Kuopion kiikku-Pedofiili

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Kuopion kiikku-Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

No onko toi Reiska jatkanut harrastuksiaan siellä hoodeilla?
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Kuopion kiikku-Pedofiili

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Huomasin tapauksesta eiln lukiessani kellojeni kilahtavn. Kyseessä on kirja. Marko Kilpi, Kadotetut. Siinä fiktiivikyttä sattuu uuden kokelaan kanssa rikospaikalle autotalliin itse toiminnan aikana. (Toinen tositapaus kirjassa vuodelta 2008: "Kuopion poliisi sai Petosella kiinni väkivaltarikollisen, joka oli surmannut elämänsä aikana useasti, viimeksi Mikkelissä naisystävänsä.")

Kilpi on siis itse poliisi ja oli mukana myös mm. tässä tapauksessa: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=9192

Muutakin murhaistille mielenkiintoista löytyy miehen tuotannosta.

Helmikuussa ilmestyy muuten elokuva 8-pallo.
Elokuvan on ohjannut Aku Louhimies ja se perustuu Marko Kilven Elävien kirjoihin -romaaniin, joka sai vuonna 2011 Savonia-kirjallisuuspalkinnon.
http://www.markokilpi.com/

Tuon kiikkutapauksen luulin olevan aikanaan kirjaa lukiessani täysin keksitty ja yliampuva; ei Suomessa. Mutta aika pian tajusin, että tositapaushan se. Pakkohoito olisi kai oikea osoite tekijälle, ikuisesti.
Canna
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Marras 19, 2012 2:18 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Canna »

Bombay kirjoitti:hän oli rahallista korvausta tai alkoholia vastaan saanut B:n 10 - 15 kertaa nostamaan hänet vinssillä ilmaan siten, että vinssi oli ollut kiinnitettynä kiristyssolmulla hänen sukupuolielimeensä, sekä riiputtamaan häntä näin ilmassa useiden tuntien ajan.

Että näin :(
Voi tehdä vähän kipeetä :shock: siis voiko olla mahdollista että Reiska on hengaillu pelkän sen nahkaklarinetin varassa kun luulis et se vois mennä huonoon kuntoon jos koko painolla roikkuu :roll:
Haluan olla presidentti, vaikka olen tyhmä, ei ole väliä, jos piispat ovat kiertueella kaikkiin seuroihin? Haluan, mutta porattiin ass...
ArtsiH
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Maalis 08, 2013 6:47 pm

Re: Kuopion kiikku-Pedofiili

Viesti Kirjoittaja ArtsiH »

Muistan Heleniuksen hyvin. Olin ala-asteella Asemakoulussa, Helenius asui koulun lähellä ja oli tuttu näky. Oli yleensä ulkoiluttamassa koiraansa (joku puudeli tms.) ja tykkäsi pitää nahkahousuja. Pienikokoinen kuvottava hinttari. Itse en Heleniuksen luona käynyt, mutta muutama luokkakaveri kyllä, yksi heistä rakensi sen vinssinkin Heleniukselle. Samaten vuoden ylemmällä luokalla olevista pojista muutama siellä vieraili. Sellainen muistikuva on, että Helenius ja ainakin jotkut pojista oli jotain LA-puhelin harrastajia ja ilmeisesti Helenius houkutteli sitä kautta nuorisoa kämpilleen. Itsekin joskus kuuntelin isän LA-puhelimella keskustelua ja Helenius oli linjoilla. Ukolla oli juuri sellainen oikein karikatyyrinen naukuva naismainen hinttiääni. Vasta jälkikäteen kuulin millaista meininki siellä oli ollut, tosin Heleniuksen suuntaus oli kyllä kaikille selviö jo tuolloin. Yksi kuulemani juttu meni näin yhden luokkakaverin silloin kertomana, että olivat olleet Heleniuksen kämpillä katsomassa jotain leffaa ja kaveri oli roikottanut kättään sohvan reunalla. Kohta oli tuntunut sormessa jotain märkää ja kaveri oli katsonut alas että mitä siellä on. No siellä oli Reijo H. lutkuttamassa sormea. Väittäisin muuten että vaikka tuomio tuli kesällä 1989 alkaneista rikoksista on hyväksikäyttö pakosti alkanut jo aiemmin, koska olin tosiaan ala-asteella kun tuo touhu jo alkoi eikä vuodet muuten natsaa mitenkään. Ja kun touhu alkoi en muista että RH olis tuolloin vielä edes houkutellut tyyppejä sinne alkoholilla, vaan tyypit oli jotain 5-6-luokkalaisia eli ikää oli ehkä 11v. ja enemmän se oli jotain karkki ja limppari osastoa ja ehkä jotain lapsilta kiellettyjä elokuvia millä se niitä sinne houkutteli. Ai niin, Heleniukselle annettiin lempinimi "Manolito", ilmeisesti se oli sopivan hinttimäinen nimi sille. No joo, tällaisia lapsuusmuistoja. RH:n nykyisistä liikkeistä ei ole tietoa enkä tiedä tunnistaisinko sitä edes enää. Hyvä puoli Heleniuksessa oli se, että se oli niin pieni ja hintelä että ei pystynyt raiskaamaan ketään, ei kovin iso 12-vuotias tarvinnut olla että olisi antanut sille mennen tullen turpaan jos se olisi jotain ruennut yrittämään.
Canna
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Marras 19, 2012 2:18 pm

