Olen nähnyt videon missä uhkaa tappaa ja viedä mukanaan yhden poliisin jos tulevat sisälle.viivahattu kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:50 pmEihän tuossa sisältä itse kuvatussa videossa vielä mitään laitonta tapahdu, ainakaan siinä pätkässä mikä ylemmäs oli linkattu. Kyllä yksin omassa kämpässään saa viidakkoveistä kanniskella ja käsitellä.
Poliisi taltutti riehujan Riihimäen Peltosaaressa - katso videot!
Re: Poliisi taltutti riehujan Riihimäen Peltosaaressa - katso videot!
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Ai parvekesamurain itse kuvaamia? Sitten on tietysti eri asia. Minä olen nähnyt näistä perseilyistä vain sivullisten kuvaamia videoita.Jasonnn kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:53 pmOlen nähnyt videon missä uhkaa tappaa ja viedä mukanaan yhden poliisin jos tulevat sisälle.viivahattu kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:50 pmEihän tuossa sisältä itse kuvatussa videossa vielä mitään laitonta tapahdu, ainakaan siinä pätkässä mikä ylemmäs oli linkattu. Kyllä yksin omassa kämpässään saa viidakkoveistä kanniskella ja käsitellä.Allieshna kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Kyllä ja tyhmänä varmaan johonkin tiktokkiin tai vastaavaan livenä kuvannut.
https://gofile.io/d/XCDAMQviivahattu kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:56 pmAi parvekesamurain itse kuvaamia? Sitten on tietysti eri asia. Minä olen nähnyt näistä perseilyistä vain sivullisten kuvaamia videoita.Jasonnn kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:53 pmOlen nähnyt videon missä uhkaa tappaa ja viedä mukanaan yhden poliisin jos tulevat sisälle.viivahattu kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:50 pm
Eihän tuossa sisältä itse kuvatussa videossa vielä mitään laitonta tapahdu, ainakaan siinä pätkässä mikä ylemmäs oli linkattu. Kyllä yksin omassa kämpässään saa viidakkoveistä kanniskella ja käsitellä.
Pätkä löytyy tuon linkin takaa ja tappouhkaus ajassa -32sekunttia ennen loppua.
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Kommentoin siis alunperin tätä. Ainoassa riehujan itse kuvaamassa pätkässä, minkä minä olen nähnyt, mennään paskaisen kämpän läpi parvekkeelle machete kädessä ja pätkä loppuu siihen. Siinä ei siis tapahdu vielä mitään sellaista, mistä joutuisi lain kanssa hankaluuksiin. Poliisin uhkailemiset ja muut on kuvannut sivullinen naapuritalon parvekkeelta.Kyllä ja tyhmänä varmaan johonkin tiktokkiin tai vastaavaan livenä kuvannut.
-
työn sankari
- Martin Riggs
Hienosti kyllä lötkähtää pitkin parveketta, onneksi suomessa rakennetaan laadukkaasti. Taitaa olla työssä käyvä kun noin hyvässä lihassa?
Aa joo. Olisi päässyt paljon helpommalla kun ei olisi alkanut vänkäämään poliisille vastaan ja olisi päästänyt poliisit jututtamaan. Korkeintaan olisi tullut putkareissu tyyliin "rikoksilta ja häiriöiltä suojaamiseksi" perusteella. Nyt taitaa syytelista olla paljon pidempi ja linnareissu.viivahattu kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:14 pmKommentoin siis alunperin tätä. Ainoassa riehujan itse kuvaamassa pätkässä, minkä minä olen nähnyt, mennään paskaisen kämpän läpi parvekkeelle machete kädessä ja pätkä loppuu siihen. Siinä ei siis tapahdu vielä mitään sellaista, mistä joutuisi lain kanssa hankaluuksiin. Poliisin uhkailemiset ja muut on kuvannut sivullinen naapuritalon parvekkeelta.Kyllä ja tyhmänä varmaan johonkin tiktokkiin tai vastaavaan livenä kuvannut.
Joo ilmeisen hyvä ja tehokas väline tuo etälamautin. Itse en ole koskaan saanut siitä osumaa. Mitenköhän menee että joihinkin tuo vaikuttaa tehokkaasti ja jotkut ei ole moksiskaan kun saa lamauttimesta?työn sankari kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:23 pm Hienosti kyllä lötkähtää pitkin parveketta, onneksi suomessa rakennetaan laadukkaasti. Taitaa olla työssä käyvä kun noin hyvässä lihassa?
