Vahvistusharhasi lähentelee psykoosia. Yksioikoiset ja vihamieliset tekstisi tosiaan kertovat mahdollisesta raivosta, mutta en mä nyt pysty arvioimaan toisten tunteita teksteistä. Ehkä kaltaisesi merkkihenkilöt siihen mahdollisesti kykenevät? Mun mielestä nuo tunteikkaat purkauksesi ovat vähän asiasta sivuun, mutta kiva jos jaksat minua analysoida (vaikkakin OT:ta).JasseHames kirjoitti: Su Heinä 07, 2024 3:03 amOletkohan aivan varma, että olet ymmärtänyt lukemasi mitä tulee Öhmanin todistajanlausuntoon.Korpisoturi kirjoitti: Su Heinä 07, 2024 2:56 amHyvä jos selvisi!JasseHames kirjoitti: Su Heinä 07, 2024 2:51 am
Hienoa, että viimeinkin selvisi, mitä todella tarkoittaa "höttöisyys". Se on sitä, että on millä tahansa tavalla vastaan, ei ennakkoluuloa, vaan ilmeisen vakavaa harhaluuloa Gustafssonin syyllisyydestä.
Selvisi myös sekin, että määrä korvaa sinulle laadun. Toisaalta tämän olisi voinut päätellä jo aikaisemmin sinun ja hengenheimolaisesi foorumituotoksista.
"Selvisi myös sekin, että määrä korvaa sinulle laadun. Toisaalta tämän olisi voinut päätellä jo aikaisemmin sinun ja hengenheimolaisesi foorumituotoksista."
Ilman muuta 1 neurologi korvaa yhden neurologian proffan ja kaksi erikoislääkäriä, joiden pätevyyttä Leppis ei ole kyseenalaistanut missään vaiheessa. Tämä logiikka toki on näkynyt muissakin foorumituotoksissasi.
Tässä vaiheessa täytyy todeta, että kyse ei selvästikään ole enää pelkästään vahvistusharhasta. Lynkkausmielialakin on pelkän tekstin perusteella raivokas.
https://www.ts.fi/uutiset/1074064886
"Neurologian professori Juha Öhman oudoksui Gustafssonin totaalisesti pimeitä vuorokausia. Nukkumaanmenosta sunnuntaiyöllä heräämiseen sairaalassa torstaina 9. kesäkuuta.
- Tajuton ei liiku, mutta hän äänteli ja liikkui sinä aikana. Pitkän kokemuksen perusteella on kyseenalaista, että hänellä todetut vammat aiheuttaisivat näin pitkän totaalisen muistiaukon, Öhman sanoi.
Gustafssonin puolustusasianajaja Riitta Leppiniemi hiillosti Öhmania ja tivasi oliko se kuitenkin mahdollista, että Gustafssonilla oli aivovamma, että hän oli vammojen perusteella tajuton ja liikuntakyvytön.
- Se oli mahdollista, muttei todennäköistä, Öhman totesi.
Öhmanin mukaan Gustafssonilla saattoi olla jonkinasteinen aivovamma, muttei niin vaikeata kuin on kuvattu. Leppiniemen mukaan se oli vähintään keskivaikea. Puolustuksen maanantaiksi kuultavaksi kutsuman neurologin näkemys tukee tätä väitettä. Neurologin mukaan 79 prosentilla kasvomurtumapotilaista on myös aivovamma. Öhmanin mukaan sellaisen mahdollisuus oli kuitenkin puhtaissa pahoinpitelyjutuissa vain kaksi prosenttia.
- Koska Gustafssonilla ei todettu verta aivoselkäydinnesteessä, niin tuntuu erikoiselta, että hänellä on täydellinen blackout, yleensä tajuttomina olleilla ihmisillä on tapahtumista muistisaarekkeita ja he alkavat hissun kissun muistaa jotakin. Osa muistista palautuu, vaikka ei muistaisi itse tapahtumaa, Öhman kertoi.
Keskivaikean aivovamman saaneet potilaat ovat Öhmanin mukaan yleensä keskimäärin puoli vuotta työkyvyttöminä ja tarvitsevat kuntoutusta yleensä sen jälkeenkin."