Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
Valvojat: Moderaattorit, Kyöpeli, Kilomies
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
^Jos Kurttu vaikka laitto sille sen kuvan mikä me otettiin Rytkösten haudalla sillon 5.10. noin kuuden aikaan illalla. Mikäli näin, niin laitto e-maililla, koska yksäreillähän minfossa ei voi kuvia lähettää, kokeiltu on. Pistä mulle sun email niin saat mun hienon omakuvan Sailor Marysta ko. päivältä. Toki naamani peitin hienommalla Leninin naamalla, mutta pöydistähän Sailor Maryn tunnistaa, en ole missään samanlaisia baaripöytiä nähny vaikka muutaman baarin olen.
edit. toisaalta jäin sitä vaan miettimään, että vaikka Kurttu banneista päästyään laittaskin sulle sen kuvan, missä me molemmat ollaan siinä haudalla, niin kuitenkin sittenkin väittäsit ettei me siinä olla, ja jatkasit noita sekavia ja törkeitä multinkkisyytöksiä.
Kun mikään todiste ei riitä. Niin kannatasko sillon miettiä ehkä vähän sitä omaa positiota. Mutta syyhän on aina niissä muissa, eikö?
edit. toisaalta jäin sitä vaan miettimään, että vaikka Kurttu banneista päästyään laittaskin sulle sen kuvan, missä me molemmat ollaan siinä haudalla, niin kuitenkin sittenkin väittäsit ettei me siinä olla, ja jatkasit noita sekavia ja törkeitä multinkkisyytöksiä.
Kun mikään todiste ei riitä. Niin kannatasko sillon miettiä ehkä vähän sitä omaa positiota. Mutta syyhän on aina niissä muissa, eikö?
-
- Perry Mason
Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024
Ai ilman perustetta? Olen perusteen ilmoittanut. Kurttu lähetti minulle numeronsa.JasseHames kirjoitti: ↑Ma Marras 04, 2024 12:41 am Uskooko muuten "Korpisoturi"-sivupersoona, että "Quorthon" ja "Kosti" oikeasti tapasivat Sailor Maryssa? "Ross Sullivan" -sivupersoona ei uskonut aluksi, vaati kuvaa todisteeksi mutta sitten muutti mielensä aivan yhtäkkiä ilman mitään perustetta...
-
- Adrian Monk
Kosti on väitetysti ollut Sailor Maryssa Quorthonin kanssa, joka uskoo, että Korpisoturi ja Ross Sullivan ovat saman (vakavasti mielisairaan) henkilön nimimerkkejä. Mitäs mieltä Kosti itse on asiasta? Ja onko niin, ettei sillä ole väliä mitä sanotaan, vaan sillä, kuka sanoo...
Korpisoturikin voisi tulla jossakin vaiheessa vastaamaan tähän viimeisimpään kysymykseen...
Korpisoturikin voisi tulla jossakin vaiheessa vastaamaan tähän viimeisimpään kysymykseen...
Ihan ilman, että tässä olis just sinua kohtaan (tai ketään muutakaan minfolaista, ei sen puoleen) mitään vittuilua, niin virallista kantaa minulla ei tähän ole. Että ovatko yksi ja sama henkilö vai eivät, Korpisoturi ja Ross siis. Saattaa olla tai ei olla. Aikaisemmin olen kuitenkin todennut, että mielestäni ovat erityyppisiä hahmoja, enkä vieläkään ole siitä itseni kanssa eri mieltä. Toki pidän molemmista kaiffareista joten on mahdollista, että olen hieman puolueellinen. Se on inhimillistä.
Ei se nyt ihan niin ole. Jos kohtuullisen asiallisesti kirjottaa, on mahdollista saada samantyyppista palautetta. Näin ainakin tahtoisin ajatella,JasseHames kirjoitti: ↑To Marras 07, 2024 12:41 am Ja onko niin, ettei sillä ole väliä mitä sanotaan, vaan sillä, kuka sanoo...
juttelenhan mä nyt tässä vielä sunkin kanssa.
Quorthonin paluuta odotellessa. Mitäs siihen nyt enää on, reilu viikko?