Kyllä sähkö tehoaa jokaiseen ihmiseen lähestulkoon aina. Erilaiset pippuri- yms muut sumutteet ovat sitten asia erikseen. Kyllä tuo 50 000 volttia pitää huolen ettei kohde sen aikana liiku mihinkään.Jasonnn kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:26 pmJoo ilmeisen hyvä ja tehokas väline tuo etälamautin. Itse en ole koskaan saanut siitä osumaa. Mitenköhän menee että joihinkin tuo vaikuttaa tehokkaasti ja jotkut ei ole moksiskaan kun saa lamauttimesta?työn sankari kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:23 pm Hienosti kyllä lötkähtää pitkin parveketta, onneksi suomessa rakennetaan laadukkaasti. Taitaa olla työssä käyvä kun noin hyvässä lihassa?
tottij kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:40 pmKyllä sähkö tehoaa jokaiseen ihmiseen lähestulkoon aina. Erilaiset pippuri- yms muut sumutteet ovat sitten asia erikseen. Kyllä tuo 50 000 volttia pitää huolen ettei kohde sen aikana liiku mihinkään.Jasonnn kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:26 pmJoo ilmeisen hyvä ja tehokas väline tuo etälamautin. Itse en ole koskaan saanut siitä osumaa. Mitenköhän menee että joihinkin tuo vaikuttaa tehokkaasti ja jotkut ei ole moksiskaan kun saa lamauttimesta?työn sankari kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 8:23 pm Hienosti kyllä lötkähtää pitkin parveketta, onneksi suomessa rakennetaan laadukkaasti. Taitaa olla työssä käyvä kun noin hyvässä lihassa?

Tuossa tuollainen pätkä missä ilmeisesti henkilö saa lamauttimesta mutta ei vaikuta häneen juurikaan.
"Etälamauttimessa on 50 000 voltin jännite ja 2,1 mA:n virta. Kohdehenkilön kehoon välittyy noin 2 500 voltin jännite. Toimintaperiaatteensa vuoksi etälamautin tehoaa päihteiden käyttäjiin sekä psykoosissa oleviin esimerkiksi kaasusumutinta paremmin"
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Jos kaikki nappulat ovat sopivassa asennossa, eli esimerkiksi täräytetään psykoosissa olevaa pirivieteriä, jolla on muutenkin suonet täynnä adrenaliinia ja vielä luontaisesti korkea kipukynnys, niin voi olla, että edes etälamautin ei kohdetta lamauta. Hyvin harvinaista se kuitenkin on. Uskallan väittää että etälamautin on ei-tappavista voimankäyttökeinoista tehokkain ja luotettavin siitä huolimatta, että aina joskus joku poikkeus sääntöön tuleekin.
Joo tällainen käsitys minullakin on. Tuossa kaksi tapausta missä etälamautin ei tehonnut kohdehenkilöön.viivahattu kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 9:04 pm Jos kaikki nappulat ovat sopivassa asennossa, eli esimerkiksi täräytetään psykoosissa olevaa pirivieteriä, jolla on muutenkin suonet täynnä adrenaliinia ja vielä luontaisesti korkea kipukynnys, niin voi olla, että edes etälamautin ei kohdetta lamauta. Hyvin harvinaista se kuitenkin on. Uskallan väittää että etälamautin on ei-tappavista voimankäyttökeinoista tehokkain ja luotettavin siitä huolimatta, että aina joskus joku poikkeus sääntöön tuleekin.
https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2996131
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000736158.html
"Kiuruvetinen mies hyökkäsi häntä kiinniottamaan tulleen konstaapelin päälle viime vuoden heinäkuussa. Rikos tapahtui Kiuruveden torin kulmilla sunnuntain vastaisena yönä. Ennen poliisin tuloa mies oli pahoinpidellyt kadulla kolmea nuorehkoa miestä.
Kun toinen partion konstaapeleista, 21-vuotias, pyysi suurikokoista miestä nousemaan mustaanmaijaan, tämä kävikin konstaapelin päälle. Mies painoi konstaapelia hartiaseudulta kyyryyn.
Tällöin toinen konstaapeli, 36-vuotias, otti etälamauttimen ja ampui miestä kahdesti, mutta nuolilla ei ollut vaikutusta.
Pian konstaapeli vaihtoi aseen pippurikaasuksi. Konstaapeli sumutti kaasua kahdesti miestä kohti, tuloksetta. Kaasua meni sen sijaan toisen konstaapelin silmiin.
130-kiloinen mies lähti tulemaan kaasuttajaansa kohden, jolloin konstaapeli päätti perääntyä. Samalla konstaapeli kuitenkin horjahti, kaatui ja sai kaasua omille kasvoilleen ja menetti toimintakykynsä.
Mies potki maahan kaatunutta konstaapelia ylävartaloon. Samalla kaasua silmiinsä saanut konstaapeli sai silmänsä auki ja meni kollegansa avuksi.
Samalla poliisin käyttämien voimankäyttövälineiden teho alkoi vaikuttaa aggressiiviseen mieheen. Konstaapeli sai rauhoitettua miehen lyömällä tätä teleskooppipatukalla. Lopulta mies pyysi itse päästä poliisiauton kyytiin.
