Tällainen ei ole ongelma varsinkin kun on käytössä rajoittamaton määrä rahaa green roomin pitämiseen toiminnassa.

Niinpä. Mikä nyt tukee oikeasti sinun näkemystä että Budanov ei olisi elossa, kun monessa muussakin maassa hänet on tavattu viime aikoina monen ihmisen nähden, kotimaasta nyt puhumattakaan? Jonkun ryssän mielipide-bloggaajan yksinäinen aivopieru jostain tuusan nuuskaksi ammutusta henkilöstö, josta ei ota selvää kuin dna tutkija?sikakoira kirjoitti: Ke Elo 09, 2023 7:00 pm ^
Niin kyllähän sitä näkee mitä haluaa nähdä olet oikeassa![]()
Aika moni haluaa uskoa että tämä natsi on hengissä![]()
Niin siis meinaat, että tämän aiemman trollauksesi perättömiksi osoitetut Budanov-höpinät on nyt käsitelty ja suunta on kohti uusia pettymyksiä?
Tarkoitan kun Budanov ensimmäisen kerran tulee todistetusti ihmisten ilmoille niin höpinät on käsitelty
Muistellaanpas nyt sitten. Minä muistan hyvin kuinka Venäjä tuhosi tiedustelupalvelun rakennuksen jossa käytiin parasta aikaa NATO palaveria. Mitä sinä muistat ?Insomnia kirjoitti: Ke Elo 09, 2023 9:37 pm ^ muistellaanpas nyt oikein porukalla, että kuka tämän Budanovin menehtymisen olikaan todennut? Ja miten todistettu? Minä en muista….
Jaa se pizzeeria jossa oli ulkomaalaisia siviilejä?sikakoira kirjoitti: Ke Elo 09, 2023 9:41 pmMuistellaanpas nyt sitten. Minä muistan hyvin kuinka Venäjä tuhosi tiedustelupalvelun rakennuksen jossa käytiin parasta aikaa NATO palaveria. Mitä sinä muistat ?Insomnia kirjoitti: Ke Elo 09, 2023 9:37 pm ^ muistellaanpas nyt oikein porukalla, että kuka tämän Budanovin menehtymisen olikaan todennut? Ja miten todistettu? Minä en muista….![]()