Tampere Hervanta 5.7.2024: Rollaattorimiehen murhasta elinkautinen 20-vuotiaalle
Re: Tampereen Hervannassa henkirikos 5.7.2024: Kahta nuorta miestä epäillään murhasta
Eli ole mitään syytä laittaa murha-poikia mielentilatutkimukseen , koska niillä on niin vähän mieltä mitä tutkia , että se on se ja sama ..

Re: Tampereen Hervannassa henkirikos 5.7.2024: Kahta nuorta miestä epäillään murhasta
Ketju on hiljainen kun ei tarvitse spekuloida oikein mitään. Enää jälellä melkein vain mahdollisen mielentilatutkimuksen tulokset ja tuomio.Collie kirjoitti: Ti Heinä 09, 2024 10:34 pm Mistä ovat tulleet? Tämä ketju on poikkeuksellisen hiljainen rikoksen vakavuuteen nähden.
Tää oli nopeasti selvitetty, ei tarvitse spekuloida. Muualta tulleita tosiaan kun tuomioita aiemmin muilta paikkakunnilta. Tampere ja Helsinki taitaa olla nistien mekkoja. Varmaan siksikin kun oheiskäyttö sallitaan mikä on väärin. Voit käyttää kaikkea mahdollista ja yhteiskunta piffaa opiaatit vaan.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Juu eihän Tampereesta saa sillai puhuakkaan, ainakaan sillä tavalla, että tulisi jotakin isompaakin keissiä.
Harmi vain kun mukava mies erehtyi kahden raggarityypin kanssa ryypiskeleen.
Harmi vain kun mukava mies erehtyi kahden raggarityypin kanssa ryypiskeleen.
-
Kurkistelija
- Alibin satunnaislukija
Millavaan kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 10:41 am Tää oli nopeasti selvitetty, ei tarvitse spekuloida. Muualta tulleita tosiaan kun tuomioita aiemmin muissa kaupungeissa.
No muualta ja muualta Tää toinen narkki on kasvanut siinä kaukajärven lähistöllä. Sen aikaa kun ei ole ollut jossain laitoksissa. Joku meni pieleen ylä- asteella jossain Kiva koulussa.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Epäillyistä toinen tullut Kokemäen suunnasta ja toinen Jyväskylästä. Tampere on sopivasti siinä välissä. Tampere jos mikä on risteysasema, jossa niin etelästä, idästä, lännestä ja pohjoisesta tulevat kohtaavat. Sen vuoksi se, että Tampereella tapahtuu, ei ole ikään ihme.
Lähes samankokoinen Turku on Tampereeseen verrattuna hiljainen huopatossutehdas.
Osaltaan tähän vaikuttaa paikallisen valtamedian Turun Sanomien lähes olematon rikosuutisointi.
Lähes samankokoinen Turku on Tampereeseen verrattuna hiljainen huopatossutehdas.
Osaltaan tähän vaikuttaa paikallisen valtamedian Turun Sanomien lähes olematon rikosuutisointi.
Tampereella on nisteille ideaalit olot, lääkitys hoituu ja katto pään päälle ja vielä päivittäinen ruoka. Vaikka saahan ne ruokaa kun vaan hakee kaupasta, ei maksa heille mitään.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Eipä siellä toimituksessa taida olla juuri ketään enää töissäkään.Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 4:08 pm Osaltaan tähän vaikuttaa paikallisen valtamedian Turun Sanomien lähes olematon rikosuutisointi.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
On se surullista, ettei näitä pikkunistejä onnistuta vieroittaman ennen kuin se ns viimeinen veräjä tulee vastaan.
Sanokaa mun sanoneen; nää idiootit on 10 vuoden päästä MOT-ohjelmassa otsikolla "hetki joka muutti elämäni" kertomassa, että minä käytin huumeita, minulla oli vaikea lapsuus, minua ei kukaan auttanut, minä kärsin mutta onneksi sitten havahduin itse ja muutin elämäni suunnan kun teurastin viattoman sivullisen. Sen jälkeen minusta on tullut ihan eri ihminen. Minä olen nykyään hieno ihminen.
Mitäs siitä papasta tuli? No, vainaa. Kiva että saattoi olla avuksi.
Sanokaa mun sanoneen; nää idiootit on 10 vuoden päästä MOT-ohjelmassa otsikolla "hetki joka muutti elämäni" kertomassa, että minä käytin huumeita, minulla oli vaikea lapsuus, minua ei kukaan auttanut, minä kärsin mutta onneksi sitten havahduin itse ja muutin elämäni suunnan kun teurastin viattoman sivullisen. Sen jälkeen minusta on tullut ihan eri ihminen. Minä olen nykyään hieno ihminen.
Mitäs siitä papasta tuli? No, vainaa. Kiva että saattoi olla avuksi.
Ot mut just tänään oli uutisissa että turku olis kolmanneksi levottomin kaupunki väkivallan suhteen. Ehkä niistä ei vaan uutisoida? Oulu ykkönen sitten vantaa. En muista monesko tampere oli.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Suomen synkimmät kaupungitMillavaan kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 7:59 pm Ot mut just tänään oli uutisissa että turku olis kolmanneksi levottomin kaupunki väkivallan suhteen. Ehkä niistä ei vaan uutisoida? Oulu ykkönen sitten vantaa. En muista monesko tampere oli.
Tämä on päivitetty 12.11.23
https://yle.fi/a/74-20058149
Tänään oli uutisissa tuore koska siinä vielä sanottiin että Oulun viimeaikaiset tapahtumat nostaneet sen kärkeen. Silti ihmettelin siinä tuota että turku Tampereen edellä. Aamulehden rikostoimittajat valveutuneita ja Turun Sanomien vai mikä siellä ilmestyy, taas ei niinkään.
-
Veikkohopee
- Hercule Poirotin viikset
Toinen näistä oli hatkassa useasti ollessaan koulukodissa ! Pyöri tuolla Annala -Linnaimaa kulmilla ! Äiti häntä haeskeli viranomaisten kanssa !
Ei ole liialla järjellä äitiä pilattu vaikka pojan teot ei ole äidin vika !
-
Kurkistelija
- Alibin satunnaislukija
Siis mielestäsi äiti on tyhmä kun etsii hatkassa olevaa lastaan viranomaisten kanssa?Veikkohopee kirjoitti: To Heinä 11, 2024 6:14 am Toinen näistä oli hatkassa useasti ollessaan koulukodissa ! Pyöri tuolla Annala -Linnaimaa kulmilla ! Äiti häntä haeskeli viranomaisten kanssa !
En nyt oikein ymmärrä pointtiasi, varsinkin kun pojan äiti on normaali työssä käyvä veronsa maksava kansalainen.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Tilanne on aika lailla muuttunut. Tässä se uusin Ylen juttu. Turussa on rauhallista ilmeisesti vain uutisoinnin suhteen.Millavaan kirjoitti: Ke Heinä 10, 2024 8:40 pm Tänään oli uutisissa tuore koska siinä vielä sanottiin että Oulun viimeaikaiset tapahtumat nostaneet sen kärkeen. Silti ihmettelin siinä tuota että turku Tampereen edellä. Aamulehden rikostoimittajat valveutuneita ja Turun Sanomien vai mikä siellä ilmestyy, taas ei niinkään.
https://yle.fi/a/74-20097959