Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
syytön kunnes...
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Huhti 17, 2024 8:29 pm

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja syytön kunnes... »

Mistähän on tullut tietoon, että uhrille on aiheutettu Kauhua, kipua kärsimystä ja pelkoa. Eihän tässä ole ainakaan mainittu muita paikalla olleita. En kyllä niin kovin tarkkaan lukenut noita juttuja mutta uhri oli pedofiili ja se on ollut käsitykseni mukaan syy tapahtumiin. Mutta eihän Kari olisi sellaisen miehen luokse mennyt ryyppäämään saati vienyt sinne mukanaan viinaa. Kai siihen olisi paikalla olleista joku teon keskeyttänyt jos siellä on jonkun mukaan tuollaista kärsimystä aiheutettu. Ja se yksI joka väittää Karia vasikaksi, kun Kari pääsi vapaaksi odottamaan tätä tuomiota. 7.3.2024 tuli korkeimman päätös minkä perusteella hänen asianajaja sai Karin vapaalle odottamaan tuomion lukua.
Detsi
Nikke Knakkertton
Viestit: 194
Liittynyt: La Syys 05, 2020 3:21 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja Detsi »

syytön kunnes... kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 7:46 pm Mistähän on tullut tietoon, että uhrille on aiheutettu Kauhua, kipua kärsimystä ja pelkoa. Eihän tässä ole ainakaan mainittu muita paikalla olleita. En kyllä niin kovin tarkkaan lukenut noita juttuja mutta uhri oli pedofiili ja se on ollut käsitykseni mukaan syy tapahtumiin. Mutta eihän Kari olisi sellaisen miehen luokse mennyt ryyppäämään saati vienyt sinne mukanaan viinaa. Kai siihen olisi paikalla olleista joku teon keskeyttänyt jos siellä on jonkun mukaan tuollaista kärsimystä aiheutettu. Ja se yksI joka väittää Karia vasikaksi, kun Kari pääsi vapaaksi odottamaan tätä tuomiota. 7.3.2024 tuli korkeimman päätös minkä perusteella hänen asianajaja sai Karin vapaalle odottamaan tuomion lukua.
Oikeus piti hyvin todennäköisenä, että teko aiheutti uhrille huomattavaa kipua ja kärsimystä sekä kauhua ja pelkoa.
syytön kunnes...
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Huhti 17, 2024 8:29 pm

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja syytön kunnes... »

Niinhän se piti todennäköisenä. Kuolinsyyntutkijan mukaan se ihmisen polttaminen on kuin makkaraa paistaisi nuotiolla, toinen puoli mustuu ja toinen ei ja kuolema tulee välittömästi.
Mistä lie se oikeus siihen lisännyt sen jopa kolme minuuttia.
Silloin, kun on murha kyseessä ne todennäköisyyden olisi syytä jättää pois ja tuomio pitäisi perustua faktoihin ja esitutkinnan osalta suorittaa viimeisen päälle ja huomioida vaihtoehtoiset tapahtumakulut.
Mitenhän nuo puhelimen paikannustiedot, asiassa ei varmaan ole niitä käytetty onhan olemassa myös sellainen vaihtoehto, että paikalla oli muitakin. Uhri oli pedofiili, ja viinatrokari menee sellaiseen kämppään myymään 1,5 litraa pontikkaa ja alkaa ryyppäämään minkä jälkeen pahoinpitelee pokan ja sytyttää tuleen. Minkä jälkeen soittaa isälleen ja kertoo tehneensä kuoleeelle pahaa. Isän todistus määrätään hyödyntämiskieltoon ja esitutkinta rajoittuu soiton ja dna:n takia yhteen henkilöön joka ei muka muista mitään.

Kummasti tuo muisti ne, kun se minulle kertoi mitä siellä tapahtui. (vai oisko tuo yllättäen valehdellut muistamattomuuden sijaan) Kun minä sanoin Karille, jos saat Ek:n niin otan yhteyttä asianajajaasi ja kerron sen mitä kerroit minulle. Mutta en minä siltä mitään kysellyt, ei se juttu minulle kuulu, mutta murha on murha ja tervepäinen mies joka ei varmasti myisi viinaa pedofiilille tai juopottelisi pedofiilin kanssa päätyi niistä bileitä elinkautiselle.

Ja tämänkin minä kirjoitan tähän sen takia, kun Karin asianajaja ei vastaa viesteihini.

