Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: Kotka: Nuori nainen yritti murhata entisen poikaystävänsä kahdesti

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:08 pm Miten niin 3 ekaa sivua asiaa, siellä tehtiin vaa väärii oletuksii miusta ja Miun rikoksesta ja levitettiin valheellista tietoa
Ainiin joo, totta. Sinähän ansaitsisit teostasi jonkun mitalin.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Re: Kotka: Nainen sai tuomion murhan yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:10 pm
JohannaK kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:08 pm Miten niin 3 ekaa sivua asiaa, siellä tehtiin vaa väärii oletuksii miusta ja Miun rikoksesta ja levitettiin valheellista tietoa
En mitään mitalia vaadi, väitinkö niin? Typerää vaa spekuloida että käytän huumeita ja yritin murhata vaik ei tiietä todellisuudesta mitään mitä on käyny ja millainen oon.
JohannaK
Sabrina Duncan

Re: Kotka: Nainen sai tuomion murhan yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 10, 2023 2:11 am
JohannaK kirjoitti: To Elo 10, 2023 12:04 am Kävin alkukesäst isomman kaupungin psykiatrisel osastolla mut eipä sielkään apuu saanu, makasin vaa sängys lähinnä. Voin yhtä hyvin maata sängys kotona nii miks menisin sinne enää. Ja kävin keväällä juttelemassa viikottain sairaanhoitajalle kun asuin isommal paikkakunnalla ja se vaan kysy joka kerta et mitä kuuluu ja kerroin rehellisesti että on vaikeeta ja se vaa vastaili et "kaikki järjestyy, pärjäät hienosti :)". Lopetin sillä käynnin kun ei ottanut miuta vakavasti.
Sä et kyllä arvosta mitään.

Oisko sen hoitsun pitänyt jättää työnsä ja pyytää sut luoksensa asumaan?
Ei, mistä oikeesti vedät näitä johtopäätöksiä? Sen hoitajan ois pitäny olla rehellinen siitä et Miun tilanne on huono ja kuunnella ja ehdottaa ratkaisuja eikä sanoa et hyvin menee jatka samaan malliin.
JohannaK kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:16 pm Ei, mistä oikeesti vedät näitä johtopäätöksiä? Sen hoitajan ois pitäny olla rehellinen siitä et Miun tilanne on huono ja kuunnella ja ehdottaa ratkaisuja eikä sanoa et hyvin menee jatka samaan malliin.
sanoitko tämän myös sille hoitajalle?
JohannaK
Sabrina Duncan

inka kirjoitti: To Elo 10, 2023 2:50 am Tästä ketjusta on tullut joku helvetin auttakaa/säälikää mua-ketju. Ja moderaattorit vaan antaa jatkua totaalisen OT:n!
On olemassa kaikenlaisia auttavia puhelinnumeroita ja sosiaalitoimistot ym. ym. ym. ym. ym. Ota yhteyttä johonkin niistä ja jatka eteenpäin, tai ole jatkamatta. Ihan suoraan sanoen vituttaa lukee noita "antakaa mulle huomioo ja säälikää mua" tekstejä jatkuvalla syötöllä.
Olihan tää Minfo? Eikä mikään haluun huomioo ja uhkaan tehdä itsarin-auttava ryhmä? :?: :evil:
Pyysin ihmisiä kyselemään rikoksestani mut eipä kukaan kysy vaa jankkaavat samoja asioita. Oon jo monta kertaa sanonu etten saa mistään apua vaik oon yrittänyt.
Hermione
Horatio Caine

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Hermione »

JohannaK kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:13 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:10 pm
En mitään mitalia vaadi, väitinkö niin? Typerää vaa spekuloida että käytän huumeita ja yritin murhata vaik ei tiietä todellisuudesta mitään mitä on käyny ja millainen oon.
Se mitä on tapahtunut niin todellinen tuuri sinulle, että selvisit väkivaltarikoksesta todella vähällä istumisella. Väkivaltarikoksesta tulee AINA rangaistus, mutta sinulle annettiin todella lyhyt vapausrangaistus eikä rikosrekisteriinkään tullut merkintää murhan yrityksestä. Jos sen hyväksyisit ja ymmärtäisit, että sinulle annettiin toinen mahdollisuus, niin saattaisit ehkä pystyä pääsemään elämässäsi eteenpäin.
JohannaK
Sabrina Duncan

