Hank Voight
-
Hank Voight
Re: Hank Voight
Ei perkele nyt riitti tältä erää. Älä Ronald sitten enää lipsauttele lisää todisteita.
- Collie
- Perry Mason
Tää on varmaan ihan hyvä terapiaketju 'teille' pojat. 
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Mistä sinä päättelet, että me (minä) olemme poikia?
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
- Collie
- Perry Mason
Pellehermanni ja kolme sivupersoonaa? Terapia voisi auttaa vielä jos haette sitä äkkiä.Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:18 am Mistä sinä päättelet, että me (minä) olemme poikia?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Et vastannut kysymykseen. Mutta se lieneekin teidän ryssätrollien normitaktiikkaa.
Oma veikkaukseni on, että tällä Einarilla ei ole yhtään todellista ystävää. Psykologisesta näkökulmasta yksinäisillä ihmisillä mielikuvitusystävät ovat yhtä yleisiä kuin lapsilla. Epäilenkin näiden Ross Sullivanien ja hampparihahmon jne olevan enemmänkin mielikuvituskavereiden netti-ilmentymiä kuin varsinaisia sivupersoonia. On selvää, että tällä on todellisuudentaju todella häiriintynyt ja selkeästi hermostuu näistä hahmoistaan puhuttaessa. Välttämättä ei edes itse ymmärrä tilaansa. Todellisuus on täällä murha.infossa, jossa päivystää vuoden jokaisena päivänä koko valveillaoloaikansa. Ympärillä oleva maailma on hänen kohdallaan varmasti mielisairaala. Käy välillä ruokalassa ja silloinkin vähintään kaksi nettilaitetta on mukana. Toisella kommentoi Korpisoturina ja toisella Hank Voightina kehuu omia kirjoituksiaan. Kaikessa surkeudessaan tämä surkimus on malliesimerkki millaista porukkaa pyörii tämmöisillä nettisivustoilla. Jos itse olisin tuollaisessa jamassa, tappaisin itseni varmasti. En jaksaisi tai edes haluaisi elää tuollaisena iilimatona jossakin osastohoidossa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Collie
- Perry Mason
Tuo teidän vihervassariretoriikka on jo niin kulunutta, ettei sitä kukaan normaali ihminen enää ota tosissaan.Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:34 am Et vastannut kysymykseen. Mutta se lieneekin teidän ryssätrollien normitaktiikkaa.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Olen tainnut jo aikaisemmin sanoa, että minusta ei saa vihervassaria tekemälläkään. Mutta ettehän te ryssäfanit muutenkaan kuuntele järkipuhetta.
-
Hank Voight
Ei Collie ryssäfani ole, eikä välttämättä trumpistikaan. Sillä vaan on lähtenyt lapasesta tuo vihervassarien näkeminen joka kulman takana. Samoin kun Tupla-nuijalle ja vastaaville on käynyt oikeiston kanssa. Nehän näkee natseja unissaankin.Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:09 am Olen tainnut jo aikaisemmin sanoa, että minusta ei saa vihervassaria tekemälläkään. Mutta ettehän te ryssäfanit muutenkaan kuuntele järkipuhetta.
Ja joo-o, niin monasti kuin mäkin olen aikanaan tuonut esiin sitä, että änkyräsuvaitsevaisuus on lähtenyt foorumilla lapasesta. Ja miten paljon jo sille Tuplan edeltäjällekin vittuilin. Mut ei auta, kun ei Trumpia diggaa, niin on toki vihervassari. Ei kyllä järki ymmärrä.
- Collie
- Perry Mason
Noinhan se taisi sanoa mm. Tackleberry, PaxCow, Likeavirgin ja JanitaSlimkin.Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:09 am Olen tainnut jo aikaisemmin sanoa, että minusta ei saa vihervassaria tekemälläkään.
Viimeksi muokannut Collie, Ti Syys 10, 2024 1:29 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
^^ Ahaa. Siis jos en tykkää idiooteista (joihin trump lukeutuu), niin olen vihervassari? Niinkö? Loistavaa päättelykykyä. Onhan mielestäni myös esimeriksi Paavo Arhinmäki oikea riemuidiootti. Tekeekö sekin minusta vihervassarin?
- Collie
- Perry Mason
Tuo on varmaan ensimmäinen tosiasia, minkä kirjoitit tänne.Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:28 amOnhan mielestäni myös esimeriksi Paavo Arhinmäki oikea riemuidiootti.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Ai? Oletko heitäkin haukkunut vihervassariksi? He eivät sitten ilmeisesti arvostaneet sitä. Vaikka jotkut heistä ovat kyllä idiootteja.Collie kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:28 amNoinhan se taisi sanoa mm. Tackleberry, PaxCow, Likeavirgin ja JanitaSlimkin.Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:09 am Olen tainnut jo aikaisemmin sanoa, että minusta ei saa vihervassaria tekemälläkään.