Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Pohjosenvalunut
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ti Syys 12, 2023 8:39 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pohjosenvalunut »

Hienoa että asia selvisi ja tekijä selvinnyt todistettavasti.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2240
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Tehdääs carelin diili. Lyödään vetoa, maksan tonnin, jos näin käy, mitä sinä olet mieltä. Sinun ei tartte maksaa, kuin 500, jos käy, kuten minä esitän
Tai oikeestaan satanen riittää minulle 😁
Viimeksi muokannut Hurjimus, Ma Helmi 26, 2024 9:24 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1260
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Isä sanoi, että ei piiaa koskaan löytymään tule. Mikäli ei olisi syyllinen, niin sanoisi, että toivottavasti löytyy ja saataisiin tietää kuka noin on voinut toimia, että tappanut minun tytön.
Hyvin erikoinen perhe. Mitähän salaisuuksia mahtaakaan olla. Äitillä paha päihdeongelma. Kaksi lasta kuollut. Appiukko asuu samassa talossa, jehovia.
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

:P Reilu veto.
Viimeksi muokannut sikapäivät2020, Ma Helmi 26, 2024 9:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2240
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Carelin, mitä olet esityksestäni mieltä.Eikös ole ihan hyvä tarjous.
Viimeksi muokannut Hurjimus, Ma Helmi 26, 2024 9:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1260
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Hurjimus kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:20 pm Tehdääs carelin diili. Lyödään vetoa, maksan tonnin, jos näin käy. Sinun ei tartte maksaa, kuin 500, jos käy, kuten minä esitän
Tai oikeestaan satanen riittää minulle 😁
Kuten sanoin niin fifti fifti tuomitaanko. Itse olen sitä mieltä, että on ollut pikaistuksissa tehty tappo. Vaikeaa kuvitella, että murhaisi sentään tyttären.
No en minä mikään tuomari tai poliisi ole, mutta tuntuu järkeenkäypältä teorialta.
Toisaalta toivon olevani väärässä, sillä kyllä karmivalta tuntuu jos oman tyttären tappoi.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1260
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Hurjimus kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:25 pm Carelin, mitä olet esityksestäni mieltä.Eikös ole ihan hyvä tarjous.
Tarjous on loistava. Kiitos siitä, mutta en uskalla. Tämä mun teoria on kuitenkin pelkkää höpinää. Kohta kylläkin jotain infoa saamme mediasta ja silloin nähdään kuinka käy.
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

Carelin kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:29 pm
Hurjimus kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:25 pm Carelin, mitä olet esityksestäni mieltä.Eikös ole ihan hyvä tarjous.
Tarjous on loistava. Kiitos siitä, mutta en uskalla. Tämä mun teoria on kuitenkin pelkkää höpinää. Kohta kylläkin jotain infoa saamme mediasta ja silloin nähdään kuinka käy.
Jotain todellisuuperää löytyy aina,kun lähtee homma purkautumaan.Eli piiri ikäänkuin sulkeutuu,kun ensin on rönsyillyt tarpeeksi.Toisaalta tämä maailma on muuttunut todella paljon siitä,kun tässäkin jutussa ensimmäiset tutkimukset tehtiin.Ennenkaikkea tieto lähtee nykyään vuotamaan jossain vaiheessa.Onkohan tässä nyt kyseessä sellainen.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4200
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Utelias-Iita kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 8:52 pm LexVeritas:
Itsemurha tuntuu kaukaa haetulta, ei kukaan Piian tuntenut ole ilmeisesti mitään siihen suuntaan viitannut.
Jos kuitenkin niin olisi käynyt, ja jos Heikki/appiukko/Teijo/Kalle olisi asiasta jotain tienneet, ei sekään olisi ollut syy pitää mitään salassa. Itsemurha saattaa olla jossain uskonnossa anteeksiantamaton synti, mutta JT uskoon tuo ei sovi. Ja toisaalta Piiahan ei ollut kastettu JT, eli senkään puolesta sillä ei olisi ollut merkitystä, pelkästään suunnaton tragedia ja suru ja jäljelle olisi jäänyt halu ymmärtää miksi nuori olisi päätynyt sellaiseen ratkasuun. Josta päästään taas siihen, että siinä tapauksessa Heikki ei olisi asiaa salannut.
Totesin itsemurhan olevan vaihtoehto siinä missä jonkun toisen murhaamaksi joutuminenkin. Nähdäkseni itsemurha on jopa lähempää haettu kuin esimerkiksi se, että isä Heikki olisi tappanut tyttärensä.
Kysehän ei välttämättä ole kenenkään muun kuin isä Heikin synti- ja häpeäkäsityksestä, ja niistä tuskin koskaan tulemme saamaan tarkentavaa tietoa.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1260
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Oma näkemys on, että poliisien tutkimusmenetelmät ovat kehittyneet hurjasti. Siis krp, kun tulee kuvioihin, niin tilanne muuttuu kolme loikkaa ammatillisemmaksi. Välillä tuntuu ettei paikallispoliisi saa edes fillarivarasta kiinni nykyään, mutta krp hoitaa jos sinne päätyy.
On toki henkilöidenkin loistavuutta, kun uutta fiksua tutkijaa tulee tilalle. Krp ssa taitaa olla tohtori tason tutkijoita ja kaikki fiksumman kytät päätyy yleensä sinne. Myös resurssit moninkertaiset.
Ei tämä tietenkään kirkossa vielä ole kulutettua ja voi olla, että oma teoriani on päin persettä. Siitä olen varma, että kuukauden sisällä asiasta kuulemme poliisin taholta.
Pirkko Ala-Hippuli
Remington Steele
Viestit: 245
Liittynyt: To Loka 17, 2019 9:18 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pirkko Ala-Hippuli »

