Liigakiekkoilija raiskasi: Käräjiltä kaksi vuotta, hovista 1 v 10 kk vankeutta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Jaapatijaapati
Poliisikoira Rex

Re: Liigakiekkoilijalle raiskauksesta kahden vuoden tuomio

Viesti Kirjoittaja Jaapatijaapati »

Slaktare84 kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 11:40 pm
Jaapatijaapati kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 10:39 pm
Slaktare84 kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 10:33 pm
Urheilucastin uudessa jaksossa noin 32:30 min Seven tapauksesta aika lapsenmielistä uskoa, että syyttömiä ei tuomita Suomessa ja hovi korjaa jos tulee uusia todisteita.. noh eihän se nyt nii ole lähinnähän hovin pitää puuttua tohon jääkö järkevä epäily ettei tytyn tarina olekaan nii miten on puhuttu.
Tottakai huteja tulee joka maassa se on selvä, mutta todennäköisyydet tässä keississä hutiin on aika pienet ottaen huomioon faktat.
Tiedän, että porukka tahtoo Seven tästä tuomita kun on se törkee ratti alla siitä tuomitsen minäkin, mutta sen voi myös ajatella niin että epätoivo ajoi ajatteleen, että päätän päiväni voi olla myös selitys, mutta mä näen asian toisin ja mulla on siihen oikeus. Ihmettelen myös monen palstalaisen sanoneen lukeneen oikeudenpäätöksen 17 sivun selosteen tilasin 10.10 vieläkään en ole saanut sain sen sit kiertotietä lukuun eikä muuta mun käsitystä asiasta paperin makuinen juttu. Saa nähdä mitä lopulta tapahtuu, mutta mun uskomuksella hovi vapauttaa se olenko minä vai valtaosa palstaa oikeessa on toinen juttu. Valtaosa pitää Anneli Aueriakin syyllisenä sekä murhaan että seksuaalirikoksiin (itse en pitänyt tutustuttuani juttuihin)
ja nyt näyttää, että Annelikin vapautuu siitä seksuaalirikos casestakin.
Riittävät tiedot on jo saatavilla valtamediasta. Toki joskus olisi hauska lukea koko pöytäkirja.

Itse en toivo mitään mihinkään suuntaan varsinaisesti. Toiveet pitää juurikin unohtaa näissä keisseissä.
Todisteet näyttää tällä hetkellä vastaan josta on tuomio annettu. Sillä tiedolla minä menen. Mikäli hovioikeus sitä muuttaa lievempään suuntaan tai peruu koko tuomion niin tarkastellaan asiaa sitten.

Toki jokaisella on oikeus uskoa mitä haluaa, mutta toisaalta syyllistä on vaikea tästä valkopestä pois vaikka kuinka instagram videota tykittelee. Se on enemmän se toiveen ja uskon asia kuin konkreettinen päätös.
terssi
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja terssi »

kiinnostunut53432 kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 11:47 pm
En puolustele Severiä, mutta uskon että hän oikeesti ajattelee olevansa syytön koska ei ole tajunnut naisen olevan siinä kunnossa/nukahtaneen et nyt ei oo ehk hyvä aika seksille.
....
Kurja tilanne joka tapauksessa meni miten meni. Mut uskon että Severi aidosti ajattelee olevansa syytön jonka takia nää kaikki ig postaukset jne.

Tai sitten känniselle Severille on kämpille mentäessä syötetty valheellista infoa kuinka mimmi ois siitä kiinnostunut ja kannattaa tulla mukaan asunnolle kun siellä sänky jo odottaa... kunnon hunajapurkki tapaus.
Jaapatijaapati
Poliisikoira Rex

kiinnostunut53432 kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 11:47 pm :twisted: Olen itse about saman ikäinen nuori ja mulle on käynyt kerran sellainen keissi, että oon ollut tosi kännissä ja jätkä on tullut yöksi ja ollaan siinä pussailtu sängyssä ja oon valittanut humalatilaani ja sit oon nukahtanut kesken kaiken ja havahtunut siihen että tää jätkä on mun sisällä. Noh, periaatteessa täyttää raiskauksen kriteerit, mutta uskon että tää jätkä ei itse todellakaan ajattele että olisi mut raiskannut.