-
- Adrian Monk
Hei Korpisoturi
Oletko muuten vieläkin ao. mieltä?
voisitko luetella, mihin kaikkiin Ross Sullivanin juttuihin et usko?Korpisoturi kirjoitti: ↑Su Syys 15, 2024 10:09 pm En kyllä usko Rossin juttuihinkaan. Yritätte molemmat kusettaa milloin mitäkin.
Korpisoturi kirjoitti: ↑Su Syys 15, 2024 10:38 pm Ja siis on mennyt maku myös Rossiin. Vittu se missään Kirkkonummella asu. Ne sen kuvaillut Sailorista on suoraan jostain Googlen arvosteluista.
PÄIVÄNPOLTTAVAT KYSYMYKSET ENNEN QUORTHONIN PALUUTA:
ONKO KORPIS JA ROSSI SAMA HENKILÖ?
OVATKO KOSTI JA KURTTU OLLEET OIKEASTI SAMASSA BAARISSA?
ONKO SPEDE JESSEHAMEKSEN IGNORESSA?
MIKSEIVÄT TROLLIT SAA BANNIA?
ONKO KORPIS JA ROSSI SAMA HENKILÖ?
OVATKO KOSTI JA KURTTU OLLEET OIKEASTI SAMASSA BAARISSA?
ONKO SPEDE JESSEHAMEKSEN IGNORESSA?
MIKSEIVÄT TROLLIT SAA BANNIA?
-
- Perry Mason
Kyllä! Nämä ovat Hassu-Jaanalle (JasseHames) ja Blexille (LexVeritas) keskeisempiä seikkoja kuukaudesta toiseen. Tosin multinikkikeskusteluun on lisätty myös lukuisia muita nikkejä. Perusteluina ovat olleet seikat, että A ja B kirjoittavat paljon, A ja B komppaavat toisiaan ja A ja B ovat käyttäneet ilmaisua blaa blaa blaa.
Kyllä Spede on Hassu-Jaanan kiukkulistalla. Tosin Blexin mukaanhan tämäkin on keksittyä syyttelyä (,vaikka HJ on itse asian ilmoittanut).
-
- Adrian Monk
Tervehdys JasseHames!JasseHames kirjoitti: ↑To Marras 07, 2024 2:28 pm Hei Korpisoturi
voisitko luetella, mihin kaikkiin Ross Sullivanin juttuihin et usko?Korpisoturi kirjoitti: ↑Su Syys 15, 2024 10:09 pm En kyllä usko Rossin juttuihinkaan. Yritätte molemmat kusettaa milloin mitäkin.
Korpisoturi kirjoitti: ↑Su Syys 15, 2024 10:38 pm Ja siis on mennyt maku myös Rossiin. Vittu se missään Kirkkonummella asu. Ne sen kuvaillut Sailorista on suoraan jostain Googlen arvosteluista.
Autistin on ilmeisesti vaikea ymmärtää kokonaisuuksia, ja samalla autistilla on vahva taipumus tarttua yksityiskohtiin sekä juuttua niihin sanatarkasti. En minä siis tietystikään voi luetella kaikkia juttuja, joihin uskon tai en usko. Ei ole mennyt pysyvästi maku Rossiin tai Kurttuun. Hetkellisesti on mennyt useastikin. Molemmilla herroilla on välillä asiaakin ja teräviä kommentteja.
En tiedä asuuko Rossi K-nummella vai ei. Joka tapauksessa huomasin, että Sailori oli jossain arviossa kuvattu juuri, kuten Rossi sen kuvasi, joten kävi mielessä, että olisiko ottanut arvionsa sieltä? On mahdollista, että Rossi tuntee K-nummea muulla perusteella kuin asumalla siellä. Asialla ei ole minulle mitään merkitystä, mutta vastauksena:
- En usko Rossin asuvan K-nummella, mutta hän saattaa tuntea joitakin Rytkösen suvun henkilöitä.
Huomaathan muuten, että minulla on aina tapana vastata sinun kysymyksiisi. Ikävä kyllä sinä et koskaan vastaa, jos sinulle esittää kysymyksiä. Ilmeisesti siis pidät asiallista tapaa mielisairaana tmsp.
