Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2244
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Onhan taman nimpparijuhlajoukon kaytos aivan helvetin tyhmaa (ja aivan umpijuovuksissa kaikki, arvaan).

Jotain saatanan rotia siihen kaytokseen, ei me nyt ihan Afrikan savimajoissa elella.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5248
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja meitzi »

aivoriihi kirjoitti: La Loka 14, 2023 10:12 am Ei edellisen kaltainen juhliminen kuulu uudenkarhealle omakotialueelle, jossa tontit on postimerkin kokoisia ja pensasaidatkin varmaan jotain saalittavia harvaan istutettuja tuijapuskia.

Kylla pikkuisen kyrsis, jos kauniina kesapaivana pitaisi pysya sisalla, tai tuijotella omia varpaita omalla pihalla, jotta naapurin isanta munasillaan tai emanta tissit heiluen ei osuisi nakokenttaan. Ei todellakaan kiinnosta nahda, milta naapurini nayttavat alastomina :lol: !

Mokilla, tai maaseudulla, jossa tontilla on kokoa, eika naapurit ihan nakoetaisyydella, antaa palaa, se ei ketaan hairitse!
Jos ei halua nähdä naapurin tontille, niin ei ehkä kannata ostaa taloa sieltä postimerkin kokoisten tonttien alueelta. En minä piiloutuakseni hommautunut taloon, jonka pihalla voi hyppiä vaikka tramppiksella alasti kenenkään sitä näkemättä, vaan siksi, etten minä halua nähdä muita.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2244
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »



No sittenhan me olemme ihan samaa mielta asiasta. En minakaan halua nahda muita, varsinkaan jos kekkuloivat jurrissa ja alastomina :lol:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
viivahattu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Toisaalta kaiken maailman nänniaktivistien tissien paljastelu julkisella paikalla on ihanaa, rohkeaa ja voimaannuttavaa, toisaalta omalla pihalla alasti jumppaaminen on rikos. Todennäköisesti tämän naisen suurin rikos oli, että on timmissä kunnossa ja muutenkin hyvännäköinen, ja naapuruston vartalotyypiltään pikemminkin valasta muistuttavilla pikkuporvariemännillä meni ihan sen vuoksi pari virtapiiriä oikosulkuun.

Jos lapsi näkee tuollaista ja ihmettelee sitä, lapselle voi sanoa, että täti on kännissä ja käyttäytyy tyhmästi. Lapselle tuskin jää siitä mitään sen kummempaa traumaa.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3270
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Eiköhän se suurin mielensäpahoittaja ja hätäkeskukseen soitellut ole joku yh- sika jolla on leveyttä saman verran kuin korkeuttakin ja ainoastaan kateellinen niille joilla on kroppa kunnossa ja kivaa. Kannattaisi alkaa jumppaamaan itsekin....
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10799
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja damfin »

Niin siis ainakin minun käsittääkseni kyseessä oli jonkinlaiset juhlat joihin liittyi myös alkoholi eli oltiin hieman normaalia iloisemmissa tunnelmissa, kyse ei siis ollut mistään päivittäisestä ja usein toistuvasta tilanteesta.

Ymmärtäisin paheksunnan jos tuollaista harrastettaisiin päivittäin tai edes viikottain, mutta jos siellä nyt naapurin rouva kerran sattuu juhlatunnelmissa ollessaan vähän riehakkaammin irrottelemaan niin tarviiko tuosta numeroa tehdä ja oikein tuomiolle vaatia :roll:

Minua huvittaa se millaisessa lintukodossa täällä suomessa edelleen eletään... tämä on vähän niinkuin keskustelisi päivän polttavista uutisaiheista jonkun kanssa ja kertoisi Israelin tapahtumista, ja toinen siihen vastaisi että niin joo kaikenlaista sitä maailmalla tapahtuu, mutta kuulitko siitä naisesta joka hillui alasti kotipihallaan ja järkytti naapureitaan... aivan kauheaa :mrgreen:
Paikalla
canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1897
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Kummisetä kirjoitti: La Loka 14, 2023 5:08 pm Eiköhän se suurin mielensäpahoittaja ja hätäkeskukseen soitellut ole joku yh- sika jolla on leveyttä saman verran kuin korkeuttakin ja ainoastaan kateellinen niille joilla on kroppa kunnossa ja kivaa. Kannattaisi alkaa jumppaamaan itsekin....
Saatta näinkin olla. Ongelma on vain se lain kirjaimen muotoilu, jossa mikä tahansa paljas pinta muodostuu tuomittavaksi KUNHAN JOKU VAAN ILMAISEE PAHEKSUNTANSA.
Mens malus in corpore sano
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5248
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja meitzi »

aivoriihi kirjoitti: La Loka 14, 2023 4:51 pm No sittenhan me olemme ihan samaa mielta asiasta. En minakaan halua nahda muita
Melkein. Mun mielestäni tuohon jos tähtää, niin valitsee sijaintinsa siten, ettei muiden tarvitse piiloutua.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
janita
Jane Marple
Viestit: 1017
Liittynyt: Ke Touko 13, 2009 5:58 pm

