Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: Su Tammi 14, 2024 9:14 pm On tosiasia ihan ilman tuomiolauselmaakin, että esimerkisi syyttäjän esittämä motiivi paljastui täydelliseksi fiaskoksi. Motiiviteoriasta ei jäänyt jäljelle mitään. Myös tutkintajohdon iltapäivälehdissä ennalta mainostama verijälkitutkimus paljastui pikemminkin Gustafssonin syyttömyyttä tukevaksi...
On toki oma asiasi, jos et halua tutustua tapaukseen edes sen vertaa, että muodostaisit oman mielipiteesi, vaan muka-kyseenalaistaen käräjäoikeuden tuomiota toistat aivottomana papukaijana syyttäjien kumottuja näkemyksiä, joiden he arvatenkin itsekin toivoisivat häviävän rikoshistorian hämäriin.
Tapauksen olennaisiin seikkoihin perehtyminen riittää minulle ihan hyvin. Ihminen on idiootti, jos pitää Nisseä täysin varmasti syyttömänä tai syyllisenä. Vaikka oletkin lisäksi myös turhautunut, niin et viitsisi vääristellä väittämiäni jatkuvasti. Joku muu kuin minä toistelee aivottoman papukaijan tavoin samoja hokemiaan tuomiolauselman ehdottoman täydellisestä oikeellisuudesta.
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^No, se joku ei ole minä. Epäilen hänen olevan itsesi keksimä mielikuvitusolento. Ehdotankin siihen liittyen, että osallistuisit asiapitoisesti ketjuun Bodomjärven murhien pohdinnan vaikutus mielenterveyteesi. Avautuminen siellä saattaisi olla sinulle terapeuttinen, eheyttävä kokemus.

Olen usein toistanut, että esitutkintamateriaalin, syyttäjäpuolen ja puolustuksen todistajalausuntojen sekä toki myös tuomiolauselman perusteella on ilmeisenä tosiasiana pidettävä, että yhtäkään validia todistetta Gustafssonin sinänsä mahdollisesta syyllisyydestä kolmoismurhaan ei toistaiseksi ole esitetty.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: Ti Tammi 16, 2024 10:39 pm ^No, se joku ei ole minä. Epäilen hänen olevan itsesi keksimä mielikuvitusolento. Ehdotankin siihen liittyen, että osallistuisit asiapitoisesti ketjuun Bodomjärven murhien pohdinnan vaikutus mielenterveyteesi. Avautuminen siellä saattaisi olla sinulle terapeuttinen, eheyttävä kokemus.

Olen usein toistanut, että esitutkintamateriaalin, syyttäjäpuolen ja puolustuksen todistajalausuntojen sekä toki myös tuomiolauselman perusteella on ilmeisenä tosiasiana pidettävä, että yhtäkään validia todistetta Gustafssonin sinänsä mahdollisesta syyllisyydestä kolmoismurhaan ei toistaiseksi ole esitetty.
Toistanut olet ja usein. Siitä olen samaa mieltä. Täysin samasta näkökulmasta ja täysin samoja asioita niitä kyseenalaistamatta.
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Toistanut olet ja usein. Siitä olen samaa mieltä. Täysin samasta näkökulmasta ja täysin samoja asioita niitä kyseenalaistamatta.
Kyllä. Minulla on tapana esittää nimenomaan omina mielipiteinäni mielipiteeni rikostapauksista ja niihin liittyvistä tutkinnoista sekä tuomioista. Ehdotan, että sen sijaan, että arvostelet muita näkökulmansa kyseenalaistamattomuudesta, sinun olisi suotavaa itse kyseenalaistaa väittäämääsi kyseenalaistamistasi, niin saataisiin edes jokin näyttö kyseenalaistamisestasi.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: To Tammi 18, 2024 2:05 pm
Toistanut olet ja usein. Siitä olen samaa mieltä. Täysin samasta näkökulmasta ja täysin samoja asioita niitä kyseenalaistamatta.
Kyllä. Minulla on tapana esittää nimenomaan omina mielipiteinäni mielipiteeni rikostapauksista ja niihin liittyvistä tutkinnoista sekä tuomioista. Ehdotan, että sen sijaan, että arvostelet muita näkökulmansa kyseenalaistamattomuudesta, sinun olisi suotavaa itse kyseenalaistaa väittäämääsi kyseenalaistamistasi, niin saataisiin edes jokin näyttö kyseenalaistamisestasi.
Hyvä idea! Ehkä pitäisi kyseenalaistaa lisää! Jotain älykästäkin välillä samojen samoista näkökulmista tapahtuvien papukaijajankkaamistesi sijaan!

