Mikä ilahduttaa tänään?
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Mulla oli tänään jotenkin yleisesti tosi hyvä päivä. Aamukahdeksalta pyöräilin auringonpaisteessa laboroimaan pariksi tunniksi ja loppupäivä meni varsin mielenkintoisella luennolla istuessa ja kavereiden kanssa hengaillessa. Ihan arkipäiväistä, mutta jotenkin vaan tuli hyvä fiilis.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Sano sille kaverillesi, että maksaa sen 20€ velkansaLoka kirjoitti:Tapasin hyvän ystävän tänään pitkästä aikaa. Ikävä jo oli.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mia Wallace
- Vähänniinkuharrastaja
Ilahduttaa, että on perjantai (vaikka olenkin ollut koko viikon saikulla kotona...) ja että tulevalle viikonlopulle ei ole yhtään mitään pakollista ohjelmaa suunniteltuna (paitsi mahdollinen vierailu Herra Hakkaraisen taloon huomenna, mutta itse asiassa sekin ilahduttaa!) 
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
Muakin ilahduttaa perjantai, tosin ennemminkin siksi, että illaksi on mukavat suunnitelmat tiedossa: ensin isolla kaveriporukalla sivistyneelle illalliselle raflaan, josta sitten jatketaan baariin. Pitänee kyllä ottaa vähän rauhallisemmin nyt, koska keskiviikkona tuli otettua vähän rankemman kautta.
Loppuviikonloppu on sitten onneksi vapaata, saa vihdoin siivoilla kotia ja tehdä kaikki rästityöt alta pois...
Loppuviikonloppu on sitten onneksi vapaata, saa vihdoin siivoilla kotia ja tehdä kaikki rästityöt alta pois...
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
-
John Smith
- Nikke Knatterton