Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: Su Syys 08, 2024 11:52 pm En äkkiseltään löytänyt nuoren postinjakajanaisen surmasta kertovassa ketjussa kovan jätkän leikkimistä poliisiyhteyksillä. Muistaakseni sellainen tämän sivupersoonahörhön kirjoittamana sieltä kuitenkin löytyy. Toisaalta väliäkö tuolla, sillä nehän ovat kaikki pätemispaskapuheita. Eihän kukaan edes voi olla niin tyhmä, että kertoisi noin paljon yksilöivää tietoa itsestään, kun niillä ei voi olla mitään argumentaatioarvoakaan.

Tämä on kyllä hauska: Ilmeisesti ChatGPT:n avustuksella sivupersoonahörhö on jankuttanut yli vuoden ajan "edustavista otoksista" tieteellisissä tutkimuksissa. Se uskoo aivan sokeasti, että jos tutkimuksessa on väitetty otoksen olevan edustava, niin se antaa totuuden, vaikka otos olisi lähes miten pieni tahansa. Otoksen edustavuus on lähes aina määritelmäkysymys ja varsinkin silloin, kun varmuutta tutkittavan ilmiön kaikista selittävistä muuttujista ei ole, joten annanpa kärjistetyn esimerkin, milloin kannatta suhtautua tutkimuksen tulokseen kriittisesti. Ajatellaanpa vain yhtä selittävää muuttujaa, sukupuolta (ja oletetaan biologinen määritelmä sille, mies/nainen). Oletetaanpa myös populaatiotasolla sukupuolien olevan jakaantuneen täsmälleen 50/50 (tämä ei pidä tietenkään tarkalleen ottaen paikkansa, mutta se ei ole tässä tapauksessa oleellista). Nyt otoskoolla 2 saadaan ns. edustava otos, kun valitaan siihen 1 mies ja 1 nainen. On kuitenkin erittäin epätodennäköistä, että tällaisella otoksella saadaan kovin luotettavia tuloksia, vaikka sukupuoli todella olisi ainoa selittävä muuttuja. Asia on tietenkin paljon monimutkaisempi, kun selittäviä muuttujia on vähän enemmän, ja ne ovat esimerkiksi normaalisti jakautuneita kuten yleensä. Siis sukupuolijakauma 50/50 ei ole normaalisti jakautunut selittävä muuttuja.
Uskon muuten edelleen, että ns. huippujulkaisuihin ei hyväksytä roskatutkimuksia. Ihan jo vertaisarviointijärjestelmä blokkaa paskatutkimukset lähes sataprosenttisesti.

Noin 1500-2000 henkilön otoksia käytetään vaaligallupeissa Suomessa. Silti virhemarginaali on lähtökohtaisesti ja keskimäärin vain muutamia prosenttiyksiköitä. Tämä perustuu siihen, että otanta on tehty huolellisesti.
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

JasseHames kirjoitti: Su Syys 08, 2024 11:52 pm Tämä on kyllä hauska: Ilmeisesti ChatGPT:n avustuksella sivupersoonahörhö on jankuttanut yli vuoden ajan "edustavista otoksista" tieteellisissä tutkimuksissa.
Itsekin olen hymähtänyt noille. Ilmeisesti luulee antavansa itsestään fiksun kuvan. Todellinen minä hänellä on kuitenkin "olen taiwanilainen Kainuussa" -spede. Älykkyysosamäärä on selkeästi noin 70, eli älyllinen kehitysvammaisuus.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 9:31 pm
JasseHames kirjoitti: Su Syys 08, 2024 11:52 pm Tämä on kyllä hauska: Ilmeisesti ChatGPT:n avustuksella sivupersoonahörhö on jankuttanut yli vuoden ajan "edustavista otoksista" tieteellisissä tutkimuksissa.
Itsekin olen hymähtänyt noille. Ilmeisesti luulee antavansa itsestään fiksun kuvan. Todellinen minä hänellä on kuitenkin "olen taiwanilainen Kainuussa" -spede. Älykkyysosamäärä on selkeästi noin 70, eli älyllinen kehitysvammaisuus.
Ymmärrät tieteellisistä tutkimuksista ja otannasta vielä vähemmän kuin Hassu-Jaana.
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Psyykkisesti (asosiaalinen) ja fyysisesti (hydrokefalia) poikkeavat henkilöt ovat usein enemmän tai vähemmän työkyvyttömiä ja näin ollen kykenemättömiä täyttämään kansalaiselle annettuja kriteerejä. Laissa kunnat ovat velvoitettuja huolehtimaan näistä b-lausunnon saaneista työkyvyttömistä, jotka eivät itse pysty huolehtimaan edes toimeentulostaan.

Näin ollen pidän mahdollisena, että tämä multinikkeilijä on kunnan hallinnollisella päätöksellä otettu holhoukseen, eikä välttämättä siten ole kriminaalipotilas. On kuitenkin todella vaikeaa arvioida onko hän vain holhouksessa oleva kunnan elätti, oikeuspsykiatrinen potilas vaiko m-lähetteillä osastohoitoon suljettu psykoosipotilas.

Polku voi myös olla seuraavanlainen: m-lähetteillä aluksi mielisairaanhoidon piiriin ilmaantunut kehitysvammainen. Tämän jälkeen kotiutettu, jossa omaishoitajana toimivan mumminsa kimppuun käynyt (raiskaus). Tämän jälkeen oikeuspsykiatrisena potilaana 4-9 vuotta. Kotiutettu siviilisairaalan kautta kunnan tarjoamaan tukiasuntoon, jossa edunvalvonta estää holtittoman rahan käytön mm. Alkoholiin ja uhkapelaamiseen. Jälkimmäinen on erittäin yleistä moniongelmaisten keskuudessa.

