USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

qurqo
Christopher Lorenzo

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Samira kirjoitti: Ke Marras 06, 2024 2:01 pm Ajatellaan positiivisesti:

Amerikka säästyi sisällissodalta ja laajamittaisilta levottomuuksilta ja kuolemilta.
Meidän ei myöskään tarttene enää kuulla höpinää varastetuista tai epärehellisestä vaaleista. Kun salaliittoihin uskovien ehdokas voitti, vaalien rehellisyys tai luotettavuus ei kiinnosta heitä enää pätkän vertaa.
Luuletko, että vassarit tästä rauhoittuu? Katsopas kuvamateriaalia 2017 virkaanastujaisista. J6 mielenosoitus kalpenee niille mellakoille, eikä ketään edes tuomittu, vaikka materiaalivahingot oli miljardeja ja porukkaa kuoli.

Kyllähän nämä ääniluvut kertoo lisää siitä, että 2020 vaaleissa huijattiin urakalla. Mikään ei tuommoista äänikatoa selitä. Kamalan luvut ilman vilppiä olisi varmasti ollut tällä kierroksella aivan katastrofaaliset.

qurqo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Samira kirjoitti: Ke Marras 06, 2024 11:58 pm MAGA-hörhöjen on hyvä huomata, kuinka aikuiset toimivat, tässä tapauksessa Harris kannattajineen: Myöntää häviön, onnittelee voittajaa, ei kilju perusteettomia vaalihuijauksesta, ei sytytä maata liekkeihin tai yllytä väkivaltaan ja sisällisotaan, ei kerro satuja ”vaihtoehtoisista faktoista” tai painosta vaaliviranomaisia. Tervetuloa aikuisten maailmaan.

Ja vieläkö sitä ollaan huolissaan vaalien luotettavuudesta? Ei tietenkään, kun oma ehdokas saatiin läpi. Kyse ei ollut koskaan instituution ja lakien kunnioituksesta, vaan keskenkasvuisista jalan polkemisesta ja hörhöjen tarinoista.

Demokraatit ylläpitävät demokratiaa, toinen pääty tuhoaa sen, jos vaan siihen kykenee. Kyse on arvoista.
Kamalahan puheessaan kehotti kannattajiaan moneen kertaan taistelemaan, joka oli suora kehoitus väkivaltaan poliittisia vastustajia kohtaan.

Totta vitussa kaikki on huolissaan vaalien luotettavuudesta. Demokraatit kusetti näissäkin vaaleissa raskaasti, mutta se ei tällä kertaa riittänyt.

Demokraattisaasta vihaa demokratiaa. Jos olisivat demokratian ylläpitäjiä, niin heillä olisi ollut demokraattisesti valittu ehdokas, eikä eliitin valitsema ja kaikki osavaltiot vaatisi henkkareita äänestäessä ja postiäänestykset olisi kielletty laajassa mittakaavassa.

Toivottavasti Trumpin porukka taistelee rehellisten vaalien puolesta ja saa nuo kiellettyä, niin vähenee se huijaaminen, vaikkei se koskaan lopukaan.
Even Steven
Javier Pena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: To Marras 07, 2024 1:28 am Mut oles nyt Erkki kerrankin oikein mies ja esitä yksi asia jossa olen ollut väärässä. Tosiaan yksi riitää. Onnistuuko, vai tuleeko vaan lisää länkytystä?
Sinä olet ollut ja olet tälläkin hetkellä väärässä minun suhteeni ja jatkat aliarviointia vaikka olet saanut nenillesi noin 150 kertaa. Eli olet väärässä koko ajan, ja on melko turha väittää, ettei sinulla ole ollut tässä mitään puolta, sillä sinua vastaan sotii suurin kirjoitettu viestien määrä tähän ketjuun, joissa tuskin kovin monessa kehut Trumpin puolella olevia. Eli mitä siitä voidaan päätellä? No ainakin se, että olit väärässä lopputuloksen kannalta.

151, Öitä.
Samira kirjoitti: Ti Syys 27, 2022 9:37 pm Terrori-isku. Mitäpä muuta voi tuollaiselta banaanivaltiolta odottaakaan.
🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Eli et kyennyt, edes sitä yhtä. Se siitä sitten.

