Esa Hopia Espoo Puukotus ?

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.
matamimimmi
Jack Bauer

Esa Hopia Espoo Puukotus ?

Viesti Kirjoittaja matamimimmi »

Moi
Kyselisin Esa Hopian puukotuksesta tietoa .. Kuoli Espoon lippajärvellä Heiniityssä 2000 luvun alkupuolella ambulanssiin Heiniityn kääntöpaikalla ? oli jotain 50-60 vuotias yksin asuva mies Heiniityssä.
Mistään ei löydy juttua tästä ra asta puukotuksesta joka oli mustasukkaisuuspuukotus.. itse kuulin tapauksesta ystävältäni.
Tutustuin Esaan pyöriessäni joskus lippajärvellä
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
8) 8)
L'amourha
Jessica Fletcher

Re: Esa Hopia Espoo Puukotus ?

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

matamimimmi kirjoitti: Ma Helmi 20, 2023 2:49 pm Moi
Kyselisin Esa Hopian puukotuksesta tietoa .. Kuoli Espoon lippajärvellä Heiniityssä 2000 luvun alkupuolella ambulanssiin Heiniityn kääntöpaikalla ? oli jotain 50-60 vuotias yksin asuva mies Heiniityssä.
Mistään ei löydy juttua tästä ra asta puukotuksesta joka oli mustasukkaisuuspuukotus.. itse kuulin tapauksesta ystävältäni.
Tutustuin Esaan pyöriessäni joskus lippajärvellä
Eipä ole tuota pahemmin uutisoitu.
Ilmeisesti kyse 10.02.2004 tapahtuneesta, mainitaan jotta keski-ikäinen espoolaismies tuli Espoon Heiniityssä puukotetuksi iltakuuden jälkeen. Tapahtumapaikalta otettu kiinni epäilty, joka oli myöskin keski-ikäinen espoolaismies.
Tämä hesarissa 11.02.2004.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^Tapauksen taustoista tietävät paikalliset ovat kaionneet jos ei manan, niin ainakin muille maille. Hopian veljeksistä henkirikoksia tehnyt kuoli Heiniitystä katsoen järven toiselle puolen kotiinsa vappuna vuonna x.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
matamimimmi
Jack Bauer

Onko enemmänkin tietoa, että missä tämä Esan broidi (Enska) ? on tehnyt henkirikoksia ja missä ja lusi ja milloin teki (henkirikosia) ?
En tuota Esaakaan sen paremmin tuntenut ja tietänyt hänen ja hänen broidinsa taustoista.
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
8) 8)
LexVeritas
Frank Columbo

Enskapa joo. Minulla ei tarkempaa tietoa tekemisistään, menehtyneitä on muistaakseni vähintään kaksi.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

LexVeritas kirjoitti: Ti Helmi 21, 2023 10:20 pm ^Tapauksen taustoista tietävät paikalliset ovat kaionneet jos ei manan, niin ainakin muille maille. Hopian veljeksistä henkirikoksia tehnyt kuoli Heiniitystä katsoen järven toiselle puolen kotiinsa vappuna vuonna x.
Leppävaaran-Pleksi onkin Lippajärjen-Blexi. Sieltähän ei ole kovin pitkä matka Konalaan.

Mikä tämä vuosi x olikaan?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
LexVeritas
Frank Columbo

^Minulle sopii toisaalta vallan mainiosti, että henkilöspekuloit minun asustelevan milloin Leppävaarassa, milloin taas "Lippajärjellä" ja ilmeisesti sitten toisinaan Konalassakin. Lippajärvi vaikuttaa minusta näistä kolmesta parhaalta asuinalueelta, joten sovitaanko, että asun sitten siellä, niin voit lopettaa asian pohtimisen?

Pääkaupunkiseudun tuntemukseni mukaan Heiniitystä katsoen ei näe Lippajärven, vaan Pitkäjärven yli.

Vuotta, jolloin "Enska" Hopia menehtyi kotiinsa, en tarkasti muista. Olisikohan ollut vuonna 2004 tai 2005?

Hopian veljeksiä on lisääkin...
Korpisoturi
Perry Mason

LexVeritas kirjoitti: Ti Kesä 25, 2024 7:36 am ^Minulle sopii toisaalta vallan mainiosti, että henkilöspekuloit minun asustelevan milloin Leppävaarassa, milloin taas "Lippajärjellä" ja ilmeisesti sitten toisinaan Konalassakin. Lippajärvi vaikuttaa minusta näistä kolmesta parhaalta asuinalueelta, joten sovitaanko, että asun sitten siellä, niin voit lopettaa asian pohtimisen?

Pääkaupunkiseudun tuntemukseni mukaan Heiniitystä katsoen ei näe Lippajärven, vaan Pitkäjärven yli.

Vuotta, jolloin "Enska" Hopia menehtyi kotiinsa, en tarkasti muista. Olisikohan ollut vuonna 2004 tai 2005?

