sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Lemminkäinen
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 94
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

karpaasi kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 5:43 pm
CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 5:00 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 1:19 am Sä oot muuten possu ovela. Kirjoittelet tähän ketjuun niin että yllytät mutkin tänne. Ja sit pääset vittuilemaan ku mulla on paljon viestejä Lautamiehissä. Hyvä taktiikka.
Ethän sä muuta osaakkaan, kuin itkeä ja valittaa.
Tätä olen seurannut myöskin. Taitaa olla palstan pahin itkupilli tämä nimimerkki .
Kyllä se pahin on Even Steven.
CharlesBronson kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 5:30 pm Olen venäjän trollitehtaan palkkalistalla.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1716
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ronald hei, onko possua tänään näkynyt? Taisi olla tuo karpaasi, joka kävi tapojensa mukaisesti heittämässä mulle piikin? Hei muuten, jännää sanaleikkiä, "piikki".

Just kotiuduin sohvalle ja olisi tovi aikaa ennen lätkämatsin alkua. Vois vaikka lätistä possun kanssa pari sanaa ja tehdä pari raporttia :P
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1716
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ai mut täällähän hän on yhä. Moikka, possu!
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5385
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Jos sikiksen juttuja kommentoi, täytyy vain muistaa olla quottaamatta.
Itsekin vielä välillä menen ansaan ja alan kinaamaan sikiksen jonkun nimimerkin kanssa ihan turhaan, ja sitten *pufff*. :D
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1716
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

OnyxPhoenix kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 7:34 pm Jos sikiksen juttuja kommentoi, täytyy vain muistaa olla quottaamatta.
Itsekin vielä välillä menen ansaan ja alan kinaamaan sikiksen jonkun nimimerkin kanssa ihan turhaan, ja sitten *pufff*. :D
Joo mä oon aika hyvin tuon jo oppinut :)

Mut mieti miten paljon taas teki turhaa duunia kun tykitteli järkyttävät määrät upotuksia, jotka on taas jo bittitaivaassa.

Katsookohan noita possun ja kurkon junttaamia upotuksia kukaan? Jos ei Arvuuttelijaa ja Kyselijää lasketa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11438
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja URSA »

Katsotaan pysyykö varttihullu edes varttia trollaamatta.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1716
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

URSA kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 9:03 pm Katsotaan pysyykö varttihullu edes varttia trollaamatta.
Tuskin. Mut:
varttihullu kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 8:43 pm Kyllä Venäjä on osoittanut huomattavasti enemmän innovaatiota kuin vastapuoli tässä konfliktissa. Aluksi hommille nauretaan ja kohta ollaan itse apinoimassa mikä on nähty moneen otteeseen tankkien "cope katteista" lähtien joita käytetään jo maailmanlaajuisesti muissakin armeijoissa.
Kyllä on uskomatonta miten mahtavan erinomainen tuo Venäjä possun ja possun hengenheimolaisten mielestä on. Siis kerta kaikkiaan, tekevät kaiken aivan täydellisesti ja ovat noin muutenkin edellä koko muuta maailmaa aivan kaikessa. Tai no vitut riitä, vaan koko universumia.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
kiinnostunut5
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 9:17 pm
URSA kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 9:03 pm Katsotaan pysyykö varttihullu edes varttia trollaamatta.
Tuskin. Mut:
varttihullu kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 8:43 pm Kyllä Venäjä on osoittanut huomattavasti enemmän innovaatiota kuin vastapuoli tässä konfliktissa. Aluksi hommille nauretaan ja kohta ollaan itse apinoimassa mikä on nähty moneen otteeseen tankkien "cope katteista" lähtien joita käytetään jo maailmanlaajuisesti muissakin armeijoissa.
Kyllä on uskomatonta miten mahtavan erinomainen tuo Venäjä possun ja possun hengenheimolaisten mielestä on. Siis kerta kaikkiaan, tekevät kaiken aivan täydellisesti ja ovat noin muutenkin edellä koko muuta maailmaa aivan kaikessa. Tai no vitut riitä, vaan koko universumia.
Hyvä esimerkki, toveri itse näyttäisi tosissaan uskovansa tuohonkin ja samaan aikaan muualla maailmassa kehitetään elektronista sodankäyntiä droneja vastaan.
kiinnostunut5
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 9:17 pm
URSA kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 9:03 pm Katsotaan pysyykö varttihullu edes varttia trollaamatta.
Tuskin. Mut:
varttihullu kirjoitti: Pe Huhti 26, 2024 8:43 pm Kyllä Venäjä on osoittanut huomattavasti enemmän innovaatiota kuin vastapuoli tässä konfliktissa. Aluksi hommille nauretaan ja kohta ollaan itse apinoimassa mikä on nähty moneen otteeseen tankkien "cope katteista" lähtien joita käytetään jo maailmanlaajuisesti muissakin armeijoissa.
Kyllä on uskomatonta miten mahtavan erinomainen tuo Venäjä possun ja possun hengenheimolaisten mielestä on. Siis kerta kaikkiaan, tekevät kaiken aivan täydellisesti ja ovat noin muutenkin edellä koko muuta maailmaa aivan kaikessa. Tai no vitut riitä, vaan koko universumia.
Hyvä esimerkki, toveri itse näyttäisi tosissaan uskovansa tuohonkin ja samaan aikaan muualla maailmassa kehitetään elektronista sodankäyntiä droneja vastaan ja ilmatorjuntaa muillakin keinoin kuin mig hitsillä ja pyykinkuivaustelineillä.
Avatar
Donald McRonald
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Ja siellä se taas röhkii. Minkäs possu saparolleen voi.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1716
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:43 pm Ja siellä se taas röhkii. Minkäs possu saparolleen voi.
Joo huomasin kyllä, heti alkoi mulla hälytykset paukkumaan.