Syyttäjä katsoi, että mies olisi potkinut maassa makaavaa poliisia päähän, mutta tästä ei saatu riittävää näyttöä. Suojaliivien vuoksi vartaloon osuneet potkut eivät aiheuttaneet vakavia vammoja. Niinpä tekoa ei katsottu törkeäksi pahoinpitelyksi.
Mies tuomittiin virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta ja yhteensä neljästä pahoinpitelystä. Ehdollisen vankeuden ohessa hän joutuu suorittamaan yhdyskuntapalvelua 50 tuntia.
Potkimalleen 36-vuotiaalle konstaapelille mies joutuu maksamaan korvauksia 300 euroa. Nuorempi poliisimies saa 200 euroa."
Vesi kun johtaa sähköä niin voisiko olla, että jos ammutaan paikkaan, jossa luut ovat pinnassa (olkapää...) niin vaikutus ei ole riittävä. Ei ole tarpeeksi välittäjäainetta, eikä uppoa ihraan.
Tuossa näytti olevan punkero täynnä ihraa ja varmaan viina-/lääketurvotusta [nestettä] niin ihra meni grillin läpi heti.Toisin kuin läskillä kiuruvesisellä miehellä, mutta osumakohta?
Perustan arvaukseni fysiikan lakeihin.
Ampuahan tuokin olis pitänyt. Tai edes päästää poliisikoira maistamaan lihaa. Tietty ne lasinsirut - en tiedä, liekö nykyään erikoiskoirilla jotkut erikoistossut. Erittäin varmasti kyllä, onhan peruspikkupupeillekin saatavissa jos sun mitä jalkineita.
Mutta sitten oltaisiinkin oikeudessa liiallisesta voimankäytöstä. Hohhoijaa.
EDIT: Jos tuo nimi nyt pitää paikkansa niin elinkeinona metsänhoito ja sijainti Ruokolahti.
Just viikonloppuna tässä taloyhtiössä tapahtui: 5 krs. partsilla ovi auki, kuuluu naisten kirkumista, miesten kovaäänistä öykkäämistä. Laseja sirpaleiksi. Mies huutaa 'älä pudota mua alas'. Aattelin, et on se vidhu soitettava 112. Tuli partio kiireellä, avasin alaoven ja lähdin taskulampun ja haravan kanssa etsimään, onko lasinsiruja etc. minun parvekkeen alla myös. Ei ollut. Ulkoistivat nuorison ja partyt ohi.
...eli, oliko tämä parvekemiekkailija esim. laittanut jtn uhkauksia etukäteen - räjäyttää koko paskaisen parvekkeen 'halppiskrokseissaan'? No tietysti tuo miekkansa, mutta olisiko taustalla ollut sitten muutakin vakavaa, kun noin vahvalla miehityksellä.Toki sitä vartenhan joukot ovat. Jos omassa yläkerrassani olisi alettu mättää ihmisiä alas ja miekka olis kimaltanut karjalaisella yötaivaalla niin... Luultavasti sama partio olisi tullut. That's it.
EDIT2: Viivis, no ei kylläkään ampua, mutta esitin asian kärkkäästi, koska näistä uhoavista hulluista saa lukea jatkuvasti - ja nyt oli myös videoita - tosin sen paskaisen parvekekaiteen olisi voinut rajata pois...
Eiköhän tässäkin ole taustalla joku ero -tai sitten huoltajuuskiista.
EDIT3 [ennen unta]: Sen telkkarin pudottaminen olisi pitänyt kuvata.
Tuossa näytti olevan punkero täynnä ihraa ja varmaan viina-/lääketurvotusta [nestettä] niin ihra meni grillin läpi heti.Toisin kuin läskillä kiuruvesisellä miehellä, mutta osumakohta?
Ampuahan tuokin olis pitänyt. Tai edes päästää poliisikoira maistamaan lihaa. Tietty ne lasinsirut - en tiedä, liekö nykyään erikoiskoirilla jotkut erikoistossut. Erittäin varmasti kyllä, onhan peruspikkupupeillekin saatavissa jos sun mitä jalkineita.
EDIT: Jos tuo nimi nyt pitää paikkansa niin elinkeinona metsänhoito ja sijainti Ruokolahti.
Just viikonloppuna tässä taloyhtiössä tapahtui: 5 krs. partsilla ovi auki, kuuluu naisten kirkumista, miesten kovaäänistä öykkäämistä. Laseja sirpaleiksi. Mies huutaa 'älä pudota mua alas'. Aattelin, et on se vidhu soitettava 112. Tuli partio kiireellä, avasin alaoven ja lähdin taskulampun ja haravan kanssa etsimään, onko lasinsiruja etc. minun parvekkeen alla myös. Ei ollut. Ulkoistivat nuorison ja partyt ohi.
