Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Doris Watson
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2022 12:43 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Talvi24 kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 10:10 am

OHIS, OHIS, OHIS; mutta joudun vastaamaan viestiin:

Miksi ihmeessä sinun pitäisi ottaa vastuuta minun viesteistäni. Kuulostaa kovin kummalliselta. Pidätkö itseäsi jnkl epävirallisena yp:nä? Viestini ovat minun vastuullani. Copypastausta olen käyttänyt vain ja ainoastaan harkiten, tarvittaessa. Ihan niin kuin monet muutkin käyttävät. En harrasta trollausta enkä henkistä väkivaltaa.

Ketjussa on ilmeisesti mahdollisuus laittaa jonkun viestit estoon. Miksi et käytä sitä, kun et näköjään osaa ohittaa viestejä?

Kyllä ketjussa jnkl toistoa tulee hyvin moneltakin kirjoittajalta. Yleensä kuitenkin niin, että entiseen asiaan on tullut jotain uutta tietoa, joka voi johdattaa uudenlaiseen pohdintaan. En ole varmasti em. tavoin käytettynä toistellut, enkä koe varsinaisesti jankanneeni.
En ole myöskään muuttanut kirjoittamistani itselleni sopivaksi. Miksi ihmeessä olisin. No se muutos, että opin kirjoitetun tekstin käsittelun (mustaus jne), muttei muuta. Ei minulla ole ollut tarpeen ottaa minkäänlaista uhrin viittaa harteilleni. Miksi ihmeessä olisi. Ihan samalla tavoin olen koko ajan krijoittanut.

En nyt tiedä, mitä tarkoitat näkemyksilläni, joita et pidä paikkaansa pitävinä. Olen koko ajan tuonut tapauksesta julkisuudessa esitettyjä tietoja, joista mediankin välityksellä saadut ovat jnkl faktatietoja. Olen tehnyt niistä pieniä oletuksia pohdintoihini. Lisätietoa tulee tipotellen, nyt välituomiosta (tai mistä viimeiset ovatkaan. Niissa oleellista uutta tietoa pohdintoihin.

Minulle on ihan sama vaikka et pidä näkemyksiäni (siis mitä?) paikkaansa pitävinä. Tiedoksi vaan, etten minäkään pidä hyvinkään monia "ehdotelmasi" varteen otettavina.
Jouduin vastikään oikaisemaan kirjoittamasi tiedon. Se taisi ollase, jossa luulit tai muistit väärin, että T:llä olisi ollut se psykoottinen oire (epätodellinenolo eikä tiennyt oliko mies vai nainen) - sen 26 v iässä olleen psykoosin yhteudessä. Ei ollut vaan syksyllä 2022. Tuollaisia virheitä voi sattua kelle tahansa, ei ole vakavaa.

Mitä sinä nyt tällä ja parilla muulla viestilläsi teet nikki ulrica? Sinä trollaat. Käytät palstan tilaa purkaaksesi omia turhaumiasi kirjoittamalla tänne lautamiehiin kuuluvaa tekstiä, toisen ketjulaisen, nyt minun haukkumistani. Minusta tuo on jopa säälittävää. Anonyymillä keskustelupalstalla joudumme sietämään erilasia ihmisiä. Parhaimmillaan se on rikkaus monipuolistaen ajatteluakin. Huomoimmillaan se voi olla tällaista trollausta, jota nyt teet. Ajatteletko tosiaan niin, että palsata on "sinun ikiomasi"?, ettei uusia kirjoittajia saisi tulla ja oikeus kirjoittaa olisi vain 20 v tai muuten pitkään täällä kirjoittavilla?

Ihmettelen, että olet poistanut vai joutunut jostain syystä poitamaan ulrica nimimerkin. Miksi ihmeessä? Kyllä sinut varmaan tunnistetaan vaikka muulla nikillä kirjoittaisit. Minun viesteissäni on kyllä uutta. Olemme kaikki julkisuudesta saadun tiedon varassa ja nyt välituomiosta
saadun varassa. Ei miestä kukaan voi muuttua uudeksi tiedoksi, keksiä uutta tietoa. Sinä voit aivan rauhassa yrittää vääntää viestejäni häiriköimiseksi - sinulla näyttää olevan siihen jostain kumpuava tarve. Toithan aiemmin jo vainoharhaisuutta esille epäillessäsi minua ketjun päähenkilöksi. Todella erikoista, ja ainutlaatuista dekkarointia. Huvittavaa. Sinun kannattaisi ymmärtää, ettet ole palstan yp.

Se, että ryhdyit laittamaan välituomiosta vai mistä ne on tietoja tanskaksi on mielestäni melkoista toisten ketjulaisten ylenkatsomista ja itsesi ylentämistä. Saahan ne käännettyä google-kääntäjällä, mutta turhaa lisävaivaa vaatii.

