Idols-finalistille tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
krapulapoika
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2023 12:43 am

Re: Idols-finalistille tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Viesti Kirjoittaja krapulapoika »

Sherlock John Holmes kirjoitti: To Syys 07, 2023 10:28 am "Omaan käyttöön" - julkaisee netissä :roll: :)
Joo, suojellaan mieluummin pedofiilia niin hänelle ei tule paha mieli.
Martinnn
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Tammi 20, 2024 12:52 am

Re: Idols-finalistille tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Viesti Kirjoittaja Martinnn »

Arrnio1 kirjoitti: Ke Marras 29, 2023 3:33 pm Tutustuin tähän Nikoon aikoinaan ja voin sanoa, että niin jengoiltaan mennyt tyyppi. Tää Niko lähestulkoon valehteli kaiken taustansa, sekä jollain tapaa mielestäni omassa päässään uskoi omia juttujaan. Sain hänestä hyvin epävakaan kuvan. Sitten eräs asia mikä hänestä tuli ilmi, oli sellainen jatkuva valehtelu. Hän mm muutti aikoinaan helsingistä vantaalle ja kertoi ostaneensa asunnon. Sitten hän oli toiselle yhteiselle tutullemme kertonut sen olevankin vuokra asunto.

Sanoisin näiden kaikkien valehteluiden olevan Nikon kohdalla ihan patologista. Päätin silloin, että en halua koko ihmisen kanssa olla missään tekemisissä.. Näin jälkikäteen olen kuullut useamalta taholta miten tämä "äijä" on kiusannut niin monia ihmisiä, kohdellut todella ilkeästi. Joltain osin pelkään häntä mitä olen hänestä kuullut näin jälkikäteen. Tämä Niko on myös saanut aikaisemmin tuomion Helsingin Käräjäoikeudesta sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lastaesittävän kuvan hallussapidosta ja nyt 2023 lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.. Tämä Niko on myös ulkomailla tehnyt pahaa.

Kannattaa ihmiset kiertää hyvin kaukaa tämä ihminen, hän on aivan sekaisin päästään mielestäni koska tekee tuollaisia tekoja. Sen tiedän et useampi ilmoitus poliisiin on tehty tästä henkilöstä vuosien varrella ja nyt alkaa mitä ilmeisemmin vuosi, vuodelta tämän äijän touhut tulemaan ilmi. Tää äijä on myös tehyt pahaa sellaiselle 12, vuotiaalle kuulin.
Olen tuntenut tämän Brotkinin miltein kolmekymmentä vuotta, eikä heti tule mieleen ystävällisempää, lojaalimpaa, tai hauskempaa kaveria. Hän on auttanut useissa alamäissä, niin henkisesti kuin taloudellisestikin. Tämän lisäksi hän on yksi maltillisempia tuttavia ketä tiedän. Siksipä tuollainen täysin vailla konkretiaa oleva, epämääräinen vihjailu siitä, miten hänen seuraansa pitäisi välttää vaikuttaa todella katkeran ihmisen vuodatukselta. Mitä tulee hänen asumiskuvioihinsa, ei hän ole koskaan meille ystävilleen puhunut mistään asunnon ostamisesta tms. Kuulostaa varsin epäloogiselta väitteeltä.

Sen me tiedämme, että Brotkinin elämää on jo pitkään häirinnyt yksi mieleltään epätasapainoinen häirikkö, jonka nimeä en tässä lähde mainitsemaan. Taustalla on useita Brotkinia kohtaan tehtyjä koti- ja viestintärauhan häiritsemisiä, useita kunnianloukkauksiksi luokiteltavia tekoja, sekä vääriä ilmiantoja poliisille (siis väärän valaehtoisen todistuksen antaminen viranomaiselle), ja nämä asiat ovat siirtyneet esitutkinnasta syyttäjälle.

Tuo kirjoittamasi teksti sopii täydellisesti tämän häirikön tyyliin. Ainoa tavoite on mustamaalata epämääräisillä väitteillä. Kai tiedät, että mikäli viestisi, tai miksei vaikka koko viestiketju pyydetään tutkimaan viranomaisen toimesta, on yksittäisten viestien takaa mahdollista selvittää lähettäjä IP-osoitteen avulla?

Tarkoitukseni ei ole puolustella Brotkinin mahdollisia tuomioita, sillä jokainen tekee virheitä, ja virheistään siitä laissa määritetyt rangaistukset kärsii, mutta tuollainen mustamaalaaminen ei ole pelkästään moraalisesti väärin, vaan käytännössä laitointa. Ei ole mielipide KEHOTTAA ihmisiä pysymässä erossa jostain toisesta ihmisestä.
Ei mitään hajua
Martin Beck
Viestit: 835
Liittynyt: Ma Marras 21, 2022 12:01 am

Re: Idols-finalistille tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Viesti Kirjoittaja Ei mitään hajua »

Martinnn kirjoitti: Ke Tammi 24, 2024 5:43 pm
Olen tuntenut tämän Brotkinin miltein kolmekymmentä vuotta, eikä heti tule mieleen ystävällisempää, lojaalimpaa, tai hauskempaa kaveria. Hän on auttanut useissa alamäissä, niin henkisesti kuin taloudellisestikin. Tämän lisäksi hän on yksi maltillisempia tuttavia ketä tiedän. Siksipä tuollainen täysin vailla konkretiaa oleva, epämääräinen vihjailu siitä, miten hänen seuraansa pitäisi välttää vaikuttaa todella katkeran ihmisen vuodatukselta. Mitä tulee hänen asumiskuvioihinsa, ei hän ole koskaan meille ystävilleen puhunut mistään asunnon ostamisesta tms. Kuulostaa varsin epäloogiselta väitteeltä.