Luulen että tässäkin keississä on voinut olla jotain samanlaista. Severi ja nainen on jotain touhunnut ja nainen on sitten nukahtanut ja kun molemmat on nuoria kännisiä ihmisiä niin ei siinä välttämättä tajua että ei hitto tää oikeesti muuten nukahti tää nainen. Nykynuoret harrastaa seksiä niin sekavissa oloissa muutenkin ja sit aamulla kaduttaa.

Tää selittäis sen miksi Severi ei näe olevansa raiskaaja niin kuin tää munkaan tapauksen jätkä ei näe olevansa raiskaaja. Normaalit ihmiset ei kuitenkaan edes yritä todella humalassa olevaa henkilöä vaan ajattelevat että onkohan tää nyt ihan järkevää, esim. itellä ei tulis mieleenkää harrastaa seksiä jonku ihan seipäässä olevan henkilön kanssa. Mutta ton ikäset pojat on suurin osa oikeesti sellasia että ei ne vaan tajua tollasia juttuja.

En puolustele Severiä, mutta uskon että hän oikeesti ajattelee olevansa syytön koska ei ole tajunnut naisen olevan siinä kunnossa/nukahtaneen et nyt ei oo ehk hyvä aika seksille.

Uhrin ja hänen poikaystävän suhde on ollut ilmeisesti erittäin toksinen ja ainakin tän poikaystävän puolelta on ollut pettämistä, niin se puoltais sitä että nainen/uhri on saattanut kännissä ajatella että no se mun paska poikaystäväki pettää ni vois sit itekki täs vähän jotain touhuta tän Severin kanssa. Sit on kuitenki ollu niin jurrissa että on nukahtanut ja Severin ois pitäny ehk tajuta laittaa peli poikki.

Kurja tilanne joka tapauksessa meni miten meni. Mut uskon että Severi aidosti ajattelee olevansa syytön jonka takia nää kaikki ig postaukset jne.
Naisen näkemys ei mun käsittääkseni tue tätä näkemystä. Hän on ilmaissut, että on mennyt nukkumaan ja herännyt siihen kun severi raiskaa häntä eikä ole ollut halukas harrastamaan seksiä sinä iltana. Sen jälkeen uhri on kääntänyt kylkeä ja työntänyt häntä pois ja severi on tästä lähtenyt nukkumaan lattialle. Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö tämä ole se naisen lausunto?
Peni
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Peni »

terssi kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 11:56 pmTai sitten känniselle Severille on kämpille mentäessä syötetty valheellista infoa kuinka mimmi ois siitä kiinnostunut ja kannattaa tulla mukaan asunnolle kun siellä sänky jo odottaa... kunnon hunajapurkki tapaus.
Joo,itekki menen aina tuntemattoman ihmisen luo jurrissa jossaki porukassa ja ku muut lähtee ja asukas nukahtaa niin nussin sitä ku "pojat sano että saat panna sitä sitten..."

Eli jos minä sanon sulle että saat mennä pihalle ja nussia jotaki niin sinä menet ja alat panemaan tuosta vaan,sen kummemmin asian osaiselta asiaa tiedustelematta?

Mahtaa olla tulossa sullekki linnaa vuosi tolkulla vielä ja helvetin huono maine. No,ei muutako liikkuvat taakse ja sisälle vaan vaikkei seisokkaan kunnolla.Pojat lupas.

Tsemppistä jatkoon.
Viimeksi muokannut Peni, La Loka 14, 2023 12:08 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Somalit on neekereitten mustalaisia.
Slaktare84
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Slaktare84 »

↑↑

Tää mullakin oli mielessä, että olisko voinut käydä noin, että toinen nukahti kesken hommien ja sitten tää mimmi heräs ja sano että mul onkin poikaystävä ja jne myöhemmin kelas et muthan raiskattii yms tiedä häntä täyden totuuden tietää kaks ihmistä ja minä uskon Severin versioo osa uskoo naista ja tähän varmasti vaikuttaa se mitä leiriä ollaan ootko enempi Seven kaveri vai naisen. Se kuitenkin, että tää ei mikää puskaa bylsimään ja karkuun niin kertoo siitä ettei tää niin selkee case ole kun täällä osa antaa ymmärtää yms. Olen itse täysin saletti että Hovissa tämä muuttuu. Ehkäpä Seven puolustajalla joku olennainen asia jäänyt huomiotta yms pari juttua tiedän millä en nyt spekuloi mitkä selkeästi puoltaa Seven syyttömyyttä - ikävä kyllä, kun vain ihmisiä ollaan niin kun tämä käsiteltiin niin, että rattituomio oli jo alla niin se vaikuttaa asiaan vaikka tottakai nytkin moni tulee sanomaan, että ei vaikuta, mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Piiitkä lainaus korvattu kahdella nuoliviittauksella
-NILS-
Slaktare84
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Slaktare84 »