Ja jep, teitä Trumpia varauksettomasti ihailevia olen suolannut. Ja Harrisin puolella olin. Ainut vaan että kumpikaan noista ei ole asia, jossa edes voisi olla väärässä. Valitan.
Viimeksi muokannut Hank Voight, To Marras 07, 2024 2:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Even Steven
Javier Pena
Viesti:

Me ollaan Hank eri planeetalla.
Samira kirjoitti: Ti Syys 27, 2022 9:37 pm Terrori-isku. Mitäpä muuta voi tuollaiselta banaanivaltiolta odottaakaan.
🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight

Even Steven kirjoitti: To Marras 07, 2024 2:07 am Me ollaan Hank eri planeetalla.
Tästä on helppo olla yhtä mieltä.
Hank Voight

Mutta lätinät sikseen. Ihan mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Kuten olen monasti sanonut, niin ei yhtään voi varmuudella tietää miten Trump missäkin asiassa toimii. Jos hyvin käy, niin kaikki menee meidän kannalta oikeinkin mallilkaasti.

Mainittakoon muuten tässä yhteydessä, että muutama päivä sitten multa kysyttiin täällä, että miksi Harris olisi meidän tai Euroopan kannalta Trumpia parempi vaihtoehto. Ja vastasin, että en edes tiedä, että olisiko edes parempi.

Jos hyvin käy, niin Trump voi jopa saada Nato-maat ruotuun, niin ettei olisi enää vapaamatkustajia. Ja tuosta aiheesta muuten annoin aikanaan Trumpille kredittiäkin.
Even Steven
Javier Pena
Viesti:

Hank Voight kirjoitti: To Marras 07, 2024 2:16 am Jos hyvin käy, niin Trump voi jopa saada Nato-maat ruotuun, niin ettei olisi enää vapaamatkustajia. Ja tuosta aiheesta muuten annoin aikanaan Trumpille kredittiäkin.
Äkkiä se takki kääntyy. Kuulostat jo ihan Stubbilta, joka on "aina digannut Donaldista", ja kerennyt heittämään aiheesta sen verran läppää bro Xi:n kanssa tietääkseen, ettei 24 h tule riittämään, sillä duunia on hitokseen.
– On tällainen mahdollisuuden ikkuna, joka aukeaa Yhdysvaltojen vaalituloksen selvittyä ja potentiaalisesti sulkeutuu virkaanastujaisten kohdalla. Katsotaan, millaista rauhan mallia Donald Trump lähtee hakemaan, Stubb pohtii.
Teille ikkuna aukeni vasta tänään.
Vielän eilen ikkunasta huuteli Maga-hörhö.

Nyt saat jäädä yksin tappelemaan.
🍀🍀👊🍀🍀
Hank Voight

Even Steven kirjoitti: To Marras 07, 2024 2:41 am
Hank Voight kirjoitti: To Marras 07, 2024 2:16 am Jos hyvin käy, niin Trump voi jopa saada Nato-maat ruotuun, niin ettei olisi enää vapaamatkustajia. Ja tuosta aiheesta muuten annoin aikanaan Trumpille kredittiäkin.
Äkkiä se takki kääntyy.
ANNOIN Trumpille tuosta kredittiä. Imperfektissä. Löytyy mun viestihistoriasta.
Mua kiinnostaisi enemmän keskustelu kuin tappeleminen. Tuossakin mainitsin asioita joita olen täällä kirjoittanut, ja jotka löytyy viestihistoriastani. Mutta riitaa vaan haastoit niistäkin. Tappele yksinäsi vaan, ei ole mun juttu.

Ja kyllä, Trump on edelleen mun mielestä persläpi. Mutta on puhunut satunnaisesti myös asiaa. Tuo Nato-juttu on yksi niistä.

Ja kyllä, MAGA-hörhöt on edelleen hörhöjä.
Samira
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Samira »

qurqo kirjoitti: To Marras 07, 2024 1:34 am
Kyllähän nämä ääniluvut kertoo lisää siitä, että 2020 vaaleissa huijattiin urakalla. Mikään ei tuommoista äänikatoa selitä. Kamalan luvut ilman vilppiä olisi varmasti ollut tällä kierroksella aivan katastrofaaliset.

