Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Re: Ehdotan uutta ketjua Tikkasen huumeet & psykoosi keskusteluihin

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

Mahdollisesti impulssikontrollin hallinta ongelmia😂😂
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Talvi24
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Talvi24 »

neiti marple kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 12:55 am
Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 12:33 am
Miss Holmes #1 kirjoitti: Su Heinä 21, 2024 4:18 pm
Tässäpä tämä.
Minä värjäsin siniseksi, muu Ulrican ja vanhanvakanssin.
Mikä tässä on nyt minun keksimää? :shock:
Että näin!
Kuka ilmoitti ja mitä?
Ulrica: Next stop - Kiertoajelu jatkuu Helsingin käräjäoikeuteen loppuoikeudenkayntiin. Palataan!
Etkö osaa B lukea?
Hyvin eriloista toimintaa, jopa suoranaista uhkailua nyt Miss Holmesia vastaan,
Ja muu seurakunta on hiljaa kun pappi puhuu…
Missä on Talvi24 joka ylitse muiden luotti täysin Ulricaan ja pitkään nojautui täysin luottamaan hänen läsnäoloonsa ”siellä jossain” ja sen varaan teki olettamuksia syytetyn mahdollisesta syyntakettomuus lausunnosta.
Läsnäolosta; voin kirkossa ollessani tällä pikku puhelimella olla samanaikaisesti yhteydessä muihin.
Jääköön tähän.
Fakta on, että ryhmään annettiin se vaikutelma, että joku oli jossain.
Korjattiinko tieto sanomalla ettei ehtinyt; ei korjattu.
Korjauksena mainittakoon, jos et neiti marple tiedä, minä olin alkupuolella kohta ketjuun kirjautumiseni (helmikuun slussa) jälkeen Ulrican jonkinlaisen raivon kohteena. Etkö muista, miten hän maalitti minua jopa ketjun päähenkilöksi? Heh. Niissä kirjoituksissaan hän tuli kertoneeksi, että oli useamman kerran jotenkin joutunut jostain kumman syystä "nollaamaan" nikkinsä. En ymmärtänyt mistä siinä oli kyse. Käsitykseksi jäi että oisi ollut kuitenkin koko ajan sama nikki käytössä.

Ulrican em. toiminta oli itselleni tosi outoa, samanaikaisesti hänellä oli paljon hyviä viestejä. Sittemmin hän teki kesällä yllättävän suunnan muutoksen tapauksen suhteen tekemällä rohkeita, ennakkoluulottomia nostoja keskusteluun. Minusta ne toivat paljon hyvää pohdintoihin. Ennen ketjusta poistumista U toi tietoja 17.6. oikeudenkäynnistä muistaakseni ei suoraan, vaan vihjaillen. Sitten yllättävä poisjäänti ainakin kirjoittamasta. Eikä noita Un tuomia tietoja voi enää pitää luotettavana sen jälkeen kun Barba kirjoitti sen kummallisen viestin nikeistä.

Ei kannata muunnella kenenkään kirjoittamia. En tietenkään tehnyt omia olettamuksia syytetyn syyntakeettomuudesta. Kirjoittaessani viittasin Ulricalta tulleisiin tietoihin. Olin niistä todella hämmentynyt. Olin siihen asti ollut vaatimassa elinkautista murhasta ja sittemmin olen pitänyt todennäköisenä tuomiota taposta maksimirangaistuksella. Näin edelleen. Ulrican tuomat tiedot vesittäisivät nuo. Ellei tuossa tapauksessa oikeus päätyisi esim. teon hetken (reaktiivisen?) psykoosin perusteella pitämään kuitenkin syyntakeisena. Murhasta Tuli Totta mukaan noin voisi käydä ja oikeuspsykologikin on sanonut, ettei teon hetken psykoosi aina takaa syyntakeettomuutta.

Toki minä niin kuin muutkin hämmästelin Bn ekaa ja toka asiatonta hyökkäystä Miss Holmesia vastaan ja ajattelin kommentoida jossain sopivassa kohtaa.

