Puukotus Hervannassa Tampereella.
Valvoja: Moderaattorit
Puukotus Hervannassa Tampereella.
Juuri nyt tapahtuu ja poliisit on paikalla. Ilmoitan aamulehteen itse. Edit laitoin vihjeen meneen aamulehteen. Toiv ne ottaa koppia koska oon odottanut tätä koko elämäni
Re: Puukotus Hervannassa Tampereella.
Ketäs yllytit?
Kovaa rokkia. Nistien velkajuttuja.
Aamulehdessä kyseltiin jo lisätietoja. Saa nähdä tuleeko juttua mut jos tulee niin tiedän uhrin ja tekijän..
Siis mitä odotit? Oliko mannet taas asialla? Vai narkit? Missä tapahtui??
-
- Scooby-Doo
^^^
Koko elämä on odotettu ja päätit sitten tehdä näin paskan ketjun aiheesta? Tästä nyt ei selvinnyt muuta kuin se, että saat iloa nistien puukottaessa toisiaan.
Koko elämä on odotettu ja päätit sitten tehdä näin paskan ketjun aiheesta? Tästä nyt ei selvinnyt muuta kuin se, että saat iloa nistien puukottaessa toisiaan.
Niin saan ja olisin toivonut että aamulehti olis tehnyt jutun kun olin ihan täpinöissäni koska olin paikalla.Tarkastaja Ankardo kirjoitti: ↑Ti Joulu 03, 2024 7:57 pm ^^^
Harmi vaan, etteivät ottaneet (mielikuvitus) Millaa tosissaan.
No tää nyt oli kyllä tosi juttu mutta vissiin normi Tampereen poliisille. Eipä näistä kaikista tehdä numeroo. Eikä kaikki päädy edes poliisille vaan tässäkin sivullinen ilmoitti
Ei oo ihme ettei tästä kuulunut kun uhrikin oli luikkinut poliisia karkuun koska haku päällä.
*Poistettu pohdintaa ylläpidosta. Ei kuulu tänne*tm
- Sarjahurmaaja
- Neuvoja-Jack
Menitkö pyytämään nimmarit ja ottamaan yhteiskuvat osallisten kanssa?
*Poistettu pohdintaa ylläpidosta ja toisesta kirjiottajasta. Sellainen ei kuulu tänne*tm
"itse asiassa juuri nörtit ovatkin niitä vaarallisimpia itsepuolustustilanteessa."