...eli, oliko tämä parvekemiekkailija esim. laittanut jtn uhkauksia etukäteen - räjäyttää koko paskaisen parvekkeen 'halppiskrokseissaan'? No tietysti tuo miekkansa, mutta olisiko taustalla ollut sitten muutakin vakavaa, kun noin vahvalla miehityksellä.Toki sitä vartenhan joukot ovat. Jos omassa yläkerrassani olisi alettu mättää ihmisiä alas ja miekka olis kimaltanut karjalaisella yötaivaalla niin... Luultavasti sama partio olisi tullut. That's it.
EDIT2: Viivis, no ei kylläkään ampua, mutta esitin asian kärkkäästi, koska näistä uhoavista hulluista saa lukea jatkuvasti - ja nyt oli myös videoita - tosin sen paskaisen parvekekaiteen olisi voinut rajata pois...
Eiköhän tässäkin ole taustalla joku ero -tai sitten huoltajuuskiista.
EDIT3 [ennen unta]: Sen telkkarin pudottaminen olisi pitänyt kuvata.
Viimeksi muokannut K9Wifey, Ma Elo 26, 2024 10:20 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Paikallaviivahattu
- Watson itse
Ei tuo tilanne ampumista olisi oikeuttanut mitenkään, kun ukko mesosi omalla parvekkeellaan teräaseen kanssa eikä asunnossa ollut muita, mutta silti oli ilmiselvää, että rauhoittumaan jantteri on saatava, ettei se lähde kämpästään ulos riehumaan vesurinsa kanssa. Tämä meni nyt niin hienosti kuin olla ja voi ja pitkästä aikaa olen ihan mielelläni suomalainen (ja riksulainen) veronmaksaja. Riehuja, joka piti rauhoittaa, rauhoitettiin tavalla, joka ei vaarantanut millään tavalla kenenkään nahkaa. Tuo taserilla ampuminen naapuriparvekkeelta ja sen jälkeen konstaapelit riehujan omaan kämppään sisään tämän sätkiessä parvekkeen lattialla oli poliisilta nerokas veto.K9Wifey kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 9:31 pm Ampuahan tuokin olis pitänyt. Tai edes päästää poliisikoira maistamaan lihaa. Tietty ne lasinsirut - en tiedä, liekö nykyään erikoiskoirilla jotkut erikoistossut. Erittäin varmasti kyllä, onhan peruspikkupupeillekin saatavissa jos sun mitä jalkineita.
Re: Poliisi on tehtävällä Riihimäen Peltosaaressa
Uho-uikuttaja husi.." ei- ei - mää oon jo rauhoittunut , älä enää anna amppereita ,,Kummisetä kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 12:48 am Aivan loistavat videot!
Kummasti "tu tänne mä tapan sut"- elvistely vaihtui "aijai älä enää"- nyyhkytykseksi kun Taserilla tarjotut muutamat vaivaiset milliampeerit teki tehtävänsä jälleen kerran. Olisi kyllä voinut tarjota 9mm vitamiiniakin.
Niin, näin se taitaa mennä. Ei tuollainen jännite ja ampeeripläjäys, mihin nuo laitteet paperilla kykenevät, ole sellainen asia jolle voisi olla jotenkin immuuni vaikkapa päihtymystilansa vuoksi, tai oikeastaan edes mitenkään vastustuskykyinen, mistään syystä. Sen tarkemmin näitä laitteita tuntematta, mutta perus fysiikkaa kerraten, arvelisin että tilanteet joissa lamautin ei vaikuta toimivan, olisivat luokiteltavissa huonoiksi osumiksi. Eli erilaisista syistä johtuen sähkö ei pääse tekemään tehtäväänsä kunnolla - saattaa esimerkiksi nipistää kivuliaasti tai aiheuttaa lieviä oireita, mutta ei lamaa ja lyö jalkoja alta, jos ei osuma ole riittävä ja oikeaan kohtaan. Kuvittelisin jo vaatteiden vaikuttavan osumien syvyyteen. Toinen on se jäävätkö tikut törröttämään kiinni lihaan, jolloin sähkön antoa voi toisaan jatkaa, kuten tässä nautinnollisen näköisessä tapauksessa, vai saako tyyppi riuhtaistua huonosti osuneet / vaatteisiin takertuneet nuolet irti välittömästi.K9Wifey kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 9:31 pm Vesi kun johtaa sähköä niin voisiko olla, että jos ammutaan paikkaan, jossa luut ovat pinnassa (olkapää...) niin vaikutus ei ole riittävä. Ei ole tarpeeksi välittäjäainetta, eikä uppoa ihraan.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Next to the glad bags full of chronic