Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:19 am Mulla on sellainen olo, että ei Erkkikään tuota noiden muiden tuubaa usko. Erkki on vain vittumainen, mut ei tyhmä kuten nuo pari muuta.

Saatan toki olla väärässäkin.
Olet (olen) väärässä.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Pidän ihan oikeasti hiukan vajaaälyisen touhuna tuollaista järkeilyä mitä nuo pari esittävät.

Tyhmyys ja vittumaisuus ovat kaksi ihan eri asiaa, vaikka foorumeilla ne niputetaan helposti yhteen.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:21 am
Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:19 am Mulla on sellainen olo, että ei Erkkikään tuota noiden muiden tuubaa usko. Erkki on vain vittumainen, mut ei tyhmä kuten nuo pari muuta.

Olet (olen) väärässä.
Kyllä te nyt (sinä) saitte minut nauramaan.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 12:23 am Pidän ihan oikeasti hiukan vajaaälyisen touhuna tuollaista järkeilyä mitä nuo pari esittävät.

Tyhmyys ja vittumaisuus ovat kaksi ihan eri asiaa, vaikka foorumeilla ne niputetaan helposti yhteen.
No onhan ne (se?) tyhmyydessään ihan omaa luokkaansa. Ei se blörökään mikään normaali ole.
Mutta se vaatii kuitenkin harjoitusta että osaa trollata joutumatta banniin. Menee bannivuorokausi jos toinenkin taitojen kartuttamiseen.

E: Jotkut osaavat tehdä sen niin, ettei tule muuta kuin niitä yhden vuorokauden banaaneja. Toiset hommaavat itselleen viikkojen tai kuukausien lepositeet.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

En usko yleensäkään yhtään mitään, enkä kenenkään kertomaan ennen kuin väännän ja käännän sitä edes takaisin aivojeni tulimyrskyssä. Vittumainen olen vain niille, jotka vittuilee ja sinulle tietysti, sillä minä kun suutun, se on ikuista vaikka hymyssä suin käteltäisiin, sekä vieläpä istuttaisiin samaan pöytään sinä rouvasi ja minä miss suomen kanssa. Lola, on elämäni nainen. Katso kuinka kaunis hän on.

En minä kaikkea usko kenenkään sanomana ja kirjoitan mitä mieleen juolahtaa. On mukava havaita teissä inhimillisiä piirteitä vaikka en voi teitä/sinua sietääkään. Ja hei, stop tykkänään se trollijolkotus, lähes kaikki on valtamedian juttuja koska en jaksa kuunnella sitä itkua jos ne ovat jostakin muualta. Huuto siitä tulee, olipa ne mistä vaan. Ai niin, unohdin täysin esitellä itseni, minun nimeni on Hugo Röstell. Mukava tavata teitä noinkin sankoin joukoin!
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

Juuri, kun sattui olemaan maikkarilla isohko uutisointi Minfosta, niin eikös täällä lautamiehissä (oletettavasti) aikuiset ihmiset, sekä hyvikset ja pahikset, jankkaa kuin alakoululaiset/teinit. Itse, jos tuon uutisoinnin perusteella olisin sattunut tulemaan ensimmäistä kertaa palstalle tutustumaa ja nähnyt tämän lautamiesosion, niin varmasti olisi jäänyt viimeiseksi käyntikerraksi.

Johan teille nauraa vanhat variksetkin!
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Siinä menee kuule modeiltakin mielenkiinto koko palstaa kohtaan kun taistelu minfon yliherruudesta käy kiivaimmillaan. :o
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kosti kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 8:03 pm ^Siinä menee kuule modeiltakin mielenkiinto koko palstaa kohtaan kun taistelu minfon yliherruudesta käy kiivaimmillaan. :o
Taistelet kaikilla nimimerkeilläsi!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

RL11/6 kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 8:26 pm
Kosti kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 8:03 pm ^Siinä menee kuule modeiltakin mielenkiinto koko palstaa kohtaan kun taistelu minfon yliherruudesta käy kiivaimmillaan. :o
Taistelet kaikilla nimimerkeilläsi!
:D

Siinä vaiheessa kun näkee kaikki kuvitellut vastustajansa yhtenä ja samana nimimerkkinä kannattas varmaan haukata vähän happea, pukkaa muuten jotain veritulppaa tms. Tai ainakin jutella jonkun kanssa reaalimaailmassa, vaikka sellanen susta tietysti pelottavaa onkin.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kosti kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 8:30 pm :D

Siinä vaiheessa kun näkee kaikki kuvitellut vastustajansa yhtenä ja samana nimimerkkinä kannattas varmaan haukata vähän happea, pukkaa muuten jotain veritulppaa tms. Tai ainakin jutella jonkun kanssa reaalimaailmassa, vaikka sellanen susta tietysti pelottavaa onkin.
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 3:15 pm

Tunnemyrkysi jatkuu. Ei aikuiselle oletetulle sovi tuollainen lapsellinen kiukuttelu.

Multinikkeilyharhanne ja valehtelunne yhdessä Hassu-Jaanan kanssa eittämättä hyödyttävät teitä. Miksi minun pitäisi olla millään tavoin kiinnostunut mielipiteistänne muutenkaan?
Ross Sullivanina sijoitat hymiön aina samalla tavalla viestin alkuun. Myös Korpisutturana teet samaa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Joo sama Heiskanen kyseessä!

Tähän on muuten pakko tarttua, että tapa on eittämättä Rossilta peräisin. Kostin nerokas väläytys oli käyttää ilmaisua "psykoottinen raivo".

Te multinikkiepäilijät olette sekaisin kuin seinäkello!
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Onko Raisa-Ljudmila taas ottanut psykoosilääkkeensä ja antabusta samaan aikaan? Mitäs siitä onkaan sanottu?
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Ihan sama minkä ketjun avaat niin se on täynnä asiakirjoittajien Even Steven ja Hank Voight keskinäistä vuoropuhelua/pippelimiekkailua.

Miksi ette voi hoitaa vittuilujanne jossain yhdessä ketjussa jota muiden ei tarvitse lukea?
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hassu-Jaanan psykoottinen raivo naurattaa :D

Miten jollain voi mennä noin helposti ja syvälle tunteisiin? Ehkä ei kannattane trollata, jos ei kestä trollausta?
Mitä te dorkat dorkailette?
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Kommentoi seuraavaksi hampparihahmona :D
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Vastaa Viestiin