Minun mielenterveyteni on oikein hyvässä kunnossa, kiitos vaan kysymästä. Ei ole tarvetta oksennella edes tämän sinun hyvin epäasiallisen ja aiheeseen kuulumattoman trollaus-viestisi vuoksi. Huomaan puolestaan sinulla olevan pahan olon - auttaisko se oksentelu vai mikä?
Yritä hyvä ihminen rauhoittua.
Tämä selittää kaiken. Kyseessä v- mainen trollaaja joka tässä yhteydessä kirjoittaa yllättäen ilman kirjoitusvirheitä.
Muuten esittää höpsähtänyttä eläkeläis- neurologia joka on hupsis unohtanut yhtä sun toista ammattiin liittyvää tai kun se ei ole liittynyt hänen " erikoisalaansa" niin eihän siitä voi mitään tietää. Tältä vaikuttaa, mutta kysyn:
Talvi 24. Ihan mielenkiinnosta: Miksi latelet ja toistat samoja asioita uudelleen, uudelleen ja uudelleen ?? Etkö muista?? Vai mikä on motiivisi?? Täällä moni ihmettelee kovin ja on huolissaan sinun mentaalisesta tilastasi.
Jos ensin mainittu pätee niin suosittelen lämpimästi menoa muistitutkimuksiin. Asap.
QWERTY
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: La Loka 14, 2023 11:32 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja QWERTY »

En tunne Minfon historiaa enkä taustoja.
Foliohattuilen: olen aina jotenkin epäillyt, että poliisi käyttää tätä palstaa ”työvälineenään”. Onhan täällä roistot todistetusti kirjoitelleet itsestään ihan keskeltä tapahtumaa (tulee mieleen se Espanjassa tapahtunut nuoren suomalaisnaisen murha ja 2 suomalaista huumerikollista; toinen muistaakseni rehvasteli täällä online pakomatkallansa).
RT -ketjussa silloin joskus TYC -nimimerkki haiskahti minun(kin) nenääni epäilyttävältä; sisäpiiriläiseltä.
Ehkä poliisi haluaa kalastella täältä tiedonmurusia tai tehdä päätelmiä.
RT on varmastikin persoonaltaan vakavasti häiriintynyt, kuten luultavasti isänsäkin youtubevideoista päätellen (”hiukkasen :P ”). Tuontapainen pers pat -problematiikka voisi hyvin johtaa haluun manipuloida narratiivia keskustelupalstalla. Ja arvostelukyvyttömässä huomionhakuisessa grandioottisuudessaan eivät ymmärrä, että hyvä profiloija näkee läpi, ja lörpötyksen annetaan siksi jatkua?
Tiedä häntä.
_C_
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Huhti 10, 2024 1:25 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja _C_ »

^Mistä löytyy video rt:n isästä?
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 377
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

Mielenkiintoinen ajatelma missä on paljon yhtymäkohtia omiin ajatuksiini. Olen kiinnittänyt huomiota samantyylisiin asioihin kuin Doris Watson. Mielestäni välillä kirjoittaa todella terävästi ja suoraviivaisesti, kun taas välillä toistoa asiavirheineen. Ihan kuin saman nimimerkin takana olisi kaksi eri kirjoittajaa.
vanhavakanssi
Sabrina Duncan
Viestit: 377
Liittynyt: Ke Tammi 31, 2024 11:40 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

_C_ kirjoitti: La Huhti 20, 2024 8:27 pm ^Mistä löytyy video rt:n isästä?
--------

YouTube
_C_
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Huhti 10, 2024 1:25 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja _C_ »

^en tiedä edes nimeä millä hakea. Onko sekin psykiatri?
skoune
Neuvoja-Jack
Viestit: 589
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja skoune »

vanhavakanssi kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 10:27 pm
En tiedä voiko itselleen tehdä sic! merkinnällä reseptiä.
Kysyy lääkäri.
Itselleni [sic!] -merkintä on tuttu tieteellisistä teksteistä. Sillä kerrotaan esim. että suorassa sitaatissa on virhe, jonka kirjoittaja/lainauksen tekijä on huomannut ja haluaa näyttää ko virheellisyyden kirjoittamalla tuon sic! merkinnän hakasulkuihin sinne sen virheellisyyden perään.

Koska en ole (minäkään ;) ) lääkäri, niin en tiennyt että lääkärit käyttävät sic! -merkintää joskus resepteissään.