Ai, sä oot Mäen veli.
-
- Adrian Monk
Olisi pitänyt kysyä täsmällisemmin... Uskooko Korpisoturi, että Ross Sullivan tietää varakkaiden henkilöiden potilastietojen kirjaamatta jättämisistä esimerkiksi ao. tyyliin?
Ja onko Ross Sullivanin peruste uskoa Quothonin ja Kostin tapaamiseen sillä perusteella, että Quorthon (kuulemma) kertoi puhelinnumeronsa, mielestäsi hyvä peruste?Ross Sullivan kirjoitti: ↑Pe Tammi 12, 2024 6:48 pm Esim. yksityisen puolen terapeutit eivät kirjaa kantaan tietoja potilaista
-
- Adrian Monk
1. kysymysJasseHames kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:08 pm Olisi pitänyt kysyä täsmällisemmin... Uskooko Korpisoturi, että Ross Sullivan tietää varakkaiden henkilöiden potilastietojen kirjaamatta jättämisistä esimerkiksi ao. tyyliin?
Ja onko Ross Sullivanin peruste uskoa Quothonin ja Kostin tapaamiseen sillä perusteella, että Quorthon (kuulemma) kertoi puhelinnumeronsa, mielestäsi hyvä peruste?Ross Sullivan kirjoitti: ↑Pe Tammi 12, 2024 6:48 pm Esim. yksityisen puolen terapeutit eivät kirjaa kantaan tietoja potilaista
En usko Rossin välttämättä tietävän varakkaiden henkilöiden potilaiden kirjaamatta jättämisistä, eikä hän käsittääkseni ole sellaista esittänytkään. Jos on, niin tämä on mennyt ohi. Pakko sanoa, että minä en ole tämän asian asiantuntija sen enempää kuin Rossi tai sinäkään. En myös ymmärrä, miksi tästä on jankutettu kuukausia. Voin esittää käsityksiäni:
- Mielestäni on täysin mahdollista, että ainakin lyhyitä terapiasuhteita ei välttämättä kirjata mihinkään silloin, kun ne perustuvat vapaaehtoisuuteen. Miksi ihmiset muuten maksaisivat esim. yksityisistä terapiakäynneistä vapaaehtoisesti saamatta KELA-korvauksia? En myöskään usko, että valvontaviranomaista kiinnostaa liikoja yksittäisten terapeuttien kirjaamiset/kirjaamatta jättämiset natsistisen tarkasti. Tosin en ole tämän kysymyksen asiantuntija. Olen kuullut jonkun sanovan, että motiivi yksityisen puolen terapiaan olisi nimenomaan siinä, että siitä ei jää jälkiä, mutta en tiedä onko se totta vai ei.
Miksi sinua kiinnostaa tämä kysymys niin paljon, että jankutat siitä kuukausi kuukauden jälkeen?
2. kysymys
En osaa sanoa onko hänelle oikeasti numeroa vai ei. Tosin Rossi ihan suoraselkäisesti myönsi olleensa väärässä epäillessään Kostin ja Kurtun tapaamista, joten miksi hän kertoisi, että hänellä on Kurtun numero, jos hänellä ei sitä olisi, koska siitä ei ole mitään hyötyä minkään asian suhteen?
Olettaen, että Rossilla on Kurtun numero, niin on se silloin hyvä peruste. Jos numero ei ole salainen, niin siitähän saa henkilöllisyyden selville. Henkilöllisyyttä voi verrata niihin tietoihin, joita Kurttu on itsestään kertonut. Kyllä minullekin on vuosien saatossa tullut jokin käsitys Kurtusta hänen juttujensa perusteella. Luulen, että itse osaisin arvioida sitä, että voisiko henkilöllisyys täsmätä Kurttuun. Varmaan nämä muutkin suht selväjärkiset minfolaiset, jotka tuntevat Kurttua Minfon kautta, pystyvät samaan (paitsi täysin höntit tyypit kuten sinä). Mielestäni henkilöllisyyden paljastaminen on huomattavasti rohkeampaa kuin osallistuminen live-tapaamiseen. Jos siis on valmis paljastamaan henkilöllisyyden, niin miksi ei osallistuisi tapaamiseenkin?