Mutta ei se Kari ketään muita ihmisiä maininnut joten miten lie kai se selviää muutenkin jos siellä on muita ollut. Minä en sitä tiedä.
Mutta se mustunut kenkä siellä eteisessä sekin oli kuulemma outo juttu.
Mutta jos se poliisi kuulustelee minua tästä minä en muista mitään. Saatanan minä tässä myös valehdella. Vastuu siirtyy lukijalle.
Pahoittelen kirjoitusvirheitä ehkä olisi pitänyt tarkistaa teksti vielä kerran
Sienisalaatti
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

syytön kunnes... kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 7:46 pm Mistähän on tullut tietoon, että uhrille on aiheutettu Kauhua, kipua kärsimystä ja pelkoa. Eihän tässä ole ainakaan mainittu muita paikalla olleita. En kyllä niin kovin tarkkaan lukenut noita juttuja mutta uhri oli pedofiili ja se on ollut käsitykseni mukaan syy tapahtumiin. Mutta eihän Kari olisi sellaisen miehen luokse mennyt ryyppäämään saati vienyt sinne mukanaan viinaa. Kai siihen olisi paikalla olleista joku teon keskeyttänyt jos siellä on jonkun mukaan tuollaista kärsimystä aiheutettu. Ja se yksI joka väittää Karia vasikaksi, kun Kari pääsi vapaaksi odottamaan tätä tuomiota. 7.3.2024 tuli korkeimman päätös minkä perusteella hänen asianajaja sai Karin vapaalle odottamaan tuomion lukua.
Kuka tämä pedari oli?
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2563
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Sienisalaatti kirjoitti: Su Huhti 21, 2024 8:05 pm
syytön kunnes... kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 7:46 pm En kyllä niin kovin tarkkaan lukenut noita juttuja mutta uhri oli pedofiili ja se on ollut käsitykseni mukaan syy tapahtumiin.
Kuka tämä pedari oli?
Missään muualla ei ole mitään mainintaa, että uhri olisi ollut pedofiili, kuin tänne kaksi viestiä kirjoittaneen nimimerkin kirjoituksessa. Jonkinlaista lähdekritiikkiä kannattaa harjoittaa näissä asioissa.
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ihmisiä on kidutettu kuoliaaksi tai haudattu elävältäkin ja perusteltu sillä, että uhri olisi pedofiili. Aina joku alkaa oikeuttamaan sairasta tekoa ja parhaat pisteet ilmeisesti saa vetoamalla uhrin "pahuuteen."
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Sienisalaatti
Vic Mackey
Viestit: 1970
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Kalle-Ville kirjoitti: Su Huhti 21, 2024 11:45 pm
Sienisalaatti kirjoitti: Su Huhti 21, 2024 8:05 pm
syytön kunnes... kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 7:46 pm En kyllä niin kovin tarkkaan lukenut noita juttuja mutta uhri oli pedofiili ja se on ollut käsitykseni mukaan syy tapahtumiin.
Kuka tämä pedari oli?
Missään muualla ei ole mitään mainintaa, että uhri olisi ollut pedofiili, kuin tänne kaksi viestiä kirjoittaneen nimimerkin kirjoituksessa. Jonkinlaista lähdekritiikkiä kannattaa harjoittaa näissä asioissa.
Ihan terävä havainto sinulta. Siksipä useimmiten asiasta kysellään, eikä ensimmäisenä oleteta. Jos ei tule vastausta ja näyttöä asiasta, silloin voi jo olettaa paskapuheeksi.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
Detsi
Nikke Knakkertton
Viestit: 194
Liittynyt: La Syys 05, 2020 3:21 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja Detsi »

Sienisalaatti kirjoitti: Su Huhti 21, 2024 8:05 pm
syytön kunnes... kirjoitti: Pe Huhti 19, 2024 7:46 pm Mistähän on tullut tietoon, että uhrille on aiheutettu Kauhua, kipua kärsimystä ja pelkoa. Eihän tässä ole ainakaan mainittu muita paikalla olleita. En kyllä niin kovin tarkkaan lukenut noita juttuja mutta uhri oli pedofiili ja se on ollut käsitykseni mukaan syy tapahtumiin. Mutta eihän Kari olisi sellaisen miehen luokse mennyt ryyppäämään saati vienyt sinne mukanaan viinaa. Kai siihen olisi paikalla olleista joku teon keskeyttänyt jos siellä on jonkun mukaan tuollaista kärsimystä aiheutettu. Ja se yksI joka väittää Karia vasikaksi, kun Kari pääsi vapaaksi odottamaan tätä tuomiota. 7.3.2024 tuli korkeimman päätös minkä perusteella hänen asianajaja sai Karin vapaalle odottamaan tuomion lukua.
Kuka tämä pedari oli?
Uhri oli Kari Ensio Markkanen
Elohopea
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Huhti 26, 2024 9:08 am