Asiaa on tutkittu laajasti ja näyttö testattu kymmenissä oikeudenkäynneissä, mutta väitteille ei ole löydetty näyttöä. Nyt jos vielä jatkaa höpöhöpöön uskomista, sopii mennä peilin eteen ja kysyä miksi. Trumphan oli viimeksi päättänyt olla voittaja joka tapauksessa, siksi hän painosti viranomaisia ”löytämään” lisää ääniä, julistautui voittajaksi jo ennen äänten laskun loppua jne. Joo, mutta eiköhän tämä tästä. Joillekin ei mikään näyttö riitä.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Samira
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Samira »

Even Steven kirjoitti: To Marras 07, 2024 2:41 am
Äkkiä se takki kääntyy. Kuulostat jo ihan Stubbilta, joka on "aina digannut Donaldista", ja kerennyt heittämään aiheesta sen verran läppää bro Xi:n kanssa tietääkseen, ettei 24 h tule riittämään, sillä duunia on hitokseen.
– On tällainen mahdollisuuden ikkuna, joka aukeaa Yhdysvaltojen vaalituloksen selvittyä ja potentiaalisesti sulkeutuu virkaanastujaisten kohdalla. Katsotaan, millaista rauhan mallia Donald Trump lähtee hakemaan, Stubb pohtii.
Teille ikkuna aukeni vasta tänään.
Vielän eilen ikkunasta huuteli Maga-hörhö.

Ei, vaan kyse on siitä, että kun asian laitaa ei voi muuttaa, täytyy muuttaa näkökulmaa ja koittaa löytyy tapa toimia nykyisessä todellisuudessa. Toinen tapa on kieltää todellisuuden luonne ja elää vaihtoehtoisessa todellisuudessa. Alternative facts, vai miten se sanotaan.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Collie kirjoitti: Ke Marras 06, 2024 9:23 pm Mihinkäs muuten palstan Kamala-fanit ovat tyystin häipyneet ketjusta?
Oon jo pari kertaa kysynyt, kysytäänpä kolmannen kerran. Voisitko nimetä muutaman palstan Kamala-fanin? Oot niistä puhunut mutta kun itse en ole semmoisia nähnyt, eikä oikein muutkaan. Onko ne fanit siis totta täällä palstalla vai sinun päässäsi?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Donald McRonald
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

On eri asia olla Kamala-fani ja Trump-vihaaja. Tällä palstalla olen nähnyt vain jälkimmäisiä.
Mutta koska palstan kaikki Trump-fanit ovat samalla myös Kamala-vihaajia, eli heidän mielessään tuo käy käsi kädessä, ja heidän on vaikea sisäistää tuo fakta.

EDIT: Ja lyhyt näyttää olevan ihmisen muisti. Jopa Trump-vihaajilla. Tuo Trumpin edellinen presidenttikausihan oli pelkkää skandaalista toiseen menoa. Ja se meno taitanee vain yltyä. Kuitenkin kaikki ovat toiveikkaina että kaikki menee tällä kertaa hyvin. Pahoin vain pelkään, ettei mene.
JanitaSlim kirjoitti: Kyllä lähes jokainen aikuinen pystyy määrittelemään onko ihminen kuollut vai elossa.
Kuolleella, kun rintakehä ei liiku, veri ei kierrä ja silmistä on sisäinen valo sammunut.
Hank Voight

1lpo kirjoitti: To Marras 07, 2024 9:48 am
Oon jo pari kertaa kysynyt, kysytäänpä kolmannen kerran. Voisitko nimetä muutaman palstan Kamala-fanin? Oot niistä puhunut mutta kun itse en ole semmoisia nähnyt, eikä oikein muutkaan. Onko ne fanit siis totta täällä palstalla vai sinun päässäsi?
Minäkin olen kysynyt samaa asiaa 3-4 kertaa, mutta aika hiljaista on ollut vastausten kanssa. Samoin olen kysellyt, että kuka/ketkä tiesivät kertoa, että Kamala voittaisi. Vastauksia tullut siihenkin kehnon puoleisesti.

Mutta kuten Donald tuossa mainitsi, niin jos ei Trumpista tykkää, niin sitten on automaattisesti Kamala-fani. Sen logiikan ymmärtää vain motivoitunut trumpisti. Mutta siitä huolimatta meidän muiden on se hyväksyttävä.
damfin
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Neljän vuoden päästähän sitä sitten voi kysellä että kuinka moni meistä trumppia vastustaneista ja harrisia kannattaneista on "kääntänyt kelkkansa", tässä vaiheessahan sitä on vielä turha kysellä ja pohtia.
Eihän sitä tiedä, jos trump vaikka miten lahjakkaasti kautensa vetää ja saa tosiaan kaikki ongelmat ja maailman parannettua kuten lupasi, niin tiedä vaikka minäkin olisin neljän vuoden päästä valmis kääntämään kelkkani ja sanomaan että olin väärässä, aika näyttää :D

Sekin on aivan yhtä mahdollista että neljän vuoden sisällä trumpin henkinen ja fyysinen terveys on kokenut täydellisen romahtamisen ja presidenttinä toimii varapresidentti, tai Elon Musk
Vastaa Viestiin