Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Tiukkameno
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2019 3:39 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Tiukkameno »

Lopettakaa jo ton huomionhakuisen viesteihin vastaaminen, turhaa länkytystä.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tiukkameno kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 11:33 pm Lopettakaa jo ton huomionhakuisen viesteihin vastaaminen, turhaa länkytystä.
Vastahan tässä ollaan sivulla 40

Alkuperäistä varsinaista asiaa tässä keskustelussa oli kolme (3) sivua.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1133
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Elo 31, 2023 7:16 am
Tiukkameno kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 11:33 pm Lopettakaa jo ton huomionhakuisen viesteihin vastaaminen, turhaa länkytystä.
Vastahan tässä ollaan sivulla 40

Alkuperäistä varsinaista asiaa tässä keskustelussa oli kolme (3) sivua.
Haha jep... suhteellisen sekopäistä ja huvittavaa. Mutta oikeasti surullista ja vähän jopa pelottavaa.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

^myönnän et olen itse syypää et tää keskustelu lähti leviämään käsiin mutta aluksi olin oikeasti huolissani et JohannaK tekee itselleen jotain.

"poika ja susi", onko tuttu satu lapsuudesta kenellekään...?!?
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
jaitzu
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 08, 2023 4:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

JohannaK kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 11:57 am
jaitzu kirjoitti: Ti Elo 29, 2023 7:12 am Outoa että JohannaK ei vastaa kysymykseen väittämänsä raiskauksen päivämäärästä. Pointti kysymykselle: oikeasti raiskattu muistaa sellaisen tapahtuman päivämäärän hyvin pitkään,toiset jopa useita vuosia mahdollisesti koko lopun elämänsä..... JohannaK varmaan yrittää vielä keksiä jotakin päivämäärää.
Et voi yleistää, tosi loukkaavaa et yleistät vaik et asioista mitään tiiä. 27.2.2021 tapahtu.
viimeisen kerran tähän ketjuun kommentoin. Väität tulleesi raiskatuksi 27.2.21.... meitä oli neljä muutakin paikan päällä jo 26.2.21 lähtien. Viikon verran. Ette edes exäsi kanssa seurustelleet tuolloin. Mihin satuun sitten perustuu kommenttisi : en tehnyt ilmoitusta kun en halunnut olla yksin??)
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »



Kuule jaana tiiän kyllä et oot aina vihannut miuta, silloinkin kun en ollu tehny mitään pahaa siulle vielä ja yrittänyt olla mukava. Tietenkään et usko miuta vaan uskot poikaas josta siul on harhainen kuva, pidät sitä täydellisenä enkelinä joka ei tee kenellekään pahaa ja on muutenkin täydellinen vaik totuus on toinen. Ette olleet koko ajan meidän vieressä sohval. Meillä oli jo suhde silloin vaikka ei virallisesti seurusteltu. Toi on tosi loukkaavaa et väität ettei mitään oo tapahtunut vaikka on. Usko pois, poikasi on paha ihminen.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: To Elo 31, 2023 6:36 pm Usko pois, poikasi on paha ihminen.
Nonni. Eiköhän se tuomita sähkötuoliin kun tuon kerrot poliisille.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
jaitzu
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 08, 2023 4:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

JohannaK kirjoitti: To Elo 31, 2023 6:36 pm
jaitzu kirjoitti: To Elo 31, 2023 5:47 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 11:57 am

Et voi yleistää, tosi loukkaavaa et yleistät vaik et asioista mitään tiiä. 27.2.2021 tapahtu.
viimeisen kerran tähän ketjuun kommentoin. Väität tulleesi raiskatuksi 27.2.21.... meitä oli neljä muutakin paikan päällä jo 26.2.21 lähtien. Viikon verran. Ette edes exäsi kanssa seurustelleet tuolloin. Mihin satuun sitten perustuu kommenttisi : en tehnyt ilmoitusta kun en halunnut olla yksin??)
Kuule jaana tiiän kyllä et oot aina vihannut miuta, silloinkin kun en ollu tehny mitään pahaa siulle vielä ja yrittänyt olla mukava. Tietenkään et usko miuta vaan uskot poikaas josta siul on harhainen kuva, pidät sitä täydellisenä enkelinä joka ei tee kenellekään pahaa ja on muutenkin täydellinen vaik totuus on toinen. Ette olleet koko ajan meidän vieressä sohval. Meillä oli jo suhde silloin vaikka ei virallisesti seurusteltu. Toi on tosi loukkaavaa et väität ettei mitään oo tapahtunut vaikka on. Usko pois, poikasi on paha ihminen.
Jos olisin vihannut sinua... olisinko pyytänyt sinua grillaamaan meidän kanssa. Olisinko ostanut sinulle kesäkuussa niitä ns.kasvis makkaroita. Olisinko pyytänyt sinua mukaan kun tultiin lasten kanssa elokuvista... Jep,et ollut VIELÄ tehnyt pahaa minulle......yritit kk sen jälkeen sytyttää minun asunnon tuleen kun olin siellä, varmaan olisi syttynyt jos en olisi saanut alkavaa paloa sammumaan. Et sitten muuta keksinyt kuin kusta rappukäytävään? Onko mitään pahaa tapahtunut, kyllä, olet saanut todella pahaa aikaan.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

