Madeleinen tapaus ( Ketju 3)
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Muistin varmaan ihan väärin.cicero kirjoitti:Pistäisitkö marsalkka hieman linkkiä niistä faktoista jotka himmentävät tätä kunniaa?
Sinä et varmastikaan ole moisia huomannut.Kun en ole mistään itse löytänyt kyseisiä faktoja.
Ei toki. Onko joku sellaista väittänyt?onko häntä kenties syytetty pienten tyttöjen sieppauksesta
Onko joku tällaista väittänyt?vai mikä tekee hänestä tämän jutun pahiksen ylitse muiden?
Viimeksi muokannut Marsalkka, Pe Syys 12, 2008 11:43 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
No sieltähän niitä alkaa löytyä. Maine voi himmentyä, vaikka asioista ei olisi faktaa.cicero kirjoitti:toinen todiste taitaa olla sitten tuomitun rikollisen väitteet
Joidenkin silmissä varmasti McCannienkin maine on himmentynyt, vaikka faktaa ei ole.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Fakta on, että kunnia voi himmentyä, vaikka himmentymiseen johtaneet asiat eivät pitäisikään paikkaansa. Sinun voi olla tätä erittäin vaikea käsittää, mutta pohdi ja pureskele asiaa oikein hitaasti ja rauhallisesti, niin saatat saada oivalluksen.MissHolmes kirjoitti:Marsalkka.
Pyydettiin faktaa, ei mitään selityksiä.
tuon siis halusinkin tietää, mitään faktaa asiasta ei ole olemassakaan vaan silkaa mustamaalausat koko juttu...hyi!
no ihan tosissaan...en ole kyseisen miehen kirjaan ehtinyt tutustua muutakuin sen verran mitä on sieltä täältä netistä päässyt lukemaan...
no ihan tosissaan...en ole kyseisen miehen kirjaan ehtinyt tutustua muutakuin sen verran mitä on sieltä täältä netistä päässyt lukemaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Eli sinunkaan mielestäsi herraa koskevat näyttävät lehtijutut eivät missään määrin himmentäneet hänen kunniaansa? Asia selvä.cicero kirjoitti:tuon siis halusinkin tietää, mitään faktaa asiasta ei ole olemassakaan vaan silkaa mustamaalausat koko juttu...hyi!
Väitinkö muuten, että nuo lehtijutut olisivat pitäneet paikkansa?
Sulkeeko tämä pois sen, että joidenkin muiden mielestä ne olisivat himmentänyt hänen kunniaansa?cicero kirjoitti:eivät ne minusta mitenkään himmentäneet hänen kunniaansa
Hauskaa että laitoit tuon oman aivoituksesi lainausmerkkeihin.MissHolmes kirjoitti: ''Kissantappaja Marski mustamaalaa virkavaltaa perusteettomien mielikuviensa perusteella!''
mankeli kirjoitti:Tässä muuten vertailun vuoksi toisen kadonneen lapsen äidin haastatteluun linkki. Denise, 4-vuotias kadotessaan, on ollut kateissa jo vuodesta 2004.
http://www.youtube.com/watch?v=C3BWUS9fQSc
Sisilialainen Denise Pipitone,8, löytyi neljän vuoden jälkeen Kosin saarelta.
Denisen mahdollinen löytyminen on tuonut toivoa myös kadonneen brittitytön Madeleine McCannin vanhemmille.
Denisen mahdollinen löytyminen on tuonut toivoa myös kadonneen brittitytön Madeleine McCannin vanhemmille.
Denise Pipitone oli nelivuotias, kun hänet siepattiin syyskuussa 2004. Denise oli katoamishetkellä leikkimässä isoäitinsä talon pihalla Sisiliassa.
Nyt tyttö on ehkä löytynyt Kreikasta Kosin saarelta 34-vuotiaan roomalaisnaisen seurasta. Nainen on myöntänyt poliisille, ettei lapsi ole hänen.
- Tytöllä on aivan samanlaiset syntymämerkit kuin Denisella. Sitä paitsi hän puhuu vain italiaa, poliisilähde sanoi uutistoimisto Reutersille.
Tytön äiti on täysin vakuuttunut, että kyseessä on hänen oma Denisensä. Asia varmistetaan nyt vielä DNA-kokein.
Denisen löytyminen näin pitkän ajan jälkeen antaa toivoa myös Kate ja Gerry McCannille, joiden Madeleine-tytär on ollut kateissa viime vuoden toukokuusta lähtien.
- Tämä todistaa, että kadonnut lapsi voi vielä löytyäkin. McCannien edustaja sanoi.
- Iltalehti
What would Grissom do ?
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock
Television has brought back murder into the home - where it belongs
- Alfred Hitchcock
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Se siitä minun mustamaalaamisestani sitten.MissHolmes kirjoitti:^ ei.
-
MissHolmes
- Ben Matlock