Mielestäni Nissen syyllisyyttä tai syyttömyyttä ei tiedetä (syyllisyydestä jää varteenotettava epäily). Miten mielestäsi tätä näkökulmaa voisi kyseenalaistaa?
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^En lähde neuvomaan, koska kyseenalaistamisesi kyseenalaistaminen menettäisi silloin mielestäni kyseenalaistamattomissa olevan merkityksensä. Yritä ihan ite päästä alkuun kuvittelemasi kyseenalaistamisesi kyseenalaistamisessa!
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: To Tammi 18, 2024 7:31 pm ^En lähde neuvomaan, koska kyseenalaistamisesi kyseenalaistaminen menettäisi silloin mielestäni kyseenalaistamattomissa olevan merkityksensä. Yritä ihan ite päästä alkuun kuvittelemasi kyseenalaistamisesi kyseenalaistamisessa!
En minä kyllä neuvoa kysynytkään. Yritin jälleen kerran rakentaa dialogia siinä onnistumatta.

Laajemminkin voitaisiin vaikka yhdessä miettiä, millä tavoin voitaisiin esim. kyseenalaistaa mahdollisia kyseenalaistamisia Bodom-osioon sisältyvissä ketjuissa.

Eikö sinua kiinnosta päästä edes alkuun kyseenalaistamisessa? Miksi ei?
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^ Kerrataan taas, kun näyttää aina unohtuvan:

Olen saatavilla olevan tutkinta- ja muun materiaalin pohjalta jo kyseenalaistamiseni kyseenalaistanut ja päätynyt melko tylsään johtopäätelmään:
Toistaiseksi ei ole esitetty pätevää todistetta, joka osoittaisi Gustafssonin väitetyn syyllisyyden.
Etenkään väite Gustafssonin vammojen "nakkikioskimaisuudesta" ei riitä alkuunkaan todisteeksi Gustafssonin mahdollisesta syyllistymisestä kolmoismurhaan.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: To Tammi 18, 2024 9:49 pm ^ Kerrataan taas, kun näyttää aina unohtuvan:

Olen saatavilla olevan tutkinta- ja muun materiaalin pohjalta jo kyseenalaistamiseni kyseenalaistanut ja päätynyt melko tylsään johtopäätelmään:
Toistaiseksi ei ole esitetty pätevää todistetta, joka osoittaisi Gustafssonin väitetyn syyllisyyden.
Etenkään väite Gustafssonin vammojen "nakkikioskimaisuudesta" ei riitä alkuunkaan todisteeksi Gustafssonin mahdollisesta syyllistymisestä kolmoismurhaan.
Olet käsitellyt samoja asioita yksipuolisesti ja yhdestä näkökulmasta. Sinulla on esim. täysi luotto verijälkitutkimukseen, vaikka sen tulokset väkisin ovat Bodomin tapauksessa hyvin kyseenalaisia.