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Hermione kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:20 pm
JohannaK kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:13 pm
Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:10 pm Ainiin joo, totta. Sinähän ansaitsisit teostasi jonkun mitalin.
Se mitä on tapahtunut niin todellinen tuuri sinulle, että selvisit väkivaltarikoksesta todella vähällä istumisella. Väkivaltarikoksesta tulee AINA rangaistus, mutta sinulle annettiin todella lyhyt vapausrangaistus eikä rikosrekisteriinkään tullut merkintää murhan yrityksestä. Jos sen hyväksyisit ja ymmärtäisit, että sinulle annettiin toinen mahdollisuus, niin saattaisit ehkä pystyä pääsemään elämässäsi eteenpäin.
Miusta se oli pitkä rangaistus siihen nähden ettei uhrille tullu mitään vammaa. Monet tehny miuta pahempia väkivaltarikoksia ja pääsevät huomattavasti lyhyemmällä tuomiol. Miul on rikosrekisteri seuraavat 20 vuotta eikä sil oo välii mikä nimike siel on nii se silti estää monii asioit nii en koe saaneeni toista mahdollisuutta ku heti ekast kerrasta elämä pilalla seuraavat 20 vuotta ainakin.
JohannaK
Sabrina Duncan

aivoriihi kirjoitti: To Elo 10, 2023 8:49 am
Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 10, 2023 8:08 am ^ Mikä siis motivoi sinua jatkamaan tänne kirjoittelua?
Eikohan se ole huomionhakuisuus ja halu piehtaroida itsesaalissa.

Johanna hyva, erittain harva meista elaa just sellaista elamaa kuin haluaa. Itsellani on alempi ja ylempi yliopistotutkinto ulkomailta ja kuitenkin paadyin aivan toiselle alalle, ilman mitaan lisakoulutuksia, koska viimein tajusin, mita elamassani todella halusin tehda.

Laakareita ja/tai voimistelijoita harvasta meista tulee, itse en henkilokohtaisesti tunne kumpiakaan.

Ja 26-vuotiaana elama ei todellakaan ole jo eletty, sehan on vasta alkamassa! Avioliittokin voi olla silkkaa helvettia, jos ei sita oikeaa kumppania loyda, ei se mikaan automaattinen avain onneen ole. Itsellani ainakin menee oikein mainiosti sinkkunaisena :lol:

Nyt kannattaisi lopettaa se itsesaali ja alkaa itsetutkiskelu. Kylla tassa maailmassa varmasti on asioita jotka sinua voisi kiinnostaa ja joissa sinulla olisi jotain annettavaa. Palkka ammatinvalinnassa ei todellakaan saa olla se maaraava tekija, vaan se, etta joka paiva on ihan kiva menna duuniin.

Nyt sielta pimeyden syovereista kauniiseen kesapaivaan vahan ajatuksia klaaraamaan. Tsemppia!
Tällä logiikalla työ muutkin kommentoijat haette huomioon tääl. Ite en haluu tyytyy keskinkertaiseen elämään jossa vaa joka päivä suren ku miusta ei tullu sitä mitä halusin ja elämä ei oo sellasta ku haluan. Usko pois, oon yrittänyt tehä elämästä hyvää ja tyytyy vähempään ennen vankilaakin mut silti olin onneton. Jos elämä alkaa vasta 26-vuotiaana nii mitä tarkoitat? Nuoruus on ihmisen parasta aikaa ja se on jo ohi ja en haluu lapsia enkä pääse naimisiin nii mitä odotettavaa on, varsinkin kun ei oo rahaa. Enkä pääse autismin takia töihin. Ottaisin mieluummin huonon avioliiton ku olisin yksin, tärkeintä et joku haluais sitoutuu miuhun pitkäksi aikaa. Yksinäisyys on pahempi ku huono liitto. Etköhän pohjimmiltaan itekin kaipais puolisoo? Oon itsetutkiskellu ihan tarpeeksi ja tullu siihen tulokseen et oon paska ihminen jonka pitäis kuolla. Miten voin nauttia kesästä ku oon vaa yksin eikä oo rahaa, en tykkää mistään ilmaistekemisist, kokeiltu on. Ei miulle mieluista työtä oo olemassa, sen oon huomannu ku oon yrittäny ettii sellasta. Enkä ees pääse mihinkää sairauteni takia.
Terävä
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Terävä »

Jos mennään itse asiaan, niin mitä sinun oli tarkoitus tehdä tuolla sytytysnesteellä? Entä oliko tuomio sinusta liian kova, koska ainakin kirjoitustesi perusteella saa sellaisen kuvan?
Tuolloin hän varustautui kahdella veitsellä, turvasumutteella, sytytysnesteellä ja tulentekovälineillä ja meni miehen asunnolle.
Uskon, että Suomen malli on paras ja läheisin malli sille, miten Islam kehottaa ihmisiä elämään. Näin ollen koen, että Suomi on maailman islamilaisin valtio.
Abdirahim "Husu" Hussein
JohannaK
Sabrina Duncan

