Jeps.teppo kirjoitti:Uusissa ohjeissa hankala kohta on tuo lääkärinlausunnon saaminen. Se kun pitää pyytää lääkäriltä, jolla olisi parhaat mahdollisuudet arvioida henkilön kelpoisuutta käsiaseen omistajaksi. Minun käsittääkseni tällaisen lausunnon voi pätevästi antaa vain henkilöstä, jolle on toimitettu mielentuilatutkimus tai sellaisesta, joka on jonkinlaisessa psykiatrisessa hoidossa.
Muille lääkärin on pakko todeta, että eipä tuommoista lausuntoa oikein pysty antamaan.
Esimerkiksi itse olen lääkärissä käynyt lähinnä yksittäisiä sairaslomapäiviä hakemassa johonkin flunssaan tms. joten miten hitossa edes löytyy jostain joku lääkäri, joka voi sanoa minusta yhtään mitään? Ei ole.
Tietysti kukkahattutädit ja demarimummot kuvittelevat, että Hieno Ja Loistava Terveyskeskusjärjestelmä Omalääkäreineen pystyy kertomaan kansalaisen terveydentilasta kaiken. Nämä hörhöt eivät tajua, että ihan oikeasti harvat käyttävät tuota sosialistista paskajärjestelmää ja sekin on niin ylikuormitettu että "omalääkäri" ei oikeasti tiedä hoidettavastaan juuri mitään.