"ei riitä alkuunkaan todisteeksi Gustafssonin mahdollisesta syyllistymisestä kolmoismurhaan." Ei tietysti yksistään, eikä kukaan kai sellaista ole väittänytkään.
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Olet käsitellyt samoja asioita yksipuolisesti ja yhdestä näkökulmasta.
En mitenkään osaa olla pahoillani siitä, että en ole käsitellyt asioita sinua tyydyttävällä tavalla. Itse tuskin käsittelet niitä mitenkään. Kyseenalaistamisesikaan ei ole kyseenalaistamista, vaan se on pelkkää tyhjää puhetta siitä, että pitäisi kyseenalaistaa. Mitä ja miten? Se lie itsellesikin epäselvää. Siksi ehdotinkin, että kyseenalaistaisit väittämäsi kyseenalaistamisesi.

Lopetan chattailun nyt ainakin tältä erää... 8)
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

LexVeritas kirjoitti: To Tammi 18, 2024 11:00 pm
Olet käsitellyt samoja asioita yksipuolisesti ja yhdestä näkökulmasta.
En mitenkään osaa olla pahoillani siitä, että en ole käsitellyt asioita sinua tyydyttävällä tavalla. Itse tuskin käsittelet niitä mitenkään. Kyseenalaistamisesikaan ei ole kyseenalaistamista, vaan se on pelkkää tyhjää puhetta siitä, että pitäisi kyseenalaistaa. Mitä ja miten? Se lie itsellesikin epäselvää. Siksi ehdotinkin, että kyseenalaistaisit väittämäsi kyseenalaistamisesi.

Lopetan chattailun nyt ainakin tältä erää... 8)
Ei sinun tarvitse olla pahoillaisi ainakaan minun takia.

"Mitä ja miten?" Kaikkea mahdollista tapaukseen liittyvää "faktaa" tulisi kyseenalaistaa. Subjektiivisuusharhan takia jokainen on joltain osin pimeässä kulmassa omien uskomustensa ja kyseenalaistamisensa osalta. Subjektiivisuusharhan ei tulisi silti automaattisesti johtaa autistiseen jankkaamiseen sekä samojen asioiden käsittelemiseen yksipuolisesti ja yhdestä näkökulmasta. Suosittelenkin vahvasti, että kyseenalaistaisit omaa mahdollista kyseenalaistamistasi kysymällä "mitä ja miten?" itseltäsi ja ennen kaikkea muilta, mutta se saattaa olla vaikeaa, jos et ylipäänsä mitään "totuutta" kyseenalaista. Minä en tuomitse vahvaa uskoasi millään tavoin ja kunnioitankin (ainakin tiettyyn pisteeseen asti) uskonrauhaasi.

En millään jaksa uskoa, että et vastaisi viestiini, mutta odotan innolla miten käy :wink:

Aurinkolaseja on hyvä pitää päässä jos häikäisee...
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4202
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Rockyfist kirjoitti: Su Joulu 24, 2023 11:08 pm Vieläkö Nisse elää?
Luullakseni kyllä. Luuloni perustuu toisen käden tietoon sekä siihen, ettei kuolemastaan ole uutisoitu iltapäivälehdissä.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Legenda jo eläessään. Likaiset legendat osa 2
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
Ross Sullivan
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Rockyfist kirjoitti: La Tammi 20, 2024 2:25 am Legenda jo eläessään. Likaiset legendat osa 2
Pitää kuitenkin muistaa, että mikään ei viittaa Nissen syyllisyyteen! Toistan: EI MIKÄÄN! Hän nyt vaan sattui jäämään nakkikioskivammoineen henkiin ja muut kuolivat!
Hapetan kyttätyyliin
muistikapseli
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: Ti Helmi 02, 2021 10:10 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja muistikapseli »

Syyllinenhän Nisse on.

Niin kuin entinen krp:n apulaispäällikkö totesi. Seppo sai pillua ja Nisse ei. Nissellä meni pahapäisenä kännissä hermo, tappoi tytön ja totesi, että kaksi muutakin pitää tappaa. Päivänselvä asia.

Todistusaineisto tärveltiin tutkimuksissa, eikä näyttöä ole ollut mahdollista sittemmin saada.

Pitäisin tuota vielä melko luotettavana lähteenä.
Vastaa Viestiin