Voisitko sinä nyt vastavuoroisesti vastata kysymyksiin, kiitos? Olen mielestäni vastannut kysymyksiisi perusteellisesti.
Kysymykseni: Oletko jossain laitoksessa hoidossa?
Ai, sä oot Mäen veli.
-
- Adrian Monk
Ahaa, onko kyseessä jokin varakkaiden henkilöiden ryhmä, joka ei käytä terapiapalveluita kuin ehkä muutamia hassuja kertoja? Löytyykö kuitenkin laskuttamista varten jotakin dokumentaatiota käynneistä vai millä tavalla varmistetaan, että asiakas myös maksaa? Ja maksetaanko tällaisista käynneistä ALV:t ja muut vastaavat lakisääteiset maksut, vai onko tämäkin tyhmä kysymys, kun eihän käynnistä muka kirjata lainmukaisesti Kantaankaan...Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:41 pm - Mielestäni on täysin mahdollista, että ainakin lyhyitä terapiasuhteita ei välttämättä kirjata mihinkään silloin, kun ne perustuvat vapaaehtoisuuteen. Miksi ihmiset muuten maksaisivat esim. yksityisistä terapiakäynneistä vapaaehtoisesti saamatta KELA-korvauksia? En myöskään usko, että valvontaviranomaista kiinnostaa liikoja yksittäisten terapeuttien kirjaamiset/kirjaamatta jättämiset natsistisen tarkasti. Tosin en ole tämän kysymyksen asiantuntija. Olen kuullut jonkun sanovan, että motiivi yksityisen puolen terapiaan olisi nimenomaan siinä, että siitä ei jää jälkiä, mutta en tiedä onko se totta vai ei.
Okei, asia selvä...Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:41 pm Olettaen, että Rossilla on Kurtun numero, niin on se silloin hyvä peruste.
Minkälainen käsitys sinulle on muodostunut Quorthonin ja Ross Sullivanin ammateista? Ainakin Ross Sullivanin kohdalla tämä on relevantti kysymys, kun hän on uhonnut olevansa foorumin suurituloisimpia henkilöitä.Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:41 pm Jos numero ei ole salainen, niin siitähän saa henkilöllisyyden selville. Henkilöllisyyttä voi verrata niihin tietoihin, joita Kurttu on itsestään kertonut. Kyllä minullekin on vuosien saatossa tullut jokin käsitys Kurtusta hänen juttujensa perusteella. Luulen, että itse osaisin arvioida sitä, että voisiko henkilöllisyys täsmätä Kurttuun. Varmaan nämä muutkin suht selväjärkiset minfolaiset, jotka tuntevat Kurttua Minfon kautta, pystyvät samaan (paitsi täysin höntit tyypit kuten sinä). Mielestäni henkilöllisyyden paljastaminen on huomattavasti rohkeampaa kuin osallistuminen live-tapaamiseen. Jos siis on valmis paljastamaan henkilöllisyyden, niin miksi ei osallistuisi tapaamiseenkin?
En. Ja jos olet saanut sellaisen käsityksen kirjoituksistani, niin "veikkaan" sen johtuvan jostakin mielenterveydellisestä häiriöstä. Olisiko arviointikykysi yleensäkin hiukkasen harhainen...Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:41 pm Kysymykseni: Oletko jossain laitoksessa hoidossa?