Jaapatijaapati kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 11:57 pm
kiinnostunut53432 kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 11:47 pm :

Luulen että tässäkin keississä on voinut olla jotain samanlaista. Severi ja nainen on jotain touhunnut ja nainen on sitten nukahtanut ja kun molemmat on nuoria kännisiä ihmisiä niin ei siinä välttämättä tajua että ei hitto tää oikeesti muuten nukahti tää nainen. Nykynuoret harrastaa seksiä niin sekavissa oloissa muutenkin ja sit aamulla kaduttaa.
:

Naisen näkemys ei mun käsittääkseni tue tätä näkemystä. Hän on ilmaissut, että on mennyt nukkumaan ja herännyt siihen kun severi raiskaa häntä eikä ole ollut halukas harrastamaan seksiä sinä iltana. Sen jälkeen uhri on kääntänyt kylkeä ja työntänyt häntä pois ja severi on tästä lähtenyt nukkumaan lattialle. Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö tämä ole se naisen lausunto?
Jos kuvitellaan, että sä keksit tarinan raiskauksesta niin kerrotko sä sen niin kun se oikeeesti meni vai väritätkö tilanteen pahemmaksi?

Yhtä lainausta lyhennetty
-NILS-
Oppenheimer
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

Pahani Julmu kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 5:33 pm
VastarannanKiiski kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 5:00 pm
Tässä kuitenkin täytyy luottaa siihen, että Suomen oikeusjärjestelmä ei kevyin perustein tuomitse ketään raiskauksesta. Siitä täytyy olla vahva näyttö, Poju jatkoi anteeksipyyntöjulkaisussaan.

– Oikeuden päätöstä kunnioittaen tuomitsen Severin teon, mitä en aluksi ollut uskoa todeksi.

No se ainakin käänsi "kaverilleen" selkänsä ja tuomitsi ennen hovia! Eipä lisännyt ainakaan Pojun kunnioitusta. Olis ennemmin vain pyytänyt uhrilta anteeksi ja muuten pitänyt päänsä kiinni.
Suomen "oikeusjärjestelmä" ei ole sama kuin joku kusinen (poitsua lainaten) käräjäoikeus. Tulee sieltä oikeitakin tuomioita, mutta yhtä lailla vääriä. Tuomiot muuttuvat hovissa ja vaikka eivät muuttuisikaan, ne voivat olla siltikin vääriä tuomioita. Severin keississä korostetaan, että kyse ei ollut sana sanaa vastaan -tuomiosta. Julkisuudessa ei kuitenkaan kerrota, mitä muita todisteita raiskauksesta oli kuin uhrin oma kertomus. Se, että uhri viestittelee kavereilleen, kertoo poikaystävälleen ja tekee lopulta rikosilmoituksen raiskauksesta ei ole muuta kuin uhrin kertomus, jota vastassa on syytetyn kertomus. Se, että käräjätuomari ja lautamiehet pitävät jotakin kertomusta uskottavampana, ei tarkoita, että kertomus olisi totta. Epäselvissä tapauksissa tulee tuomita syytetyn eduksi.
terssi
Sabrina Duncan

Peni kirjoitti: La Loka 14, 2023 12:01 am
Joo,itekki menen aina tuntemattoman ihmisen luo jurrissa jossaki porukassa ja ku muut lähtee ja asukas nukahtaa niin nussin sitä ku "pojat sano että saat panna sitä sitten..."

Eli jos minä sanon sulle että saat mennä pihalle ja nussia jotaki niin sinä menet ja alat panemaan tuosta vaan,sen kummemmin asian osaiselta asiaa tiedustelematta?

