Ryssätrollit palstalla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 7:50 am ..
Niin, siis päädyit kyselemään, ja minä tässä nyt yritän saada vastausta siihen että millä logiikalla päädyit tuollaista kyselemään? toisaalta jos lukemisen ymmärtämisesi on tuolla tasolla niin eipä logiikaltasikaan voine sen enempää odottaa :roll:
Sitä suuremmalla syyllä damfin, se nyt vain on helvetin tyhmää alkaa nillittämään vähän väliä moisesta.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10738
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 9:49 am
damfin kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 7:50 am ..
Niin, siis päädyit kyselemään, ja minä tässä nyt yritän saada vastausta siihen että millä logiikalla päädyit tuollaista kyselemään? toisaalta jos lukemisen ymmärtämisesi on tuolla tasolla niin eipä logiikaltasikaan voine sen enempää odottaa :roll:
Sitä suuremmalla syyllä damfin, se nyt vain on helvetin tyhmää alkaa nillittämään vähän väliä moisesta.
Voi että, tuliko sinulle nyt paha mieli kun et saanut kyselyysi kaipaamaasi vastakaikua vaan nillittämistä ja tyhmäksi epäilemistä.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 10:24 am ..
Voi että, tuliko sinulle nyt paha mieli kun et saanut kyselyysi kaipaamaasi vastakaikua vaan nillittämistä ja tyhmäksi epäilemistä.
Ensinnäkään en ole sinulta vastakaikua kaivannut yhtään mihinkään, kysyn kyllä ihan suoraan jos näin pääsee käymään. Et vain vaikuta ihmiseltä jota voi kovin tosissaankaan ottaa, joten täytyy olla jo maailmankirjat sekaisin kun tämä tilanne jossain tulevaisuudessa edessä on.

Hiukka masentavaa tätä yleisellä tasolla on seurata, mutta toisaalta on tähän jo ajan kanssa jotenkin karaistunutkin. Sen verta vakuuttavaa tämä lautamiesnillityksesi on, siitä tietää aina että johonkin on sohaistu, kun damfin itkee lautamiehissä - tämähän ei tekstieni tarkoitus ole, toisin kuin kourallisella toisten nimimerkkejä, mutta aina ei voi tietää etukäteen mikä saa kerta toisensa jälkeen damfinin sotajalalle.

..mutta "paha mieli" - ei nyt sentään.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10738
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 9:49 am
damfin kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 7:50 am ..
Niin, siis päädyit kyselemään, ja minä tässä nyt yritän saada vastausta siihen että millä logiikalla päädyit tuollaista kyselemään? toisaalta jos lukemisen ymmärtämisesi on tuolla tasolla niin eipä logiikaltasikaan voine sen enempää odottaa :roll:
Sitä suuremmalla syyllä damfin, se nyt vain on helvetin tyhmää alkaa nillittämään vähän väliä moisesta.
Mitäs nillittämistä se nyt on kun yritän saada sinulta selitystä sille että mikä sinut sai kyselemään pommittaako Ukraina siviilikohteita.

Toki kyllähän minä kyselysi syyn ymmärrän vaikka itse koitatkin jankata ja kiertää vastaamasta, syyhän oli se että et tullut ajatelleeksi sitä mahdollisuutta että isoista kaupungeista kotoisin olevat Ukrainassa kaatuneet tuotaisiin kotikaupunkiinsa haudattaviksi, ja sait päähäsi että sinne kaupungin hautausmaalle haudattaisiin ainoastaan siellä kaupungissa kuolleet ja siksi rintamalla kaatuneita ei näkyisi siellä kaupungin kuolintilastoissa ja hautausmailla.

Nyt sinulle tekee sitten ylipääsemättömän tiukkaa myöntää että tuollainen aivopieruhan sinulle kävi :mrgreen:

Syy miksi minä tämän tänne lautamiehiin toin on se että kun sinä kuitenkin olisit jatkanut tuota inttämistäsi ja kiemurteluasi niin turha asiaketjua tuolla perseilylläsi pilata.
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 1:54 pm ..
Toki kyllähän minä kyselysi syyn ymmärrän vaikka itse koitatkin jankata ja kiertää vastaamasta, syyhän oli se että et tullut ajatelleeksi sitä mahdollisuutta että isoista kaupungeista kotoisin olevat Ukrainassa kaatuneet tuotaisiin kotikaupunkiinsa haudattaviksi, ja sait päähäsi että sinne kaupungin hautausmaalle haudattaisiin ainoastaan siellä kaupungissa kuolleet ja siksi rintamalla kaatuneita ei näkyisi siellä kaupungin kuolintilastoissa ja hautausmailla.
Onko sinusta tullut jossain välissä jo ajatustenlukijakin? Kaikki tuo ylempihän on juuri sitä sinun omaa lisääsi koko asiaan. Sinun logiikkaa.
damfin kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 1:54 pm Nyt sinulle tekee sitten ylipääsemättömän tiukkaa myöntää että tuollainen aivopieruhan sinulle kävi :mrgreen:
Tartteeko niihin kysymysmerkkien perään alkaa minunkin viljelemään näitä vihreitä hymiöitä, jotta sinä osaat lukea ne? :mrgreen:
Viimeksi muokannut nipsunapsu, Pe Huhti 19, 2024 2:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Sinun korvien välistä paskaa, tätä ilmaisua muistaakseni olen aiemmin käyttänyt vastaavanlaisissa tilanteissa. Sä kun tykkäät lisäillä noita omia ajatuksiasi toisten sanomiksi. Sinun logiikkaa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1650
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Voi nyt vittujen vittu. Tällä nipsunapsuhöpsyllä on huikea kyky tehdä tikusta asiaa, niin että siitä jauhaminen ei ihan heti kesken lopu.

