Parhaimmat televisiosarjat?
Valvoja: Moderaattorit
Telkkaria tulee jonku verran kateltua, oikeita suosikkisarjojakin löytyy muutama:
- C.S.I. Miami ja Las Vegas (New York ei oikein kolahtanut...)
- Kadonneet
- Twin Peaks
- Prison Break
- Late Night with Conan O'Brien tulee katottua aina kun on siihen aikaan töllöttimen ääressä.
- Jonkun verran tulee näitä kaikenlaisia muita poliisi- ja rikosaiheisia sarjoja katottua ja sitten esim. Kylmää Rinkiä on tullut hieman seurailtua.
Muutama muukin suosikkisarja on vuosien varrella ollut, nimet on vaan jääneet vähän unholaan.
- C.S.I. Miami ja Las Vegas (New York ei oikein kolahtanut...)
- Kadonneet
- Twin Peaks
- Prison Break
- Late Night with Conan O'Brien tulee katottua aina kun on siihen aikaan töllöttimen ääressä.
- Jonkun verran tulee näitä kaikenlaisia muita poliisi- ja rikosaiheisia sarjoja katottua ja sitten esim. Kylmää Rinkiä on tullut hieman seurailtua.
Muutama muukin suosikkisarja on vuosien varrella ollut, nimet on vaan jääneet vähän unholaan.
Kaksi ylitse muiden: Babylon 5 ja West Wing Niiden veroisia ei taida enää koskaan tulla.
Teho-osasto (jaksaa vaan olla yhä hyvä)
Tähtiportti, X-Files
Lost (hiukka pitkäveteinen paikka paikoin, mutta hyvä silloin kun on hyvä)
Kadonneet (nyt kun ne vihdoin löysin )
Ja onhan niitä muitakin ihan kelvollisia, kuten kohta alkava Bad Girls ja Todistettavasti syyllinen. Ja se oikea C.S.I (Las Vegas).
Leijonamies (vaikka onkin huonosti tehty/leikattu, mutta kun mies ja elukat on siinä niin ihQ-ihania)
Teho-osasto (jaksaa vaan olla yhä hyvä)
Tähtiportti, X-Files
Lost (hiukka pitkäveteinen paikka paikoin, mutta hyvä silloin kun on hyvä)
Kadonneet (nyt kun ne vihdoin löysin )
Ja onhan niitä muitakin ihan kelvollisia, kuten kohta alkava Bad Girls ja Todistettavasti syyllinen. Ja se oikea C.S.I (Las Vegas).
Leijonamies (vaikka onkin huonosti tehty/leikattu, mutta kun mies ja elukat on siinä niin ihQ-ihania)
-
- Axel Foley
- Viestit: 2378
- Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
- Paikkakunta: Lahti
Parhaat ohjelmat
Suosikkiohjelmiani:
- Salatut elämät
- Teho-osasto
- Seinfeld
- Frasier
- Will ja Grace
- Dharma ja Greg (tuli katottua aina silloin tällöin kun sitä vielä tuli)
- Pokka pitää
- Sillä silmällä (sekä suomalainen että amerikkalainen versio)
- House
- Kadonneet
- Simpsonit
- Frendit
- Pulmuset
- Joey
- Reba
- Pulttibois olisi ihan hauska jos sitä tulisi telkkarista
- Se on siinä
- Kuusi miestä ja kaaos
- Kaikki vauvaohjelmat (vauvat on vaan niin söpöjä vaikka itsellä ei vielä yhtään lasta olekaan... )
Mutta monesti tulee monta hyvää ohjelmaa yhtä aikaa, jolloin aivan kaikkia sarjoja ei ehdi katsomaan...
- Salatut elämät
- Teho-osasto
- Seinfeld
- Frasier
- Will ja Grace
- Dharma ja Greg (tuli katottua aina silloin tällöin kun sitä vielä tuli)
- Pokka pitää
- Sillä silmällä (sekä suomalainen että amerikkalainen versio)
- House
- Kadonneet
- Simpsonit
- Frendit
- Pulmuset
- Joey
- Reba
- Pulttibois olisi ihan hauska jos sitä tulisi telkkarista
- Se on siinä
- Kuusi miestä ja kaaos
- Kaikki vauvaohjelmat (vauvat on vaan niin söpöjä vaikka itsellä ei vielä yhtään lasta olekaan... )
Mutta monesti tulee monta hyvää ohjelmaa yhtä aikaa, jolloin aivan kaikkia sarjoja ei ehdi katsomaan...
Viimeksi muokannut hipsulainen, To Loka 09, 2008 12:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Seinfeld
2. Aikahyppy (Quantum Leap)
3. Ihmemies (MacGyver)
4. Pitkän jussin majatalo (Fawlty Towers)
5. Hauskat pojat (Hale & Pace)
6. Lunta tupaan (Alas Smith & Jones)
7. American Dad
8. Simpsonit (The Simpsons)
9. Salaiset kansiot (The X-files)
10. Kyllä Jeeves hoitaa (Jeeves & Wooster)
...jokseenkin näin. Seinfeldiin olen kuitenkin aina ollut ihan hulluna.
Sen muistan, että pienenä paras sarja, jota odotti aina, oli Bergerac. Ai niin, olisihan tuon Mr. Beaninkin voinut yrittää listalle mahduttaa...
2. Aikahyppy (Quantum Leap)
3. Ihmemies (MacGyver)
4. Pitkän jussin majatalo (Fawlty Towers)
5. Hauskat pojat (Hale & Pace)
6. Lunta tupaan (Alas Smith & Jones)
7. American Dad
8. Simpsonit (The Simpsons)
9. Salaiset kansiot (The X-files)
10. Kyllä Jeeves hoitaa (Jeeves & Wooster)
...jokseenkin näin. Seinfeldiin olen kuitenkin aina ollut ihan hulluna.
Sen muistan, että pienenä paras sarja, jota odotti aina, oli Bergerac. Ai niin, olisihan tuon Mr. Beaninkin voinut yrittää listalle mahduttaa...
-
- Vähänniinkuharrastaja
- Viestit: 90
- Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 9:22 pm
Prison Break
MacGyver
Shield
CSI:t (kaikki kolme)
Criminal Minds
House
Pelinaiset
Ally McBeal
Alias
Pieni Talo Preerialla
Emmerdale
Frasier
Hynttyyt Yhteen
Kumman Kaa
Kummeli
Studio Julmahuvi
Siinä nyt muutama sieltä parhaimmasta päästä...
MacGyver
Shield
CSI:t (kaikki kolme)
Criminal Minds
House
Pelinaiset
Ally McBeal
Alias
Pieni Talo Preerialla
Emmerdale
Frasier
Hynttyyt Yhteen
Kumman Kaa
Kummeli
Studio Julmahuvi
Siinä nyt muutama sieltä parhaimmasta päästä...
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
-
- Jessica Fletcher
- Viestit: 3206
- Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am
Painottuu aika lailla tosi-tv-ohjelmiin. Big Brother US, Suomi, Ultimate Fighter, Contender. Selviytyjiä joskus katsoin paljonkin, mutta tuntuu, että on mennyt aika lailla huonommaksi viime vuosina. Kylmä rinki oli todella hyvä ja omistankin pari kautta boksina. Lisäksi kaikenmaailman sekoilupätkät kiehtoo: Jackass, Dirty Sanchez jne. Harmi vaan, kun ei ole Music televisionia. Siellä pyörii jos jonkinmoista sarjaa, vaikka suurin osa onkin teennäistä hollywoodmaista parisuhdepaskaa
Paavo Arhinmäki on äijä!