Niinpä, samaa voi kysyä sinulta neiti marple, missä olit? No sinähän olit provosoidussa huutokuorossa mukana aina niin rauhallisena ja asiallisena pidetyn vanhavakanssin puolestaan yritettyä maalittaa minua. vv, joka luuli aiemmin kesällä 'ketjussa tapahtuneen paljastuksen' (jatkona Ulrican maalitukselle) ja kuinka hän sen 'ratkaisi.' Onnetonta tunarointia, surkeaa 'salapoliisityötä.' Ja silti vv:n tuuttaillessa asiasta jopa 7 viestiä (kiihtyi yllättäen 0->100), eivät muutamat huutokuoroon ryhtyneet kyseenalaistaneet mitään, päinvastoin. Ajatteletko siis niin, että vaan joidenkin kohdalle osuneena pitäisi kyseenalaistaa, tuomita ja toisten ei? Erikoista ajattelua.

Kyllä anonyymissä keskusteluketjussa näyttää olevan helppo tehdä noinkin. Erikoinen ilmiö. Provokaation aloittanut voi hetken nauttia 'vallastaan,' saamastaan hovista, huutokuorosta. Hän tekee näin, vaikka se on vastoin ketjun sääntöjä. Kunnes yp ampuu homman alas. Agendansa motiivia voi vaan miettiä. vv et tule sinäkään pääsemään tavoitteeseesi.

Ihmisyys on ihmisyyttä. Ihan muuta kuin provokaattoreiden ja toisia kirjoittajia kohtaan hyökkäävien toiminta. On erikoista, että aikuisilla ihmisillä on tarve toimia näin. Ehkä he itse tietävät miksi, mistä se kumpuaa.
Onneksi ketjussa on hyvä yp.
Mutta takaisin ketjun aiheeseen, Tikkasen tekemään henkirikokseen.
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 9:26 am Skoune: mikä tuossa viittaa siihen, ettei ole menossa, vaan ajamassa ohi?🤭

IMG_4395.jpeg
No, "next stop" ei tarkoita ohi ajamista vaan seuraavaa pysähtymistä (kuten Ulliksellakin oli pysähdytty ja jaloiteltu kadulla. Olisivat ilmeisesti pysäköineet käräjäoleuden lähelle ja jalkautuneet seuraamaan keitä on menossa sinne oikeusistuntoon sisälle (menemättä itse sisälle).
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

neiti marple kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 10:50 am
Herra-P kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 9:38 am Kyllä minä tuon ymmärrän, että ollaan menossa nimenomaan sinne oikeudenkäyntiin fyysisesti, ei seuraamaan tilannetta ulkopuolelta.

Sen sijaan poistui ryhmästä hyvin pian tämän jälkeen,
Yksi nikki oli sitä mieltä, ettei voinut olla Pasilassa samaan aikaan, koska (hmm) keskusteli ryhmän kahden muun kanssa….😂
Come on, eduskunnassakin istutaan ja räplätään.
Olisit voinut sanoa että minä. Käsittääkseni ei saisi käyttää kännykkää (pitää olla suljettu) mutta voin olla väärässä. Eduskunta vs oikeudenkäynti on kaksi eri asiaa, eikö niin?

Laitoin tahalleen sen vuoksi, että halusin yhden kirjoittajista nimen esille tällä MISSÄ oli koko päivän. Muutama päivä sitten vihlailujen jälkeen toivottavasti ao henkilöt ymmärtävät olevansa väärässä.

Ja kyllä, luulin myös ulrican menneen sinne ja vielä laitoin ketjuun, että kerro ihmeessä kaikki. Koskaan ei asiaa korjattu ja tulee fiilis kuin seiska luokalla konsanaan. Kaksi tyttöä supattelee salaisuuksia naureskellen muille selän takana.
neiti marple
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja neiti marple »

Cadi John kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 12:41 pm
neiti marple kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 10:50 am
Herra-P kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 9:38 am Kyllä minä tuon ymmärrän, että ollaan menossa nimenomaan sinne oikeudenkäyntiin fyysisesti, ei seuraamaan tilannetta ulkopuolelta.