Mikä juttu tuo muuten on, että kun teille marginaalijengin jäsenille esittää kritiikkiä tai kyseenalaistaa teidän sanomisia, niin tiedotatte päässeenne ihon alle? Ja usein samalta istumalta ilmoitatte myös voittaneenne älyttömän kinastelun, täydellisellä jauhotuksella toki.

Tuo siitäkin huolimatta, että 95% Minfosta ja ihmisistä ylipäätään pitää teitä ihan Kummeli-hahmoina. Mistä vitusta siis tuo itseriittoisuus kumpuaa? Onko se tullut äidinmaidosta vai otatteko jotain nappeja?

Noniin siinä se. Nyt vielä nipsunapsukkaan ilmoitus siitä, että ihon alle pääsi taas. Sitten on homma kauniisti paketissa.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Pe Huhti 19, 2024 4:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1650
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ja spedejengin on turha selittää sanojen suuhun tunkemisesta, kun kuitenkin sieltä suunnasta sitä toimintaa esiintyy vähän väliä.

Kyllä mä jossain vaiheessa ryhdistäydyn ja copypasteilen tänne sen debatin, jossa väitit mun vältelleen vastaamista. Vaatii vaan tietsikalle istahtamisen. Näin kännykällä moinen puuhastelu on niin saatanan nihkeää.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10738
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja damfin »

^
Juu ja nipsunapsulla itsellään ei näytä yhtään menneen ihon alle, muuten vaan pitää oikein kahdella peräkkäisellä viestillä purkaa harmitustaan kun ilmeisesti ensimmäisen viestin jälkeen jäi vielä jotain hiertämään pään sisällä :lol:
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:11 pm ^
Juu ja nipsunapsulla itsellään ei näytä yhtään menneen ihon alle, muuten vaan pitää oikein kahdella peräkkäisellä viestillä purkaa harmitustaan kun ilmeisesti ensimmäisen viestin jälkeen jäi vielä jotain hiertämään pään sisällä :lol:
Joo mä muistin tämän, että ollaan oltu tuon pääsi sisäisen paskan kanssa ennenkin tekemisissä..
nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 2:06 pm Sinun korvien välistä paskaa, tätä ilmaisua muistaakseni olen aiemmin käyttänyt vastaavanlaisissa tilanteissa. Sä kun tykkäät lisäillä noita omia ajatuksiasi toisten sanomiksi. Sinun logiikkaa.
Viimeksi muokannut nipsunapsu, Pe Huhti 19, 2024 4:19 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:09 pm Ja spedejengin on turha selittää sanojen suuhun tunkemisesta, kun kuitenkin sieltä suunnasta sitä toimintaa esiintyy vähän väliä.
..
Olen yksi kirjoittaja, älä laarita toisten sanomisia minun niskaani :mrgreen:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1650
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

damfin kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:11 pm ^
Juu ja nipsunapsulla itsellään ei näytä yhtään menneen ihon alle, muuten vaan pitää oikein kahdella peräkkäisellä viestillä purkaa harmitustaan
Joo eihän noilla toki koskaan kasva banaania otsaan, eikä niitä noin muutenkaan kiinnosta vittujakaan meidän muiden mielipiteet. Siihen nähden jaksavat käsittämättömän paljon kinata ja jauhaa paskaa täällä. Tekevät vaikka uusia nimimerkkejä jos sattuu tulemaan monoa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1650
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:18 pm

Olen yksi kirjoittaja, älä laarita toisten sanomisia minun niskaani :mrgreen:
Mä vaan helposti miellän teidät viisi kollektiivina.

Sitäpaitsi ei siitä kauaa ole kun vääristelit munkin sanomisia.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:22 pm
nipsunapsu kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:18 pm

Olen yksi kirjoittaja, älä laarita toisten sanomisia minun niskaani :mrgreen:
Mä vaan helposti miellän teidät viisi kollektiivina.

Sitäpaitsi ei siitä kauaa ole kun vääristelit munkin sanomisia.
Kuka meistä viidestä?
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Miksi te molemmat harjoitatte tätä ja ainoastaan te kaksi?
damfin kirjoitti: Ma Touko 16, 2022 7:42 am ..
Eli sä vaan väitit minun väittäneen niin, mutta sitten kun reippaasti kysyn että missä tuollaista olen väittänyt nippelinapsu vääntää vaan jotain epätoivoista, tyypillistä nippeliä
Hank Voight kirjoitti: Ti Maalis 12, 2024 3:16 pm ..Nipsunapsunöpsö ainakaan ei osannut.
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 4:05 pm ..
Tällä nipsunapsuhöpsyllä on huikea kyky
nipsunapsukkaan ilmoitus siitä, että ihon alle pääsi taas.
..
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Vastaa Viestiin