jaitzu kirjoitti: To Elo 31, 2023 8:27 pm .yritit kk sen jälkeen sytyttää minun asunnon tuleen kun olin siellä, varmaan olisi syttynyt jos en olisi saanut alkavaa paloa sammumaan. Et sitten muuta keksinyt kuin kusta rappukäytävään?
soppa sakenee.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
jaitzu
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ti Elo 08, 2023 4:38 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja jaitzu »

On se vaan kumma. Olen tullut hyvin toimeen kaikkien poikani exien kanssa,viimoiset 15 vuotta. Varmaan syystä että yksikään niistä ei ole yrittänyt tappaa häntä tai minua tai muitakaan läheisiä . JohannaK olet ensimmäinen kenen kanssa ei tulisi mieleenkään olla yhteydessä. Väität tietyissä paikoissa että olen "haukkunut" sinua...noh,en ole. Sanoin 6/2021! että olet hieman erikoinen. Autismin aiheuttama hitaus ei ollut syy siihen että sait jokaisesta apteekista potkut... Kahden päivän jälkeen.
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

jaitzu kirjoitti: To Elo 31, 2023 9:02 pm On se vaan kumma. Olen tullut hyvin toimeen kaikkien poikani exien kanssa,viimoiset 15 vuotta. Varmaan syystä että yksikään niistä ei ole yrittänyt tappaa häntä tai minua tai muitakaan läheisiä . JohannaK olet ensimmäinen kenen kanssa ei tulisi mieleenkään olla yhteydessä. Väität tietyissä paikoissa että olen "haukkunut" sinua...noh,en ole. Sanoin 6/2021! että olet hieman erikoinen. Autismin aiheuttama hitaus ei ollut syy siihen että sait jokaisesta apteekista potkut... Kahden päivän jälkeen.
Sanoit että poikas ei kannattais olla minun kaa minun autismin takia ja ei sekään et sanotaan erikoiseks tunnu mukavalta, oisit voinu jättää sanomatta mut eihän siul oo käytöstapoja. Ehkä oot tykännyt niistä muista existä mut miuta oot vihannut alusta asti ja se on näkyny. Kerropa mikä sit oli syynä jos ei autismin aiheuttama hitaus jos luulet noin hyvin tietäväs? Olet kyllä itsekin "hieman erikoinen" kun et välitä vaik poikas juo joka päivä ja useat muista lapsistasi myös. Vaikutti että itselläsikin on ongelmia alkoholin kanssa ja työskentelet hoitajana, varsin huolestuttavaa....
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