-
- Adrian Monk
JasseHames kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 8:00 pmAhaa, onko kyseessä jokin varakkaiden henkilöiden ryhmä, joka ei käytä terapiapalveluita kuin ehkä muutamia hassuja kertoja? Löytyykö kuitenkin laskuttamista varten jotakin dokumentaatiota käynneistä vai millä tavalla varmistetaan, että asiakas myös maksaa? Ja maksetaanko tällaisista käynneistä ALV:t ja muut vastaavat lakisääteiset maksut, vai onko tämäkin tyhmä kysymys, kun eihän käynnistä muka kirjata lainmukaisesti Kantaankaan...Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:41 pm - Mielestäni on täysin mahdollista, että ainakin lyhyitä terapiasuhteita ei välttämättä kirjata mihinkään silloin, kun ne perustuvat vapaaehtoisuuteen. Miksi ihmiset muuten maksaisivat esim. yksityisistä terapiakäynneistä vapaaehtoisesti saamatta KELA-korvauksia? En myöskään usko, että valvontaviranomaista kiinnostaa liikoja yksittäisten terapeuttien kirjaamiset/kirjaamatta jättämiset natsistisen tarkasti. Tosin en ole tämän kysymyksen asiantuntija. Olen kuullut jonkun sanovan, että motiivi yksityisen puolen terapiaan olisi nimenomaan siinä, että siitä ei jää jälkiä, mutta en tiedä onko se totta vai ei.
Okei, asia selvä...Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:41 pm Olettaen, että Rossilla on Kurtun numero, niin on se silloin hyvä peruste.
Minkälainen käsitys sinulle on muodostunut Quorthonin ja Ross Sullivanin ammateista? Ainakin Ross Sullivanin kohdalla tämä on relevantti kysymys, kun hän on uhonnut olevansa foorumin suurituloisimpia henkilöitä.Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:41 pm Jos numero ei ole salainen, niin siitähän saa henkilöllisyyden selville. Henkilöllisyyttä voi verrata niihin tietoihin, joita Kurttu on itsestään kertonut. Kyllä minullekin on vuosien saatossa tullut jokin käsitys Kurtusta hänen juttujensa perusteella. Luulen, että itse osaisin arvioida sitä, että voisiko henkilöllisyys täsmätä Kurttuun. Varmaan nämä muutkin suht selväjärkiset minfolaiset, jotka tuntevat Kurttua Minfon kautta, pystyvät samaan (paitsi täysin höntit tyypit kuten sinä). Mielestäni henkilöllisyyden paljastaminen on huomattavasti rohkeampaa kuin osallistuminen live-tapaamiseen. Jos siis on valmis paljastamaan henkilöllisyyden, niin miksi ei osallistuisi tapaamiseenkin?
En. Ja jos olet saanut sellaisen käsityksen kirjoituksistani, niin "veikkaan" sen johtuvan jostakin mielenterveydellisestä häiriöstä. Olisiko arviointikykysi yleensäkin hiukkasen harhainen...Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 7:41 pm Kysymykseni: Oletko jossain laitoksessa hoidossa?
"Ahaa, onko kyseessä jokin varakkaiden henkilöiden ryhmä, joka ei käytä terapiapalveluita kuin ehkä muutamia hassuja kertoja?"
Ymmärtääkseni lyhyt terapia on varsin suosittua. Siis ihan kuka vaan saattaa tarvita elämänsä aikana sitä. Jos esimerkiksi juodut vakavan rikoksen uhriksi tai joku läheisesi joutuu. Käsittääkseni ei tarvitse olla varakas.
"Löytyykö kuitenkin laskuttamista varten jotakin dokumentaatiota käynneistä vai millä tavalla varmistetaan, että asiakas myös maksaa?"
Harvinaisen typerä kysymys. Terapeutti voi pyytää ennakkomaksua tai olla ottamatta asiakasta vastaan myöhemmin, jos hän ei maksa ensimmäistä käyntiään. Voisitko kertoa bisneksen, jossa ei ole lainkaan luottotappioriskiä?
"Ja maksetaanko tällaisista käynneistä ALV:t ja muut vastaavat lakisääteiset maksut, vai onko tämäkin tyhmä kysymys"
On se todella tyhmä kysymys! Asian voi selvittää Googlella 10 sekunnissa. Terapiapalvelu on alvitonta. Mitähän ne muut maksut muka ovat?
"Minkälainen käsitys sinulle on muodostunut Quorthonin ja Ross Sullivanin ammateista? Ainakin Ross Sullivanin kohdalla tämä on relevantti kysymys, kun hän on uhonnut olevansa foorumin suurituloisimpia henkilöitä."
