aivoriihi kirjoitti: Su Joulu 15, 2024 7:57 am
Ainoastaan yksi ase on löytynyt, se oli siinä repussa, joka oli Mangionen mukana siellä Altoonan Mäkkärissä. Siinä ekassa repussa oli vain se TH rotsi ja monopolirahaa. Ekan repun löytymisen jälkeen sitä asetta sukelleltiin vielä Central Parkin lammikoistakin. Fillaria ei ole vieläkään löydetty.
LMn sormenjälkiä on eri uutisten mukaan löydetty vesipullosta, Kind-patukan kääreestä, siitä kujalta löytyneestä puhelimesta, aseesta ja ehkä niistä shell casingeistakin, en muista varmaksi. DNA tutkimukset ovat käsittääkseni vielä työn alla?
Eli ehkä kai mandela-efekti niin allekirjoittaneen, kuin netin syövereihin aihetta kommentoineilla muillakin sitten tuo, kun muistikuva että ase olisi löytynyt jo monopolirahojen kanssa... Mutta sepä se on hassunhauskaa, että pyörän on osannut hävittää niin, ettei löydy - mutta kanniskelee sitten ties mitä muuta mukanaan... Eikö muuten manifestikin olisi ollut todennäköisempää jättää sinne monopolirahoja sisältävään reppuun?
Aseenhan on voinut Luigin reppuun sujauttaa vaikka kuka sillä linja-automatkallakin Pennsylvaniaan. Yhdessä yt -videon tai reddit postauksen (en enää muista missä) kommenteissa joku ihmetteli muuten sitä, miten huolettomasti kytät vain kävelivät mäkkärissä Mangionen luokse "jututtamaan" tätä, vaikka oletuksena vaarallinen ja aseistettu henkilö. Miten todennäköistä, että
jenkeissä tai edes suomessakaan poliisi toimisi noin, ja paikalla populaa työntekijöistä asiakkaisiin... Taas uusi tOdeLla UskoTtaVa yksityiskohta lisää tähän keissiin...
Mun mielestä tuosta unabomberista höliseminen on lähinnä surkuhupaisaa. Oikeastaan epätoivoista... Mangione on lukenut jotain 300 kirjaa, ja tuo läpyskä vain yksi muiden joukossa. Ei ollut edes itse ehdottanut sitä, vaan joku "lukupiiri" tai mikä lie ryhmittymä ollut, jossa lukeneet kirjoja, ja aloite sen lukemiseen tullut joltain toiselta. Ei se arvio, minkä oli unabomberin manifestista kirjoittanut ollut mun mielestä mitenkään erityisen ihannoiva. Vaikutti lähinnä siltä, että on lukenut Kaczynskin höpinät ja pyrki kommentoimaan sitä niin sanotusti ajatuksen kanssa, ja muutenkin kuin "siis OMG!! Aivan hirrrrrveeeee..." tai "hullu mikä hullu" tai "vittu mitä paskaa" - kuten varmaan kovin moni olisi kommentoinut... Eli toisin sanoen - ei mennyt sieltä, missä aita matalin.