jaitzu kirjoitti: To Elo 31, 2023 8:27 pm
JohannaK kirjoitti: To Elo 31, 2023 6:36 pm
jaitzu kirjoitti: To Elo 31, 2023 5:47 pm viimeisen kerran tähän ketjuun kommentoin. Väität tulleesi raiskatuksi 27.2.21.... meitä oli neljä muutakin paikan päällä jo 26.2.21 lähtien. Viikon verran. Ette edes exäsi kanssa seurustelleet tuolloin. Mihin satuun sitten perustuu kommenttisi : en tehnyt ilmoitusta kun en halunnut olla yksin??)
Kuule jaana tiiän kyllä et oot aina vihannut miuta, silloinkin kun en ollu tehny mitään pahaa siulle vielä ja yrittänyt olla mukava. Tietenkään et usko miuta vaan uskot poikaas josta siul on harhainen kuva, pidät sitä täydellisenä enkelinä joka ei tee kenellekään pahaa ja on muutenkin täydellinen vaik totuus on toinen. Ette olleet koko ajan meidän vieressä sohval. Meillä oli jo suhde silloin vaikka ei virallisesti seurusteltu. Toi on tosi loukkaavaa et väität ettei mitään oo tapahtunut vaikka on. Usko pois, poikasi on paha ihminen.
Jos olisin vihannut sinua... olisinko pyytänyt sinua grillaamaan meidän kanssa. Olisinko ostanut sinulle kesäkuussa niitä ns.kasvis makkaroita. Olisinko pyytänyt sinua mukaan kun tultiin lasten kanssa elokuvista... Jep,et ollut VIELÄ tehnyt pahaa minulle......yritit kk sen jälkeen sytyttää minun asunnon tuleen kun olin siellä, varmaan olisi syttynyt jos en olisi saanut alkavaa paloa sammumaan. Et sitten muuta keksinyt kuin kusta rappukäytävään? Onko mitään pahaa tapahtunut, kyllä, olet saanut todella pahaa aikaan.
Noi sinun "hyvät teot" oli vaa muodollisuuksii ja tuskin ees halusit miuta oikeesti mukaan, ehkä poikas ehdotti ja myönnyit hänen tahtoon. Jotkut kasvismakkarat on aika pientä siihen verrattuna kuinka paljon oon tuhlannut rahaa poikaasi. Ei olis syttynyt ku miul on nii onnettomat tulentekotaidot. En oo saanu mitään merkittävää pahaa aikaan, älä esitä loukkaantunutta kun et sitä ole. Sainpa sil kusemisel ees jotain vahinkoo aiheutettuu.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 9:10 pm Ei olis syttynyt ku miul on nii onnettomat tulentekotaidot. En oo saanu mitään merkittävää pahaa aikaan, älä esitä loukkaantunutta kun et sitä ole. Sainpa sil kusemisel ees jotain vahinkoo aiheutettuu.
sulla on kyllä älttömimmät/typerimmät puolustukset mitä olen ikinä keneltäkään kuullut. jatka ihmeessä....
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1133
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja Knobster »

jaitzu kirjoitti: To Elo 31, 2023 8:27 pm Jos olisin vihannut sinua... olisinko pyytänyt sinua grillaamaan meidän kanssa. Olisinko ostanut sinulle kesäkuussa niitä ns.kasvis makkaroita. Olisinko pyytänyt sinua mukaan kun tultiin lasten kanssa elokuvista... Jep,et ollut VIELÄ tehnyt pahaa minulle......yritit kk sen jälkeen sytyttää minun asunnon tuleen kun olin siellä, varmaan olisi syttynyt jos en olisi saanut alkavaa paloa sammumaan. Et sitten muuta keksinyt kuin kusta rappukäytävään? Onko mitään pahaa tapahtunut, kyllä, olet saanut todella pahaa aikaan.
Anteeksi jaitzu mutta ai helvetti että naurattaa. Kusi rappukäytävään :D

Ajattelinkin että sinä olisit sen palon sammuttanut... Ja hyvä niin koska muuten olisit ehkä kuollut. Uskomatonta että tämä ei siitä saanut tuomiota. Ja en meinaa kusemista, vaikka siitä varmaan tulikin kovemmat korvaukset (taloyhtiölle). Tekisin näistä kirjoitukisesta mitä Johanna suoltaa rikosilmoituksen ja yrittäisin saada pakkohoitoon laitokseen. Saisi sitä apua kun kerran valittaa että ei saa ja ei olisi vaaraksi muille.

Poliisi voinee tutkia nuo raiskaussyytökset. Niihin en ota kantaa mutta JK on menettänyt kyllä kaiken uskottavuutensa.
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Kotka: Nainen sai tuomion tapon yrityksestä ja toisella kertaa törkeän pahoinpitelyn yrityksestä

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 10:47 pm
JohannaK kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 9:10 pm Ei olis syttynyt ku miul on nii onnettomat tulentekotaidot. En oo saanu mitään merkittävää pahaa aikaan, älä esitä loukkaantunutta kun et sitä ole. Sainpa sil kusemisel ees jotain vahinkoo aiheutettuu.
sulla on kyllä älttömimmät/typerimmät puolustukset mitä olen ikinä keneltäkään kuullut. jatka ihmeessä....
Kerrohan mikä tossa on älytöntä? En oikeesti saa ees puusaunaa lämmitettyy nii miten sit saisin kokonaisen asunnon tuleen. Huomaa ettei ihmiset ymmärrä autismia tai sit tääl on vaa vajaata porukkaa.
Lukittu