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja janita »

Jos joku vastaava pariskunta kuin ent.naapurini (ellei jopa sama, kun en tiedä missäpäin Espoota nykyään asuvat) kyseessä, niin takana voi olla enemmänkin sekoilua ja örvellystä ja tämä sitten vihdoinkin sellainen, jolla naapurit sai näpäytettyä. Oon muuten sitä mieltä, että elelköön kukin kotonaan ihan niinkuin haluaa, mutta kyllä mun ent.naapurien kännisekoilu häiritsi ainakin lapsiperheitä. Itsekin ko.pariskuntaan tutustuin siten, että meillä soi keskellä yötä ovikello ja mies meni avaamaan. Mies tuli unenpöpperössä takaisin makkariin, mutta perässä seurasi vieras vanhempu naisihminen joka alkoi riisua vaatteitaan. Kysyi mieheltäni panisiko häntä ja kun mies kohteliaasti kiektäytyi, sanoi mulle ettei ole koskaan ollut naisen kanssa, mutta voiitaisko me sitten. Puettiin tälle vaatteet päälle mitä oli ehtinyt riisua, kysyttiin missä asuu ja talutettiin sitten kotiinsa kun sai lopulta kerrottua missä asuu.

Tää nyt ei ollut ollenkaan ainoa "häiriö" vaan mies kiusasi naapuruston lapsia heittelemällä näiden lelut saavuttanattomiin, varasteli kännipäissään kaikkea mitä nyt naapurustosta sattui löytämään, kiusasivat tarkoutuksella uskovaista perhettä jne. Tällainen nakujumppa olisi ollut näillä ihan perussettiä, ovat iltapäivälehteen ainakin yhdestä tempauksistaan jkymmenisen vuotta sitten päässeetkin .Mieskin on joku aisankannattaja, joka haluaa jälkiliukkaille ja oikein mielellään jakaa rouvansa tavaraa yhtä auliisti kuin tämä itse. Olen sellaisenkin tilanteen nähnyt kun toisen naapurin mies seisoi sepalus auki tämän daamin ollessa kontallaani ja "olin vaan auttamassa tämän vyön korjaamisessa". Olisikin mielenkiintoista tietää tää tapahtumapäivä, että mahtoiko olla heinäkuun alussa. 😁
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

*poistettu toisen nimimerkin solvaamista*tm
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

*poistettu toisen nimimerkin solvaamista*tm
viivahattu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja viivahattu »



Minä olen kylläkin läski, mutta se ei ole estänyt minua pitämästä silmiäni auki ja huomaamasta, miten varsinkin läskeillä naisilla on tapana käyttäytyä, kun joku heitä paremman näköinen ja timmimmässä kunnossa oleva nainen näyttää vähän paljasta pintaa. Sitä kateuden ja katkeruuden määrää ei ihan joka päivä pääse todistamaan. Ja varsinkin, jos tässä tapauksessa rikosilmoituksen tehneen akan mies on vielä sattunut vilkaisemaankaan naapurin pihan suuntaan, kun tämä hirvittävä rikos tapahtui, niin siinä on ollut helvetti irti.
Avatar
HaiFisch
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2022 11:17 pm

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja HaiFisch »

Naapurina olisin ollut ihan hiljaa ja hitsannut hanskaan...
-Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä-
Avatar
Pad
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: To Joulu 27, 2018 2:47 pm

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja Pad »

Sellaista sieltä sitten. Kas kun ei naapurit saaneet tirkistelystä jotain omaa pientä muikkaria valtiota.
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
ChingShih
Lauri Hanhivaara
Viestit: 141
Liittynyt: Ke Syys 07, 2022 6:38 pm

Re: Alaston nainen jumppasi takapihallaan - sai tuomion

Viesti Kirjoittaja ChingShih »

Siveellisyysrikos tapahtunut siis kesällä 2020, eli koronan aikoihin. Eihän silloin järjestetty festareita, baareissa rajoitettu aukiolo ja muutenkin kokoontumista rajoitettiin ja muitakin tahoja ja paikkoja suljettuna. Eli onko siellä nyt naapurilla mennyt hernemaissipaprikat nokkaan, kun joku järjestää illanvieton kotonaan tuollaisena aikana.
Vastaa Viestiin