Moderoinnin arvostelu

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kosti
Andy Sipowich NYPD

Re: Moderoinnin arvostelu

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Collie kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 1:52 am
Kosti kirjoitti: Ke Marras 06, 2024 4:18 pm Todella. Sellainen foorumi missä ei käytännössä ole moderaattoreita lainkaan laittamassa edes pahimpia perseilijöitä pihalle, hiipuu lopulta itsestään.
Teidät pitäisi ensimmäisenä heittää pihalle. Itse asiassa hämmästyttää kuinka kauan modet on katsoneet teidän perseilyä.
Sanoo yksi palstan pahimmista nollapostaajista ja perseilijöistä. Joo, en arvosta mutta jotenkin tekee gutaa toi sun kommentti.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kosti kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 7:48 pm
Sanoo yksi palstan pahimmista nollapostaajista ja perseilijöistä. Joo, en arvosta mutta jotenkin tekee gutaa toi sun kommentti.
Heh. Joo olihan tuo varsin jämäkkä kommentti, ottaen huomioon, että tämä nilkki on asemoinut itsensä tukevasti siihen neljän nimimerkin Torspo-jengiin, jota koko muu Minfo inhoaa.

Eikös ole aika hauskaa, että tuo jaksaa alituiseen viisastella meille muille, mutta pitää kurkoja ja erkkejä ihan asiakirjoittajina?

Niin ja onhan tuo myös lähtenyt mukaan siihen muutaman vatipään multinikkisekoiluunkin.

Mut "modet" hei, possukin sitten tosiaan sai jäädä?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Hank Voight kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 8:09 pm
Heh. Joo olihan tuo varsin jämäkkä kommentti, ottaen huomioon, että tämä nilkki on asemoinut itsensä tukevasti siihen neljän nimimerkin Torspo-jengiin, jota koko muu Minfo inhoaa.

Eikös ole aika hauskaa, että tuo jaksaa alituiseen viisastella meille muille, mutta pitää kurkoja ja erkkejä ihan asiakirjoittajina?

Niin ja onhan tuo myös lähtenyt mukaan siihen muutaman vatipään multinikkisekoiluunkin.

Mut "modet" hei, possukin sitten tosiaan sai jäädä?
Joo, vahva veikkaus ko. nimimerkin viiteryhmästä, että selkeästi asemoituu samalle kohtaa poliittista kirjoa kuin q ja steweni. No meikäläistä ei vinkumisensa hetkauta, kuuluu niihin palstalaisiin pleksin ja muutaman muun kanssa joiden kommentit on tottunut hyppäämään yli. Ja meikäläinenhän sitä komanskina tietysti käy seinien sisälle muutenkin.
Muttei menis ihan ooteeks, niin jatkan samalla kysymyksellä.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Collie kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 1:52 am
Kosti kirjoitti: Ke Marras 06, 2024 4:18 pm Todella. Sellainen foorumi missä ei käytännössä ole moderaattoreita lainkaan laittamassa edes pahimpia perseilijöitä pihalle, hiipuu lopulta itsestään.
Teidät pitäisi ensimmäisenä heittää pihalle. Itse asiassa hämmästyttää kuinka kauan modet on katsoneet teidän perseilyä.
Ei Collie ole perseestä. Ehkä joskus liikaa offtopicia mutta enemmän ihan hyviä postauksia.
Hank Voight

Ai saatana, ei muuta voi sanoa. Tuossa kun siirryin suosiolla syöksykierteessä olevalta foorumilta syrjään kirjoittajan ominaisuudesta ja siirryin sivustaseuraajaksi, niin onpas tarkentunut yksi asia.

Usean muun tavoin luulin, että ylläpitoa ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta, mutta ollaanhan oltu ihan helvetin väärässä. Sillä kiinnostaahan niitä, mutta ovatpa vaan ihan selkeästi pesunkestäviä kusipäitä.

Possu jatkaa röhkimistään, eikä edes sen törkeimpiin postauksiin puututa. Samalla kuitenkin suditaan sillä vitun punakynällä jopa asiallisten kirjoittajien asiallisiakin kysymyksiä. Ja siinä ohessa vieläpä kehdataan hiukan vittuilla. Voi jumalauta.

Katsokaa nyt hei te kaikki asialliset kirjoittajat, että millaista perseilyä nuo kusipäät harrastavat ja tehkää johtopäätökset. Jättäkää tekin uppoava laiva ja palataan sitten takaisin jos joskus vielä foorumi saa oikean ylläpidon.

Ja siltä varalta, että punakynä suttaa tämänkin, niin tämä kyseiselle suttaajalle: Ryhdistäydy nyt ihmeessä tai haista pitkä vittu.
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

Oon monta kertaa "vasikoinut"monista ketjuista nimimerkki Millavaan minä, minä, mun, mun , minä minä-viestejä. Modet ei tee muutakuin sulkee raportin.
Raskasta luettavaa joka toisessa ketjussa kun Milla sekoittaa itsensä ja elämänsä joka keissiin mitä foorumilta löytyy. Ilmeisesti se on palstalla hyväksyttävää jatkuvasti kirjoitella asian vierestä.
Hyväksyyhän modet sen sitten muiltakin käyttäjiltä, eikös niin? Eikä jakele banneja nopalla heittäen.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

inka kirjoitti: La Marras 16, 2024 2:43 am Oon monta kertaa "vasikoinut"monista ketjuista nimimerkki Millavaan minä, minä, mun, mun , minä minä-viestejä. Modet ei tee muutakuin sulkee raportin.
Raskasta luettavaa joka toisessa ketjussa kun Milla sekoittaa itsensä ja elämänsä joka keissiin mitä foorumilta löytyy. Ilmeisesti se on palstalla hyväksyttävää jatkuvasti kirjoitella asian vierestä.
Hyväksyyhän modet sen sitten muiltakin käyttäjiltä, eikös niin? Eikä jakele banneja nopalla heittäen.
On kyllä helvetin rasittava tapaus jokaisessa postauksessaan
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