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja Elohopea »

syytön kunnes... kirjoitti: Su Huhti 21, 2024 8:57 am Niinhän se piti todennäköisenä. Kuolinsyyntutkijan mukaan se ihmisen polttaminen on kuin makkaraa paistaisi nuotiolla, toinen puoli mustuu ja toinen ei ja kuolema tulee välittömästi.
Mistä lie se oikeus siihen lisännyt sen jopa kolme minuuttia.
Silloin, kun on murha kyseessä ne todennäköisyyden olisi syytä jättää pois ja tuomio pitäisi perustua faktoihin ja esitutkinnan osalta suorittaa viimeisen päälle ja huomioida vaihtoehtoiset tapahtumakulut.
Mitenhän nuo puhelimen paikannustiedot, asiassa ei varmaan ole niitä käytetty onhan olemassa myös sellainen vaihtoehto, että paikalla oli muitakin. Uhri oli pedofiili, ja viinatrokari menee sellaiseen kämppään myymään 1,5 litraa pontikkaa ja alkaa ryyppäämään minkä jälkeen pahoinpitelee pokan ja sytyttää tuleen. Minkä jälkeen soittaa isälleen ja kertoo tehneensä kuoleeelle pahaa. Isän todistus määrätään hyödyntämiskieltoon ja esitutkinta rajoittuu soiton ja dna:n takia yhteen henkilöön joka ei muka muista mitään.

Kummasti tuo muisti ne, kun se minulle kertoi mitä siellä tapahtui. (vai oisko tuo yllättäen valehdellut muistamattomuuden sijaan) Kun minä sanoin Karille, jos saat Ek:n niin otan yhteyttä asianajajaasi ja kerron sen mitä kerroit minulle. Mutta en minä siltä mitään kysellyt, ei se juttu minulle kuulu, mutta murha on murha ja tervepäinen mies joka ei varmasti myisi viinaa pedofiilille tai juopottelisi pedofiilin kanssa päätyi niistä bileitä elinkautiselle.

Ja tämänkin minä kirjoitan tähän sen takia, kun Karin asianajaja ei vastaa viesteihini.

