Olen pannut merkille että ylen uutisoinnissa asiat menee myös koko ajan sakeammaksi. Uutisen ainoana tutkimuslähteenä käytetään ylilautaa minkä totuusarvo trollauksen määrä huomioiden lähentelee nollaa. Ylen journalismi tekee kuolemaa.Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:34 pm
Tässä kerrotaan mistä se kumpuaa: https://yle.fi/a/74-20124543
Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan
- Säde-Sisko
- Axel Foley
Re: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
-
Jack Balance
- Lauri Hanhivaara
Re: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan
Joojoo olet juuri näitä tämmöisiä. Etkö helvetti osaa lukea? Tutkimus on Helsingin Yliopiston tekemä ja löytyy myös Helsingin Sanomien ja lukuisien muiden lehtien sivuilta. Mutta minkäs teet kun ei tuommoiseen kalloon mitään tietoa saa taottua.Säde-Sisko kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:51 pmOlen pannut merkille että ylen uutisoinnissa asiat menee myös koko ajan sakeammaksi. Uutisen ainoana tutkimuslähteenä käytetään ylilautaa minkä totuusarvo trollauksen määrä huomioiden lähentelee nollaa. Ylen journalismi tekee kuolemaa.Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:34 pm
Tässä kerrotaan mistä se kumpuaa: https://yle.fi/a/74-20124543
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010832568.html
Tässä itse tutkimus (sisältää linkin itse väitöskirjaan): https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/hyva ... perustalle
↑
Kerro toki miten tämä liittyy ketjun aiheeseen eli m3panelin nollatutkimukseen?
Vai yritätkö taas viedä keskustelua sivuraiteille?
Kerro toki miten tämä liittyy ketjun aiheeseen eli m3panelin nollatutkimukseen?
Vai yritätkö taas viedä keskustelua sivuraiteille?
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
Ludvig Dorka
- Harjunpää
^^
Tuon tutkimuksen lähdeaineistona on käytetty osana ylilautaa olevaa hikikomerotyyppien keskustelualuetta. Varmasti se herättää vihaa joissakin, jos ei pärjää vapaassa yhteiskunnassa. Heittäkää villi veikkaus, kuinka monta prosenttia hikikomeroita on alle 35v miehistä? Tai googlatkaa tietoa, itse en jaksa vaivautua. Voin antaa vinkin että heitä ei ole 25 %.
Tuon tutkimuksen lähdeaineistona on käytetty osana ylilautaa olevaa hikikomerotyyppien keskustelualuetta. Varmasti se herättää vihaa joissakin, jos ei pärjää vapaassa yhteiskunnassa. Heittäkää villi veikkaus, kuinka monta prosenttia hikikomeroita on alle 35v miehistä? Tai googlatkaa tietoa, itse en jaksa vaivautua. Voin antaa vinkin että heitä ei ole 25 %.
^^
Kysyttiin (tai vängättiin) mistä se naisviha kumpuaa. Tuo on yksi suurimmista syistä ja kertoo mistä näitä sikiää. Ja juuri oikea paikka tehdä kyseinen väitöskirja. Itse olisin toki ottanut Minfon ja Homman mukaan.
Mitä haluat tietää seuraavaksi?
Kysyttiin (tai vängättiin) mistä se naisviha kumpuaa. Tuo on yksi suurimmista syistä ja kertoo mistä näitä sikiää. Ja juuri oikea paikka tehdä kyseinen väitöskirja. Itse olisin toki ottanut Minfon ja Homman mukaan.
-
Ludvig Dorka
- Harjunpää
Mitään tuosta en kysynyt, tiedän sen muutenkin.Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 9:39 pm ^^
Kysyin, että kuinka monta prosenttia alle 35v miehistä on näitä hikikomeroita.
Se, että tuolla niitä on ja sieltä niitä sikiää (ei tosin varmaan kirjaimellisesti sikiä mitään tuolta) ei liity mitenkään alkuperäisen kyselytutkimuksen tulosten arvosteluun, koska noita tyyppejä on onneksi niin helvetin vähän.
^ En vastannut sinulle vaan viestiin viestisi yllä 
Suurin osa tämä ketjun horinasta ei liity tuohon väkivaltatutkimukseen (kyselyyn) kuin välillisesti. Horistaan mamuista jne.
Suurin osa tämä ketjun horinasta ei liity tuohon väkivaltatutkimukseen (kyselyyn) kuin välillisesti. Horistaan mamuista jne.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Nohh nohh... mistäpäs tiedät, vaikka olisin kaurahiutale?Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 6:05 pmÄlä lumihiutale ulise.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: To Marras 14, 2024 5:55 pmNyt helvetti Knobster neiti...!! Etkö tunne pienintäkään häpeää ratsastaessasi viisitoista-vuotiaan murhatun tytön ruumiilla?Knobster kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 4:34 pm Hieman konkretiaa...
https://www.eeva.fi/jutut/valkeakoskell ... kon-tarina
Tuollaiseen härskiyteen ei edes ÄrÄllä/11 lähde, vaikka onkin tunnettu äärimmäisen törkeästä huumoristaan.