Sen sijaan poistui ryhmästä hyvin pian tämän jälkeen,
Yksi nikki oli sitä mieltä, ettei voinut olla Pasilassa samaan aikaan, koska (hmm) keskusteli ryhmän kahden muun kanssa….😂
Come on, eduskunnassakin istutaan ja räplätään.
Olisit voinut sanoa että minä. Käsittääkseni ei saisi käyttää kännykkää (pitää olla suljettu) mutta voin olla väärässä. Eduskunta vs oikeudenkäynti on kaksi eri asiaa, eikö niin?

Laitoin tahalleen sen vuoksi, että halusin yhden kirjoittajista nimen esille tällä MISSÄ oli koko päivän. Muutama päivä sitten vihlailujen jälkeen toivottavasti ao henkilöt ymmärtävät olevansa väärässä.

Ja kyllä, luulin myös ulrican menneen sinne ja vielä laitoin ketjuun, että kerro ihmeessä kaikki. Koskaan ei asiaa korjattu ja tulee fiilis kuin seiska luokalla konsanaan. Kaksi tyttöä supattelee salaisuuksia naureskellen muille selän takana.
Pahoittelut Cadi että kutsuin sinua nikiksi,
en muistanut nimeäsi kun kirjoitin, enkä laiskuuttani viitsinyt tarkistaa. Tuo nikki sana on omissa korvissani negatiivinen, eli pyydän anteeksi.
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

^
No worries. Ajattelin ettet kohteliaisuudesta halunnut sitä laittaa.
Murha Pajatso
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Murha Pajatso »

Torstaina olin festareilla kuuntelemassa Käärijää (OT tärkeä kesäinen tieto!), aamuyöllä yritin selata ketjua ja hurjasti oli punaista, koko sivu. Kiitos ylläpidon kun on siivoillut. Festarit kesti to-pe-la. Nyt olen yrittänyt pysyä kärryillä, mutta... Voihan härdellin härdelliä, ja onpa mennyt osalla tunteisiin, ja jopa joillakin yksityisviesteihin "koska salassapito", Ulliksen keissi.

Meitä lukijoita taitaa taustalla olla muitakin. Hämmentyneenä!? Kyllä nyt on oltava äärettömän tyytyväinen, ettei ole osallistunut keskusteluun aktiivisesti. Vaikkakin hammasta purren olen ohittanut mm. Talven heiton että "olisivatko Bob ja sisarensa identtisiä kaksosia". Mielentilatutkimuksessa todellakin selvitetään syntymästä asti kaikki (+raskausaika), ja kaksostutkimuksissa on viitteitä siitä että on merkittävää kumpi lapsista syntyy ensin. Olen kymmeniä vuosia lukenut aktiivisesti identtisten (samaa sp) kaksosten tutkimuksista, mutta vähempi erimunaisia eli epäidenttisiä (samaa tai eri sp) koskevia. Olisihan se pelottavaa jos Tikkasella olisi identtinen kaksospari, joka voisi seota kuten T sekosi!!

Pohdin jo, että uskaltaako ketjuun mitään enää nykyisin kommentoida, mutta rohkeasti mukaan vaan.

Kiitos, jos ketjussa jaksetaan pysyä asiassa, ja muut tänne.
PewPew
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja PewPew »

Murha Pajatso kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 1:08 pm Torstaina olin festareilla kuuntelemassa Käärijää (OT tärkeä kesäinen tieto!), aamuyöllä yritin selata ketjua ja hurjasti oli punaista, koko sivu. Kiitos ylläpidon kun on siivoillut. Festarit kesti to-pe-la. Nyt olen yrittänyt pysyä kärryillä, mutta... Voihan härdellin härdelliä, ja onpa mennyt osalla tunteisiin, ja jopa joillakin yksityisviesteihin "koska salassapito", Ulliksen keissi.

Meitä lukijoita taitaa taustalla olla muitakin. Hämmentyneenä!?
Kyllä meitä on muitakin ketjun aktiivisia seuraajia, vaikkei sinne mitään kommentoi. Ja viimeaikaisia "käänteitä" ihmetelleenä aiheuttaa huolta jonkun kirjoittajan henkinen tila, eikä se suinkaan ole Talvi.

