Mitä teit tasan vuosi sitten?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Varvikello
Poliisikoira Rex
Viestit: 264
Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 11:26 pm

Mitä teit tasan vuosi sitten?

Viesti Kirjoittaja Varvikello »

Joitain asioita jää mieleen. Jospa vaikka on tappanut/murhannut jonkun, kenties raiskannut. Mitä jää arjesta mieleen? Katsoin kalenterista, 10.11.2022 on ollut torstai. Mitä mä oon silloin tehnyt... Olen saattanut käydä tallilla vaikka ei ole mun vuoro. Todennäköisesti olen kantanut polttopuita ja lämmittänyt taloa. Olen voinut myös käydä kaupassa viikonloppua vasten.
Mitä teit juuri tasan vuosi sitten?
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3258
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Mitä teit tasan vuosi sitten?

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Olen voinut tehdä jotain tai sitten en ole tehnyt mitään. Ehkä otin, ehkä en. En kuitenkaan tappanut / murhannut tai raiskannut ketään. Ehkä.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
Unhola
Sofia Karppi
Viestit: 444
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Mitä teit tasan vuosi sitten?

Viesti Kirjoittaja Unhola »

En muista yksityiskohtaisesti mitä 2.1. tein, joten vastaukseni ei ole ihan sitä mitä tässä haetaan. Mutta tiedän, että vuosi sitten valitin ihan turhista asioista. Elämäntilanteeni tuntui silloin niin vaikealta, mutta nyt ne silloiset vaikeudet tuntuvat niin pieniltä. Sen jälkeen on seurannut sellaisia vastoinkäymisiä, että itsekin vähän ihmettelen miten ja miksi olen vielä elossa. Mutta lupasin uudenvuodenaattona, että yritän kaikesta huolimatta pysyä elävien kirjoissa. Muutakaan luvattavaa ei tullut mieleen.

Hyvää uutta vuotta kaikille.
May contain suicide or self-harm topics.
Vastaa Viestiin