Carelin kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:23 pm Isä sanoi, että ei piiaa koskaan löytymään tule. Mikäli ei olisi syyllinen, niin sanoisi, että toivottavasti löytyy ja saataisiin tietää kuka noin on voinut toimia, että tappanut minun tytön.
Hyvin erikoinen perhe. Mitähän salaisuuksia mahtaakaan olla. Äitillä paha päihdeongelma. Kaksi lasta kuollut. Appiukko asuu samassa talossa, jehovia.
Lisäksi toinen vaimo mennyt junan alle.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2240
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Palataan kuukauden kuluttua asiaan, Carelin 🧐
Pohjosenvalunut
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Ti Syys 12, 2023 8:39 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pohjosenvalunut »

Pohjosenvalunut kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:19 pm Hienoa että asia selvisi ja tekijä selvinnyt todistettavasti.
Vedänkin takaisin. Täällä alettiin kulmia pyöristelemään ja varmuus todistettavuudesta katosi.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1260
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Pirkko Ala-Hippuli kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:45 pm
Carelin kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 9:23 pm Isä sanoi, että ei piiaa koskaan löytymään tule. Mikäli ei olisi syyllinen, niin sanoisi, että toivottavasti löytyy ja saataisiin tietää kuka noin on voinut toimia, että tappanut minun tytön.
Hyvin erikoinen perhe. Mitähän salaisuuksia mahtaakaan olla. Äitillä paha päihdeongelma. Kaksi lasta kuollut. Appiukko asuu samassa talossa, jehovia.
Lisäksi toinen vaimo mennyt junan alle.
No niinpä. Kyllä heikissä jotain ihmeellistä magiaa on. Läheiset kaatuu ja äijä senkun porskuttaa. Kohta se on leukakiikussa, kun ajettu nurkkaan ja keissi laukee.
Herra-P
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: Ma Loka 09, 2023 9:36 pm
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Herra-P »

Kukaanhan meistä ei varmaksi tiedä mitään, mutta eikö palstan tarkoituskin ole spekuloida.
Kuitenkin ajattelen, että ihan kevein perustein ei aleta Isää kopittamaan edes yhdeksi yöksi, eikä lupaa Jehovantodistajien arkistojen syynäämiseenkään heltiä ihan mutu-perustein.

Volvo taidettiin ottaa uusiksi tutkintaan ihan ensimmäisenä, sitten kotitalon tutkinta ja Heikin kiinniotto ja seuraavaksi nuo arkistot. Muitakin linjoja saattaa olla, jotka eivät vaan ole median tietoon tulleet.
Vastaa Viestiin