Avaruusolennot näyttäytyvät 14.10.2008

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Mariacka kirjoitti:^Onko turvallista ottaa jo foliohattu päästä pois?
Mitä? Eikö kukaan muu aio nukkua foliopeitteen alla?

On muuten perkeleen vaikeaa saada foliohattua pysymään koiran päässä.

Luojalle kiitos, etteivät tulleet tänään. Tarkoitukseni oli käydä maalaamassa läheiselle parkkipaikalle tervetulotoivotus klingoniksi, mutten sitten ehtinytkään.
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Olen pettynyt :( Mutta jospa huomenna... ei kai se niin päivän päälle oo
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

VoDKa kirjoitti:Kuulema uhvo ei saapunut tänään, koska ihmiskunta ei ollutkaan valmis. Nämä lempeät jättiläiset värähtelyineen ja valoineen ja tietoineen tulevat sinä päivänä, kun ihmiset ovat valmiita ja olemme tarpeeksi vastaanottavaisia ottamaan vastaan muutakin värähtelyä kuin sellaista, mitä saa punaisten lyhtyjen kaupoista.
Höh, ja minä kun tein ihan tarkoituksella paperista sellaisen kurpitsan jonka sisälle laitoin turvallisen LED-kynttilän ja laitoin vielä oikein kunniapaikalle huoneeseeni osoittaakseni, että tervetuloa vaan Valot. Nyt harmittaa.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Ensimmäinen globaali kolmannen asteen yhteys menikin sitten pieleen. Veikkaanpa, että uusia "tulemisia" tulee tapahtumaan säännöllisesti, kunnes ihmiset siihen kyllästyvät - ja sitten ne pirulaiset yhtäkkiä tulevatkin, kun kukaan ei ole varautunut, tai edes usko niiden tulemiseen. Ja alkavat syömään ihmisiä, kjäh. Tai ehkei sentään.

Miksi muuten ylipäätänsä tulisivat? Minä en keksi yhtään järkevää syytä. Tuskin nillä olisi mitään intressejä liittää meidät johonkin universaaliseen yhteyteyteen ja vielä vähemmän auttaa meitä. Olemme aikaslailla apinoiden tasolla, eli ainoa motiivi voisi olla jännittävä turistimatka ja safari, jossa voisi tutustua väkivaltaisiin, vähä-älyisiin kuolaajiin, ihmisten vanhoihin esiasteisiin.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

konsta kirjoitti: Miksi muuten ylipäätänsä tulisivat? Minä en keksi yhtään järkevää syytä.
No hölömö. Ne tulisi syömään meidän aivot, tietysti.
rotkorakkeli
Susikoski

Viesti Kirjoittaja rotkorakkeli »

Bombay kirjoitti:
konsta kirjoitti: Miksi muuten ylipäätänsä tulisivat? Minä en keksi yhtään järkevää syytä.
nii ja tunkemaan pienii esineit meitin takapuoliin ja ikeniin.
"Siksi suurin osa propagandasta ei ole suunniteltu huijaamaan kriittistä ajattelijaa, vaan ainoastaan antamaan moraalisille pelkureille tekosyy olla ajattelematta lainkaan." — Michael Rivero
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

rotkorakkeli kirjoitti:
Bombay kirjoitti:
nii ja tunkemaan pienii esineit meitin takapuoliin ja ikeniin.

:shock:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Kaatosade
Alokas

Viesti Kirjoittaja Kaatosade »

Ehkä ne tulivat, mutta eivät vaan näyttäytyneet? Kolme päiväähän niiden piti leijailla taivaalla. Ehkä niillä on näkymättömyyskilpi vielä päällä?

Odottakaa vaan, viimestään huomenna alkaa aivojen syönti :D
~ The truth is up yours ~
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Nyt luullaan, että mitään ei ole tapahtunut, mutta joku kaunis päivä(tai yö) jonkun perästä tulee anaaliluotain :shock:

South parkit on katsottu
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Maxwell Smart kirjoitti:Nyt luullaan, että mitään ei ole tapahtunut, mutta joku kaunis päivä(tai yö) jonkun perästä tulee anaaliluotain :shock:

South parkit on katsottu
Tai naispuoliset pamahtaa paksuiksi ja miespuoliset menettää sisarensa. Unohtamatta pieniä siruja eri puolilla ruumista sekä kummallisia, vihreää verta vuotavia ihmisiä, joita on isketty jääpiikillä niskaan.

X-Filesit on katsottu.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Noita pieniä tutkimusluotaimia on tiettävästi jo näkynyt. Eli "suuren" esille tuloon tehdään kait parhaillaan valmisteluita. Tässä uutisfilmiä venäläisestä lehdistökonferensista:

http://www.youtube.com/watch?v=zbnDr_IbdIU
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Ja jos joku ei tajunnut tuosta mitään, subtitled versio http://www.youtube.com/watch?v=haRZxPw0 ... re=related
Kaatosade
Alokas

Viesti Kirjoittaja Kaatosade »

TÄNÄÄN ENNUSTUKSEN MUKAAN VIIMENEN PÄIVÄ KUN OLIOT LILLUU TAIVAALLA:!:. Jokohan ne nyt ottais kohta pois ne näkymättömyysasetukset ja alkais tää anaaliluotainten asennus.

Minä tilaan ensimmäisen 8)
~ The truth is up yours ~
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Nolo juttu niille jotka olivat kellareissa foliotötterö päässä.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Just tona päivänä meiän fyssan luokassa alkoi valot välkkymään ja kuuluu jotaa ääntä. Kaikkihan siinä vitsiä heitti että jos ne ois tullu :lol:
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Vastaa Viestiin