BODOM: Poikien moottoripyörät. ( ketju 1 )

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Jukka
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 1:06 pm

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Jukka kirjoitti:
kukkuu kirjoitti:Mielenkiintoinen tuo tapasi noukkia kertomuksesta omaa mielipidettäsi tukevat seikat. Verijäljet sitten ovatkin jo 11-vuotiaan soopaa. Mielenkiintoinen ajatusmaailma, ei monimutkainen, mutta mielenkiintoinen.
- Rikostutkinnan ammattilaiset eivät ole löytäneet moottoripyöristä verijälkiä, 11-vuotias poika on. -> 11-vuotiaan lausunto on asetetava näiltä osin epäilyksenalaiseksi.

- 11-vuotiaan kuvaus telttapaikasta taas vastaa lintubongareiden sekä osittain muiden klo 9-10 silminnäkijöiden kertomuksia. -> Ei ole syytä epäillä 11-vuotiaan kertomuksen todenperäisyyttä näiltä osin.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tuolla toisaalla ehdinkin ottaa kantaa tuonikäisten havaintoihin, joten siitä ei sen enempää.

Jos Gustafsson olisi murhaaja, huom, jos, niin mitä hävittävää hänellä silloin olisi ollut, liikkuessaan maastossa peittelemässä veritekoa, tai lavastamassa sitä ulkopuolisen tekemäksi.

Ei mitään, sillä sellaisessa tapauksessa hän olisi armottomasti jäänyt kiinni.

Mitä taasen tulee tuohon läpsimiseen ja Nilsin reagointiin, niin kyllä läpsiminen loppuu, kun jotain örähdät, eikä ne kait siihen haavapaikkaan läpsineet.

Kärpästen pörrääminen on taas ihan itsestä kiinni, miten niihin reagoit ja olisihan Nissellä ollut aamu aikaa harjoitella itsehillintää näiltäosin.

Ei se niin vaikeaa ole, sillä olemme me pojankloppeina itsekin kokeilleet, kenellä kantti kestää kauimmin kyseistä otusta hemostuttamatta sietää ihollaan, houkuttelemalla se siihen jollain ruoalla, tai muulla herkulla, en nyt heti muista millä, mutta testattu on ja kyllä sen kestää.

Samalla tuli testattua, kuinka itikan piston kestää pahoinpitelemättä sitä oitis hengiltä ja hyvin senkin kestää, joten oli sitä pentuna harrastukset.

Todistettavastihan ruumiita olisi murhan jälkeen siirrelty teltasta ulos ja mitä kaikke muuta, mutta Nissen verta on ainoana löytynyt veritutkimuksissa lähes kaikkialta, niin teltan sisä, kuin ulkopuoleltakin.

Mihin tämä sitten viittaa, niin josko saisin kommentteja muilta kirjoittajilta.

Huomioikaa jo tässä vaiheessa, että en aio asettaa oikeudenkäynnin tulosta mitenkään kyseenalaiseksi, tai tehdä Nissestä syyllistä, vaan ainoastaan spekuloida erilaisilla vaihtoehdoilla.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Kärpästen pörrääminen on taas ihan itsestä kiinni, miten niihin reagoit ja olisihan Nissellä ollut aamu aikaa harjoitella itsehillintää näiltäosin.
Joopa joo, luulisi että tällaisia voi väittää vain joku muoviteltassa asunut. Oletko Hesssu koskaan kokenut sellaista, että kärpänen tulee imemään verta avohaavasta? Tai laskemaan muniaan? Se ei ole enää itsestä kiinni.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Todistettavastihan ruumiita olisi murhan jälkeen siirrelty teltasta ulos ja mitä kaikke muuta, mutta Nissen verta on ainoana löytynyt veritutkimuksissa lähes kaikkialta, niin teltan sisä, kuin ulkopuoleltakin.

Mihin tämä sitten viittaa, niin josko saisin kommentteja muilta kirjoittajilta.
Krp piti ilmeisesti totteennäytettynä, että uhreja oli siirrelty veren hyytymisen jälkeen. Todistajalausunnoista käykin ilmi, että mm poliisi, mahdollisesti myös pelastushenkilökunta ja ennenkaikkea todennäköisesti pailkalle sattuivat siviiilit(tästä ei ole todistajalausuntoja, mutta on kait selvää, että uhrien elintoiminnot pyrittiin selvittämään) ovat siirrelleet uhreja.