Mahtaa olla tulossa sullekki linnaa vuosi tolkulla vielä ja helvetin huono maine.

Ihmiset uskovat ja tekevät kännissä outoja asioita.

Vielä ei ole tainnut käydä selväksi että miksi Severi dropattiin sinne kämpille sen sammuneen kanssa? Mihin ne muut lähti? Miksei Severi lähtenyt mukaan?
Peni
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Peni »

terssi kirjoitti: La Loka 14, 2023 12:08 amVielä ei ole tainnut käydä selväksi että miksi Severi dropattiin sinne kämpille sen sammuneen kanssa? Mihin ne muut lähti? Miksei Severi lähtenyt mukaan?
dropattiin? Ja miksi se jäi sinne? Nämä kaikki on kerrottu jo ihan alussa miksi se jäi sinne.

Luetko sä jutun uutisia ollenkaan?
Et.
Kommentoit vaan.

Älä nyt kuitenkaan mene panemaan ketään vaikka sanoin että saat mennä ulos ja naida jotaki.Se oli vitsi eikä pidä paikkansa.Ei ole lupaa.Perun sen heti,koska saatat tosissaan luulla että se on edelleen voimassa.
Viimeksi muokannut Peni, La Loka 14, 2023 12:13 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Somalit on neekereitten mustalaisia.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Liigakiekkoilijan raiskaustuomion arviointi ei kuulu some-istuimille

Päijät-Hämeen käräjäoikeus antoi tiistaina tuomion, joka sai valtakunnallista huomiota. JYPin liigakiekkoilija ja Lahden Pelicansin kasvatti Severi Lahtinen tuomittiin kahden vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen kesäkuussa 2022 tapahtuneesta raiskauksesta.

Oikeus totesi Lahtisen olleen sukupuoliyhteydessä uhriin, joka oli avuttomassa tilassa nukkumisen ja humalatilansa vuoksi. Lahtisella oli allaan keväällä saamansa ehdollinen vankeustuomio törkeästä rattijuopumuksesta. Se tuli hänen kärähdettyään marraskuussa ratista Lahden Kirkkokadulla 1,8 promillen humalassa. Lahtinen oli jättänyt kertomatta työnantajalleen rattijuopumustuomiostaan ja raiskaustutkinnastaan. Torstaina JYP purki hänen sopimuksensa.

Some-vaikuttajat ovat arveluttavalla tiellä.

Käräjäoikeuden tuomio ei ole lainvoimainen, koska Lahtinen on ilmoittanut valittavansa hovioikeuteen. Pian tuomion tultua julkiseksi hän julkaisi Instagram-tilillään videon vakuuttaen syyttömyyttään.

Lahtisen videopäivitys oli perjantaihin mennessä kerännyt noin 22 000 tykkäystä. Tykkääjien joukossa oli muiden muassa Lahden Pelicansin nykyisiä ja entisiä pelaajia, Veikkausliiga-seura FC Lahden pelaajia, muita urheilijoita ja julkisuuden henkilöitä. Raiskauksesta tuomittua urheilijaa nousi puolustamaan esimerkiksi jyväskyläläisartisti, joka solvasi rikoksen uhriksi joutunutta naista alatyylisesti.

Some-vaikuttajat ovat arveluttavalla ja vaarallisellakin tiellä osoittaessaan tukeaan Lahtiselle, jonka kertoman version mukaan rikoksen uhri olisi suostunut sukupuoliyhteyteen vapaaehtoisesti ja valehdellut tapahtumista. Sympatisoimalla raiskauksesta tuomittua kiekkoilijaa he tulevat samalla kyseenalaistaneeksi rikoksen uhrin kokemat asiat sekä Suomen oikeuslaitoksen luotettavuuden.

On syytä muistaa, että käräjäoikeus ratkaisi tapauksen paitsi asianosaisten ja todistajien kuulemisen, myös hätäkeskuspuhelun, lääkärinlausunnon sekä osapuolten välisen viestittelyn perusteella. Lahtisen tueksi rientäneet some-tykkääjät ja -kommentoijat tuskin ovat perehtyneet tapauksen tutkinta-aineistoon puhumattakaan siitä, että heillä olisi omakohtaista tai ensi käden tietoa yön tapahtumista. Asettumalla rikoksesta tuomitun puolelle he astuvat vaihtoehtoisten totuuksien hetteikköön, jossa trollien ja riidankylväjien sana painaa yhtä paljon kuin viranomaisten perusteelliset selvitykset.