Mutta ei se Kari ketään muita ihmisiä maininnut joten miten lie kai se selviää muutenkin jos siellä on muita ollut. Minä en sitä tiedä.
Mutta se mustunut kenkä siellä eteisessä sekin oli kuulemma outo juttu.
Mutta jos se poliisi kuulustelee minua tästä minä en muista mitään. Saatanan minä tässä myös valehdella. Vastuu siirtyy lukijalle.
Pahoittelen kirjoitusvirheitä ehkä olisi pitänyt tarkistaa teksti vielä kerran
Paljon mielenkiintoisia asioita ja hyviä havaintoja👍
Kari ei tuntenut, eikä ollut tavannut uhria entuudestaan. Mikäli syy on pedofilia, niin kukahan on sellaista mahtanut Karille kertoa ja missä vaiheessa??? Onko kyseinen henkilö ollut paikalla itse provosoimassa, ellei jopa tekemässä tekoa. Paikallahan oli ollut Karin lisäksi useita muitakin henkilöitä ja asunnosta oli kuulunut useiden ihmisten riitelyä ja ääniä.....
Mitkä ovat muiden paikalla olleiden teletiedot ennen jä jälkeen teon.
Kari on soittanut isälleen ja "tunnustanut" hänelle teon. Kuitenkin selvisi, että Karin kertoman mukaan hän oli sytyttänyt bensalla tuleen ihmisen. Bensalla? Uhrihan oli sytytetty aivan jollain muulla kuin bensalla...
Jos Kari on halunnut tunnustaa teon, miten hän on voinut puhua totta ja valehdella samanaikaisesti?
Se, joka on uhrin sytyttänyt, on kyllä tiennyt millä hän on se sytyttänyt, eikä se ollut lehtitietojen mukaan ollut bensa.
Teletiedot kyllä kertovat ketä ja kuka on ollut paikalla teon aikana ja ketä missä teon jälkeen.
Löytyikö kenenkään puhelinta uhrin asunnosta teon jälkeen? Taisi löytyä ja löytyikö kenties vielä palaneena?
Sen tiedän, ettei ainakaan Karin puhelin ole jäänyt tekopaikalle. Hänhän puhui puhelimessa isälleen, kun ensimmäinen hälyytys soitettiin hätäkeskukseen. Ja ainakin Karin puhelin oli löytynyt ihan muualta kuin tekopaikalta.
Löytyikö tekovälinettä, millä uhria on puukotettu? Ilmeisesti ei, koska en ole nähnyt missään kuvia tai edes mainittavan siitä. Se olisi mielenkiintoista tietää ja myös se kenen Dna:ta siitä on löytynyt, mikäli tekoväline on löytynyt.
Lehdissä oli vain kuvia Karin takista ja ovesta, joissa molemmissa oli sekä uhrin, että syytetyn verta/Dna:ta. Tämä tukee Karin isälleen tunnustamaa tappelua ja sitä, että myös hänen henkensä oli vaarassa tekotapahtumassa ja tapahtumissa teon jälkeen.
Kovin on tutkinta nojannut pelkkään Karin isälleen soittamaan puheluun ja muut henkilöt ovat päässeet pälkähästä suojaamaan toisiaan alibeilla
ja suunnittelemaan sotasuunnitelmaa kaataakseen teon yksinomaan Karin päälle.
Miksi kari oli pelännyt henkensä puolesta teon jälkeen? Miten hän olisi yksin ilman provosointia tai pakottamista jälleen ristiriitaisesti tehnyt kylmäverisen teon, tunnustanut sen isälleen ja puhunut potaskaa bensasta ja kuitenkin pelännyt henkensä edestä...
Mitä tähän voi muuta todeta, kuin kovin on hepposin perustein muut päästetty irti, jos edes on kiinni otettukaan...
Muistutukseksi, että murha ei vanhene koskaan.
Mielenkiinnolla odotan hovioikeuden käsittelyä ja hieman tarkempaa selvitystä tutkinnan kulusta ellei jopa uutta tutkintaa.
Väkisinkin mietin tuleeko tästä Ulvilan murhan kaltainen oikeuspallottelu valepoliiseineen ja soluttautumisineen yms. muissa siihen oikeusfarssiin käytettyine resursseineen esitutkinnan puutteellisuuksien vuoksi.
syytön kunnes...
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Huhti 17, 2024 8:29 pm

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja syytön kunnes... »

No, nythän se juttu avataan ja suoritetaan uusi tutkinta. Siinä taitaa käydä niin, että jos ilmenee tällaista, että porukka on todistanut saman tarinan ristiin ja antaneet siten toisillenne alibin ja tämä voidaan todistaa vääräksi valaksi niin tuskin heidän tarinat enää totuudeksi muuttuu. En oo nähnyt pöytäkirjoja enkä juurikaan lehtijuttuja seurannut tämä perustuu vain ajatukseen.
Sen minä kuitenkin tiedän, että tuomittu meni itse vankilaan eikä meinannut päästä lusimaan koska oikeus ei ollut toimittanut vangitsemismääräystä eteenpäin. Tänä taas perustuu itse kuulemaanI.
Eli tässä oli jossittelua ja kuuloåuheita js niiden perusteella tehtyä päättelyä. Mutta eiköhän se totuus tule tulevassa oikeudenkäynnissä esiin ja saamme se sitten lukea Iltapöivälehdistä. No, ne lehtijutun onitä on ainakin tämän jutun osalta paljon on jäänyt pois ja tietoisesti jätetty pois.Ikä lie sitten syy siihen, kai sekin tulee selviämään
syytön kunnes...
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Huhti 17, 2024 8:29 pm

Re: Varkaudessa 28.5.2023 henkirikos - mies sytytettiin palamaan, elinkautistuomio murhasta

Viesti Kirjoittaja syytön kunnes... »

Se oli Vesku niminen mies joka sen tappoi, löi puukolla. Mihin se löi sitä minä en kerro, kerron sitten oikeudessa, kun menen sinne todistamaan. Poliisille minä en kerro mitään, kun kun ei ne halua edes kysyä sitä minulta. Mutta se Vesku sen sitten puukolla tappioi . Muttaa se uhrihan oli hengissä, kun se sytytettiin tuleen. Vitut se mikään uhri ollut se oli pedofiili. Sillä on ollut uhreja.

Kysykää Veskulta ja niiltä muilta jotka vannoivat väärän valan.
Vastaa Viestiin