Mutta sinä neitiperkele, sinä olet tosissasi.
Puhui naisvihasta. Olen lukenut jo aiemmin.Uhrin sisko puhuu hyvin ja selkeästi naisvihasta.
Mitä tulee tuon murhaajan naisvihaan, julisti hän sitä jo alunalkaenkin Ylilaudalla, josta käsin hänestä tehtiin välittömästi huoli-ilmoitus poliisille, joka kuitenkaan ei ryhtynyt (saanut ryhtyä?) sellaisiin toimenpiteisiin, että rikos olisi voitu estää.
Tajuan henkilökohtaisen suhtautumisesi, mutta se ei silti oikeuta sinua käyttämään tuota raakaa murhaa keppihevosenasi. Se on voi voi, jos et ymmärrä tekeväsi väärin toimiessasi noin.Tälleen teinitytön isänä minulla ei riitä edes sanat kommentoida tuota. Naisviha tuon tekoonsa sai. Tästähän ketjussa keskustellaan.
Ymmärtääkseni tässä ketjussa keskustellaan tuosta lähtöasetelmiltaan epäselväksi jääneestä tutkimuksesta. Ei esiinottamastasi ja indisiona pitämästäsi Valkeakosken teinitytönmurhasta.
Ymmärtääkseni en ole huutanut.Jotkut tosin huutavat mamua...
Ymmärtääkseni tämän ketjun aiheena eivät ole politiikka ja/tai rasismi.Lähinnä oikeistoidiootit ja ne samat tutut rasistit.
Olkoon vaikka vittupäistä, so what, mutta ainakaan minun tuttavapiirissäni ei ole ainuttakaan miestä (tai naista) joka täyttäisi tuon kovaa uutismediamainettakin saaneen tutkimuksen tunnusmerkistön.Viitsivät vielä kieltää että ei olisi todellinen ilmiö. Kusipäistä!
Kiitos, olen lukenut, ja ei tarvitse teititellä.Jospa vaikka osaisitte lukea mitä sisko kertoo...
Jotenkin syntyy vahvasti vaikutelma, että et itse asiassa ole naisten puolella, vaan kaikkia miehiä vastaan.
X X X X X
-
Ludvig Dorka
- Harjunpää
Aivan, sorry, katsoin huolimattomasti.
- Säde-Sisko
- Axel Foley
Tarkista oma lukutaitosi.Knobster kirjoitti: To Marras 14, 2024 8:17 pm
Joojoo olet juuri näitä tämmöisiä. Etkö helvetti osaa lukea?
https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/hyva ... perustalleaineisto pohjautuu Hikikomero-keskustelufoorumiin.
Ylen lisäksi hesari ja yliopisto on aivan yhtä sekaisin.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
Tutkimuksen väkivallasta toteuttanut järjestö, jonka olemassaolo perustuu väkivallan olemassaololle. Joltain toimittelijalta on tainnut unohtua lähdekritiikki tässä.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Naisilla on hyvin paljon mielisairauksia. Yleisin näistä on ehdottamasti huomionhakuinen persoonallisuushäiriö. Tämän johdosta naisilta puuttuu hyvin useasti täydellisesti lämpimät tunteet ja velvollisuudentunne. Näiden tilalle he pystyvät näyttelemään "pullan tuoksuista perheäitiä", vaikka kyseessä on tosiasiallisesti rautainen ammattihuora. Jis tämmöinen emakko joutuu väkivallan uhriksi, en minä ainakaan pysty tuntemaan minkäänlaista empatiaa. Jos minun tarvitsisi sellaista tuntea, niin miksi?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ainahan löytyy syy vetää toista pataan jos siltä tuntuu.
Toisilta loppuu sanat vähän ennemmin kuin toisilta. En ainakaan koe tarpeelliseksi jäädä kinaamaan jostain asiasta tai tyylistä mitä edustan.
Onhan näitä tapauksia itsekin elämän varrella kohdannut jotka koittaa takoa järkeä päähän, mutta aina tullut sanottua loppujen lopuksi hyvästi
Toisilta loppuu sanat vähän ennemmin kuin toisilta. En ainakaan koe tarpeelliseksi jäädä kinaamaan jostain asiasta tai tyylistä mitä edustan.
Onhan näitä tapauksia itsekin elämän varrella kohdannut jotka koittaa takoa järkeä päähän, mutta aina tullut sanottua loppujen lopuksi hyvästi
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
Kaija Koon Korkkarit kattoon ja viisi neekeriä -tyylisuunta?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.