Re: Kuopion kiikku-Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Canna »

ArtsiH kirjoitti:Muistan Heleniuksen hyvin. Olin ala-asteella Asemakoulussa, Helenius asui koulun lähellä ja oli tuttu näky. Oli yleensä ulkoiluttamassa koiraansa (joku puudeli tms.) ja tykkäsi pitää nahkahousuja. Pienikokoinen kuvottava hinttari. Itse en Heleniuksen luona käynyt, mutta muutama luokkakaveri kyllä, yksi heistä rakensi sen vinssinkin Heleniukselle. Samaten vuoden ylemmällä luokalla olevista pojista muutama siellä vieraili. Sellainen muistikuva on, että Helenius ja ainakin jotkut pojista oli jotain LA-puhelin harrastajia ja ilmeisesti Helenius houkutteli sitä kautta nuorisoa kämpilleen. Itsekin joskus kuuntelin isän LA-puhelimella keskustelua ja Helenius oli linjoilla. Ukolla oli juuri sellainen oikein karikatyyrinen naukuva naismainen hinttiääni. Vasta jälkikäteen kuulin millaista meininki siellä oli ollut, tosin Heleniuksen suuntaus oli kyllä kaikille selviö jo tuolloin. Yksi kuulemani juttu meni näin yhden luokkakaverin silloin kertomana, että olivat olleet Heleniuksen kämpillä katsomassa jotain leffaa ja kaveri oli roikottanut kättään sohvan reunalla. Kohta oli tuntunut sormessa jotain märkää ja kaveri oli katsonut alas että mitä siellä on. No siellä oli Reijo H. lutkuttamassa sormea. Väittäisin muuten että vaikka tuomio tuli kesällä 1989 alkaneista rikoksista on hyväksikäyttö pakosti alkanut jo aiemmin, koska olin tosiaan ala-asteella kun tuo touhu jo alkoi eikä vuodet muuten natsaa mitenkään. Ja kun touhu alkoi en muista että RH olis tuolloin vielä edes houkutellut tyyppejä sinne alkoholilla, vaan tyypit oli jotain 5-6-luokkalaisia eli ikää oli ehkä 11v. ja enemmän se oli jotain karkki ja limppari osastoa ja ehkä jotain lapsilta kiellettyjä elokuvia millä se niitä sinne houkutteli. Ai niin, Heleniukselle annettiin lempinimi "Manolito", ilmeisesti se oli sopivan hinttimäinen nimi sille. No joo, tällaisia lapsuusmuistoja. RH:n nykyisistä liikkeistä ei ole tietoa enkä tiedä tunnistaisinko sitä edes enää. Hyvä puoli Heleniuksessa oli se, että se oli niin pieni ja hintelä että ei pystynyt raiskaamaan ketään, ei kovin iso 12-vuotias tarvinnut olla että olisi antanut sille mennen tullen turpaan jos se olisi jotain ruennut yrittämään.
Millanen se vinssi systeemi oli kun kiinnostais vaan tietää? (en meinaa ite virittää samanlaista :roll: )
Ei kai se Reiska nyt pelkästä dickistä roikkunu siellä?? :shock: :mrgreen:
Haluan olla presidentti, vaikka olen tyhmä, ei ole väliä, jos piispat ovat kiertueella kaikkiin seuroihin? Haluan, mutta porattiin ass...
-Jackdaw-
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 11:13 am

Re: Kuopion kiikku-Pedofiili

Viesti Kirjoittaja -Jackdaw- »

Bombay kirjoitti:http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kko/kko/2005/20050054



Seksuaalirikos
Asianomistajarikos
Syyteoikeus - Syyteoikeuden vanhentuminen
Vahingonkorvaus - Korvattava vahinko: kipu ja särky - Korvattava vahinko: henkinen kärsimys
Saamisen vanhentuminen
Diaarinumero: R2004/132
Esittelypäivä: 14.3.2005
Antopäivä: 10.5.2005
Taltio: 1205




siinäpä korkeimman oikeuden ennakkopäätös.
Ei vittu mitä läppää :shock:
Erikoiset on mielihalut Reiskalla kun tykkää pikkupojista ja roikkua vehkeistään mutta ihmettelen vaan että miten vehkeet kestää tota tuntien roikottamista :roll:

Mites onks tää sankari viel kuvioissa ja eikö kukaan ole känyt kouluttamassa tätä pervoa?
Sienisalaatti
Vic Mackey
Viestit: 1966
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Kuopion kiikku-Pedofiili

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Liekkö toimintakykyisenä tai hengissäkään enää?
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
Vastaa Viestiin