Käräjäoikeuden päätöksen oikeellisuuden tai mahdollisen virheellisyyden ratkaisee hovioikeus. Some-palstojen varjotuomioistuimia ei Suomeen kaivata.
ess.fi/pääkirjoitus
13.10.2023 20:11
Some-vaikuttajat ovat arveluttavalla ja vaarallisellakin tiellä osoittaessaan tukeaan Lahtiselle, jonka kertoman version mukaan rikoksen uhri olisi suostunut sukupuoliyhteyteen vapaaehtoisesti ja valehdellut tapahtumista. Sympatisoimalla raiskauksesta tuomittua kiekkoilijaa he tulevat samalla kyseenalaistaneeksi rikoksen uhrin kokemat asiat sekä Suomen oikeuslaitoksen luotettavuuden.
Mutta mutta... Tuomio ei ole lainvoimainen, eikä ole ensimmäinen saati toinenkaan kerta, kun raiskauksen uhri onkin sepittänyt tarinan, joka koston ja/tai korvausten toivossa.

Mutta että somevaikuttajat (keitä ne ikinä sitten ovatkaan?) nyt turvat tukkoon; oikeuslaitos on arvostelun yläpuolella. Vaietkaa mulkut!
Suomen oikeuslaitoksen luotettavuuden.
Tämä vielä uudestaan. Oikeuslaitos ei ole erehtymätön eikä se saa olla arvostelun yläpuolella. Tämä pitäisi myös Etelä-Suomen Sanomien pääkirjoitustoimittajan ja päätoimittajan Markus Pirttijoen muistaa. Arvostella pitää ja saa.
...jyväskyläläisartisti, joka solvasi rikoksen uhriksi joutunutta naista alatyylisesti.
Tämä oli selkeästi väärin. Katsotaan ensin hovin päätös, että onko siihen edes aihetta.

En ota tässä kantaa pantiiko ilman suostumusta vai ei, vaan ainoastaan siihen, että jostain syystä oikeuslaitosta pidetään erehtymättömänä ja kaiken arvostelun yläpuolella olevana "Jumalan sanana".
- Tuomioita on purettu KKO:ssa, hovissa on tullut usein täysin päinvastaisia (vapauttaviakin) tuomioita, sekä lieventäviä (ja korottavia) tuomioita.

Tästä casesta tulee mieleen Jussi Halla-ahon (ps) aikoinaan saama tuomio, jossa pöyristyttiin kun hän arvosteli oikeuden antamaa tuomiota; "mikä röyhkeys", "kuinka hän julkeaa" tms.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
terssi
Sabrina Duncan

Peni kirjoitti: La Loka 14, 2023 12:10 am
terssi kirjoitti: La Loka 14, 2023 12:08 amVielä ei ole tainnut käydä selväksi että miksi Severi dropattiin sinne kämpille sen sammuneen kanssa? Mihin ne muut lähti? Miksei Severi lähtenyt mukaan?
dropattiin? Ja miksi se jäi sinne? Nämä kaikki on kerrottu jo ihan alussa miksi se jäi sinne.

Luetko sä jutun uutisia ollenkaan?
Et.
Kommentoit vaan.

Älä nyt kuitenkaan mene panemaan ketään vaikka sanoin että saat mennä ulos ja naida jotaki.Se oli vitsi eikä pidä paikkansa.Ei ole lupaa.Perun sen heti,koska saatat tosissaan luulla että se on edelleen voimassa.