En minä muodosta käsitystä ammatin perusteella. Kurttu ei ole kertonut ammattiaan, mutta lukuisia muita juttuja hän on kertonut. Voisin verrata täsmäävätkö ne hänen itsensä ilmoittamaan henkilöllisyyteen. Minä en tiedä, mitä tietoja Kurttu on Rossille mahdollisesti ilmoittanut henkilöllisyyden lisäksi siinä samassa yhteydessä. Siis jos on ylipäänsä henkilöllisyytensä/puhelinnumeronsa kertonut. Rossi on melko varmasti suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. En pidä lainkaan mahdottomana, että hän olisi hyvätuloinen.
"Olisiko arviointikykysi yleensäkin hiukkasen harhainen..." Ainakin sinun mukaasi. Minulla on sellainen fiilis, että olet mielipiteesi kanssa suht yksin (/harvojen joukossa). Vaikutat kyllä suht pöntölle muutenkin, mutta ennen kaikkea todella epätasapainoiselta.
Ai, sä oot Mäen veli.
-
- Adrian Monk
Mihin tämä ymmärryksesi lyhyistä terapioista, joita ei kirjata Kantaan, perustuu?Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 8:19 pm
Ymmärtääkseni lyhyt terapia on varsin suosittua. Siis ihan kuka vaan saattaa tarvita elämänsä aikana sitä. Jos esimerkiksi juodut vakavan rikoksen uhriksi tai joku läheisesi joutuu. Käsittääkseni ei tarvitse olla varakas.
Eihän tämä ollut se pointti, että tarvitseeko terapiamaksusta maksaa ALVia, vaan se, että näkyvätkö Kantaan kirjaamatta jääneiden terapiasessioiden maksut kirjanpidossa jne. vai otetaanko ne täysin pimeänä? Eli tiedättekö te Rossin kanssa jonkun terveydenhoitopalveluita tarjoava tahon, joka syyllistyy Kantaan kirjaamatta jättämisten lisäksi myös kirjanpitorikokseen? Ja jos kyseessä on isotkin summat, mikä on odotettavaa, kun eihän Ross Sullivan muuten tällaista seikkaa olisi kokonaisuuden kannalta mitättömänä maininnut, niin kyseessä voi olla jopa törkeä kirjanpitorikos, josta voi jo itsessään saada liiketoimintakiellon. Nyt minua siis alkoi kiinnostamaan asia vieläkin enemmän.Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 8:19 pm "Ja maksetaanko tällaisista käynneistä ALV:t ja muut vastaavat lakisääteiset maksut, vai onko tämäkin tyhmä kysymys"
On se todella tyhmä kysymys! Asian voi selvittää Googlella 10 sekunnissa. Terapiapalvelu on alvitonta. Mitähän ne muut maksut muka ovat?
Joo joo, ehdottomasti on... mutta millä alalla arvioisit Ross Sullivanin olevan?Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 8:19 pm Rossi on melko varmasti suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. En pidä lainkaan mahdottomana, että hän olisi hyvätuloinen.
Kun katsoo viestejäsi, joiden vuoksi sait kuukauden bannin, niin saa sellaisen kuvan, että olet melkoisen vakavasti mielenhäiriöinen. Mutta joo sehän oli tietysti väärä tuomio, ylläpito ei ymmärrä nerokkuuttasi (= tosiasiassa narsistisen persoonallisuushäiriön suuruusharha) jne.Korpisoturi kirjoitti: ↑La Marras 09, 2024 8:19 pm "Olisiko arviointikykysi yleensäkin hiukkasen harhainen..." Ainakin sinun mukaasi. Minulla on sellainen fiilis, että olet mielipiteesi kanssa suht yksin (/harvojen joukossa). Vaikutat kyllä suht pöntölle muutenkin, mutta ennen kaikkea todella epätasapainoiselta.
-
- Adrian Monk
^1. Olen kertonut ymmärrykseni moneen kertaan edellä (kattavasti). Sitten olen vielä avoimesti kertonut, että minä en ole asian asiantuntija ja vielä lisäksi todennut, että tuskin sinä tai Rossikaan olette.