Terävä kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:51 pm Jos mennään itse asiaan, niin mitä sinun oli tarkoitus tehdä tuolla sytytysnesteellä? Entä oliko tuomio sinusta liian kova, koska ainakin kirjoitustesi perusteella saa sellaisen kuvan?
Tuolloin hän varustautui kahdella veitsellä, turvasumutteella, sytytysnesteellä ja tulentekovälineillä ja meni miehen asunnolle.
Sytyttää tulipalo mut en autismin takia osaa sytyttää tulipaloo nii se kaatu sit siihen. Pohjimmiltaan oon sitä mieltä et oli liian kova ku en ois fyysisesti ja henkisesti heikkona kehitysvammaisena naisena voinut saada mitään vakavaa vahinkoa aikaan.
Terävä
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Terävä »

JohannaK kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:54 pm
Terävä kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 12:51 pm Jos mennään itse asiaan, niin mitä sinun oli tarkoitus tehdä tuolla sytytysnesteellä? Entä oliko tuomio sinusta liian kova, koska ainakin kirjoitustesi perusteella saa sellaisen kuvan?
Sytyttää tulipalo mut en autismin takia osaa sytyttää tulipaloo nii se kaatu sit siihen. Pohjimmiltaan oon sitä mieltä et oli liian kova ku en ois fyysisesti ja henkisesti heikkona kehitysvammaisena naisena voinut saada mitään vakavaa vahinkoa aikaan.
Oikeuden tuomion ja sinun kirjoitusten perusteella olisi paras ratkaisu ollut tahdonvastainen hoito. Saattaa kuulostaa sinusta pahalta, mutta ei se vankila oikea paikka sinulle ollut. Lisäksi sieltä olisi saattanut saada sitä oikeaa apua mitä siviilielämässä et koe saaneesi.

Ylläpito voisi otsikon korjata tuomiota vastaavaksi.
Kymenlaakson käräjäoikeus tuomitsi naisen tapon ja murhan yrityksestä, mutta Itä-Suomen hovioikeuden mukaan jälkimmäisessä oli kyse vain törkeän pahoinpitelyn yrityksestä. Hovioikeus muutti tuomiota merkittävästi lievemmäksi.
Korjattu
-NILS-
Uskon, että Suomen malli on paras ja läheisin malli sille, miten Islam kehottaa ihmisiä elämään. Näin ollen koen, että Suomi on maailman islamilaisin valtio.
Abdirahim "Husu" Hussein
JohannaK
Sabrina Duncan

Samaa mieltä et tahdonvastainen hoito ois ollu parempi ku vankila, vankilas ei saanu mitään apuu, pelkästään lääkkeitä. Menin viel huonompaa kuntoon vankilas ku miuta kiusattiin ja käytettiin hyväksi kehitysvamman takia. Mielentilatutkimukses päätettiin etten tarvii tahdonvastasta hoitoon ja en ymmärrä miten ne tuli siihen päätökseen, tuntuu et olettivat siellä miusta asioita eivätkä tutkineet kunnolla.

Toimii ilman lainauksiakin
-NILS-
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Otko ihan oikeasti noin vitun tyhmä että täällä pitää roikkua koska olet luuseri joka ei uskalla tehdä itsaria?
Vedä ranteet auki, vedä itsesi kaulakiikkuun, hukuta itsesi, hyppää kerrostalon katolta(katso ensin ettei ketään ole alla), vedä muitakin nappeja kuin buranaa muutama sata tabua, ammu itsesi, polta itsesi.
Mut pidä huoli siitä ettet kuole vanhuuteen, kuten nyt näyttää käyvän, kun täällä ruikutat.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

kakkosurpo kirjoitti: Pe Elo 11, 2023 7:09 pm Otko ihan oikeasti noin vitun tyhmä että täällä pitää roikkua koska olet luuseri joka ei uskalla tehdä itsaria?
Vedä ranteet auki, vedä itsesi kaulakiikkuun, hukuta itsesi, hyppää kerrostalon katolta(katso ensin ettei ketään ole alla), vedä muitakin nappeja kuin buranaa muutama sata tabua, ammu itsesi, polta itsesi.
Mut pidä huoli siitä ettet kuole vanhuuteen, kuten nyt näyttää käyvän, kun täällä ruikutat.
Eihän nuista mitään tule koska autismi ja "liian paska ihminen". Turha edes yrittää :)
Mardukki3
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Mardukki3 »

Varustautuu sytytysnesteellä ja tulentekovälineillä, mutta ei tiiä mitä niillä tehdään kun on autisti😂😂😂päästäkää tää jo päiviltä tän palstan osalta.
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

Tai tee uusi ketju otsikolla "Hei, olen JohannaK, antakaa huomioo ja säälikää miuta". Tms.
Jäisi tämä ketju rauhaan ja keskityttäisiin itse ketjun aiheeseen.
Ja turha vedota ettet osaa kun: autismi! Hyvin näyttää onnistuvan kirjoittaminen tähänkin ketjuun. :roll:

Ja nm. kakkosurpolta erittäin hyvä ja ytimekäs kirjoitus. :)
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Vastaa Viestiin