Sinun logiikkasi mukaan siis kaikki lentäminen pitää kieltää vaarallisena koska lentäminen yöllä ja sumussa ilman mittarilentokelpuutuksia on riski...?CSI kirjoitti: ↑Ti Tammi 30, 2024 12:16 amVain täydellinen idiootti antaa tuollaisia lausuntoja.
Lauseesi logiikka ja asiantuntemus on samaa tasoa kuin jos joku sanoisi lentämisestä:
"Mitäänhän en lentämisestä ymmärrä, mutta minun mielestäni lentäminen yöllä ja sumussa ilman mittarilentokelpuutuksia ei ole mitenkään suuri riski".
vertaa: kaikki kaamosvaellukset ovat vaarallisia ja pitää kieltää koska huonosti suunnitellut kaamosvaellukset ovat vaarallisia.
Hienoa logiikkaa!
Mitä tulee tuohon garminin inreach toimintoon, jossain vaiheessa ehdit jo itsekin pohtia mahtaako Suomen hätäkeskus aina tietää kuinka toimia jos garminin keskus ottaa yhteyttä ja kertoo saaneensa hätäviestin.
Jos tuosta asiasta on pienikin epäilys olemassa, niin kontaktihenkilönä on hyvä olla henkilö joka varmistaa että hätäkeskus on todella ymmärtänyt tilanteen vakavuuden.
Eli taaskaan tuossa jupinassasi ei ollut oikeastaan päätä eikä häntää, pelkkää jupinaa vain siksi kun damfin kirjoittajana saa murosi kastumaan ja haisemaan virtsalta.