Jos Severi hovista lähtee lievennystä hakemaan, niin itse puuttuisin tuohon aika selvään hunajapurkkiansaan miltä tuo kovasti näyttää. Mutta sinä taidat olla liian tyhmä sitä havaitsemaan.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Jaapatijaapati kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 6:39 am
Collie kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 12:31 am
Jaapatijaapati kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 12:15 amSe tuomio ei vain ole lain silmissä pätevä syy irtisanomiseen koska ei ole lainvoimainen tuomio vielä
Kuten sanottua, oikeusoppineet ovat eri mieltä irtisanomisen pätevistä syistä.
Raiskauksesta tuomitun SM-liigapelaajan tilanteesta virheellistä tietoa – oikeusoppinut selventää: "Tapauksia pilvin pimein"

Turun yliopiston työoikeuden emeritusprofessori Seppo Koskinen ei ole tulkinnasta samaa mieltä. Hän huomauttaa, että käräjäoikeuden päätös on riittävä peruste irtisanoa työntekijä.

– Sellaisia tapauksia on pilvin pimein, että on irtisanottu hetimiten tuomion jälkeen eikä ole ylimalkaan odotettu rikosoikeudellista käsittelyä, Koskinen sanoo MTV Urheilulle.
Noh ei kait ne sitä ääneen toitota että tuon takia irtisanottiin? Silloinhan ne antaa Severille oikeudet hakea jotain palkkaa isompaa korvausta monesta pelikaudesta. Toki nytkin maksavat palkan, mutta saattaisivat joutua maksamaan enemmän. Toki lakimiehet on ohjeisstanut miten irtisanotaan. Ei tässä sen kummemmasta asiasta ole kyse.
Oikeusoppineiden mielestä väitteesi irtisanomisen perusteista ei ole totta, kuten eivät ole JYPin johtajienkaan samanlaiset väitteet. Tuossa vielä yllä uudestaan olennainen kohta lihavoituna lukemisen helpottamiseksi.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Jaapatijaapati
Poliisikoira Rex

Collie kirjoitti: La Loka 14, 2023 12:19 am
Jaapatijaapati kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 6:39 am
Collie kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 12:31 am
Kuten sanottua, oikeusoppineet ovat eri mieltä irtisanomisen pätevistä syistä.
Noh ei kait ne sitä ääneen toitota että tuon takia irtisanottiin? Silloinhan ne antaa Severille oikeudet hakea jotain palkkaa isompaa korvausta monesta pelikaudesta. Toki nytkin maksavat palkan, mutta saattaisivat joutua maksamaan enemmän. Toki lakimiehet on ohjeisstanut miten irtisanotaan. Ei tässä sen kummemmasta asiasta ole kyse.
Oikeusoppineiden mielestä väitteesi irtisanomisen perusteista ei ole totta, kuten eivät ole JYPin johtajienkaan samanlaiset väitteet. Tuossa vielä yllä uudestaan olennainen kohta lihavoituna lukemisen helpottamiseksi.
Kiitos selvennyksestä!

Yleisesti vielä aikaisempiin viesteihin, että eihän kukaan väitäkään että käräjäoikeus on jumala ja erehtymätön jne jne. Vaan puhutaan TÄSTÄ KYSEISESTÄ TAPAUKSESTA JA SIIHEN LIITTYVÄSTÄ TUOMIOSTA. :D

Tässä tapauksessa todennäköisyyys, että käräjäoikeus on tehnyt virheen on pieni. Toki se on vaikea hyväksyä kun kyse on sm-liiga pelajaasta. Suomalaiset tuntuu rakastavan tuota huonon tason kaljaliigaa ja pelaajat on pyhimyksiä ja on vaikeia hyväksyä tosiasioita.
Staff Meeting
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

Terävä kirjoitti: Pe Loka 13, 2023 12:56 pm
Jos sinulla on pöytäkirjat, niin jaa nyt ihmeessä ne tänne, ettei meidän kaikkien raiskareiden puolustajien ja muitten runkkareiden tarvitse olla epätietoisuudessa.
Jos osaat käyttää nettiä, saat ne helposti. Ei niitä täältä sinulle toimitella, ja hauska lukea miten pakkoseksi-Severin puolustajat perustavat puolustuksensa raiskaajan videoon eivätkä tosiasioihin.
Staff Meeting
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

Oppenheimer kirjoitti: La Loka 14, 2023 12:05 am

Suomen "oikeusjärjestelmä" ei ole sama kuin joku kusinen (poitsua lainaten) käräjäoikeus. Tulee sieltä oikeitakin tuomioita, mutta yhtä lailla vääriä.
Eli puolet oikeita ja puolet vääriä. Aika kova suhdeluku.
Vastaa Viestiin