Ollaan keskusteltu tuolla Vauhkala-ketjussa pitkät pätkät hyvässä hengessä ja asiallisesti. Nyt sinne sitten hiihteli possu. Jauhamaan niitä saatanan samoja miljoonaan kertaan toitotettuja teesejä.

Possulle sen verran, että en mä oikeasti enää jaksa noita juupas-eipäs -väittelyitä. Siksi mä olen pitänyt nuo pari muuta sankaria jo jonkin aikaa tiukasti ignoressa.
Viimeksi muokannut Hank Voight, La Huhti 27, 2024 2:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
kiinnostunut5
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:04 pm
Donald McRonald kirjoitti: La Huhti 27, 2024 1:43 pm Ja siellä se taas röhkii. Minkäs possu saparolleen voi.
Joo huomasin kyllä, heti alkoi mulla hälytykset paukkumaan.

Ollaan keskusteltu tuolla Vauhkala-ketjussa pitkät pätkät hyvässä hengessä ja asiallisesti. Nyt sinne sitten hiihteli possu. Jauhamaan niitä saatanan samoja miljoonaan kertaan toitotettuja teesejä.
Mitään uutta tuskin kannattaa toverilta odottaakkaan ihan heti kun katsoo tuon kotimaan saavutuksia ylipäätään taaksepäin...
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1716
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

kiinnostunut5 kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:09 pm
Mitään uutta tuskin kannattaa toverilta odottaakkaan ihan heti kun katsoo tuon kotimaan saavutuksia ylipäätään taaksepäin...
Niin mä en voi ymmärtää, että mitä iloa on noista loputtomista juupas-eipäs -väittelyistä. Samoista saatanan aiheista aina.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
kiinnostunut5
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Hank Voight kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:12 pm
kiinnostunut5 kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:09 pm
Mitään uutta tuskin kannattaa toverilta odottaakkaan ihan heti kun katsoo tuon kotimaan saavutuksia ylipäätään taaksepäin...
Niin mä en voi ymmärtää, että mitä iloa on noista loputtomista juupas-eipäs -väittelyistä. Samoista saatanan aiheista aina.
Näyttäisi olevan yksinkertaisesti ainoa mihin pystyy. Onhan tuolle jo kuitenkin jokunen vuosi naurettu päin naamaa ja ohi menee aina vain.
kiinnostunut5
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2014 12:43 pm

Re: sikakoira: pidä lupauksesi ja katoa!

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

kiinnostunut5 kirjoitti: La Huhti 27, 2024 3:08 pm
Hank Voight kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:12 pm
kiinnostunut5 kirjoitti: La Huhti 27, 2024 2:09 pm
Mitään uutta tuskin kannattaa toverilta odottaakkaan ihan heti kun katsoo tuon kotimaan saavutuksia ylipäätään taaksepäin...
Niin mä en voi ymmärtää, että mitä iloa on noista loputtomista juupas-eipäs -väittelyistä. Samoista saatanan aiheista aina.
Näyttäisi olevan yksinkertaisesti ainoa mihin pystyy. Onhan tuolle jo kuitenkin jokunen vuosi naurettu päin naamaa ja ohi menee aina vain. Ei varmaan kannata pidättää hengitystä että muuttuisiko miksikään.
Vastaa Viestiin