Hopian veljeksiä on lisääkin...
En tiedä miksi olet noin tosikko. "Henkilöspekulaatio" on tietysti läppää. En mä enää muista, mistä Leppävaara-Pleksi -läppä sai alkunsa, mutta tuli se mieleen humoristisesti ja ajattelin tarkentaa sitä toisella l-alkuisella Espoon alueella. Ei mulla ole asiassa pohtimista, koska tiedän sinun asuvan Espoossa, eikä se tarkemmin kiinnosta, joten ei syytä huoleen. Konalassa lienee teidän Shamballah-jengin päämaja.

" Pääkaupunkiseudun tuntemukseni mukaan Heiniitystä katsoen ei näe Lippajärven, vaan Pitkäjärven yli." Näkee molempien yli.

"Vuotta, jolloin "Enska" Hopia menehtyi kotiinsa, en tarkasti muista. Olisikohan ollut vuonna 2004 tai 2005?" Se saattaa hyvinkin olla 2005.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
LexVeritas
Frank Columbo

^Minulle sopii hyvin, että luulet tietäväsi minun asuvan Espoossa. Ihan läpällä humoristisesti heitän, että pelkästään jo nikkinimesi perusteella olisi todella helppo arvata, kuka alueen hörhöistä olet.

Heiniitystä ei ole näköyhteyttä Lippajärven, vaan ainoastaan Pitkäjärven yli, koskapa Heiniityn ja Lippajärven välissä sijaitsee maantieteellisesti korkeammalla edellisiin nähden oleva Vilniemi. Enskan viimeinen asunto sijaitsi Järvenperässä, ei Viherlaaksossa.
Minun asuinpaikkani (eikä myöskään Enskan kuolema) ei ainakaan tietääkseni liity mitenkään Esan puukotukseen, joten tämä näistä.
Korpisoturi
Perry Mason

LexVeritas kirjoitti: Ke Kesä 26, 2024 11:10 am ^Minulle sopii hyvin, että luulet tietäväsi minun asuvan Espoossa. Ihan läpällä humoristisesti heitän, että pelkästään jo nikkinimesi perusteella olisi todella helppo arvata, kuka alueen hörhöistä olet.

Heiniitystä ei ole näköyhteyttä Lippajärven, vaan ainoastaan Pitkäjärven yli, koskapa Heiniityn ja Lippajärven välissä sijaitsee maantieteellisesti korkeammalla edellisiin nähden oleva Vilniemi. Enskan viimeinen asunto sijaitsi Järvenperässä, ei Viherlaaksossa.
Minun asuinpaikkani (eikä myöskään Enskan kuolema) ei ainakaan tietääkseni liity mitenkään Esan puukotukseen, joten tämä näistä.
Arvaa vaan, mutta tuskin osut oikeaan.

Sun pitäisi saada löystettyä vannetta ja vihaasi. Laita Usherin Yeah! soimaan!
LexVeritas
Frank Columbo

^Sitähän minäkin, että hörhö mikä hörhö.

Voit ehkä kuunnella muitakin yeaheja perustamassani "Erityisen eeppiset Yeah-biisit"-ketjussa, täällä:

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=38080

ja lopettaa lässyttämisesi kokonaan rikosaiheissa ketjuissa. Täytyykin laittaa sinne jotain uutta yeahia. Antoisia kuunteluhetkiä!
Korpisoturi
Perry Mason

LexVeritas kirjoitti: Ke Kesä 26, 2024 2:45 pm
^Sitähän minäkin, että hörhö mikä hörhö.

Voit ehkä kuunnella muitakin yeaheja perustamassani "Erityisen eeppiset Yeah-biisit"-ketjussa, täällä:

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=38080

ja lopettaa lässyttämisesi kokonaan rikosaiheissa ketjuissa. Täytyykin laittaa sinne jotain uutta yeahia. Antoisia kuunteluhetkiä!
Ei-hörhöt Minfossa lienevät poikkeus.

yeah nigga!
matamimimmi
Jack Bauer

Onko Esan broidin henkirikoksista ketjua täällä minfossa ja mikä oli Enskan oikea nimi ? Suomesta löytyy muutama Hopia joilla rikoksia mm. Mauri Hopia ja hänen veljet.
Vainajat eivät vaikene
Murha ei vanhene koskaan
8) 8)
LexVeritas
Frank Columbo

^ Enska oli väännös Heinosta.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Suomi.24 keskustelusta vuodelta 2015;

"Asiasta ei ollut koskaan selkeätä näyttöä, siitä että polttaja olisi ollut Keijo Vilhunen.
Ketjussa on mainittu Hopian veljekset, heillä ei ollut koskaan mitään tekemistä Keijo Vilhusen kanssa.
Veljeksiä oli 4, yksi on hengissä Mauri Hopia joka elää nuhteetonta elämää tänäpäivänä.
Heino Hopia kuoli yliannostukseen, 2 muuta veljestä on tapettu. Vanhin oli pahapäinen kaveri, tappanut oli 3 ihmistä."
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Vastaa Viestiin