Voisitko sinä esittää perusteita sille, että OmaKanta olisi aivan täydellisesti oikein kaikkien ja kaiken osalta, kiitos? Rossin linkkaaman Yle-jutun mukaan virheitä sattuu. Kukaan ei ole ymmärtääkseni väittänyt, että esim. kaikki varakkaiden henkilöiden OmaKanta-kirjaukset olisivat väärin, vaikka yritätkin trollaamishengessä sellaista surkeaa olkiukkoa kyhätä. Trollaamisesi on muuten heikkotasoista. Jopa vielä heikompitasoista kuin muu kirjoittelusi.
2. Ahaa, ALV-kirjaukset eivät ole pointti, vaikka kysyit:
"Ja maksetaanko tällaisista käynneistä ALV:t ja muut vastaavat lakisääteiset maksut, vai onko tämäkin tyhmä kysymys"
Uusia kysymyksiä:
"Näkyvätkö Kantaan kirjaamatta jääneiden terapiasessioiden maksut kirjanpidossa"
Miksi eivät näkyisi? Verottaja tuskin täsmää kirjanpitoa OmaKantaan. Muu kommentointisi on sinun tasoisesi vähän koulutetun apinan mölyä.
3. Jotain voinee päätellä henkilön kirjoituksista. Jos henkilö kirjoittaa hyvää suomen kieltä ja yleensä asiaa, niin ei ole mitään syytä epäillä, että henkilö ei olisi suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa. En osaa arvioida alaa, eikä se minua kiinnosta.
4. Et sinä niitä ole katsonut, koska ylläpito ne heti poisti, joten älä valehtele. Utelin niissä viesteissä Murhainfon taustatahoja. Taustatahot ovat tuntemattomia ja kieltäytyneet kaikista haastatteluista. Mitä mieltä sinä olet Murhainfon taustatahoista/omistajista?
Voisitko sinä esittää perusteita sille, että OmaKanta olisi aivan täydellisesti oikein kaikkien ja kaiken osalta, kiitos? Rossin linkkaaman Yle-jutun mukaan virheitä sattuu. Kukaan ei ole ymmärtääkseni väittänyt, että esim. kaikki varakkaiden henkilöiden OmaKanta-kirjaukset olisivat väärin, vaikka yritätkin trollaamishengessä sellaista surkeaa olkiukkoa kyhätä. Trollaamisesi on muuten heikkotasoista. Jopa vielä heikompitasoista kuin muu kirjoittelusi.
2. Ahaa, ALV-kirjaukset eivät ole pointti, vaikka kysyit:
Uusia kysymyksiä:
"Näkyvätkö Kantaan kirjaamatta jääneiden terapiasessioiden maksut kirjanpidossa"
Miksi eivät näkyisi? Verottaja tuskin täsmää kirjanpitoa OmaKantaan. Muu kommentointisi on sinun tasoisesi vähän koulutetun apinan mölyä.
3. Jotain voinee päätellä henkilön kirjoituksista. Jos henkilö kirjoittaa hyvää suomen kieltä ja yleensä asiaa, niin ei ole mitään syytä epäillä, että henkilö ei olisi suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa. En osaa arvioida alaa, eikä se minua kiinnosta.
4. Et sinä niitä ole katsonut, koska ylläpito ne heti poisti, joten älä valehtele. Utelin niissä viesteissä Murhainfon taustatahoja. Taustatahot ovat tuntemattomia ja kieltäytyneet kaikista haastatteluista. Mitä mieltä sinä olet Murhainfon taustatahoista/omistajista?
Ai, sä oot Mäen veli.
-
- Perry Mason
Edellisiin:
En paljasta viestittelyä Kurtun kanssa, mutta (lähes) varmasti tiedän hänen henkilöllisyyden. Ei välttämättä pelkästään "täsmäilyä" aiempiin tietoihin, kuten Korpi esitti edellä. Se on about niin, että kyllä minä helpommin menisin tapaamiseen kuin paljastan tietojani.
En paljasta viestittelyä Kurtun kanssa, mutta (lähes) varmasti tiedän hänen henkilöllisyyden. Ei välttämättä pelkästään "täsmäilyä" aiempiin tietoihin, kuten Korpi esitti edellä. Se on about niin, että kyllä minä helpommin menisin tapaamiseen kuin paljastan tietojani.