JanitaSlim kirjoitti: Pe Marras 08, 2024 1:44 am mitä vittua te kusetatte. oon saanu ainakin 2 bannia ihan turhasta! sit väitätte ettei oo ylläpitoo.
Sittenhän ei jää jäljelle kuin reilut 4500 viestiä, josta sinun olisi pitänyt saada bannia, mutta et ole saanut.

Moderoinnin taso on kyllä vajonnut todella alas. Säännöt eivät ole samat kaikille. Joku saa kirjoittaa pitkiä viestejä sekavaa paskaa mihin tahansa ketjuun ilman että siihen puututaan, ehkä ylläpito ei vain jaksa niin pitkiä tekstejä lukea? Toisella lähes joka toinen viesti on pelkkään disinformaatiota ilman että siihen puututaan. Vai onkohan luvattu teloituskomppania jo puhdistamassa aseitaan?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Tästä foorumista on muodostunut muutamien ketjunpaskojien temmellyskenttä ja modet antaa kaiken tuon paskan vain tapahtua. Ei noita asiaketjuja viitsi enää edes lukea, saatikka sitten kommentoida niihin, kun ovat täynnä valepropagandaa ja/tai vittuilua.
Muistuu taas mieleen miksi aikoinani lähdin foorumilta. Sitten yhteen aikaan tilanne oli vähän parempi ja nyt se taas on katastrofaalinen. Syynä nämä samat muutamat kirjoittajat, jotka saavat hillua foorumilla. Tietyt kirjoittajat ovat taatusti moderoinnin suojeluksessa. Ei tällasta muuten voi tapahtua.
Hank Voight

Lähde Donald taas vittuun kuten minäkin. Mitä täällä tekee kun ei noita muutamia ketjuja voi edes lukea, kun ovat täynnä mukahauskaa propagandaa ja vittuilua?

Väkisinkin on ylläpidon kokoonpanossa tapahtunut jotain muutoksia. Jotkut asialliset väistyneet ja tilalle tullut ryssä- ja Trump-mielisiä persläpiä.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Marras 16, 2024 1:48 pm Väkisinkin on ylläpidon kokoonpanossa tapahtunut jotain muutoksia. Jotkut asialliset väistyneet ja tilalle tullut ryssä- ja Trump-mielisiä persläpiä.
Vai olisiko maailmassa tilanne muuttunut sillä tavalla, että te jauhatte nyt vähemmistössä, eikä sieltä olla äkkiä nousemassa yhtään mihinkään?
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: La Marras 16, 2024 1:48 pm Lähde Donald taas vittuun kuten minäkin. Mitä täällä tekee kun ei noita muutamia ketjuja voi edes lukea, kun ovat täynnä mukahauskaa propagandaa ja vittuilua?

Väkisinkin on ylläpidon kokoonpanossa tapahtunut jotain muutoksia. Jotkut asialliset väistyneet ja tilalle tullut ryssä- ja Trump-mielisiä persläpiä.
Erittäin hyvin todettu!
Mitä te dorkat dorkailette?
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Hank Voight kirjoitti: La Marras 16, 2024 1:48 pm Lähde Donald taas vittuun kuten minäkin. Mitä täällä tekee kun ei noita muutamia ketjuja voi edes lukea, kun ovat täynnä mukahauskaa propagandaa ja vittuilua?

Minä olen jo ikäänkuin toinen jalka ovesta ulos. Todella harvoin enää tuonne "asiapuolelle" mitään kommentoin. Hinkatkoon siellä ryssätrollit toisiaan. Harmittaa vain että suomenkieliselle (suomalaiselle?) foorumille on tollasia päästetty.
Hank Voight

Donald McRonald kirjoitti: La Marras 16, 2024 4:46 pm
Minä olen jo ikäänkuin toinen jalka ovesta ulos. Todella harvoin enää tuonne "asiapuolelle" mitään kommentoin. Hinkatkoon siellä ryssätrollit toisiaan. Harmittaa vain että suomenkieliselle (suomalaiselle?) foorumille on tollasia päästetty.
Hyvä termi tuo hinkkaaminen, sitähän se on. Kolmen Torspon jengi lykkää sontaansa vuorotellen ja taputtelee aina mielessään kahta muuta.

Ei modeosastolla muuten voi montaa tyyppiä olla. Jos olisi, niin ei tämä nykyinen perseily kävisi laatuun. Toinen vaihtoehto on se, että yksi niistä on diktaattori, jolle eivät muut voi mitään. Ja tämä valtaa pitävä sattuu olemaan täydellinen Torspo.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Donald McRonald kirjoitti: La Marras 16, 2024 4:46 pm

Lopetetaan samalla hetkellä, niin illuusio multinikkeilystä säilyy.
Mitä te dorkat dorkailette?
Vastaa Viestiin