Sen me tiedämme, että Brotkinin elämää on jo pitkään häirinnyt yksi mieleltään epätasapainoinen häirikkö, jonka nimeä en tässä lähde mainitsemaan. Taustalla on useita Brotkinia kohtaan tehtyjä koti- ja viestintärauhan häiritsemisiä, useita kunnianloukkauksiksi luokiteltavia tekoja, sekä vääriä ilmiantoja poliisille (siis väärän valaehtoisen todistuksen antaminen viranomaiselle), ja nämä asiat ovat siirtyneet esitutkinnasta syyttäjälle.

Tuo kirjoittamasi teksti sopii täydellisesti tämän häirikön tyyliin. Ainoa tavoite on mustamaalata epämääräisillä väitteillä. Kai tiedät, että mikäli viestisi, tai miksei vaikka koko viestiketju pyydetään tutkimaan viranomaisen toimesta, on yksittäisten viestien takaa mahdollista selvittää lähettäjä IP-osoitteen avulla?

Tarkoitukseni ei ole puolustella Brotkinin mahdollisia tuomioita, sillä jokainen tekee virheitä, ja virheistään siitä laissa määritetyt rangaistukset kärsii, mutta tuollainen mustamaalaaminen ei ole pelkästään moraalisesti väärin, vaan käytännössä laitointa. Ei ole mielipide KEHOTTAA ihmisiä pysymässä erossa jostain toisesta ihmisestä.
Ööö.... tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ja puolustelet tätä sikaa???

Välttelisin tämän henkilön seuraa yli kaiken... onneksi ei kuulu tuttavapiiriini eikä tule.

No, rikollisillakin on aina näköjään tukijansa. Välttelisin myös rikollisten tukijoiden seuraa. Niin ja omana mielipiteenäni kerron, että juuri sinunkaltaiset ovat yhteiskunnan kannalta pahempia kuin itse rikolliset, koska silittelet vaan Nikon päätä ja sanot, että "olet tosi ystävällinen, lojaali ja hauska kaveri, anna mennä vaan... ihan samaa rataa"
Martinnn
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Tammi 20, 2024 12:52 am

Re: Idols-finalistille tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Viesti Kirjoittaja Martinnn »

Minä olen nähnyt ne viestit, jotka oikeudessa olivat todisteena, ja niissä ei asianomistaja kertonut ikäänsä missään vaiheessa. Ainoa minkäälainen indikaattori asianomistajan ikään oli se missä kertoi asuvansa kotonansa vanhempien luona. Itse muutin vanhemmiltani pois 20-vuotiaana, ja aika moni muu aikuinen asuu vielä kotona. Brotkin ei tiennyt keskustelevansa alaikäisen kanssa. Tämän perusteella en sanoisi häntä siaksi, eikä se muuta ystävyyssuhdettani hänen kanssaan.
Ei mitään hajua
Martin Beck
Viestit: 835
Liittynyt: Ma Marras 21, 2022 12:01 am

Re: Idols-finalistille tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Viesti Kirjoittaja Ei mitään hajua »

Martinnn kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 8:41 am Minä olen nähnyt ne viestit, jotka oikeudessa olivat todisteena, ja niissä ei asianomistaja kertonut ikäänsä missään vaiheessa. Ainoa minkäälainen indikaattori asianomistajan ikään oli se missä kertoi asuvansa kotonansa vanhempien luona. Itse muutin vanhemmiltani pois 20-vuotiaana, ja aika moni muu aikuinen asuu vielä kotona. Brotkin ei tiennyt keskustelevansa alaikäisen kanssa. Tämän perusteella en sanoisi häntä siaksi, eikä se muuta ystävyyssuhdettani hänen kanssaan.
Joo, usko mitä haluat ja tue rikollista jos niin haluat.

Hallussa seksuaalisia kuvia, joissa oli 12-vuotias lapsi.... ei ollut kyse pelkästään mistään viestittelyssä. Pedarisika.
Miehellä on lisäksi allaan 40 päivän ehdollinen vankeustuomio ja sen ohella 25 päiväsakkoa sukupuoli­siveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapidosta. Miehellä oli kahdeksan vuoden ajan kännykässä, tietokoneella ja ulkoisella kovalevyllä seksuaalisia kuvia ja videoita alaikäisistä lapsista. Yksi lapsista oli kuvissa vain 12-vuotias.
Vastaa Viestiin