Nähdäkseni omia töppäilyjä halutaan koittaa vähätellä tai saada unohtumaan hyökkimällä muita kirjoittajia päin kohtalaisen ylimitoitetusti. Ehkä vähän kuten murhatikkasellakin kävi, kiehahti yli 🙃
Miss Holmes #1
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Miss Holmes #1 »

^ tuo oli hyvä :D

''kiehahti yli kuin tikkasella woltista''

Mua ei häiritse kuin pari asiaa:

- toisten näkemysten tyrmääminen suoriltaan, miettimättä
- nimimerkkien vaihtelu, jos joutuu vastatuuleen

Vaikka tämä onkin anonyymi palsta, pitää sen verran olla ''munaa'', että seisoon loppuun saakka kirjoittamansa takana.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
Sissi
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Sissi »

Miss Holmes #1 kirjoitti: Ma Heinä 22, 2024 3:03 pm

Vaikka tämä onkin anonyymi palsta, pitää sen verran olla ''munaa'', että seisoon loppuun saakka kirjoittamansa takana.
Ylesellä tasolla ajatellen tällaiseen voi olla kaksi syytä:

1. Se joku ei ole malttanut olla lörpöttelemättä asioita joista ei olisi saanut kertoa, siis on ollut paikan päällä ja kertonut asioista mutta tilanne on alkanut kuumottaa koska on puhunut ohi suunsa ja sanktioiden pelossa häipyy kirjoituksineen päivineen.

2. Kaikki on ollut omasta päästä keksittyä, ja kasvonsa säilyttääkseen on ollut parasta häipyä kirjoituksineen päivineen ennenkuin puhuu itsensä liian pahasti pussiin.
neiti marple
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja neiti marple »

Sissi kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 2:29 pm

1. Se joku ei ole malttanut olla lörpöttelemättä asioita joista ei olisi saanut kertoa, siis on ollut paikan päällä ja kertonut asioista mutta tilanne on alkanut kuumottaa koska on puhunut ohi suunsa ja sanktioiden pelossa häipyy kirjoituksineen päivineen.

2. Kaikki on ollut omasta päästä keksittyä, ja kasvonsa säilyttääkseen on ollut parasta häipyä kirjoituksineen päivineen ennenkuin puhuu itsensä liian pahasti pussiin.
[/quote

Kallistuin Sissi melko pian tuohon 1)

Tuossa pieni otos; tämän pvän kirjoituksesta pieni lainaus….. hän joka kielsi, nyt tuntuisi myöntävän jonkun olleen.
Hyvin erikoista, en luota
Liitteet
6FAC21EC-18A5-4FD7-B43A-6AB6416B980E.jpeg
6FAC21EC-18A5-4FD7-B43A-6AB6416B980E.jpeg (118.12 KiB) Katsottu 796 kertaa
Sissi
Roger Murtaugh

neiti marple kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 6:50 pm
Sissi kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 2:29 pm

[/quote

Kallistuin Sissi melko pian tuohon 1)

Tuossa pieni otos; tämän pvän kirjoituksesta pieni lainaus….. hän joka kielsi, nyt tuntuisi myöntävän jonkun olleen.
Hyvin erikoista, en luota
Ps. se joku kertoi, että syytetyllä oli istunnossa yllään keltainen pusero.
Sissi
Roger Murtaugh

Kriisiviestinnässä on kaksi vaihtoehtoa:

1. Älä selitä. Älä valita. Älä tunnusta.
2. Kerro heti totuus ja pyydä anteeksi.
Doris Watson
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

[/quote]

[/quote]

En tiedä pussiin puhumisesta enkä oikein muustakaan aiheeseen liittyvästä mutta mediassa oli että harmaantuneella syytetyllä oli keltainen pusero ja huomatessaan toimittajat sanoi " jaaha" ja luikki näkymättömiin
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Doris Watson kirjoitti: Ti Heinä 23, 2024 9:38 pm
[/quote]

En tiedä pussiin puhumisesta enkä oikein muustakaan aiheeseen liittyvästä mutta mediassa oli että harmaantuneella syytetyllä oli keltainen pusero ja huomatessaan toimittajat sanoi " jaaha" ja luikki näkymättömiin
[/quote]

Eli näinköhän kyseessä olisi ollut median edustaja, joka jakoi tietoa myös minfossa?
Vastaa Viestiin