Täällähän oppii uusia asioita..
Deta
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ke Loka 04, 2017 9:50 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Deta »

Kyllä Sic! On kätevä, eivät ihmettele apteekissa/muissa hoitopaikoissa, että määrätty suositusta/käyttöaiheesta poikkeava annos, ts. Osoittaa, että määräävä lri tietoisesti poikkeaa.
QWERTY
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: La Loka 14, 2023 11:32 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja QWERTY »

vanhavakanssi kirjoitti: La Huhti 20, 2024 8:28 pm
_C_ kirjoitti: La Huhti 20, 2024 8:27 pm ^Mistä löytyy video rt:n isästä?
--------

YouTube
Kts sivu 127 ketjussa
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja loaded »

QWERTY kirjoitti: La Huhti 20, 2024 8:05 pm En tunne Minfon historiaa enkä taustoja.
Foliohattuilen: olen aina jotenkin epäillyt, että poliisi käyttää tätä palstaa ”työvälineenään”. Onhan täällä roistot todistetusti kirjoitelleet itsestään ihan keskeltä tapahtumaa (tulee mieleen se Espanjassa tapahtunut nuoren suomalaisnaisen murha ja 2 suomalaista huumerikollista; toinen muistaakseni rehvasteli täällä online pakomatkallansa).
RT -ketjussa silloin joskus TYC -nimimerkki haiskahti minun(kin) nenääni epäilyttävältä; sisäpiiriläiseltä.
Ehkä poliisi haluaa kalastella täältä tiedonmurusia tai tehdä päätelmiä.
Tämä munkin mielestä ainoa syy, että joku haluaa kalastella jotain tietoja Talvelta, mutta ei niitä tulla saamaan. Talvihan vaan sekoittaa kaiken.
loaded
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: To Syys 30, 2021 12:21 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja loaded »

vanhavakanssi kirjoitti: La Huhti 20, 2024 8:28 pm Mielenkiintoinen ajatelma missä on paljon yhtymäkohtia omiin ajatuksiini. Olen kiinnittänyt huomiota samantyylisiin asioihin kuin Doris Watson. Mielestäni välillä kirjoittaa todella terävästi ja suoraviivaisesti, kun taas välillä toistoa asiavirheineen. Ihan kuin saman nimimerkin takana olisi kaksi eri kirjoittajaa.
Tuota en ollut tullut ajatelleeksi, mutta nyt kun sanoitte... Tai sitten on sen verran ovela, että tahallaan leikkii eli rooleilla.
Doris Watson
Poliisikoira Rex
Viestit: 275
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2022 12:43 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Hämää tuo fanaattisuus. Mutta hetkinen, hänen käytöksensähän muistuttaa Tikkasta siltä osin että on selityksien mestari. Vatkaa ja pyörittää asioita ja selittelee ummet ja lammet päästäkseen pälkähästä ja saadakseen kaiken näyttämään että oikeassa on hän , aina loppujen lopuksi.
Mielessä käy että onko ihan geneettistä taustaa keissin päähenkilöön vai onko vaan samantyyppistä " diagnoosia" persoonassa.
Cadi John
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2023 3:05 pm

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Voisiko olla, että tekoäly tekee nämä hänen kirjoitukset. Oikeinkirjoitus on usein hänellä virheetöntä mutta lause ei tarkoita mitään ja tekoäly plagioi eikä tuo uutta asiaan. Ei kukaan jaksa tämmöistä sontaa itse kirjoittaa ja siksi voi tuntua, että kolmekin eri ihmistä olisi asialla. (Välillä tuntuu että hänellä on kolme persoonaa). Tämmöiseen tulokseen olen tullut.

Edit: ehkä hän itse kirjoittaa välillä ja välillä käyttää tekoälyä. Siksi meistä voi tuntua, että asialla on pari henkilöä.

Harmi kun Ulrica lähti. Toivottavasti tulee takaisin kun asiaan ilmestyy uutta.
MLV
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Su Tammi 08, 2023 10:47 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja MLV »

Tämä nyt on aivan aiheen vierestä varmaan, mutta Talvi24 kirjoittaa silloin tällöin aivan kuin eräs tuntemani psykiatri kirjoittaa ja puhuu ...
Primum non nocere
MLV
Remington Steele
Viestit: 222
Liittynyt: Su Tammi 08, 2023 10:47 am

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja MLV »

loaded kirjoitti: Ma Huhti 22, 2024 10:41 am
Tämä munkin mielestä ainoa syy, että joku haluaa kalastella jotain tietoja Talvelta, mutta ei niitä tulla saamaan. Talvihan vaan sekoittaa kaiken.
En olisi tuosta niin varma. Aina kun joku kertoo paljon, niin hän kertoo vahingossakin paljon myös itsestään. Ei kenenkään ole pakko kaikkia ja kaikkien kirjoituksia lukea, mutta hyvä jos voi, jos kiinnostaa syystä tai toisesta.
Primum non nocere
Vastaa Viestiin