Perusturvan lisäksi kotihoito käy antamassa risperdalinjektion. Ruoka tulee kunnan talouskeittiöstä ruokakuljetuksena. Ulkonäöltään tämä surkimus on hyvin tyypillinen 50 kiloinen narkkarilookin omaava räkää nenästään hupparinsa hihoihin pyyhkivä alle 170 cm lyhyt androgyyni. Tämän Maunokoiviston aikaan syntyneen sekasikiön jälkiabortointi onnistuu helposti avokämmenellä ihan siltä kotihoidon Tarjaltakin. Käytännössä riittäisi, kun ruokakuljetus ei kävisi. Tämä kuihtuisi kokonaan pois.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Raija-Liisalla on erikoinen tarve kirjoitella ihmeellisiä tarinoitaan päivästä toiseen, joissa ilmeisesti kuvaa omaa ja lähipiirinsä elämää. Täysin kummallisia ja mielisairaita horinoita.

"Tämän jälkeen kotiutettu, jossa omaishoitajana toimivan mumminsa kimppuun käynyt (raiskaus)."

Hän ilmeisesti kuvaa myös Hassu-Jaanan historiaa.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan ja Kosti ilmestyy tavalliseen tapaan ennen hampurilaishahmoa ketjuun?
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 3:53 pm Ross Sullivan ja Kosti ilmestyy tavalliseen tapaan ennen hampurilaishahmoa ketjuun?
Kaikki ovat ihan tolkullisia nikkejä. Tarkoittaako tolkullisuus sitä, että on sama henkilö niiden taustalla?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
RL11/6
Watson itse

Korpisoturi kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 5:19 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 3:53 pm Ross Sullivan ja Kosti ilmestyy tavalliseen tapaan ennen hampurilaishahmoa ketjuun?
Kaikki ovat ihan tolkullisia nikkejä. Tarkoittaako tolkullisuus sitä, että on sama henkilö niiden taustalla?
Kehut tolkullisiksi omia nimimerkkejäsi ja pidät niitä tolkullisina, koska itse niin sanot.
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 5:55 pm
Kehut tolkullisiksi omia nimimerkkejäsi ja pidät niitä tolkullisina, koska itse niin sanot.
"ja pidät niitä tolkullisina, koska itse niin sanot."
Kerrankin olen samaa mieltä kanssasi.

Alkuperäisesti nivaskaan oli lyöty Rossi, Korppari ja Kosti.

Miksi myös hampparihahmo ja Hänkki ovat lisätty kokonaisuuteen?
RL11/6
Watson itse

Korpisoturi kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:01 pm Alkuperäisesti nivaskaan oli lyöty Rossi, Korppari ja Kosti.
Puhut tässäkin itsestäsi toisessa persoonassa...
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Korpisoturi kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:01 pm
Alkuperäisesti nivaskaan oli lyöty Rossi, Korppari ja Kosti.

Miksi myös hampparihahmo ja Hänkki ovat lisätty kokonaisuuteen?
Tähän kun RL vastaat, niin sitten jätän koko tämän shown taakseni. Ja saat jatkossa yhdistellä nimimerkkejä just siten kun miltä tuntuu. Rauhassa, ainakin multa.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

En ole edes viitsinyt lukea Kostin ja Hank Voightin viestejä muutamaa kappaletta enempää. Laitoin saman tien estolistalle, kun paljastuivat häiriintyneiksi henkilöiksi. Se ei toki estä sitä, etteivätkö voisi kuulua tämän sivupersoonahörhön multinikkiarmadaan.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 5:55 pm
Tässä näkyy vähän "tolkullisuutta":
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Tammi 12, 2024 6:48 pm Esim. yksityisen puolen terapeutit eivät kirjaa kantaan tietoja potilaista
Seuratkaapa keskustelua. Ilmeisesti kuvittelee olevansa jokin yön ritari, jolla on yli-inhimillisiä kykyjä, joilla kuvittelee tietävänsä varakkaiden henkilöiden potilaskertomusten kirjaamatta jättämisistä Kantaan...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Tekaisin myös tällaisen. Vaaka-akselilla viestien kirjoitusajankohta ja pystyakselilla kyseisellä tunnilla kirjoitettujen viestien määrä.
Liitteet
ylilautahorhot2.jpg
ylilautahorhot2.jpg (163.56 KiB) Katsottu 968 kertaa
Korpisoturi
Perry Mason

JasseHames kirjoitti: To Syys 12, 2024 5:24 pm En ole edes viitsinyt lukea Kostin ja Hank Voightin viestejä muutamaa kappaletta enempää. Laitoin saman tien estolistalle, kun paljastuivat häiriintyneiksi henkilöiksi. Se ei toki estä sitä, etteivätkö voisi kuulua tämän sivupersoonahörhön multinikkiarmadaan.
Sinulla vaikuttaa olevan sellainen ominaisuus, että et siedä erimielisyyttä lainkaan. Minä en ole estänyt yhtäkään nikkiä, vaikka tietysti on henkilöitä, joiden näkemykset eivät vastaa omiani.

Sitten vaikuttaa siltä, että otat itseesi hyvin helposti. Ei tuo ole mitenkään normaalia, että joku käyttää kymmeniä tunteja johonkin epämääräiseen taulukointiin ja kyttämiseen, minkä johtopäätökset on perseestä vedettyjä.
Vastaa Viestiin