria ja rehellisiä.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:50 pm Oon kertonut eikä ketään läheisiä kiinnosta
No mitä sun veli ja äiti ajattelis, jos sä kuolisit?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 03, 2023 12:03 am
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 11:50 pm Oon kertonut eikä ketään läheisiä kiinnosta
Olisivat tyytyväisiä kun pääsevät eroon miusta.
JohannaK
Sabrina Duncan

JohannaK kirjoitti: To Elo 03, 2023 12:04 am
Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 03, 2023 12:03 am
Olisivat tyytyväisiä kun pääsevät eroon miusta.
Etköhän itsekin olis tyytyväinen jos lapsesi tappaisi itsensä jos se ois ollu vankilas ja ois autismin kirjolla.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Tosi ankeeta kuulla että sä ajattelet noin. :(

Mulla ei ole yhtään lasta (luojan kiitos) mutta maailman kauhein asia olisi varmaan haudata oma lapsi, oli se minkälainen tahansa.

https://www.instagram.com/reel/CvFcGx_I ... D9rsBjtG1Y
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 03, 2023 12:07 am Tosi ankeeta kuulla että sä ajattelet noin. :(

Mulla ei ole yhtään lasta (luojan kiitos) mutta maailman kauhein asia olisi varmaan haudata oma lapsi, oli se minkälainen tahansa.

https://www.instagram.com/reel/CvFcGx_I ... D9rsBjtG1Y
Ajattelet itsekin samoin mutta huomaan että olet hyvin tekopyhä ihminen niin et suostu myöntämään😅 ja mitä ankeeta siin on et vankilas ollut haluu kuolla, oon yhteiskunnan alinta pohjasakkaa enkä ansaitse elää nii mitäpä muutakaan voin kuin tappaa itseni.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Ainahan sitä voi muuttaa johonkin metsämökkiin elämään eristäytynyttä elämää. Kuuntelee lintujen laulua, kuopsuttelee kasvimaata, tekee polttopuita ja ennen kaikkea pysyy mahdollisimman visusti erossa ihmissuhteista, kun ne eivät kerran onnistu.
JohannaK
Sabrina Duncan

viivahattu kirjoitti: To Elo 03, 2023 10:44 am Ainahan sitä voi muuttaa johonkin metsämökkiin elämään eristäytynyttä elämää. Kuuntelee lintujen laulua, kuopsuttelee kasvimaata, tekee polttopuita ja ennen kaikkea pysyy mahdollisimman visusti erossa ihmissuhteista, kun ne eivät kerran onnistu.
En pärjäisi eristyksissä metsämökissä kun en osaa autismin takia esim. tehä polttopuita eikä voimat riitä enkä osaa hoitaa muutenkaan mökkiä. Parempi se on tappaa itsensä kun en ansaitse elää. Onko siulla ideoita antaa miten teen sen? Yritin hirttäytyä vankilassa mutta en osannut luultavasti autismini takia.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Kerrankin samaa mieltä Jaanan kanssa. Kannattaa Johanna kuunnella mitä sulle on täällä sanottu.

Ei sulla elämä ole pilalla. Anna anteeksi itsellesi. Autismi ei myöskään tee sinusta huonompaa kuin muut "normaalit". Toki voi olla ajoittain rankkaa mutta niin se on muillakin erinäisistä syistä.

Ja mitä nuihin parisuhteisiin tulee niin itse uskon kohtaloon ja aina välillä jostain on tupsahtanut joku jonka kanssa sitä viihtyy. Pisin suhde n. 15v vuotta. Tällä hetkellä viihdyn pitkälle yksin ja olen oikein tyytyväinen. En asu aivan metsässä sentäs mutta maalla kuitenkin :) Hetkon asuin tuolla maailmalla mutta se oli tylsää ja muutin takaisin suomen kauniille maaseudulle pienelle paikkakunnalle.. eihän täällä kukaan edes tietäisi jos olisin tehnyt rikoksia, liekkö olenkin :)

Ehkä sunkin kannattaisi vaihtaa paikkakuntaa, miettiä positiivisesti, nauttia siitä että olet elossa ja ns. aloittaa alusta? Olet vielä nuori. Toki myös pää kannattaa hoitaa kuntoon, siihen saa apua ja se ei myöskään tee sinusta huonompaa. Itseäniki se auttoi kun huonosti meni.

Saako kysyä että josko voisit mainita vaikkapa yhden asian elämässäsi josta nautit? Näin alkuun :)
JohannaK
Sabrina Duncan

On elämä pilalla, onhan se jo täälläkin todettu. Miksi antaisin anteeksi itselleni kun eivät muutkaan anna. Kyllä se autismi tuntuu tekevän miusta huonomman kun ihmiset karttaa miuta sen takii ja pitää outona ja töykeänä. Oletkin todennäköisesti ihan normaali ihminen niin siulta onnistuu pitkätkin parisuhteet, miulta ei ja en jaksa enää ees yrittää kun miut kuitenkin jätetään eikä kukaan halua olla aidosti miun kaa, kaikki vaan yrittää hyötyä jotenkin. Oon vaihtanut paikkakuntaa, mutta ei auta kun lähes koko Suomi vaikuttaa tietävän miun rikoksista. Miksi nauttisin elossaolosta kun ei oo mitään syytä miksi eläisin. Täl hetkel ainoo syy miksi elän on kaupassa töissä käynti. En ole enää nuori ja tiedostan sen, oon tehny elämässä paljon virheitä joita en voi perua nii oon menetetty tapaus. Olen 8-vuotiaast asti käynyt kaikennäköisillä ammattiauttajilla eikä oo löytynyt yhtään sellaista keneen luottaisin ja joka osais auttaa. En nauti mistään enää elämässäni.
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^Autismi ja autismi. Just joo.

Tyypillistä sairauden taakse piiloon menoa. Voi HUOH!!
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
JohannaK
Sabrina Duncan

ruusumaa kirjoitti: To Elo 03, 2023 5:56 pm ^Autismi ja autismi. Just joo.

Tyypillistä sairauden taakse piiloon menoa. Voi HUOH!!
Anteeksi, autismin kirjon häiriö, en jaksa joka kerta kirjoittaa niin pitkää sanaa. Sano se niille jotka teki miulle mielentilatutkimuksen, he olivat sitä mieltä etten kykene ymmärtämään tekoani sairauteni takia. Ja enköhän ite tiiä kuinka paljon se vaikuttaa toimintaani.

Oletko itse joku nepsy-ammattilainen kun niin hyvin vaikutat tietävän ainakin omasta mielestäs😁
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Elo 02, 2023 10:46 pm Oletko jo vapaalla vankilasta? Vai olitko/oletko mahdollisesti sairaalassa?

Mitä kaikkea eksäsi sinulle teki että yritit kaksi kertaa hänet tappaa/murhata? Että hänen pahat tekonsa oikeuttaa sinun pahat tekosi?!
Kun exäni teki minulle pahaa niin, olisiko pitänyt vain alistua kohtaloon? Onko hänellä jokin etuoikeus tehdä minulle pahaa kun olen kehitysvammainen?
Vastaa Viestiin