Mitä tulee väitteesisi, että NG:n verta löytyi lähes kaikkialta, voin vain todeta, pahasti olet sinäkin tähän soppaan itsesi sotekunut. NG:n verijälkiä ei löytynyt mistään raskauttavasta paikasta, vain siitä, missä hänen sijaintisa oli, sekä teltan nelossivulta, kosketusveri, jolle ainakin KO löysi selityksen. Verijälkitutkijoiden mukaan mikään, ei edes välillisesti viitannut NG:n syyllisyyteen.
Punikki
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Su Huhti 22, 2007 8:27 pm

Viesti Kirjoittaja Punikki »

[quote="Hessu52"] Tietenkään en tiedä, sehän on selväki, mutta oletan sen löytyvän järvestä, sillä en usko murhaajan vieneen sitä kotiinsa piirongin tai kirjahyllyn päälle koristeeksi ja vieraille esiteltäväksi, että tässä sitä nyt olisi se Boodomin kuuluisa surmakivi. [quote]

Kivi olisi muuten hyvä todiste, ja olisi ollut hyvä todiste, mutta vesi tekee työtään liian nopeasti, ja jo poliisin alkaessa etsimään sitä murikkaa, he olisivat olleet jo myöhässä, sillä vesi on sakeaa, joten verta ei kivestä erota. Samaten veri on olisi ehtinyt jo hyvää vauhtia liueta pois. Sen aikaisilla laitteilla puolestaan ei olisi puusta pitkälle päästy, kun dna:ta tuskin osattiin syynätä yhtä tarkkaan kuin tänä päivänä.
Elämä on kuin sipuli; Kuorit sitä pala palalta, ja välillä itket

- - Punikki, perkeleen sellainen - -
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Arvon Konsta.

Viittaavatko kyseiset tietosi, mihin?

Kun itse olen katsonut poliisin teltasta ottamia kuvia ja myöskin selitettä, mistä kaikkialta verta on löytynyt, niin en voine olla kanssasi samaa mieltä, kun sanot, oliko se nyt niin, että Gustafssonin verta löytyi sieltä, mistä pitikin, eli teltan pitkältä nelossivulta.

Lukiko siinä, että "etupäässä löytyi teltan pitkältä sivulta", sillä kyllä verijälkiä löytyi muualtakin teltasta.

Onko sinulla mennyt jotain ohi, vai minulle tulleet ihan eri paperi luettua, kun minun lukemissan, poliisin kirjoittamiksi ja allekirjoitetuiksi ilmoitetuissa papereissa lukee ihan muuta.

Tietenkin "nelossivulla" on Gustafssonin verta eniten, koska siinä hän on eniten maannut, ennen kuin hänet siitä löydettiin.

Nyt en vaan jaksa muistaa, mitä veren hyytymisistä sanottiin, miten ne jäljet olivat muodostuneet ja olivatko teltasta muut löytyneet Gustafssonin verijäljet ns. pyyhkäisyjälkiä, roiskeita vai mitä, mutta taidanpa lukea pöytäkirjat uudelleen, joten kuulumisiin.
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

konsta kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti: Kärpästen pörrääminen on taas ihan itsestä kiinni, miten niihin reagoit ja olisihan Nissellä ollut aamu aikaa harjoitella itsehillintää näiltäosin.
Oletko Hesssu koskaan kokenut sellaista, että kärpänen tulee imemään verta avohaavasta? Tai laskemaan muniaan? Se ei ole enää itsestä kiinni.
Jos Gustu on samana aamuna tappanut kolme ihmistä, ja makaa kauheassa kankkusessa tuntikausien hermopaineen ja ryntäilyjen jälkeen, on hänen huolistaan pienimpiä jotkin ympärillä surisevat kärpäset... :lol:

Mutta kuten Muuralassa jo aiemmin Gustu-fanit esittivät: väkevin todiste siitä, että Gustu-Nalle tosiaan oli tajuton on se, että hän kesti liikkumatta tuskan, jonka kärpästen tallominen kasvoillaan aiheutti ja vieläpä näiden imukärsän koskettelunkin.
Tosin missään ei mainita, että niitä olisi hänen kasvoillaan marssinut, mutta onhan siinäkin jo kestämistä, kun nämä julmat pedot surisevat ympärillä uhkaavasti, valmiina hyökkäykseen, munanasettimet julkeasti sojottaen... :lol:
Ei se siinä tilanteessa ole enää ihmisestä, kuten konstakin sanoo, vaan jostain alkukantaisesta perimästä, että ihminen vaistomaisesti ryhtyy puolustautumaan hurjasti huitomalla ja huutamalla. :lol:

Hoh-hoijaa, miten järeitä todisteita esittää konstakin, vastaan sanomattomia kerrassaan! :lol: :lol: :lol:

Muuten, olen konstan kanssa samaa mieltä siitä, että Gustu-Nalle oli näistä neljästä kaikkein pahimmin loukkaantunut. Hän oli tosiasiassa saanut paljonkin pahempia vammoja, kuin kuolleet uhrit. Ilmankos ne kärpäsetkin kävivät tämän Gustu-Nalle -ressukan kimppuun, eivätkä uhrien, joissa nyt ei ollutkaan mitään imeskeltävää, saati munittavaa, joka on muuten tuskallisinta, mitä ihminen voi ikinään kuvitella kokevansa... :wink:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Niin, legenda paksusta kallosta :shock:
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Hienoa :!: Taas on todistettu amatöörivoimin, että verijäljet puhuvat Nissen syyllisyyden puolesta, ja että miehellä ei ollut aivovammaa. Mitähän ihmettä ne siellä viikkotolkulla ammattilaisten kanssa oikein käräjöivät ja päätyivät aivan päinvastaiseen lopputulemaan?
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:Hienoa :!: Taas on todistettu amatöörivoimin, että verijäljet puhuvat Nissen syyllisyyden puolesta, ja että miehellä ei ollut aivovammaa. Mitähän ihmettä ne siellä viikkotolkulla ammattilaisten kanssa oikein käräjöivät ja päätyivät aivan päinvastaiseen lopputulemaan?
Ai mihin lopputulemaan ?

Kuka käräjöivä ammattilainen sanoi, että Gustafssonilla oli aivovamma ?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Tenovuo piti sitä todennäköisenä, Öhman epätodennäköisenä. Kukaan ei sanonut "oli" tai "ei ollut".
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:Tenovuo piti sitä todennäköisenä, Öhman epätodennäköisenä. Kukaan ei sanonut "oli" tai "ei ollut".
Niin miksi sitten kirjoitat, että Nils Gustafssonilla oli asiantuntijoiden mukaan aivovamma ?

Kun kukaan ei ole niin sanonut.

Tenovuo on käsitelty toisilla foorumeilla jo aiemmin, mutta voidaan se käsitellä täälläkin - yleisön pyynnöstä - sitten kun aikaa on :lol:
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Oikeudessa ammattilaiset, parin maallikkolautamiehen ohella, päätyivät aivovamman kannalle. Tähän heitä opastivat neurologian asiantuntijat, joitten kannat tiivistetysti tulivat tuossa jo kerrottua.
Saivartelu asiasta osaltani jää tähän.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:Oikeudessa ammattilaiset, parin maallikkolautamiehen ohella, päätyivät aivovamman kannalle. Tähän heitä opastivat neurologian asiantuntijat, joitten kannat tiivistetysti tulivat tuossa jo kerrottua.
Saivartelu asiasta osaltani jää tähän.
Ai maallikkolautamiehet asettuivat aivovamman kannalle - Tenovuon opastuksella - hahahhaaa - paras vitsi pitkiin aikoihin.

Maallikkolautamiehet asettuivat - maailman parhaisiin katsotun neurokirugi Öhmanin kanssa törmäyskurssille :roll:

Suu - ja leukakirurgian erikoislääkäri Risto Kontio on alansa huippu ja maailmanlaajuisesti arvostettu lääkäri.

Maallikkolautamiehet saavat tehdä vielä muutaman aivovammoja parantavan leikkauksen, että voivat keskustella näiden tohtoreiden kanssa pahoinpitelyvammoista ja varsinkin niistä tapauksista joista seuraa useiden päivien tajuttomuus ja tarkkarajainen muistin menetys.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Kuten tuossa tuli jo todettua, niin tämä huippuammattilainen Öhman ei sulkenut aivovamman mahdollisuutta.

Kuten on jo moneen kertaan tullut todettua, niin oikeudessa Tenovuon esittämä lääketieteen kanta peittosi kaikki muut kannanotot. Itse en maallikkona pysty sanomaan juuta enkä jaata asiaan, mutta oikeuden mielestäkin se oli vakuutavampi. Ja jostain syystä syyttäjäkään ei halunnut opponoida.

Ja ennen kuin awa ryhdyt mesoamaan tästä asiasta, niin hommaa jo vihdoin se materiaali itsellesi.
Lukittu